Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-08-21
Og³oszenie nr 588515-N-2019 z dnia 2019-08-21 r.
Zarz±d Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o: wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynku przy ul. Nowy ¦wiat 35 w Gliwicach, wprowadzenie C.O. i C.W.U. z sieci ciep³owniczej miejskiej wraz z pracami towarzysz±cymi
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarz±d Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o, krajowy numer identyfikacyjny
27656763200000, ul.
ul. Dolnych Wa³ów
11
,
44-100
Gliwice, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
323 392 900, e-mail
jurkiewicz@zbmgliwice.pl, faks
323 392 962.
Adres strony internetowej (URL): www.zbmgliwice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.zbmgliwice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zbmgliwice.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Zarz±d Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. ; Dzia³ Zamówieñ Publicznych, ul. Dolnych Wa³ów 11 44-100 Gliwice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynku przy ul. Nowy ¦wiat 35 w Gliwicach, wprowadzenie C.O. i C.W.U. z sieci ciep³owniczej miejskiej wraz z pracami towarzysz±cymi
Numer referencyjny:
153/PZ/2019/ZBM
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zgodnie z numeracj± SIWZ: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynku przy ul. Nowy ¦wiat 35 w Gliwicach, wprowadzenie C.O. i C.W.U. z sieci ciep³owniczej miejskiej wraz z pracami towarzysz±cymi. 3.2. Zakres prac obejmuje w szczególno¶ci: dobudowê przewodów kominowych, termomodernizacjê w tym docieplenie elewacji, stropów, dachów, wybudowanie instalacji C.O. i C.W.U., prace ogólnobudowlane, roboty elektryczne, zagospodarowanie terenu. 3.3. Wspólny S³ownik Zamówieñ: CPV - 45321000 - 3 - Izolacja cieplna CPV - 45400000 - 1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV - 45320000 - 6 - Roboty izolacyjne CPV - 45420000 - 7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki CPV - 45310000 - 3 - Roboty instalacji elektrycznej CPV - 45331100 - 7 - Instalacja centralnego ogrzewania CPV - 45332000 - 3 - Instalacja wodoci±gowa i kanalizacyjna CPV - 45233200 - 1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni CPV - 45111300 - 1 - Roboty rozbiórkowe CPV - 45000000 - 7 - Roboty budowlane 3.4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± za³±czniki, które stanowi± integraln± czê¶æ niniejszej SIWZ: dokumentacja techniczna w postaci projektów bran¿owych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oddzielenie dla bran¿, przedmiarów robót oddzielnie dla bran¿, pozwolenia na budowê, dodatkowych wytycznych/wymagañ lub za³o¿eñ Inwestora. 3.5. Dostawa i monta¿ ciep³omierzy po stronie Zamawiaj±cego. 3.6. Dostawa i monta¿ wodomierzy wody zimnej i ciep³ej jest po stronie Wykonawcy. Uwaga: Wykonawca jest zobowi±zany do zakupu i monta¿u jedynie liczników mieszkaniowych firmy BMETERS z odczytem zdalnym drog± radiow± (www.bmeters.pl). Zamawiaj±cy wskazuje nazwê producenta z uwagi na wdro¿ony wcze¶niej system elektronicznego rozliczania mediów. System jest oparty na rozwi±zaniach firmy BMETERS, nie wspó³pracuje z licznikami innych dostawców. 3.7. Po zakoñczeniu inwestycji wykonawca przeka¿e zamawiaj±cemu dokumentacjê powykonawcz± wraz ze ¶wiadectwem charakterystyki energetycznej ca³ego budynku. Wype³nienie obowi±zku bêdzie stanowi³o sk³adow± ostatecznego rozliczenia inwestycji. 3.8. Do obowi±zków wykonawcy nale¿y pozyskanie wszelkich pozwoleñ wyprzedzaj±cych przyst±pienie do robót (je¶li s± konieczne) w tym na zajêcie pasa drogowego z ewentualnym projektem zmiany organizacji ruchu) oraz finalnie (je¶li s± konieczne) - pozwoleñ i odbiorów. 3.9. Oferta winna zostaæ tak skalkulowana, by uwzglêdnia³a wszelkie koszty towarzysz±ce (uzyskanie pozwoleñ, map, czynno¶ci odbiorowe, dostawê mediów technologicznych, czynno¶ci odbiorowe, etc). 