eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź,,Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-09-14



Ogłoszenie nr 588592-N-2017 z dnia 2017-09-14 r.

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi: ,,Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Projekt konkursowy "Kuźnia Nowoczesnych Kadr" w ramach Działania XI.3. Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 -2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 368023757, ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 122  - , 90-145 Łódź  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 48(42)6319848, 694081347, e-mail slawek_fater@wp.pl, slawomir.gajzler@ns.lodz.pl, faks 42 6319848 wew 23.
Adres strony internetowej (URL): www.nowoczesnaszkola.edu.pl
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.nowoczesnaszkola.edu.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.nowoczesnaszkola.edu.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
Nie dotyczy


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Nie dotyczy
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres Zamawiającego : Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi
Adres:
ul. Narutowicza 122, 90-145 Łódź


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego"
Numer referencyjny: ZP/XI.3.1/02
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Nie dotyczy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego. 2. Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Projekt konkursowy "Kuźnia Nowoczesnych Kadr" w ramach Działania XI.3. Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 -2020. 3. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części ( tj. jedną lub dwie części zamówienia). Część 1 Zakup wraz z dostarczeniem: a) tokarki I sterowanej numerycznie CNC - 1 sztuka; b) tokarki II sterowana numerycznie CNC - 1 sztuka; c) frezarki sterowanej numerycznie CNC - 1 sztuka; d) pakietu edukacyjnego do nauki Komputerowego Wspomagania Projektowania CAD; oprogramowania dydaktyczno-przemysłowe do uczenia się programowania i do programowania obrabiarek sterowanych numerycznie CNC w zakresie toczenia i frezowania. 15 licencji sieciowych +1 licencja indywidualna; Część 2 Zakup wraz z dostarczeniem: a) zestawu mini linii produkcyjnej do nauki z zakresu pneumatyki i elektropneumatyki 1 zestaw; b) stanowiska do programowania sterowników PLC 6 zestawów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Dotyczy wszystkich części zamówienia: W przypadku gdy w dokumentacji składającej się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów, to służy ono jedynie do ustalenia charakterystyki tych produktów i Wykonawca ma obowiązek zastosować produkty posiadające właściwości zapewniające zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia funkcjonowanie zamawianego sprzętu/oprogramowania. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem wykazania przez wykonawców, że przyjęte rozwiązania posiadają nie gorsze niż podane w OPZ parametry techniczne. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne wraz z ofertą składa: - oświadczenie, że stosuje rozwiązanie równoważne wraz ze wskazaniem zapisu OPZ w stosunku do którego proponuje rozwiązanie równoważne, opisem oferowanego rozwiązania równoważnego oraz ma obowiązek wykazać równoważność poprzez załączenie do oferty np. próbek, opisów lub fotografii, opisów urządzeń technicznych, instrukcji obsługi, opisu rozwiązania równoważnego z uwzględnieniem parametrów opisanych w dokumentacji postępowania. Niezłożenie w/w oświadczenia skutkuje przyjęciem przez Zamawiającego, że wykonawca nie deklaruje stosowania rozwiązań równoważnych. 4. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia - dotyczy wszystkich części zamówienia: o gwarancja jakości na oferowany sprzęt oraz oprogramowanie (część 1 i 2 zamówienia) musi wynosić co najmniej 24 miesiące; o termin płatności za dostawę: 30 dni po otrzymaniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia; o Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek w wysokości 20 % ceny ofertowej; zaliczka zostanie wypłacona na podstawie faktury zaliczkowej w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy o zamówienie publiczne; o Sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe; o Wykonawca musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny sprzętu i oprogramowania; o W przypadku zgłoszenia wady sprzętu lub oprogramowania zakończenie naprawy lub wymiana na sprzęt/oprogramowanie wolne od wad winno nastąpić maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia wady.

II.5) Główny kod CPV: 42620000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
42621000-5
42623000-9
48000000-8
48190000-6
48321000-4
48100000-9
39162000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykonawca, który powołuje się na produkty równoważne opisanym przez Zamawiającego obowiązany jest złożyć oświadczenie, że stosuje rozwiązanie równoważne wraz ze wskazaniem zapisu OPZ w stosunku do którego proponuje rozwiązanie równoważne, opisem oferowanego rozwiązania równoważnego oraz ma obowiązek wykazać równoważność poprzez załączenie do oferty np. próbek, opisów lub fotografii, opisów urządzeń technicznych, instrukcji obsługi, opisu rozwiązania równoważnego z uwzględnieniem parametrów opisanych w dokumentacji postępowania.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a. wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów- z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; c. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; d. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia e. oświadczenia czy zamierza wykonać przedmiot zamówienia osobiście czy poprzez podwykonawców. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22a ust. 1 Pzp. z wykorzystaniem wzoru formularza stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
Nie dotyczy


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Dotyczy wszystkich części zamówienia tj. części 1 i części 2 zamówienia Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek w wysokości 20 % ceny ofertowej; zaliczka zostanie wypłacona na podstawie faktury zaliczkowej w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy o zamówienie publiczne;


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji 20,00
Czas naprawy/wymiany od zgłoszenia wady20,00
Cena60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
Nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1) zmiany sposobu realizacji zamówienia, terminu realizacji zamówienia, wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy lub wystąpienia okoliczności, której nie można było wcześniej przewidzieć; 2) zmiany stawki podatku VAT, (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT); 3) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 4) zmiany wysokości wynagrodzenia umownego w związku z okolicznościami wymienionymi w pkt 3) w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie; 5) zmiany parametrów technicznych przedmiotu umowy na lepsze bez podwyższania wysokości wynagrodzenia gdy sprzedaż i dostarczenie sprzętu/oprogramowania o parametrach zaoferowanych jest niemożliwe lub utrudnione. 2. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycząc nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: ,,Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego. 2. Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Projekt konkursowy "Kuźnia Nowoczesnych Kadr" w ramach Działania XI.3. Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 -2020. Część 1 obejmuje Zakup wraz z dostarczeniem: a) tokarki I sterowanej numerycznie CNC - 1 sztuka; b) tokarki II sterowana numerycznie CNC - 1 sztuka; c) frezarki sterowanej numerycznie CNC - 1 sztuka; d) pakietu edukacyjnego do nauki Komputerowego Wspomagania Projektowania CAD; oprogramowania dydaktyczno-przemysłowe do uczenia się programowania i do programowania obrabiarek sterowanych numerycznie CNC w zakresie toczenia i frezowania. 15 licencji sieciowych +1 licencja indywidualna; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. W przypadku gdy w dokumentacji składającej się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów, to służy ono jedynie do ustalenia charakterystyki tych produktów i Wykonawca ma obowiązek zastosować produkty posiadające właściwości zapewniające zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia funkcjonowanie zamawianego sprzętu/oprogramowania. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem wykazania przez wykonawców, że przyjęte rozwiązania posiadają nie gorsze niż podane w OPZ parametry techniczne. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne wraz z ofertą składa: - oświadczenie, że stosuje rozwiązanie równoważne wraz ze wskazaniem zapisu OPZ w stosunku do którego proponuje rozwiązanie równoważne, opisem oferowanego rozwiązania równoważnego oraz ma obowiązek wykazać równoważność poprzez załączenie do oferty np. próbek, opisów lub fotografii, opisów urządzeń technicznych, instrukcji obsługi, opisu rozwiązania równoważnego z uwzględnieniem parametrów opisanych w dokumentacji postępowania. Niezłożenie w/w oświadczenia skutkuje przyjęciem przez Zamawiającego, że wykonawca nie deklaruje stosowania rozwiązań równoważnych. 4. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia o gwarancja jakości na oferowany sprzęt oraz oprogramowanie musi wynosić co najmniej 24 miesiące; o termin płatności za dostawę: 30 dni po otrzymaniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia; o Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek w wysokości 20 % ceny ofertowej; zaliczka zostanie wypłacona na podstawie faktury zaliczkowej w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy o zamówienie publiczne; o Sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe; o Wykonawca musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny sprzętu i oprogramowania; o W przypadku zgłoszenia wady sprzętu lub oprogramowania zakończenie naprawy lub wymiana na sprzęt/oprogramowanie wolne od wad winno nastąpić maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia wady.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42620000-8, 42621000-5, 42623000-9, 48000000-8, 48190000-6, 48321000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas naprawy/wymiany od zgłoszenia wady20,00
Okres gwarancji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu dot. Części I zamówienia zostały zawarte w ogłoszeniu w pkt III.1.1, III.1.2. i III.1.3.


Część nr: 2Nazwa: ,,Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania w ramach wyposażenia pracowni programowania obrabiarek sterowanych numerycznie, pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych i pracowni rysunku technicznego. 2. Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Projekt konkursowy "Kuźnia Nowoczesnych Kadr" w ramach Działania XI.3. Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 -2020. Część 2 obejmuje Zakup wraz z dostarczeniem: a) zestawu mini linii produkcyjnej do nauki z zakresu pneumatyki i elektropneumatyki 1 zestaw; b) stanowiska do programowania sterowników PLC 6 zestawów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. W przypadku gdy w dokumentacji składającej się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów, to służy ono jedynie do ustalenia charakterystyki tych produktów i Wykonawca ma obowiązek zastosować produkty posiadające właściwości zapewniające zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia funkcjonowanie zamawianego sprzętu/oprogramowania. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem wykazania przez wykonawców, że przyjęte rozwiązania posiadają nie gorsze niż podane w OPZ parametry techniczne. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne wraz z ofertą składa: - oświadczenie, że stosuje rozwiązanie równoważne wraz ze wskazaniem zapisu OPZ w stosunku do którego proponuje rozwiązanie równoważne, opisem oferowanego rozwiązania równoważnego oraz ma obowiązek wykazać równoważność poprzez załączenie do oferty np. próbek, opisów lub fotografii, opisów urządzeń technicznych, instrukcji obsługi, opisu rozwiązania równoważnego z uwzględnieniem parametrów opisanych w dokumentacji postępowania. Niezłożenie w/w oświadczenia skutkuje przyjęciem przez Zamawiającego, że wykonawca nie deklaruje stosowania rozwiązań równoważnych. 4. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia o gwarancja jakości na oferowany sprzęt oraz oprogramowanie musi wynosić co najmniej 24 miesiące; o termin płatności za dostawę: 30 dni po otrzymaniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia; o Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek w wysokości 20 % ceny ofertowej; zaliczka zostanie wypłacona na podstawie faktury zaliczkowej w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy o zamówienie publiczne; o Sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe; o Wykonawca musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny sprzętu i oprogramowania; o W przypadku zgłoszenia wady sprzętu lub oprogramowania zakończenie naprawy lub wymiana na sprzęt/oprogramowanie wolne od wad winno nastąpić maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia wady.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8, 48100000-9, 39162000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Czas naprawy/wymiany od zgłoszenia wady20,00
Okres gwarancji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu dot. Części I zamówienia zostały zawarte w ogłoszeniu w pkt III.1.1., III.1.2. i III.1.3.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.