eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników chemicznych dla Katedry Immunologii, Patofizjologii i Prewencji Weterynaryjnej z podziałem na 6 części1.Sukcesywna dostawa materiałów histopatologicznych. 2.Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych. 3.Sukcesywna dostawa materiałów medycznych. 4.Sukcesywna dostawa narzędzi chirurgiczno-sekcyjnych. 5.Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych. 6.Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-20

Wrocław: Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników chemicznych dla Katedry Immunologii, Patofizjologii i Prewencji Weterynaryjnej z podziałem na 6 części: 1.Sukcesywna dostawa materiałów histopatologicznych. 2.Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych. 3.Sukcesywna dostawa materiałów medycznych. 4.Sukcesywna dostawa narzędzi chirurgiczno-sekcyjnych. 5.Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych. 6.Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 59404 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280017 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3205020, faks 71 3205386.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników chemicznych dla Katedry Immunologii, Patofizjologii i Prewencji Weterynaryjnej z podziałem na 6 części: 1.Sukcesywna dostawa materiałów histopatologicznych. 2.Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych. 3.Sukcesywna dostawa materiałów medycznych. 4.Sukcesywna dostawa narzędzi chirurgiczno-sekcyjnych. 5.Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych. 6.Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ NR 1 Sukcesywna dostawa materiałów histopatologicznych. 1.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 38000000-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego), 33790000-4 laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane 2.Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa materiałów histopatologicznych. a)Miejscem dostawy jest: Katedra Immunologii, Patofizjologii i Prewencji Weterynaryjnej, ul. Norwida 31, 50-375 Wrocław b)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6A do SIWZ. c)Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5A do SIWZ. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy produktów do Zamawiającego. 2) Terminy dostaw: do 7 dni roboczych. Terminy poszczególnych dostaw będą liczone każdorazowo od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6A do SIWZ. Podane w załączniku nr 6A do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość na zwiększenie ilości wybranego przez Zamawiającego rodzaju asortymentu w ramach niewykorzystanego asortymentu innym asortymentem objętym opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 6A do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy z zastrzeżeniem iż wartość umowy (cena ofertowa) ma charakter maksymalnego wynagrodzenia dla dostarczanego zakresu rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy, 2) okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj.: od dnia podpisania protokołu jego odbioru, 3) Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 6A do SIWZ, 4) Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad. Czas naprawy zgłoszonej usterki lub dostawy nowego asortymentu wolnego od wad - do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną. 5. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w ust 4 (powyżej) na swój koszt i ryzyko, 6. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 7. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. CZĘŚĆ NR 2 Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych 38437000-7 pipety i akcesoria laboratoryjne, 1.Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych a)Miejscem dostawy jest: Katedra Immunologii, Patofizjologii i Prewencji Weterynaryjnej, ul. Norwida 31, 50-375 Wrocław b)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6B do SIWZ. c)Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5B do SIWZ 2.Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy produktów do Zamawiającego, b)Ustala się następujące terminy dostaw: do 7 dni roboczych. Terminy poszczególnych dostaw będą liczone każdorazowo od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6B do SIWZ. Podane w załączniku nr 6B do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość na zwiększenie ilości wybranego przez Zamawiającego rodzaju asortymentu w ramach niewykorzystanego asortymentu innym asortymentem objętym opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 6B do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy z zastrzeżeniem iż wartość umowy (cena ofertowa) ma charakter maksymalnego wynagrodzenia dla dostarczanego zakresu rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 4.Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: a)Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy gwarancji, a w przypadku pipet, o których mowa w poz. 14 i 25 arkusza kalkulacyjnego - zał. 6B do SIWZ - 36 miesięcy. b)Okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru, c)Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z załącznikiem nr 6B do SIWZ. d)Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad. Czas naprawy zgłoszonej usterki lub dostawy nowego asortymentu wolnego od wad - do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną, e)Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w lit. d) na swój koszt i ryzyko. f)W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w pipetach (poz. 14 i 25 arkusza kalkulacyjnego - zał. 6B do SIWZ) w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych. Każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu 5.Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 6. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom CZĘŚĆ NR 3 Sukcesywna dostawa materiałów medycznych 33141310-6 Strzykawki, 33141320-9 Igły medyczne, 18424000-7 Rękawice, 33140000-3 Materiały medyczne 1.Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa materiałów medycznych, a)Miejscem dostawy jest: Katedra Immunologii, Patofizjologii i Prewencji Weterynaryjnej, ul. Norwida 31, 50-375 Wrocław, b)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6C do SIWZ. c)Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5C do SIWZ 2.Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy produktów do Zamawiającego, b)Ustala się następujące terminy dostaw: do 7 dni roboczych. Terminy poszczególnych dostaw będą liczone każdorazowo od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6C do SIWZ. Podane w załączniku nr 6C do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość na zwiększenie ilości wybranego przez Zamawiającego rodzaju asortymentu w ramach niewykorzystanego asortymentu innym asortymentem objętym opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 6C do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy z zastrzeżeniem iż wartość umowy (cena ofertowa) ma charakter maksymalnego wynagrodzenia dla dostarczanego zakresu rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 4.Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: a)Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy gwarancji. b)Okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru, c)Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z załącznikiem nr 6Cdo SIWZ, d)Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad. Czas naprawy zgłoszonej usterki lub dostawy nowego asortymentu wolnego od wad - do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną, e)Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w lit. d) (powyżej) na swój koszt i ryzyko. 5.Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 6.Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom CZĘŚĆ NR 4 Sukcesywna dostawa narzędzi chirurgiczno-sekcyjnych 33910000-2 Przyrządy i artykuły do przeprowadzania sekcji w przypadkach patologicznych, 33920000-5 Sprzęt i artykuły do autopsji, 1.Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa narzędzi chirurgiczno-sekcyjnych a)Miejscem dostawy jest: Katedra Immunologii, Patofizjologii i Prewencji Weterynaryjnej, ul. Norwida 31, 50-375 Wrocław, b)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6D do SIWZ. c)Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5D do SIWZ. 2.Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 24 miesięcy od daty dostawy produktów do Zamawiającego, b)Ustala się następujące terminy dostaw: do 7 dni roboczych. Terminy poszczególnych dostaw będą liczone każdorazowo od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6D do SIWZ. Podane w załączniku nr 6D do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość na zwiększenie ilości wybranego przez Zamawiającego rodzaju asortymentu w ramach niewykorzystanego asortymentu innym asortymentem objętym opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 6D do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy z zastrzeżeniem iż wartość umowy (cena ofertowa) ma charakter maksymalnego wynagrodzenia dla dostarczanego zakresu rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 4.Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: a)Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesiące gwarancji. b)Okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru, c)Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z załącznikiem nr 6D do SIWZ. d)Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad. Czas naprawy zgłoszonej usterki lub dostawy nowego asortymentu wolnego od wad - do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną, e)Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w lit d) na swój koszt i ryzyko. f)W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu (dot. piły oscylacyjnej do autopsji poz. 13 arkusza kalkulacyjnego - zał. 6D do SIWZ) w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych, g)Każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu . 5.Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 6.Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom CZĘŚĆ NR 5 Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne. 1.Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych a)Miejscem dostawy są: Katedra Immunologii, Patofizjologii i Prewencji Weterynaryjnej, ul. Norwida 31, 50-375 Wrocław, b)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6E do SIWZ. c)Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5E do SIWZ. 2.Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załącznik nr 6E do SIWZ) RAP.272.165.2013. b)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy fabrycznie nowego, w oryginalnych opakowaniach producenta, nie większych niż w opisie, dopuszczonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, zdatnych do użytku przez okres nie mniejszy niż 75% ważności okresu przydatności (określonego przez producenta) licząc od daty dostawy przedmiotowych produktów do Zamawiającego. c)W przypadku stwierdzenia odstępstw od wymagań określonych w SIWZ Zamawiający sporządzi reklamacje dotyczące w szczególności: długości ważności okresu przydatności, braku ilościowego oryginalnych opakowań, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 5 dni roboczych od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia. d)W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w lit. c) (powyżej) Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie do 7 dni od otrzymania reklamacji od Zamawiającego. e)Wykonawca odpowiada za dostarczony przez siebie przedmiot umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego. 3.Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 6E do SIWZ. W przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego, w okresie trwania umowy asortymentu i ilości produktów, Wykonawca nie będzie rościć żadnych żądań wobec Zamawiającego w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy z zastrzeżeniem iż wartość umowy (cena ofertowa) ma charakter maksymalnego wynagrodzenia dla dostarczanego zakresu rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 4.Okres gwarancji: 12 miesięcy od daty dostarczenia. 5.Warunki gwarancji; Wykonawca powinien udzielić Zamawiającemu gwarancji producenta na przedmiot umowy. 6.Bieg terminu dostawy rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze przedmiotu umowy 7.Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 8. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom CZĘŚĆ NR 6 Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33192500-7 Probówki 33793000-5 Laboratoryjne wyroby szklane 44618310-1 Korki 1.Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych. a)Miejscem dostawy jest: Katedra Immunologii, Patofizjologii i Prewencji Weterynaryjnej, ul. Norwida 31, 50-375 Wrocław, b)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6F do SIWZ. c)Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5F do SIWZ. 2.Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy produktów do Zamawiającego, b)Ustala się następujące terminy dostaw: do 7 dni roboczych. Terminy poszczególnych dostaw będą liczone każdorazowo od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6F do SIWZ. Podane w załączniku nr 6F do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość na zwiększenie ilości wybranego przez Zamawiającego rodzaju asortymentu w ramach niewykorzystanego asortymentu innym asortymentem objętym opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 6F do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy z zastrzeżeniem iż wartość umowy (cena ofertowa) ma charakter maksymalnego wynagrodzenia dla dostarczanego zakresu rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 4.Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: a)Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy gwarancji. b)Okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru. c)Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z załącznikiem nr 6F do SIWZ. d)Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad. Czas naprawy zgłoszonej usterki lub dostawy nowego asortymentu wolnego od wad - do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną, e)Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w lit. d) na swój koszt i ryzyko. 5.Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 6.Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 38.00.00.00-5, 33.79.00.00-4, 33.91.00.00-2, 33.92.00.00-5, 33.69.65.00-0, 38.00.00.00-5, 33.19.25.00-7, 33.79.30.00-5, 44.61.83.10-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów histopatologicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELEKTRO MED Grzegorz Pałkowski, ul. Zabierzowska 11, 32-005 Niepołomice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8837,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7969,54

  • Oferta z najniższą ceną: 7969,54 / Oferta z najwyższą ceną: 9170,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alchem Grupa Sp. z o.o., ul. Polna 21, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4476,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5153,40

  • Oferta z najniższą ceną: 5153,40 / Oferta z najwyższą ceną: 5153,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Badawczo-Produkcyjny CHEMED Sp. z o.o., Kochanowskiego 29/30, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4080,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2471,10

  • Oferta z najniższą ceną: 2471,10 / Oferta z najwyższą ceną: 3815,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.