Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2019-09-06
Ogłoszenie nr 594642-N-2019 z dnia 2019-09-06 r.
Strefa Aktywności Gospodarczej Sp.z o.o.: Wybór Wykonawcy robót budowlanych na realizację zadania pn. "Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - przeprojektowanie (na bazie istniejącego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń zamiennych oraz uzgodnień)i na tej podstawie przebudowa zespołu basenów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Strefa Aktywności Gospodarczej Sp.z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
39028422200000, ul.
aleja Rzeczypospolitej
116
,
59-220
Legnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
0-76 7226036, 721 01 38, e-mail
biuro@sag.legnica.pl, faks
0-76 722 60 37.
Adres strony internetowej (URL): www.sag.legnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Spółka z o.o ze 100% udziału Gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.sag.legnica.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sag.legnica.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty pisemne na adres Zamawiającego - Strefa Aktywności Gospodarczej Sp. z o.o. , Aleja Rzeczypospolitej 116, 59-220 Legnica
Adres:
Strefa Aktywności Gospodarczej Sp. z o.o. , Aleja Rzeczypospolitej 116, 59-220 Legnica
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór Wykonawcy robót budowlanych na realizację zadania pn. "Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - przeprojektowanie (na bazie istniejącego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń zamiennych oraz uzgodnień)i na tej podstawie przebudowa zespołu basenów
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: wykonanie zadania polegającego na "Przebudowie zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - przeprojektowanie (na bazie istniejącego projektu wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń zamiennych oraz uzgodnień) i na tej podstawie przebudowę zespołu basenów 1. Zakres zadania obejmuje: a) rozbiórkę istniejących niecek basenowych (3 szt.: niecka pływacka o wymiarach 25 x 50 m, niecka rekreacyjna o wymiarach 15 m x 25m, brodzik dla dzieci o wymiarach 10m x 15m), brodzika do stóp z natryskami oraz innych elementów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu, b) przeprojektowanie* i przebudowę istniejącego basenu pływackiego o wymiarze 25 x 50 m wraz z wykonaniem półki (listwy wypoczynkowej), wykonanie ścian dociskowych, wykonaniem przelewów żelbetowych, wykonanie dna niecki, foliowanie niecki folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm oraz skróceniem basenu - do wymiarów: 25m x 16m, głębokość: 1,30-2m, powierzchnia lustra wody: 400m2, *Przeprojektowanie polegać ma na wprowadzeniu do istniejącego projektu zmiany dot. skrócenia basenu z długości 33,3m na 16m c) przeprojektowanie*, budowę niecki rekreacyjnej żelbetowej pokrytej folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm. Wymiary docelowe: 35,10 x 23,44 m, głębokość: 1,20-1,30m, powierzchnia lustra wody: 608,20m2. Z atrakcjami: grzybek wodny, parasol wodny, ruchoma armatka wodna, wodny masaż stóp, siatka do wspinaczki typ "Piramida", gejzer powietrzny, leżanka z masażem, ściana wodna, kabina masażowa powietrzna z wodnym masażem stóp, huśtawka wodna, masażery ścienne, rwąca rzeka. *Przeprojektowanie polegać ma na zmianie technologii wykonania niecki rekreacyjnej ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej na nieckę żelbetową pokrytą folią PCV-P wraz z dostosowaniem elementów montażowych atrakcji wodnych i pozostałych urządzeń do typu przeprojektowanej niecki rekreacyjnej. d) przeprojektowanie*, budowę brodzika dla dzieci żelbetowego pokrytego folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm z kolorową grafiką. Powierzchnia lustra wody: 174,60 m2, głębokość od 0,01 do 0,45m. Na granicy dwóch głębokości należy zastosować łagodne zejście bez schodów - "ślizg". Atrakcje wodne: gejzer powietrzny, dzwonek wodny, jeż wodny, stołek do siedzenia. *Przeprojektowanie polegać ma na zmianie technologii wykonania brodzika dla dzieci ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej na brodzik żelbetowy pokryty folią wraz z dostosowaniem elementów montażowych atrakcji wodnych i pozostałych urządzeń do typu przeprojektowanej niecki brodzika. W miejscu aktualnie zaprojektowanych schodów należy zastosować rozwiązanie typu "ślizg" - łagodne zejście. e) budowę wodnego placu zabaw z tryskaczami wodnymi o powierzchni 155,00 m2 i wymiarach: 11,00m x 15,00m. Nawierzchnia z tworzyw sztucznych, bezpiecznych EPDM, wielowarstwowa, wykonana in situ na podłożu betonowym. Atrakcje wodne: dysza "galaretka" x2, dysza "wulkan" x 2, dysza "wiaderka" x 1, dysza "palma" x 2, dysza "liść" x 2, dysza "drzewko" x 1, dysza "kwiat stokrotka" x 1, armatka obrotowa x 4, tunel z kręgów x 1 kpl., dysza "parasol" x 1, dysza "tunel" x 1 kpl., dysza "pączek" x 2. Budowa wodnego placu zabaw w oparciu o istniejący projekt. f) Budowa i montaż 3 zjeżdżalni wodnych z wannami hamownymi wraz z instalacjami zasilającymi w wodę. Typy zjeżdżalni: Zjeżdżalnia Pontonowa wraz z niezbędnym wyposażeniem, Zjeżdżalnia trójtorowa Multislide, Zjeżdżalnia Kamikaze. Budowa zjeżdżalni zlokalizowanych w górnej części przebudowywanej i skracanej niecki pływackiej w oparciu o istniejący projekt. UWAGA: w istniejącym projekcie uwzględniono 4 zjeżdżalnie. Z realizacji wyłącza się zjeżdżalnię typu Cebula z dolotem. g) przeprojektowanie*, przebudowę i rozbudowę istniejących budynków wraz z dostosowaniem do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne. - budynek technologii wody - oznaczony symbolem "A" (rozbudowa w oparciu o istniejący projekt), - budynek istniejący - oznaczony symbolem "B1" (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*) Przeprojektowanie* polegać ma na zmianie funkcji pomieszczeń i dostosowaniu instalacji wewnętrznych do tej zmiany. Pomieszczenie ratowników, pomieszczenie pierwszej pomocy, WC i pomieszczenia magazynów oznaczone symbolami B1 0/1 - 0/7 mają zostać dostosowane do funkcji komercyjnej, tj. pomieszczeń do wynajęcia na różnego typu usługi SPA, do części przeznaczonej na wynajem należy doprojektować dodatkowe WC, - budynek z kasami i zapleczem sanitarnym - oznaczony symbolem "D"(przebudowa w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Rozbiórka istniejącego, parterowego budynku higieniczno-sanitarnego z dachem płaskim. W miejsce wyburzonego budynku - budowa budynku kas wraz z zapleczem higieniczno-sanitarnym. Przeprojektowanie* polegać ma na likwidacji jednego stanowiska kasowego i zaaranżowaniu w jego miejsce stanowiska Kierownika Basenu, - budynek istniejący - oznaczony symbolem "D1"(przebudowa w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na przebudowaniu, zmianie funkcji pomieszczeń i dostosowaniu instalacji wewnętrznych do tej zmiany. Pomieszczenia oznaczone symbolami D1 0/4 - 0/5 mają zostać przebudowane w taki sposób, aby mogły pełnić funkcje pomieszczenia dla ratowników i punktu medycznego o pow. ok. 10 m2 dla D1 0/4 i pow. 11,6 m2 dla D1 0/5. Ponadto pomieszczenie dla ratowników ma być przeszklone dużym oknem typu "wystawowe". Pomieszczenia oznaczone symbolami D1 0/1-0/2 w oparciu o istniejący projekt z przeznaczeniem na pomieszczenia socjalne dla personelu i pracowników obsługi technicznej. Pomieszczenie oznaczone symbolem D1 0/7 ma zostać dostosowane do potrzeb ochrony fizycznej obiektu. Pomieszczenie oznaczone symbolem D1 0/8 ma zostać dostosowane do funkcji szatniowej - należy zainstalować w tym pomieszczeniu 30 szt. trójdzielnych szafek ubraniowych (tj. dla 90-ciu użytkowników)wykonanych z płyty HPL z zamkami na szyfr. Przybliżona objętość pojedynczego schowka ubraniowego nie może być mniejsza niż 150 cm3. Część tarasowa, otwarta budynku ma zostać wyposażona w leżaki drewniane - 20 szt. Zadaszenie otwartej części tarasowej budynku ma zostać poszerzone o lekką zabudowę typu "pergola". h) budowę nowego, parterowego, podpiwniczonego budynku technologii wody wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym - oznaczony symbolem "C" (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na zmianie funkcji pomieszczenia oznaczonego symbolem C 0/1 z magazynu na pomieszczenie szatniowe. W pomieszczeniu tym należy zainstalować 35 szt. trójdzielnych szafek ubraniowych (tj. dla 90-ciu użytkowników) wykonanych z płyty HPL z zamkami na szyfr. Przybliżona objętość pojedynczego schowka ubraniowego nie może być mniejsza niż 150 cm3. Pozostały zakres prac w oparciu o istniejący projekt. i) technologię wody basenowej (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na: dostosowaniu urządzeń do zmiany technologii wykonania niecki rekreacyjnej i brodzika ze stali nierdzewnej na niecki żelbetowe pokryte folią, j) system podgrzewania wody basenowej i użytkowej na potrzeby sanitariatów (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na dostosowaniu wydajności systemu do wprowadzonej zmiany związanej z przebudową i skróceniem niecki pływackiej z uwzględnieniem mocy i wydajności na etapie eksploatacji, k) wykonanie nowych nawierzchni plaży basenowej z kostki ceramicznej (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na zmianie lokalizacji miejsca przeznaczonego dla przenośnej gastronomii i uwzględnienie zmian dot. rezygnacji z instalacji zjeżdżalni wodnej typu Cebula z dolotem i skróceniem niecki pływackiej, l) budowę brodzików przejściowych (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na dostosowaniu lokalizacji brodzików przejściowych do przebudowywanej i skracanej niecki pływackiej. m) budowę zbiorników wyrównawczych (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*). Przeprojektowanie* polegać ma na dostosowaniu lokalizacji zbiorników wyrównawczych do przebudowywanej i skracanej niecki pływackiej, n) budowę dojść i dojazdów z kostki betonowej wraz z trzema miejscami postojowymi dla osób niepełnosprawnych oraz placu dla pojazdów gastronomicznych (przeprojektowanie*). Przeprojektowanie* polegać ma na zmianie lokalizacji placu dla pojazdów gastronomicznych, o) budowę infrastruktury technicznej niezbędnej do użytkowania obiektu (w oparciu o istniejący projekt wraz z przeprojektowaniem*): - wewnętrzne instalacje sanitarne: instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją kanalizacji, instalacja solarna, ogrzewanie, instalacja gazu, wentylacja mechaniczna wywiewna. UWAGA: zmiana funkcji pomieszczeń i wyłączenie z realizacji Budynku Gastronomii - zewnętrzne instalacje sanitarne: kanalizacja sanitarna + przyłącze, instalacja wodociągowa, instalacja deszczowa, ogrzewanie wody basenowej, instalacja gazowa, klimatyzacja w serwerowni. UWAGA: zmiana funkcji pomieszczeń i wyłączenie z realizacji Budynku Gastronomii - elektryczna instalacja zewnętrzna i wewnętrzna: zasilanie, rozdzielnica główna RG 0,4 kV, rozdzielnice obiektowe, zasilanie urządzeń technologicznych obiektu, tj. technologii wody basenowej, systemu grzewczego, ogrzewania elektrycznego, oświetlenia zewnętrznego, serwerowni, przepompowni ścieków, wentylacji i klimatyzacji pomieszczeń, instalacji teletechnicznych, instalacje elektryczne, instalacje oświetleniowe, oświetlenie awaryjne, instalacja odgromowa, oświetlenie terenu (montaż 15 szt. słupów z oprawami led, przeprojektowanie* do ustalenia z Zamawiającym zmiany lokalizacji słupów w stosunku do istniejącego projektu), ochrona przeciwporażeniowa, ochrona przeciwpożarowa, ochrona przed przepięciami - wykonanie trafostacji, - instalacji teletechnicznej: infrastruktury kablowej, systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru, systemu nagłośnienia, systemu wykrywania i sygnalizacji włamania, systemu telewizji przemysłowej, okablowania strukturalnego, systemu kontroli dostępu, systemu rozliczania usług; - wykonanie instalacji LEG-MAN. Należy wykonać odejście do obiektu na odcinku od studni SK.LCANB11(SK.S0012) w układzie 2x40 HDPE. Kabel światłowodowy jednomodowy 12J należy doprowadzić kanalizacją sieci LEGMAN do najbliższego punktu agregacyjnego to jest do skrzyżowania z ul Jaworzyńską (szafka SK42). Wytyczne do projektowania dostępne są na stronie www.legman.pl w zakładce dla projektantów (w istniejącym projekcie instalacja LEG-MAN nie została uwzględniona) Przeprojektowanie* infrastruktury technicznej niezbędnej do użytkowania obiektu polegać ma na dostosowaniu do pozostałych zmian naniesionych do istniejącego projektu, p) wykonanie ogrodzeń: - ogrodzenie panelowe terenu H=2,40 m - 548,5m (w oparciu o istniejący projekt), bramy wjazdowe - 2 szt. (w oparciu o istniejący projekt), ogrodzenie niecki rekreacyjnej oraz brodzika i wodnego placu zabaw H=1,20m (w oparciu o istniejący projekt z rozszerzeniem zakresu o ogrodzenie niecki pływackiej - przeprojektowanie), q) budowę wiat pod instalację fotowoltaiczną w oparciu o istniejący projekt z wyłączeniem budowy instalacji fotowoltaicznej i uwzględnieniem zmiany funkcji: I. zmiana funkcji na zadaszenie miejsc do wypoczynku, II. do ewentualnego późniejszego zagospodarowania pod instalację fotowoltaiczną, r) ławki w strefie "brodzik i wodny plac zabaw". Zmiana lokalizacji ze strefy wyłączonego z projektu suchego placu zabaw do strefy "brodzik i wodny plac zabaw" (przeprojektowanie) s) wykonanie systemu nagłośnienia (w oparciu o istniejący projekt), t) wykonanie systemu kontroli dostępu (w oparciu o istniejący projekt), u) instalacja systemu telewizji przemysłowej (w oparciu o istniejący projekt), v) instalacja systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru (w oparciu o istniejący projekt), w) system sygnalizacji włamania i napadu - system alarmowy (w oparciu o istniejący projekt), x) system rozliczania usług (w oparciu o istniejący projekt z przeprojektowaniem*) Przeprojektowanie* polegać ma na dostosowaniu funkcjonalności systemu rozliczania usług z uwzględnieniem zamiany szafek depozytowych na szafki ubraniowe na zamek szyfrowy i do możliwości samoobsługowego zakupu usługi, y) wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i średniowysokiej (w oparciu o istniejący projekt) z) przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego z zakresu sterowania i obsługi obiektu i urządzeń, aa) zapewnienie przez Wykonawcę Zamawiającemu profesjonalnego wsparcia technicznego zwanego asystą techniczną w ilości 5 asyst w zakresie utrzymania obiektu basenowego bądź sezonowego rozruchu obiektu w trakcie zaproponowanego okresu gwarancji. Asyście technicznej podlegają wszystkie urządzenia i systemy, które zostały wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu określonego niniejszą umową. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie przeprowadzenia asysty technicznej z 3- dniowym wyprzedzeniem. Każdorazowo z asysty technicznej zostanie sporządzony protokół zatwierdzony prze obie Strony. UWAGA: z zakresu prac przewidzianych w istniejącym projekcie budowlanym wyłączono: - budowę zjeżdżalni wodnej Cebula z dolotem, - budowę suchego placu zabaw dla dzieci o pow. 893,20 m2 wraz z ogrodzeniem, - budowę siłowni plenerowej o pow. 142,60 m2, - budowę dwóch boisk do piłki plażowej o wym. 9 x 18 m - rozbudowę budynku z punktem gastronomicznym oznaczonego symbolem "B" - osłony przeciwsłoneczne - żagle - zastosowanie stali nierdzewnej do wykonania niecek: rekreacyjnej i brodzika, tj. zmiana - przeprojektowanie technologii wykonania niecek basenowych ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej na niecki wykonane w technologii żelbetowej pokryte folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm. zgodnie z § 1 Projektu umowy - Rozdział 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz szczegółowym zakresem rzeczowym robót zawartym w dokumentacji projektowej, tj. w Rozdziale 4 siwz "Dokumentacja" zawierająca: m.in. projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary - ww. Dokumentacja (Rozdział 4 siwz) dostępna pod adresem https://drive.google.com/open?id=15yszvO4MifYUwwEAxgR0RFKRwCATbQGM Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp, poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 i § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 917)): - prace ogólnobudowlane - robotnicy budowlani - zespół montujący-wykładający niecki basenowe folią PCV - członkowie zespołu, - montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej - monterzy instalacji wodno-kanalizacyjnej, - prace elektryczne - elektromonterzy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał będzie na umowę o pracę wyżej wymienione osoby w okresie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.
II.5) Główny kod CPV: 45212212-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71320000-7 |
71000000-8 |
71200000-0 |
45111200-0 |
45212140-9 |
45200000-9 |
45210000-2 |
45212200-8 |
45300000-0 |
45112700-8 |
45112720-8 |
45332200-5 |
45332300-6 |
45311200-2 |
45316100-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-03-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającą bezpieczną realizację zamówienia w całym jego okresie:
1.1. Wykonawca musi posiadać sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą bezpieczną realizację zamówienia w całym jego okresie, tj. posiadać dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości min. 15.000.000,00 zł na realizację powyższego zamówienia potwierdzoną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełnienia warunku:
a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz oraz
b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. dokumentów, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca, członek konsorcjum lub podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełni samodzielnie.
1.2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 20.000.000,00 zł, potwierdzone dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Ocena spełnienia warunku według :
a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz oraz
b) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
min. 20.000.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum spełni samodzielnie.
1.3. Wykonawca musi posiadać sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą bezpieczną realizację zamówienia w całym jego okresie, tj. przychody z bieżącej działalności w zakresie realizacji robót budowlanych wynoszą co najmniej 15.000.000,00 zł rocznie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Ocena spełnienia warunku według :
a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz oraz
b) sprawozdania finansowego albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami
o rachunkowości, również odpowiednio z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części,
a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających na przykład obroty oraz aktywa i zobowiązania - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum spełni samodzielnie.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych powyżej - ppkt 1.1., 1.2. i 1.3., może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał roboty budowlane i projektowe,
tj. wykonał:
a) dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych, w tym:
- co najmniej w jednej z w/w robót w zakres zadania wchodziła instalacja nowej zjeżdżalni o długości co najmniej 25m
- co najmniej w jednej z w/w robót w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki/niecek folią basenową PVC o łącznej powierzchni lustra wody minimum 400 m2
- co najmniej w jednej z w/w robót w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki/niecek folią basenową PVC o głębokości w najgłębszym punkcie min. 3,5m
- co najmniej jedna z w/w robót dotyczy kompleksu basenów zewnętrznych wraz
z przebudową budynku kubaturowego o konstrukcji tradycyjnej murowanej
o minimalnej powierzchni użytkowej 200 m2
- co najmniej jedna z w/w robót dotyczy kompleksu basenów zewnętrznych o łącznej powierzchni lustra wody co najmniej 1000m2, oraz
b) min. dwa zadania polegające na wykonaniu wodnego placu zabaw z nawierzchnią EPDM
o minimalnej powierzchni 150m2, oraz
c) min. jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej: projektu budowlanego
i projektu wykonawczego dla budowy, przebudowy lub modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych o łącznej powierzchni lustra wody min. 1.000m2.
Ocena spełnienia warunku według:
- oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz oraz
- załącznika nr 3a do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz - wykaz robót wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.
- załącznika nr 3b do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane wg wzoru - załącznik nr 3b do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz , oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.
- referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje
lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca, członek konsorcjum lub podmiot na które zasoby powołuje się Wykonawca spełni samodzielnie.
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
2.Wykonawca dysponuje niżej wymienionymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia :
a) Kierownik budowy - koordynator:
osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 - tekst jednolity) i ubezpieczona
od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem
ww. funkcji, która posiada doświadczenie zawodowe, polegające na tym, że była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych z zastosowaniem technologii foliowania niecek żelbetowych o powierzchni lustra wody min. 400 m2,
b) Kierownik robót sanitarnych:
osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 - tekst jednolity) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem
ww. funkcji, która posiada doświadczenie zawodowe polegające na tym, że była kierownikiem robót sanitarnych lub inspektorem nadzoru robót sanitarnych na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych o powierzchni lustra wody min. 400m2,
c) Kierownik robót elektrycznych:
osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wpisana na listę członków
izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane
z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 - tekst jednolity) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji.
d) Specjalista ds. wykładania niecek basenowych folią PVC- osoba kierująca zespołem wykładającym niecki folią PCV:
osoba, która w wykaże się doświadczeniem w kierowaniu zespołem wykładającym niecki basenowe folią PVC na co najmniej dwóch inwestycjach (zadaniach) w obiektach użyteczności publicznej, przy czym:
- w co najmniej 1 z w/w inwestycji w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki o powierzchni lustra wody min. 400 m2
- w co najmniej 1 z w/w inwestycji w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki o głębokości
w najgłębszym punkcie min. 3,5 m
Ocena spełnienia warunku według:
- oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz oraz
- załącznika nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz - wykaz osób
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
- oświadczenia, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 - tekst jednolity), oraz że są wpisane na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji, dodatkowo:
- dla kierownika budowy - koordynatora informacji potwierdzających, że był kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych z zastosowaniem technologii foliowania niecek żelbetowych o powierzchni lustra wody min. 400 m2 wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 4 do niniejszej instrukcji,
- dla kierownika robót sanitarnych informacji potwierdzających, że był kierownikiem robót sanitarnych lub inspektorem nadzoru robót sanitarnych na co najmniej 1 zadaniu polegającym budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych
o powierzchni lustra wody min. 400m2 wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz.
- dla specjalisty ds. wykładania niecek basenowych folią PVC informacji potwierdzających, że posiada
doświadczenie w kierowaniu zespołem wykładającym niecki basenowe folią PVC na co najmniej dwóch inwestycjach (zadaniach) w obiektach użyteczności publicznej, przy czym:
- w co najmniej 1 z w/w inwestycji w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki o powierzchni lustra wody min. 400 m2,
- co najmniej 1 z w/w inwestycji w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki o głębokości
w najgłębszym punkcie min. 3,5 m
wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz.
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca, członek konsorcjum lub podmiot na które zasoby powołuje się Wykonawca spełnią łącznie.
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Osoby na stanowiskach wymienionym powyżej mogą być obywatelem państwa członkowskiego
Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państwa Członkowskiego Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którym - zgodnie
z przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005r.,
w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych - uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce.
3. Ocena spełnienia warunków według przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. A "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty wg załączonego wzoru - Rozdział Nr 1 siwz; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz; 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wg załącznika nr 2 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz ; 5) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: a) dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych, w tym: - co najmniej w jednej z w/w robót w zakres zadania wchodziła instalacja nowej zjeżdżalni o długości co najmniej 25m - co najmniej w jednej z w/w robót w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki/niecek folią basenową PVC o łącznej powierzchni lustra wody minimum 400 m2 - co najmniej w jednej z w/w robót w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki/niecek folią basenową PVC o głębokości w najgłębszym punkcie min. 3,5m - co najmniej jedna z w/w robót dotyczy kompleksu basenów zewnętrznych wraz z przebudową budynku kubaturowego o konstrukcji tradycyjnej murowanej o minimalnej powierzchni użytkowej 200 m2 - co najmniej jedna z w/w robót dotyczy kompleksu basenów zewnętrznych o łącznej powierzchni lustra wody co najmniej 1000m2, oraz b) min. dwa zadania polegające na wykonaniu wodnego placu zabaw z nawierzchnią EPDM o minimalnej powierzchni 150m2, oraz c) min. jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej: projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla budowy, przebudowy lub modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych o łącznej powierzchni lustra wody min. 1.000m2. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg załącznika nr 3a do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; 6) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie: min. jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej: projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla budowy, przebudowy lub modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych o powierzchni lustra wody min. 1.000m2, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane wg wzoru - wg załącznika nr 3b do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; 7) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz; 8) oświadczenie, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 - tekst jednolity) oraz że są wpisane na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanych im funkcji; 9) informacje potwierdzające, że osoba wskazana jako kierownik budowy posiada wymagane doświadczenie, polegające na tym, że była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych z zastosowaniem technologii foliowania niecek żelbetowych o powierzchni lustra wody min. 400 m2, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - wg załącznika nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz; 10) informacje potwierdzające, że osoba wskazana jako kierownik robót sanitarnych posiada wymagane co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień, polegające na tym, że była kierownikiem robót sanitarnych lub inspektorem nadzoru robót sanitarnych na co 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych o powierzchni lustra wody min. 400m2 wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - wg załącznika nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz; 11) informacje potwierdzające, że osoba wskazana jako specjalista ds. wykładania niecek basenowych folią PVC informacji potwierdzających, że posiada wymagane doświadczenie zawodowe tj. doświadczenie w kierowaniu zespołem wykładającym niecki basenowe folią PVC na co najmniej dwóch inwestycjach (zadaniach) w obiektach użyteczności publicznej, przy czym: - w co najmniej 1 z w/w inwestycji w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki o powierzchni lustra wody min. 400 m2, - co najmniej 1 z w/w inwestycji w zakres zadania wchodziło foliowanie niecki o głębokości w najgłębszym punkcie min. 3,5 m wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz; 12)oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz; 13) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 7 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz; 14) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz, 15) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg załącznika nr 9 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz; 16) harmonogram rzeczowo-finansowy robót - wg załącznika nr 10 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz; 17) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 15.000.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, może złożyć inny dokument , który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie wyżej opisanego warunku tj. posiadania środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości min. 15.000.000,00 zł; 18) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 20.000.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu; 19) sprawozdanie finansowe albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających na przykład obroty oraz aktywa i zobowiązania - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, potwierdzające, że przychody z bieżącej działalności w zakresie realizacji robót budowlanych wynoszą co najmniej 15.000.000,00 zł rocznie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 20) Wypełniony i podpisany wzór umowy - Rozdział Nr 3 siwz; 21) wypełniony i podpisany Formularz cenowy - Rozdział Nr 5 siwz; 22) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO - wg załącznika nr 11 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz; 2. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu do siedziby Zamawiającego: SAG Sp. z o.o., Aleja Rzeczypospolitej 116, sekretariat I piętro, 59-220 Legnica- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej- wg załącznika nr 6 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wraz z wykazem podmiotów należących do tej grupy kapitałowej. Wykonawca wraz z w.w. oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
200.000,- PLN
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Doświadczenie specjalisty ds. wykładania niecek basenowych folią PVC- osoba kierująca zespołem wykładającym nieckę folią PCV, zadanie o powierzchni lustra wody min 200 m2 | 20,00 |
Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady- min. 36 miesięcy- max. 60 miesięcy | 15,00 |
Doświadczenie kierownika budowy - koordynatora: był kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, modernizacji kompleksu basenów zewnętrznych o powierzchni lustra wody min. 400m2 | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wg załącznika nr 9 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz "Warunki zmian w umowie".
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-25, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego do pielęgnacji murawy boisk piłkarskich w ramach zadania: "Zakup ciągnika na potrzeby Stadionu Miejskiego im. Orła Białego".
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- "Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Legnicy"
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- "Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w mieście"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.