eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup butów zimowych dla pracowników GAZ-SYSTEM S.A.



Ogłoszenie z dnia 2015-11-16

Nr: NP/2015/11/1021/PH

Przedmiot zamówienia: Zakup butów zimowych dla pracowników GAZ-SYSTEM S.A.

Typ: Niepubliczne

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Dostawy

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

Data publikacji: 2015-11-16

Data wygaśnięcia: 2015-11-24

CPV: -

Osoba kontaktowa: Jan Wielowieyski (ZA) jan.wielowieyski@gaz-system.pl 0

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup butów zimowych wskazanych w tabeli w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu Zamówienia).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ do upływu terminu składania ofert. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji postępowania i jest wiążąca.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści SIWZ.
4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych po zakończeniu badania ofert, które będą prowadzone w formie osobistych spotkań, telekonferencji, wideokonferencji lub drogą elektroniczną udokumentowanych protokołem.
5. Przeprowadzenie negocjacji handlowych może dotyczyć wyłącznie tych warunków ofert, które podlegają ocenie zgodnie z kryterium oceny ofert w postępowaniu. W wyniku przeprowadzonych negocjacji handlowych nie mogą ulec zmianie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ - zmiany mogą dotyczyć wyłącznie treści oferty złożonej przez Wykonawcę i nie mogą być to zmiany na niekorzyść Zamawiającego.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w SIWZ.
2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
4. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
5. O zakończeniu postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Wykonawców, którzy:
a) ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku zakończenia postępowania przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli SIWZ udostępniony jest na stronie internetowej Zamawiającego, zamieszcza odpowiednie informacje na tej stronie,
b) złożyli oferty - w przypadku zakończenie postępowania po upływie terminu składania ofert.
Dodatkowe informacje : 1. Termin wykonania zamówienia: termin dostarczenia asortymentu zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ do poszczególnych lokalizacji Zamawiającego: do 10 dni roboczych od dnia przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia.
Warunki udziału w postępowaniu : I. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego.
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niepublicznego.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia niepublicznego.

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w postępowaniu.

Uwaga:
a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany w pkt 1 powyżej musi spełnić każdy z Wykonawców odrębnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany w pkt 2 - 4 powyżej mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy;
b) W przypadku dwóch lub większej liczby Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), co najmniej jeden Wykonawca powinien spełniać warunek opisany w pkt 2 - 4 powyżej.

II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Na potwierdzenie spełnienia warunków opisanych w Rozdziale I powyżej, Wykonawca winien przedstawić:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego treści będą wynikać zasady reprezentacji Wykonawcy w obrocie. Dopuszcza się składanie dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Wykonawca złoży w tym zakresie stosowane oświadczenie lub Zamawiający samodzielnie zweryfikuje aktualność danych Wykonawcy zawartych w rejestrze. Wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów.
2) Oświadczenie Wykonawcy, iż może ubiegać się o udzielenie zamówienia niepublicznego i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności wymienionych w Rozdziale VIII pkt 1 lit. b)-d) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ).
2. Dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej w niniejszym Rozdziale z wyłączeniem pełnomocnictwa muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
4. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty.
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Wykonawcę.
6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) - ppkt2) powyżej dotyczy każdego z ww. Wykonawców.
7. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
8. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
9. Jeżeli w postępowaniu oferty zostaną złożone przez więcej niż trzech Wykonawców, Zamawiający zastrzega możliwość dokonania badania i oceny tylko tych trzech Wykonawców, których oferty po wstępnej ocenie będą najkorzystniejsze. W takiej sytuacji oferty złożone przez pozostałych Wykonawców, Zamawiający pozostawi bez badania i oceny.
10. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
-niezwłocznie informując o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

Informacje dotyczące wadium : Zamawiający odstępuje od obowiązku żądania wadium.
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Słownie : zgodnie z § 3 załącznika nr 3 do SIWZ (Projekt umowy)
Miejsce realizacji zamówienia : Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy asortymentu do miejsc (lokalizacji) wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do Umowy.
Termin składania ofert : 2015-11-24 12:00
Miejsce otwarcia ofert : OTWARCIE OFERT NIE JEST JAWNE.
Termin otwarcia ofert : 2015-11-24 12:20
Miejsce otwarcia ofert : OTWARCIE OFERT NIE JEST JAWNE.
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.