3.10. Za skuteczne powiadomienie mieszkañców, zak³adów us³ugowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym zwi±zanych odpowiada Wykonawca. Sposób powiadomienia zgodnie z decyzj± Wykonawcy i obowi±zuj±cym prawem. 3.11. Wykonawca zobowi±zany jest do uczestnictwa w przegl±dach gwarancyjnych i przegl±dzie pogwarancyjnym. Koszty tych przegl±dów ponosi Wykonawca. Prosimy o uwzglêdnienie faktu w wycenie przedmiotu zamówienia. 3.12. Zamawiaj±cy dopuszcza prowadzenie przez Wykonawcê robót w systemie dwuzmianowym. 3.13. Dokonanie wizji w terenie. Pomimo szczegó³owego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy informuje o mo¿liwo¶ci dokonania przed z³o¿eniem oferty wizji lokalnej terenu budowy, uk³adu komunikacyjnego oraz otoczenia budowy w celu oszacowania przez Wykonawcê na jego w³asn± odpowiedzialno¶æ, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych, jakie mog± okazaæ siê niezbêdne do prawid³owego przygotowania oferty na wykonanie robót bêd±cych przedmiotem zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa siê na koszt w³asny Wykonawcy. 3.14. Zamawiaj±cy dochowa³ najwy¿szej staranno¶ci, by opis przedmiotu zamówienia nie odnosi³ siê do okre¶lonego wyrobu lub ¼ród³a lub znaków towarowych, patentów, rodzajów lub specyficznego pochodzenia. Nie mniej jednak w przypadku uznania, i¿ opis przedmiotu zamówienia zawiera ww. informacje Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie przez Wykonawcê materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, ¿e nie obni¿± okre¶lonych w dokumentacji projektowej standardów, bêd± posiada³y wymagane odpowiedne atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewni± wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w SIWZ. 3.15. Rozwi±zania równowa¿ne. Wszêdzie tam, gdzie przedmiot zamówienia zosta³ opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie przez Wykonawcê materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, ¿e nie obni¿± okre¶lonych w dokumentacji projektowej standardów, bêd± posiada³y wymagane odpowiedne atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewni± wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w SIWZ. Ponadto Zamawiaj±cy w odniesieniu do wszystkich norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy "lub równowa¿ny" w przypadku braku przedmiotowego okre¶lenia. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia przyk³adowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy stosownie do tre¶ci art.30 ust.5 Ustawy z³o¿enia stosownych dokumentów uwiarygadniaj±cych zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych. W przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równowa¿nych materia³ów lub urz±dzeñ lub rozwi±zañ, to rozumie siê przez to, ¿e do kalkulacji ceny oferty ujêto materia³y i urz±dzenia zaproponowane w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia; w zwi±zku z tym Wykonawca jest zobowi±zany zastosowaæ do wykonania zamówienia materia³y lub urz±dzenia lub rozwi±zania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 3.16. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwi±zania równowa¿ne, w tym materia³y, urz±dzenia i inne elementy, zobowi±zany jest wykonaæ i za³±czyæ do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwi±zañ równowa¿nych (np. materia³ów, urz±dzeñ oraz innych elementów równowa¿nych) i wykazaæ ich równowa¿no¶æ w stosunku do rozwi±zañ (np. materia³u, urz±dzenia i innego elementu) zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w opisie przedmiotu zamówienia, których dotyczy. 