eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoPełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.Centrum Komunikacyjne w Legionowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Legionowo: Pełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: Centrum Komunikacyjne w Legionowie
Numer ogłoszenia: 60297 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo , ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 774 20 31 w. 4064, faks 022 784 49 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: Centrum Komunikacyjne w Legionowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia 1) pełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: Centrum Komunikacyjne w Legionowie 2) w ramach zamierzenia Centrum Komunikacyjne w Legionowie jest wykonywanie czynności wielobranżowego nadzoru autorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych obejmujących: a) budowę budynku dworca przy przystanku PKP Legionowo przy ul. T. Kościuszki wraz z infrastrukturą towarzyszącą, b) budowę garażu wielopoziomowego przy ul. Zegrzyńskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, c) budowę połączenia drogowego ul. Polnej z ul. Piaskową, d) rozbudowę istniejącego przejścia podziemnego pod torami kolejowymi przystanku PKP Legionowo. 3) w zakresie: a) stwierdzenie zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową, przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami oraz zapisami dokonanymi przez Wykonawcę w dzienniku budowy, b) uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektorów nadzoru inwestorskiego lub inwestora, c) czuwanie by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę, a w przypadku konieczności wprowadzenia zmian istotnych przygotowanie dokumentacji zamiennej i wszelkich wystąpień do instytucji opiniujących i organu wydającego nowe pozwolenie na budowę, d) bieżące doradzanie Wykonawcy we wszelkich sprawach związanych z realizacją inwestycji, e) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej: - Wykonawca ma obowiązek udzielić wyjaśnień w terminie nie później niż 3 dni robocze od daty ich zgłoszenia, f) wyjaśnianie z wykonawcą robót wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, g) sporządzanie dodatkowych szkiców objaśniających rozwiązania projektowe, jeśli sytuacja na budowie będzie tego wymagała, h) uczestnictwo w Radach Budowy, i) udział w odbiorach technicznych, w odbiorach urzędowych i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu, j) zapewnienie udziału przedstawicieli poszczególnych branż budowlanych w sprawowaniu nadzoru autorskiego zgodnie ze specyfiką przedmiotu zamówienia, k) ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami prawa; l) niezwłoczne informowanie Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych o wszelkich dostrzeżonych błędach w realizacji inwestycji, a w szczególności o powstałych w trakcie budowy rozbieżnościach z dokumentacją projektową, ł) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, m) dokonywanie stosownych zapisów na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej, n) sporządzanie protokołów, notatek i/lub zapisów z ustaleń, o) przygotowanie wszelkich ekspertyz niezbędnych do prawidłowej realizacji robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów objętych inwestycją, w tym w szczególności (jeśli będzie to konieczne) ekspertyzy w zakresie zastosowanych zabezpieczeń przeciwpożarowych co do ich zgodności z aktualnymi przepisami, normami i ich bieżącymi interpretacjami, p) informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych nieprzewidzianych umową zawartą przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych, r) opracowanie kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na roboty dodatkowe nie objęte dokumentacją projektową a wynikłe w trakcie realizacji robót, s) niezwłoczne uzgadnianie i ocenę zasadności, wprowadzenia rozwiązań zamiennych lub korygujących w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, a zgłaszanych przez Zamawiającego lub wykonawcę robót w toku prowadzonych prac, w szczególności w stosunku do rozwiązań technicznych i technologicznych, t) wizytację na budowie co najmniej jeden raz w tygodniu u) inne czynności uzgodnione odrębnie przez Strony..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp o maksymalnej wartości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające polegać będzie na nadzorze autorskim nad realizacją prac określonych inną niż wskazana w SIWZ dokumentacją projektową w ramach realizacji zadania pn.: Pełnienie wielobranżowego nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: Centrum Komunikacyjne w Legionowie. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego jest jedynie prawem Zamawiającego - nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.2. Dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń. Osoba ta winna wykazać się doświadczeniem zawodowym w wykonaniu dokumentacji projektowej w swojej specjalności, w okresie ostatnich 6-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, dla budowy minimum dwóch obiektów wielokondygnacyjnych o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 3000 m2 każdy, w tym dla co najmniej 1 budynku użyteczności publicznej, 2.3. Dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Osoba ta winna wykazać się doświadczeniem zawodowym w wykonaniu dokumentacji projektowej w swojej specjalności, w okresie ostatnich 6-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, dla budowy minimum dwóch obiektów wielokondygnacyjnych o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 3000 m2 każdy, w tym dla co najmniej 1 budynku użyteczności publicznej, 2.4. Dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń. Osoba ta winna wykazać się doświadczeniem zawodowym w wykonaniu dokumentacji projektowej w swojej specjalności w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, dla budowy minimum 1 ulicy lub drogi o minimalnej długości 1000 m, 2.5. Dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba ta winna wykazać się doświadczeniem zawodowym w wykonaniu min. 1 dokumentacji projektowej w swojej specjalności w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, dla budowy lub przebudowy sieci gazowej i ciepłowniczej, 2.6. Dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoba ta winna wykazać się doświadczeniem zawodowym w wykonaniu min. 1 dokumentacji projektowej w swojej specjalności w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, dla budowy lub przebudowy sieci energetycznej, 2.7. Dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Osoba ta winna wykazać się doświadczeniem zawodowym w wykonaniu min. 1 dokumentacji projektowej w swojej specjalności w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, dla budowy lub przebudowy sieci telekomunikacyjnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 2) Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wzór zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów (Załącznik Nr 7A) 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik 4) oświadczenie osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą nie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niniejsza Umowa może zostać zmieniona z zastrzeżeniem następujących warunków, które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania: a) Zmian ogólnie obowiązujących przepisów, prawa miejscowego oraz wymogów dotyczących Zamawiającego; bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy. