eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Pionkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Pionki: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Pionkach
Numer ogłoszenia: 60238 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121866, faks 048 6121381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Pionkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Pionkach. Wielkość lub zakres zamówienia: Zakres przedmiotowy postępowania ujęto w 17 zadaniach., tj.: zadanie nr 1: igły iniekcyjne (12 poz. obejmujących igły iniekcyjne różnych rozmiarów, igły do wstrzykiwacza (pena) oraz igły typu motylek), zadanie nr 2: strzykawki (9 poz. obejmujących strzykawki jednorazowego użytku dwuczęściowe o różnej pojemności, strzykawki TBC tuberkulinowe z igłą (zdejmowaną), strzykawki do pompy infuzyjnej, strzykawki typu Janet i strzykawki insulinowe), zadanie nr 3: przyrządy do infuzji i transfuzji (2 poz. obejmujące przyrządy do infuzji bez łącznika i bez igły oraz przyrządy do transfuzji bez łącznika i bez igły), zadanie nr 4: cewniki i pojemniki urologiczne (9 poz. obejmujących cewniki Foley, Nelaton, Tieman oraz pojemniki urologiczne 2L z zaworem - worki na mocz), zadanie nr 5: rurki intubacyjne (16 poz. obejmujących rurki intubacyjne silikonowe, typ Murphy, z linią rtg na całej długości rurki, bez mankietu, z mankietem niskociśnieniowym, z mankietem zbrojone oraz prowadnice do rurek intubacyjnych), zadanie nr 6: cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych (9 poz. obejmujących cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych wykonane z PCV o jakości medycznej różnych rozmiarów), zadanie nr 7: ostrza wymienne chirurgiczne (6 poz. obejmujących ostrza wymienne chirurgiczne ze stali nierdzewnej różnych rozmiarów), zadanie nr 8: jednorazowy sprzęt chirurgiczny (20 poz. obejmujących dreny do j. otrzewnej, dreny perforowane do przyrządu REDON, końcówki do odsysania pola operacyjnego, dreny (cewniki) łączące do ssaka, pojemniki (butelki plastikowe) do odsysania, dreny z trokarem tępym do odsysania płynów z jamy opłucnej, zestawy do odsysania z końcówką Yankauer do pola operacyjnego, dreny Khera), zadanie nr 9: jednorazowy sprzęt anestezjologiczny i kardiologiczny (11 poz. obejmujących igły do znieczuleń podpajęczynówkowych, zestawy do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, elektrody do czasowej przezżylnej stymulacji serca, introduktory, zestawy do pomiaru OCŻ, cewniki do wenesekcji), zadanie nr 10: obwody oddechowe, filtry, maski (8 poz. obejmujących filtry i obwody oddechowe, linie do ewakuacji gazów, cewniki do podawania tlenu przez nos, maski do tlenu z drenem, maski tlenowe Venturiego i maski twarzowe typu Premium lub równoważne), zadanie nr 11: rękawice medyczne (5 poz. obejmujących rękawice chirurgiczne jałowe, lateksowe/ pudrowane, bezlateksowe/ bezpudrowe oraz rękawice diagnostyczne lateksowe/pudrowane, bezpudrowe/ lateksowe i nitrylowe/bezpudrowe), zadanie nr 12: papier medyczny (17 poz. obejmujących papier do aparatury medycznej), zadanie nr 13: sprzęt i akcesoria medyczne drobne (24 poz. obejmujące żel do USG, pastę typu EVERY lub produkt równoważny (żel ścierny), elektrody EKG i elektrody zewnętrzne do defibrylatora Zoll Medical Corporation M. Series Biphasic, opaski do identyfikacji niemowląt, zaciskacze do pępowiny, pojemniki na zużyty sprzęt medyczny, pojemniki na zużyte igły, szyny palcówki i Kramera, zgłębniki żołądkowe, kieliszki do leków, szpatułki drewniane, kraniki 3-drożne luer lock, przedłużacze do pompy infuzyjnej, opaski uciskowe automatyczne (stazy), zestawy do lewatywy, preparat do utrwalania cytologii, sondy do karmienia chorych), zadanie nr 14: kaniule dożylne (6 poz. obejmujących kaniule do wlewów dożylnych (wenflony) w różnych rozmiarach, zadanie nr 15: wzierniki ginekologiczne (3poz. obejmujące wzierniki ginekologiczne z zaczepem w rozmiarach S, M i L), zadanie nr 16: sterylizacja (17 poz. obejmujących paskowe wskaźniki chemiczne do pary wodnej, torebki papierowo-foliowe samozamykające do sterylizacji parowej, rękawy foliowe na suche powietrze, rękawy papierowo-foliowe z fałdą i gładkie do sterylizacji parowej, testy kontrolne do sterylizacji gazowej), zadanie nr 17: akcesoria do autoklawu STATIM 5000 (5 poz. obejmujących papier do autoklawu STATIM 5000, testy kontrolne, filtry i uszczelki do kasety). Formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych zadań uwzględniające parametry techniczno-użytkowe wskazanego wyżej przedmiotu zamówienia, dostępne są na stronie internetowej zamawiającego www.spzzozpionki.pl (patrz zał. nr 2.1-2.17 do SIWZ). Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art. 29 ust.2 ustawy. Mając na uwadze postanowienia art.29 ust.3 ustawy należy przyjąć, iż określonym przez zamawiającego w formularzach asortymentowo-cenowych wyrobach medycznych towarzyszy wyraz -lub równoważny-, co oznacza produkty takiej samej lub wyższej jakości zapewniające możliwość uzyskania efektu założonego przez zamawiającego i sprecyzowanego w poszczególnych pozycjach formularzy asortymentowo-cenowych za pomocą innych rozwiązań technicznych, a więc służące celom określonym w poszczególnych pozycjach formularzy, z zastrzeżeniem ograniczeń wskazanych przy poszczególnych produktach. Równoważność oferowanych produktów może być wykazana przez wykonawcę za pomocą dowodów przedstawionych w dowolnej formie. Wystarczające będzie tu wskazanie oferowanego produktu z uwzględnieniem jego dokładnej charakterystyki co do parametrów techniczno-użytkowych, co traktowane będzie jako oświadczenie wykonawcy w tej kwestii. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - art.30 ust.7 ustawy: 33140000-3 - materiały medyczne, z uwzględnieniem podziału na zadania: zad.1: 33141300-3 urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi, 33141320-9 igły medyczne, zad.2: 33141310-6 strzykawki, zad.3: 33194100-7 urządzenia i przyrządy do infuzji, 33194200-8 urządzenia i przyrządy do transfuzji, zad.4: 33141200-2 cewniki, 33141210-5 pojemniki do cewników, zad.5: 33140000-3 materiały medyczne, zad.6: 33140000-3 materiały medyczne, 33141200-2 cewniki, zad.7: 33141411-4 skalpele i noże chirurgiczne, zad.8: 33141640-8 dreny, 33141642-2 akcesoria do drenażu, 33140000-3 materiały medyczne, zad.9: 33140000-3 materiały medyczne, 33141320-9 igły medyczne, zad.10: 33157000-5 urządzenia do terapii gazowej i oddechowej, 33157100-6 maski do gazów medycznych, zad.11: 33140000-3 materiały medyczne, 33141420-0 rękawice chirurgiczne, zad.12: 33140000-3 materiały medyczne, 30197630-1 papier do drukowania, zad.13: 33140000-3 materiały medyczne, zad.14: 33141220-8 kaniula, zad.15: 33140000-3 materiały medyczne, zad.16: 33140000-3 materiały medyczne, zad.17: 33140000-3 materiały medyczne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji 33.19.42.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.10 - Pojemniki do cewników 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.15.71.00 - Maski do gazów medycznych 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 30.19.76.30 - Papier do drukowania 33.14.12.20 - Kaniula .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki finansowe i płatności: a) termin płatności - 30 dni od daty wystawienia faktury przez wykonawcę, b) niezmienność cen w okresie obowiązywania umowy (z wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT i obniżenia cen przez producenta poniżej cen określonych przez wykonawcę), Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: - Realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tej kwestii przepisami a oferowane przez wykonawców wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP (tj. posiadać zezwolenie na dopuszczenie do obrotu stanowiące decyzję właściwego organu), spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne. - Oferowane przez wykonawców wyroby medyczne muszą być zarejestrowane (wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz dopuszczone do obrotu na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r., Nr 93, poz.896 z późn. zm.) - jeżeli któryś z produktów podlega innej klasyfikacji wówczas należy w tej kwestii dołączyć odpowiednie oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem jakiego produktu oświadczenie to dotyczy, - przedmiot zamówienia powinien charakteryzować się co najmniej 24-to miesięcznym terminem ważności. Krótszy termin ważności dopuszcza się w sytuacji gdy jest to uzasadnione specyfiką danego przedmiotu zamówienia, gdy ze względu na skład, komponenty czy system produkcji nie jest możliwe zapewnienie 24- miesięcznego terminu ważności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia określa załącznik nr 3 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, wówczas zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, W sytuacji, gdy wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (dot. konsorcjum), wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas każdy z wykonawców działających wspólnie powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt.1 i 2. Dodatkowo wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego 1.Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty, jakie będzie dostarczał wykonawca w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz są dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. - pod pojęciem dokument (zaświadczenie) należy tu rozumieć każdy dokument, który potwierdza okoliczność, iż przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania oraz odpowiada określonym przez zamawiającego wymaganiom jakościowym, wydany w dowolnej formie, o ile zawiera oświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (typu: certyfikat CE, deklaracja zgodności, atest, świadectwo rejestracji, certyfikaty typu ISO lub równoważne, tj. wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości w zakresie dostawy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, itp.). W sytuacji, gdy odpowiednie przepisy prawa wymagają, by potwierdzenie spełniania norm czy wymogów jakościowych wydane było w ściśle określonej formie, jej zachowanie jest konieczne. 2. Opisy (karty katalogowe, ulotki informacyjne, itp.) dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, sporządzone w języku polskim (jeżeli dokument sporządzony jest w innym języku należy dołączyć także tłumaczenie na język polski). Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty dot. zadania/ zadań, których dotyczy oferta - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty, dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dot. danego zadania/ zadań- wzory formularzy określają załączniki nr 2.1-2.17 do SIWZ, dostępne na stronie internetowej zamawiającego, 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z KRS lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, 26-670 Pionki, ul. Sienkiewicza 11, pok. Sekcji Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 09:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, 2.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.7 ustawy. 5.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: specjalista ds. zamówień publicznych - mgr Emilia Lenartowicz-Gębka, tel./ fax. (48) 612 18 66, adres poczty elektronicznej: e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl 6.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 7/2009 7.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 24-03-2009r., godz. 09:45, odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji): płatne 23,00 PLN, można też pobrać nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego. 8. Termin wykonania zamówienia: sukcesywne dostawy przez okres 12 miesięcy. 9. Wartość szacunkowa zamówienia mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz.1058, Nr 220, poz. 1420), dalej: ustawa, tj. poniżej 206tys. EURO.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.