Ogłoszenie z dnia 2015-11-19
Nr: NP/2015/11/1076/POZ
Przedmiot zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA KSZTAŁTEK DLA OPERATORA GAZOCIĄGÓW PRZESYŁOWYCH GAZ-SYSTEM ODDZIAŁ W POZNANIU
Typ: Niepubliczne
Tryb: Przetarg nieograniczony
Kategoria: Dostawy
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolskie
Data publikacji: 2015-11-19
Data wygaśnięcia: 2015-12-08
CPV: -
Osoba kontaktowa: Katarzyna Grzelachowska (PDH) katarzyna.grzelachowska@gaz-system.pl 61 854 43 69
Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi
Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia
Opis postępowania : 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem kształtek stalowych dla Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ SYSTEM S.A. Oddział w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Ponadto istotne warunki wykonania zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia zasad równego traktowania i uczciwej konkurencji, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Każdorazowe zastosowanie równoważnego rozwiązania wymaga uzgodnienia u Zamawiającego. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Dostawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Kodeksu Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ i stosować zalecenia w nim zawarte w trakcie realizacji zamówienia.
5. Dostawca zobowiązany jest zapoznać się z Broszurą Informacyjną dla Wykonawców stanowiącą Załącznik nr 6 do SIWZ oraz do przestrzegania i wdrożenia jej postanowień w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
Miejsce uzyskania SIWZ : www.gaz-system.pl
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian lub odwołania wymagań zawartych w Specyfikacji każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do Specyfikacji przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Dostawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Spółki, na której została udostępniona SIWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Dostawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji.
6. Data publikacji ogłoszenia - 19.11.2015r.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
2. O zakończeniu Postępowania bez wyboru oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Dostawców biorących udział w Postępowaniu.
3. Dostawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt. 1 powyżej.
Dodatkowe informacje : Zamawiający zastrzega możliwość prowadzenia z Dostawcami negocjacji.
Warunki udziału w postępowaniu : I.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego.
5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:
a) wdrożony system kompleksowego zapewnienia jakości zgodnie z normą PN-EN ISO9001 (lub równoważny) w zakresie co najmniej wytwarzania kształtek stalowych,
b) wdrożony system kompleksowego zapewnienia jakości zgodnie z normą PN-EN ISO9001 (lub równoważny) w zakresie co najmniej sprzedaży elementów rurociągów stalowych (kształtek).
Powyższe może zostać również potwierdzone przez podwykonawcę Wykonawcy, jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie realizował część lub całość dostaw przy pomocy podwykonawcy/ów.
UWAGA: Ocena spełniania warunków wymaganych od Dostawców zostanie dokonana według formuły 0 - 1 ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w Postępowaniu.
W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany
w ust. 1 - 3, 5 powyżej mogą spełniać łącznie wszyscy Dostawcy. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 4 musi spełnić każdy z Dostawców odrębnie.
W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia ponoszą oni solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy.
II.INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ DOSTAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w Rozdziale VIII SIWZ, Dostawca winien przedstawić:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego treści będą wynikać zasady reprezentacji Dostawcy w obrocie.
Dopuszcza się składanie dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Dostawca złoży w tym zakresie stosowane oświadczenie lub Zamawiający samodzielnie zweryfikuje aktualność danych Dostawcy zawartych w rejestrze.
Wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów.
2) oświadczenie Dostawcy, iż może ubiegać się o udzielenie zamówienia niepublicznego i nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z Rozdziałem VII ust. 1. SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ).
3) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz wypełniony Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3A do SIWZ.
4) Na potwierdzenie, że Dostawca zapoznał się z treścią Kodeksu Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A i zobowiązuje się do stosowania zaleceń w nim zawartych w trakcie realizacji postanowień umowy, Dostawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie. Podpisanie formularza oferty (załącznik nr 3 do SIWZ) równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wymienionych warunków.
2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
1) Oświadczenia, że Wykonawca posiada certyfikat wdrożenia systemu kompleksowego zapewnienia jakości zgodnie z PN-EN ISO9001 (lub równoważny) w zakresie co najmniej wytwarzania kształtek stalowych wystawiony przez niezależny podmiot (zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ).
2) Oświadczenia, że Wykonawca posiada certyfikat wdrożenia systemu kompleksowego zapewnienia jakości zgodnie z PN-EN ISO9001 (lub równoważny) w zakresie co najmniej sprzedaży elementów rurociągów stalowych (kształtek) wystawiony przez niezależny podmiot (zgodnie z treścią Załącznika nr 8 do SIWZ).
3. W przypadku, gdy Dostawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż zł polski, Zamawiający przeliczy je na zł polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu:
a) publikacji ogłoszenia o Zamówieniu - dotyczy polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniach, o których mowa w lit. a) powyżej, zastosowanie mają kursy ostatnio ogłoszone, przed ww. dniami zgodnie z treścią §8 pkt 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP z 2013 r. poz. 18 ze zm.).
4. Dokumenty wymienione powyżej z wyłączeniem pełnomocnictwa muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę. Poświadczenia za zgodność z oryginałem należy dokonać poprzez umieszczenie na kopii każdej zapisanej strony dokumentu czytelnego zapisu: ,,za zgodność z oryginałem" (lub innego - o tożsamym znaczeniu) wraz z podpisem Dostawcy lub osoby upoważnionej do reprezentowania Dostawcy.
5. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
6. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Dostawcę.
8. W przypadku składania oferty przez Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1. ppkt 1) - ppkt 2) powyżej dotyczy każdego z ww. Dostawców. Pozostałe dokumenty składane są przez tych Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, którzy spełniają warunki udziału w Postępowaniu, których potwierdzeniem są dane dokumenty.
9. Zamawiający może wezwać Dostawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. W przypadku nieprzedłożenia przez Dostawcę dokumentu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1) SIWZ, dopuszcza się samodzielne pobranie przez Zamawiającego dokumentu z właściwego rejestru.
Wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów.
10. Jeżeli w danym postępowaniu oferty zostały złożone przez więcej niż 3 Dostawców, dopuszcza się możliwość badania i oceny ofert tylko tych 3 Dostawców, których oferty po wstępnej ocenie są najkorzystniejsze. W przypadku skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, oferty złożone przez pozostałych Dostawców Zamawiający pozostawia bez badania i oceny.
11. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Słownie : Termin realizacji Zamówienia ustala się na okres 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy z zastrzeżeniem par 5 ust. 2 Projektu umowy.
Miejsce realizacji zamówienia : Teren działania Operatora Gazociągów Przesyłowych Gaz-System S.A. Oddział w Poznaniu
Termin składania ofert : 2015-12-08 10:00
Miejsce otwarcia ofert : Nie dotyczy
Termin otwarcia ofert : 2015-12-08 10:15
Miejsce otwarcia ofert : Nie dotyczy
Okres związania ofertą : 60 dni
Termin związania ofertą : 2016-02-05
Pełna treść ogłoszenia
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »