Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-09-14
Ogłoszenie nr 588594-N-2017 z dnia 2017-09-14 r.
Gmina Zarszyn: Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+ w Zarszynie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zarszyn, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Bieszczadzka
74
,
38530
Zarszyn, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
13/ 4671038, e-mail
przetargi@zarszyn.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.zarszyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zarszyn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres zamawiającego
Adres:
Gmina Zarszyn, ul. Bieszczadzka 74, 38-530 Zarszyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+ w Zarszynie
Numer referencyjny:
ZP.271.8.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Realizacja zadania pn. "Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+ w Zarszynie", w zakresie: I. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE CZĘŚCI DOBUDOWANEJ Zakres robot obejmuje wykonanie posadzek, tynków i wykończenie ścian , wykonanie elewacji , montaż brakującej stolarki okiennej ,drzwiowej zewnętrznej oraz całości drzwiowej wewnętrznej. Na poziomie parteru należy uzupełnić brakując ścianki działowe gr. 12 cm z bloczków gazobetonowych, całość otynkować, w pomieszczeniach socjalnych - łazienki ułożyć płytki ścienne, a pozostałą cześć ścian poszpachlować i pomalować. Na posadzkach należy wykonać izolację z dwóch warstw papy izolacyjnej, posadzkę cementową gr. 7,5 cm zbrojoną siatką zgrzewaną a następnie w pomieszczeniach pobytu ułożyć wykładzinę PCV zgrzewaną oraz posadzki drewniane z tzw. deski barlineckiej zaś w pomieszczeniach łazienkowych posadzki z płytek. Sufity należy otynkować, poszpachlować zagruntować i pomalować 2 razy. Na dachu należy zamontować rynny, rury spustowe, uzupełnić obróbki blacharskie, wykonać podbitkę okapu na ruszcie drewnianym z paneli PCV. Na elewacji przykleić jedną warstwę siatki i wykonać wyprawy elewacyjne z tynku silikonowo- silikatowego w kolorze określonym w dokumentacji projektowej. Należy zamontować 5 szt. drzwi zewnętrznych , dzielonych z szybą , ocieplanych z klamką i dwoma zamkami oznaczone jako D2 oraz drzwi balkonowych szt. 2 oznaczonych jako D6. Drzwi wewnętrzne z ościeżnicami stalowymi wzmocnionymi p.poż we wskazanych miejscach na projekcie oraz z ościeżnicami regulowanymi do drzwi wewnętrznych. Skrzydła drzwiowe wskazane wzmocnione na płycie kanałowej w kolorze i wzorze ustalonym z Zamawiającym. Wybudowane piony wentylacyjne należy otynkować, poszpachlować i pomalować , wykonać obróbki blacharskie czapek kominowych, część nad dachem ocieplić i wykonać wyprawy jak elewacja, założyć kratki wentylacyjne. II. ROBOTY BUDOWLANE - CZĘŚĆ ISTNIEJĄCA Prace należy rozpocząć od robót rozbiórkowych . Budynek jest wykonany w konstrukcji drewnianej, oszalowany deskami na zewnątrz , wewnątrz z tynkami wapiennymi na trzcinie . Podłogi drewniane na legarach, stara stolarka okienna i drzwiowa. Dach w konstrukcji drewnianej pokryty blachą ocynkowaną płaską zafelcowaną. Na dachu należy rozebrać istniejące pokrycie i deskowanie , następnie uzupełnić - wymienić elementy konstrukcyjne więźby dachowej zniszczone lub uszkodzone , krokwie wszystkie i wykonać nowe pokrycie dachowe wraz z rynnami, rurami spustowymi , obróbkami blacharskimi i podbitką okapu . Zamontować wyłaz strychowy . Istniejące piwnice należy zasypać warstwami co 15 cm z zagęszczeniem pospółką i wykonać posadzkę betonową zbrojoną siatką stalową z prętów fi 3,5 mm o oczkach co 15 cm. . Należy wykonać niezbędne izolacje wraz z ociepleniem posadzki. Podłogi wykonać zgodnie z Projektem z tzw. deski berlinieckie, płytek posadzkowych i wykładzin PCV. Na ścianach wykonać ruszt metalowy z pokryciem jednostronnym , wykonać gruntowanie , szpachlowanie i podwójne malowanie . Sufity wykonać jako sufity podwieszane z klasą odporności EI30 - zastosować płyty gipsowo- włóknowe tzw. Fermacelle ze szpachlowaniem , gruntowaniem i malowaniem dwa razy. Ściany fundamentowe i cokół ocieplić płytami styrodurowymi gr. 10 cm z wyprawą z tynku mozaikowego. Ściany zewnętrzne ocieplić płytami z wełny mineralnej i wykonać wyprawę wierzchnią z tynku silikonowosilikatowego. Wykonać podbitkę okapu na ruszcie drewnianym z paneli PCV z elementami wentylacyjnymi po 2 szt. na każdy bok. III. ROBOTY ZEWNĘTRZNE Taras zewnętrzny o pow.17 ,6 m2 - wykonać stopy betonowe szt. 12 z izolacjami z papy , wykonać ruszt z krawędziaków drewniany impregnowanych ciśnieniowo , oraz podłogę z desek tarasowych drewnianych impregnowanych ciśnieniowo oraz środkami woskowymi 2 razy lub z desek tarasowych PCV. Balustrada tarasowa z rur ze stali chromoniklowej wg. projektu . Pochylnia wjazdowa dla niepełnosprawnych wykonać na podbudowie z kruszywa gr. 25 cm i 8 cm . Boki pochylni wykonać jako palisadę z elementów betonowych zabetonowanych w podłożu. Na wierzchu pochylni kostka betonowa gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Barierka ze stali chromoniklowej z odbojami dla wózków inwalidzkich. Schody zewnętrzne wykonać z kostki betonowej gr. 6 cm na podbudowie betonowej zbrojonej lub kostka 4 cm klejona do schodów betonowych zbrojonych. Płytka odbojowa po korytowaniu wykonać podbudowę 15 cm z kruszywa łamanego i warstwę górną z kruszywa naturalnego gr. 20 cm Na tak wykonanej podbudowie wykonać płytkę odbojową z kostki betonowej gr. 6 cm ograniczonej palisadą betonową z elementów betonowych okrągłych palisadowych o wym.; 12 cm x 18 cm x 60 cm. IV. INSTALACJE . 1). Instalacja wodna : Instalację wodną wewnętrzną wykonać z rur PE-X AL. PEX 1,0 Mpa o średnicach jak w Projekcie. Rurociągi winne być zaizolowane otuliną , instalacja zaopatrzona w zawory , wodomierz , podejścia pod montaż urządzeń. Instalacja wyposażona w; - zawory czerpalne szt. 6 - baterie umywalkowe 5 szt. stojących i 2 szt. tzw. łokciowych - bateria natryskowe przesuwne szt.2 - podejścia wyposażone w zawory na wodzie ciepłej i wodzie zimnej - instalacja wyposażona w zawory przelotowe , zawór zwrotny antyskażeniowy typ EA. - po zakończeniu montażu wykonać próby szczelności " na zimno " i " na gorąco " - spisać protokoły z prób. 2). Instalacja kanalizacji: Instalacja wodna zewnętrzna w wykopach z podłączeniem do studzienki z rur fi 160 mm PCV na wcisk. Instalacja wewnętrzna z rur i kształtek PCV montowane na wcisk o średnicach jak w Projekcie. - wykonać podejścia odpływowe do urządzeń: - wpusty ściekowe 1 szt. - czyszczaki kanalizacyjne szt. 3 - ustępy typu compact z sedesem szt. 1+2 - umywalki na szafkach 3 , umywalki z syfonem uruchamianym kolanem szt. 2 - brodzik natryskowy z kabiną szklaną . szt. 2 - łazienka dla niepełnosprawnych wyposażona w standardowe uchwyty dla niepełnosprawnych przy umywalce, W.C. oraz natrysku. 3). Instalacja C.O. Instalację wykonać z rur wielowarstwowych HT/PE-RT o wymiarach i długościach jak w Projekcie. Rury winne być izolowane otulinami FRZ o wymiarach i przekrojach jak w projekcie. Instalacja wyposażona w grzejniki termostatyczne z regulacją na głowicy oraz z zaworami powrotnymi w rozmiarach jak w projekcie. W łazienkach grzejniki stalowe drabinkowe. Instalacja wyposażona w rozdzielacze panelowe HC03 w szafkach. Instalacja zasilana kotłem gazowym - jak w projekcie - o mocy do 26 kW . Po wykonaniu instalacji wykonać próby na gorąco - spisać protokół z próby - oraz dokonać rozruchu instalacji . 4). Instalacja gazowa : Instalację gazową wykonać z rur stalowych czarnych bez szwu o rozmiarach jak w Projekcie. Instalacja wyposażona w kurki bazowe 3 szt. Dokonać zakupu i montażu kuchni gazowej czteropalnikowej . Rury stalowe winne być wyczyszczone do drugiego stopnia czystości a następnie malowane dwukrotnie farbą podkładową i dwukrotnie nawierzchniową w kolorze żółtym. Po zakończeniu robót wykonać próby szczelności instalacji gazowej 5).Instalacja oświetleniowa: Instalacja oświetleniowa jak w projekcie tzn. oprawy LED - typu OPAL 41 IP 65 kpl.6 ,oprawy z czujnikami ruchu szt. 6 , kinkiety na ścianach szt.2 . oprawy oświetleniowe awaryjne szt 8 , oprawy wyjścia awaryjnego szt. 17. 6). Instalacja elektryczna rozdzielnie i wyłącznik p.poż. Zamontować tablice rozdzielcze z wyposażeniem zgodnie z Projektem , zamontować tablicę złącza ZK oraz licznikową. 7).Instalacja przyzywowa: System przyzywowy wyposażony w przycisk , kasownik wszystko zasilane z transformatora w skrzynce i zasilana przewodami kabelkowym przyzywowymi. 8). Instalacja SAP: Instalacja przeciwpożarowa wyposażona w czujki izotopowe szt. 13 w pomieszczeniach, przycisków przyzywowych ostrzegawczych szt.1, całość wyposażona w centralę sygnalizacji pożaru, instalacja w rurach winidurowych niepalnych, należy zainstalować oprogramowanie. Po zakończeniu montażu należy dokonać próby funkcjonowania systemu - spisać protokół z próby. 9). Instalacja odgromowa: Wykonać otok wokół budynku w wykopie z bednarki . Na dachu instalacja z drutu 8 mm na uchwytach , na ścianach złącza w skrzynce . Przewody na ścianie w rurach winidurowych 10). Instalacja 230/400 V: Przewody kabelkowe w rurach peszla wg rozmiarów i ilości jak w Projekcie. Zasilanie obiektu w wykopie przewodem 5 x 16 mm2, przejścia szczelne przez ściany. 11). Instalacja telekomunikacyjna: Na dachu wykonać maszt z anteną TV., rozprowadzić instalację po pokojach z gniazdami szt. 2 . Rozdzielnia TSM z wyposażeniem 12). Pozostałe prace monterskie: Wszystkie przewody mają być zamontowane w bruzdach a bruzdy zabudowane , na całości instalacji elektryczne należy wykonać pomiary łącznie ze sprawdzenie skuteczności zerowania gniazd i dostarczyć odpowiedni protokół. W łazienkach i pomieszczeniach zamontować wentylatory z wyłącznikiem pociągowym szt. 5. Zamontować czujnik ruchu.
II.5) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45321000-3 |
45443000-4 |
45320000-6 |
45421100-5 |
45331000-6 |
45331100-7 |
45331110-0 |
45261000-4 |
45310000-3 |
45312311-0 |
45311100-1 |
45311200-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 396547,92
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-11-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2)oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ 3)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy) 4)Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, gdy związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT). 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 5. Katalog okoliczności, wystąpienie których usprawiedliwi zmianę umówionego wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie robót budowlanych bez konieczności odwoływania się do sądu powszechnego: 1) zaniechania produkcji określonych materiałów i urządzeń, 2) uzasadnionej zmiany technologii, 3) wykrycia błędów w dokumentacji projektowej, 4) wystąpienia wszelkiego rodzaju przeszkód na terenie budowy, w tym niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, 5) wykrycia podlegających ochronie obiektów przyrodniczych, archeologicznych, kulturowych, 6) odnalezienia niewybuchów, niewypałów, substancji radioaktywnych, niebezpiecznych substancji chemicznych itp. 7) wystąpienia zjawisk o charakterze siły wyższej. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności zmienia w istotny sposób podstawę kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego, a ich uwzględnienie w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ łagodzi bezwzględny charakter ryczałtu zdefiniowanego w art. 632 k.c.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-29, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski. Dokumenty, oświadczenia oraz pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Modernizacja kotłowni gazowej w szkole podstawowej w Rożnowie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 15 osad w Kampinoskim Parku"
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.