3.17. Opis zaproponowanych rozwi±zañ równowa¿nych powinien byæ do³±czony do oferty i musi byæ na tyle szczegó³owy, ¿eby Zamawiaj±cy przy ocenie ofert móg³ oceniæ spe³nienie wymagañ dotycz±cych ich w³a¶ciwo¶ci funkcjonalnych, jako¶ciowych i parametrów oraz rozstrzygn±æ, czy zaproponowane rozwi±zania s± równowa¿ne. Oznacza to, ¿e na Wykonawcy spoczywa obowi±zek wykazania, ¿e oferowane przez niego rozwi±zania (np. materia³y, urz±dzenia i inne elementy) s± równowa¿ne w stosunku do opisanych przez Zamawiaj±cego. 3.18. Rozwi±zania wynikaj±ce z zastosowania przez Wykonawcê materia³ów, urz±dzeñ i innych elementów równowa¿nych nie mog± wywo³aæ ¿adnych zmian uk³adu funkcjonalnego i parametrów techniczno-u¿ytkowych. 3.19. Najpó¼niej w dniu podpisania umowy wybrany Wykonawca winien przedstawiæ kosztorys ofertowy (podstawa przed³o¿onej oferty) sporz±dzony metod± uproszczon±. Nale¿y podaæ sk³adowe cenotwórcze (warto¶æ r-g, koszty po¶rednie od R i S, zysk od R, S, Kp) dla celów oszacowania ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych i niewykonanych. Wraz z kosztorysem Wykonawca winien przed³o¿yæ zestawienie nak³adów inwestorskich (nale¿y podaæ warto¶æ netto, VAT, cenê brutto) wed³ug wzoru, który stanowi za³±cznik do niniejszej SIWZ. 3.20. Podstaw± dla oszacowania ceny oferty jest dokumentacja techniczna. Za³±czone przedmiary stanowi± jedynie materia³ pomocniczy; ewentualne rozbie¿no¶ci pomiêdzy przedmiarem oraz projektem budowlanym i wykonawczym nie bêd± podstaw± do ewentualnych poszerzeñ. 3.21. Rozliczenie rycza³towe, p³atno¶æ w 3 transzach, zgodnie z "wymaganiami dodatkowymi inwestora". 3.22. W roku 2019 Zamawiaj±cy przeznaczy³ na realizacjê zadania (Etap I) kwotê w wysoko¶ci 206.000,00z³ netto. Wykonawca jest zobowi±zany wykonaæ i zafakturowaæ w dwóch transzach 100% przeznaczonej na 2019 kwoty, w terminach okre¶lonych w "wymaganiach dodatkowych inwestora". 3.23. W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo rezygnacji z czê¶ci robót. Roboty niewykonane, nie podlegaj± fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. 3.24. Wykonawca we w³asnym zakresie dostarcza niezbêdny sprzêt, narzêdzia oraz materia³y do wykonania zamówienia. 3.25. Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagro¿eñ i utrudnieñ, nara¿aj±c u¿ytkowników budynku i ich posesji na szkody. 3.26. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.PO¯ i odpowiada za nieprzestrzeganie tych przepisów. 3.27. Zatrudnione osoby winne posiadaæ aktualne, wymagane prawem polskim za¶wiadczenia o zdolno¶ci do wykonywania prac objêtych niniejszym zamówieniem. 3.28. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na instalowanie w obrêbie realizacji inwestycji (ca³y teren dzia³ki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mog± byæ przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamuj±cego firmê Zamawiaj±cego. 3.29. Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odno¶nie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotycz±cych Zarz±du Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 3.30. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych. 3.31. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. 3.32. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci zawarcia umowy ramowej. 3.33. Miejsce realizacji: ul. Nowy ¦wiat 35 w Gliwicach. 3.34. Okres rêkojmi na przedmiot zamówienia: 5 lat. 3.35. Informujemy, i¿ w przedmiotowym postêpowaniu, zgodnie z Art.17 Ustawy o VAT p³atnikiem podatku jest Zamawiaj±cy. Tym samym, zgodnie z art. 91 ust.3a PZP wybór najkorzystniejszej oferty w zadaniach bêdzie prowadziæ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca w rozumieniu ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych bêdzie figurowa³ w umowie, jako "Podwykonawca" a Jego Podwykonawcy, jako "Dalsi Podwykonawcy". Reasumuj±c: a) Wykonawcy w rozumieniu ustawy PZP sk³adaj± oferty w kwocie netto. b) Umowa z Podwykonawc± zostanie zawarta w kwocie netto (bez nale¿nego podatku VAT). c) Podwykonawca wystawia fakturê VAT w kwocie netto z adnotacj± "Odwrotne obci±¿enie".
II.5) G³ówny kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45400000-1 |
45320000-6 |
45420000-7 |
45310000-3 |
45331100-7 |
45332000-3 |
45233200-1 |
45111300-1 |
45233140-2 |
45000000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-04-30
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie musi zostaæ zrealizowane w terminie do dnia 30.04.2020r. z zastrze¿eniem zapisów okre¶lonych w za³±czniku pt. "wymagania dodatkowe inwestora".
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia. W celu spe³nienia warunku Wykonawca musi wykazaæ, i¿ posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 500.000,00z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ jedno zamówienie polegaj±ce na wykonaniu termomodernizacji budynku wielokondygnacyjnego wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej o warto¶ci minimum 100.000,00z³ brutto ka¿de, oraz jedno zamówienie polegaj±ce na modernizacji/remoncie/wykonaniu nowej instalacji centralnego ogrzewania/gazowej w budynku o warto¶ci minimum 20.000,00z³ (brutto). Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych warto¶ci porównywalnych. Ponadto Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami, które bêd± uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±cymi siê odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykszta³cenie i do¶wiadczeniem, niezbêdnymi do wykonania zamówienia (Uwaga! kubatura budynku powy¿ej 1000m3): a) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, b) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, c) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót w bran¿y instalacyjnej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, d) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót w bran¿y elektrycznej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia ww. funkcji przy spe³nieniu wymagañ dla danych funkcji. Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i uprawniaj± do kierowania robotami bêd±cymi przedmiotem niniejszego postêpowania oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z pó¼n. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65 z pó¼n. zm.).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. 2.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3.Potwierdzenie, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 500.000,00z³. Zamawiaj±cy akceptuje franszyzê integraln± i redukcyjn± nie wy¿sz± ni¿ 15% sumy ubezpieczenia dla ka¿dej szkody
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1.Formularz oferty 2.Wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom 3.Zaparafowany projekt umowy. 4.Dowód wniesienia wadium. 5. O¶wiadczenie o braku zaleg³o¶ci z tytu³u zobowi±zañ dla Miasta Gliwice. 6. Pe³nomocnictwa (je¶li dotyczy).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zgodnie z numeracj± SIWZ:
13.1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 10.000,00 PLN [s³ownie: dziesiêæ tysiêcy 00/100 PLN]. 13.2. Wadium nale¿y wnie¶æ w terminie do dnia 05.09.2019r. do godz. 09:00. 13.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: ING Bank - oddzia³ w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546. b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z pó¼n. zm.). 13.4. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium na okres zwi±zania ofert±. 13.5. Za termin wniesienia wadium w pieni±dzu zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego. 13.6. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na musi byæ czynno¶ci± jednostronnie zobowi±zuj±c±, mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu, obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP oraz zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty kwoty wadium na rzecz Zamawiaj±cego. 13.7. Zamawiaj±cy zwróci wadium na zasadach okre¶lonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy PZP. 13.8. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 13.9. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 80,00 |
Gwarancja na przedmiot zamówienia | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z tre¶ci± projektu umowy: § 9 1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru podwykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1.1. Wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy. 1.2. Wynikniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, 1.3. Wyst±pienia konieczno¶ci zmiany osób wskazanych w ofercie przy pomocy, których podwykonawca realizuje przedmiot Umowy (¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy, reorganizacja, lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezale¿ne od Wykonawcy). Przedmiotowa zmiana jest mo¿liwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spe³niaj±cych na dzieñ sk³adania ofert, warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SIWZ. 1.4. Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby podwykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, podwykonawca jest obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny dalszy podwykonawca lub podwykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby podwykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 1.5. Zmiany Podwykonawcy pod warunkiem spe³nienia warunków okre¶lonych w Umowie. 1.6. Powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz postanowieniami Umowy. 1.7. Wyst±pienia konieczno¶ci zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiaj±cy uzna, ¿e osoby te nie wykonuj± nale¿ycie swoich obowi±zków. Podwykonawca obowi±zany jest dokonaæ zmiany tych osób, na inne spe³niaj±ce na dzieñ sk³adania ofert warunki okre¶lone w SIWZ, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni od daty z³o¿enia wniosku Zamawiaj±cego. 1.8. Wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji przedmiotu Umowy poprzez: przesuniêcie w czasie, w tym zwi±zane ze zmian± finansowania, zmianê zakresów rzeczowych zakoñczonych i wyodrêbnione technicznie elementy robót, uszczegó³owienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezale¿nymi od Wykonawcy, uniemo¿liwiaj±cymi realizacjê przedmiotu Umowy zgodnie z pierwotn± wersj± przedmiotowego Harmonogramu. 5. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy mo¿e ulec zmianie w przypadku wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z okoliczno¶ci: 5. wstrzymania realizacji Umowy przez Zamawiaj±cego; 5. konieczno¶ci usuniêcia b³êdów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub STWiORB; 5. dzia³ania organów administracji lub innych podmiotów, w szczególno¶ci: 5. przekroczenia zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleñ, opinii, uzgodnieñ, postanowieñ; 5. odmowy lub zw³oki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, opinii, uzgodnieñ, postanowieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej lub z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê; 5. wydania postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z pó¼n. zm.).; 5. konieczno¶ci uzyskania orzeczenia s±dowego lub innego organu, którego konieczno¶ci nie przewidywano przy zawieraniu Umowy; 5. wyst±pienia konieczno¶ci zaspokojenia roszczeñ lub oczekiwañ osób trzecich - w tym grup spo³ecznych lub zawodowych nieartyku³owanych lub niemo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawarcia Umowy; 5. wyst±pienia nieprzewidzianych lub odmiennych od przyjêtych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dalej "SIWZ", ale istotnych dla realizacji Przedmiotu Umowy: 5. warunków geologicznych, archeologicznych, wodnych lub terenowych, w szczególno¶ci niewypa³y i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, wysoki poziom wód gruntowych ponad poziom okre¶lony w dokumentacji; 5. warunków geologicznych lub terenowych w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub ich elementów lub podziemnych urz±dzeñ, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich czê¶ci; 5. wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie (prowadzenie) robót przez okres d³u¿szy ni¿ 14 kolejnych dni kalendarzowych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieæ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi byæ potwierdzony przez inspektora nadzoru lub Zamawiaj±cego; 5. dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne) maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania Przedmiotu Umowy; 5. konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2015 r. poz. 2164 z pó¼n. zm.), które wstrzymaj± lub opó¼ni± realizacjê Przedmiotu Umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub ewentualnymi równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, 5. wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony Umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci; 5. przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy. 5. Wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian spowodowanych nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: 5. si³a wy¿sza (np. klêski ¿ywio³owe, wojny, rewolucje, embarga przewozowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne) uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie ze szczegó³owym opisem przedmiotu Umowy oraz maj±ca wp³yw na terminowo¶æ wykonania przedmiotu Umowy, 5. przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego, maj±cych bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ realizacji przedmiotu Umowy. Zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy przez Zamawiaj±cego skutkuje jego przed³u¿eniem o okres przestojów i opó¼nieñ, 5. konieczno¶ci± usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, 5. konieczno¶ci± wprowadzenia uszczegó³owienia Umowy w zakresie dotycz±cym realizacji Umowy przez Podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê w celu mo¿liwo¶ci dokonania bezpo¶redniej zap³aty na rzecz Podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, 5. przed³u¿enia siê czynno¶ci odbiorowych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, pod warunkiem zg³oszenia przez Wykonawcê robót budowlanych Zamawiaj±cemu do odbioru koñcowego robót w terminie okre¶lonym w §3 Umowy, 5. zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy, 5. zmiany danych teleadresowych, 5. wyst±pienie omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci Umowy. 5. W przypadku wyst±pienia któregokolwiek ze zdarzeñ wymienionych w pkt. 1.1.-1.11 termin realizacji Przedmiotu Umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia realizacji przedmiotu Umowy w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 5. Konieczno¶ci wprowadzenia zmian w przedmiocie Umowy oraz sposobie rozliczenia Przedmiotu Umowy w przypadku braku mo¿liwo¶ci uzyskania przez Wykonawcê, z winy Zamawiaj±cego decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie obiektu budowlanego w wykonanym zakresie objêtym Przedmiotem Umowy. 5. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia na skutek nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 5. niedostêpno¶ci na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ; 5. pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji; 5. konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych/zamiennych ni¿ wskazane w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy lub gdy zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych/zamiennych bêdzie skutkowaæ poprawieniem parametrów technicznych i u¿ytkowych lub pozwoli na zaoszczêdzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy. W przypadku dostarczenia w wyniku zmiany urz±dzeñ lub materia³ów, na które wymagane by³o posiadanie okre¶lonych prawem ¶wiadectw, certyfikatów lub innych podobnych za¶wiadczeñ, takie ¶wiadectwa, certyfikaty lub za¶wiadczenia bêd± wymagane wobec urz±dzeñ lub materia³ów zastêpuj±cych te wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 5. rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci Przedmiotu Umowy, 5. wykonania robót zamiennych. 5. Konieczno¶ci wprowadzenia podzia³u Przedmiotu Umowy na etapy lub na kolejne etapy, zmian w Przedmiocie Umowy z przyczyn technicznych, technologicznych, prowadzonych spraw s±dowych, administracyjnych, konieczno¶ci uzyskania decyzji. 5. Doprecyzowania lub zmiany tre¶ci protoko³ów odbiorów. 5. Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w sytuacji rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu Umowy, wyst±pienia robót zaniechanych, zamiennych, w tym zmiany materia³u budowlanego lub technologii, rozwi±zañ technicznych. 5. Konieczno¶ci wprowadzenia zmian w zapisach Umowy dotycz±cych Podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 5. Uzgodnienia z gestorami sieci zakresu, wysoko¶ci wynagrodzenia oraz sposobu finansowania robót realizowanych w ramach Umowy. W przypadku dokonania uzgodnieñ Zamawiaj±cy wprowadzi do Umowy zmiany w zakresie: 5. wydzielenia zakresu rzeczowego finansowanego przez poszczególnych gestorów sieci, 5. zapewnienia nadzoru inwestorskiego nad zakresem rzeczowym finansowanym przez poszczególnych gestorów sieci, 5. sposobu rozliczania i finansowania zakresów rzeczowych finansowanych przez poszczególnych gestorów sieci, 5. tre¶ci protoko³ów odbioru czê¶ciowego robót oraz protoko³ów odbioru koñcowego robót. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany umowy w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Pzp. 6. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany umowy w przypadku, gdy Podwykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy podwykonawca: 7. w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego podwykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy podwykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy lub 7. w wyniku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ podwykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, w szczególno¶ci na skutek utraty p³ynno¶ci finansowej przez podwykonawcê i niezap³acenia nale¿no¶ci dalszych podwykonawców. 7. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany umowy polegaj±cej na kumulatywnym przyst±pieniu do d³ugu po stronie wykonawcy podmiotu trzeciego. 8. Wszelkie zmiany do niniejszej Umowy wymagaj± pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-09-05, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkó³ Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
- Us³uga ochrony mienia w Gliwicach przy ul. £u¿yckiej 16
- Dostawa gogli do wirtualnej rzeczywisto¶ci VR. Znak sprawy: DZPZ.282.99.2024.MK
- ZP/G/85/24 Dostawa dwóch rodzajów drutu: 1. Drut AgNi10 ¶rednica 4,0mm+/-0,04; (stan miêkki) ilo¶æ 15kg (+/-10%) 2. Drut AgSnO10 ¶rednica 1,80mm+/-0,04; (stan twardy) ilo¶æ 24kg (+/-10%) (ID 1024170)
- Us³uga kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozosta³o¶ci z produkcji stopów o³owiu
- Ca³odobowe ¶wiadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrze¼wieñ w Gliwicach w 2025 roku.(1)
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Na³êczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- "Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Pora¿yn i kancelarii le¶nictw wraz z infrastruktur± towarzysz±c±".
- "Utworzenie ¿³obka w miejscowo¶ci Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku ¯ywieniowego
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.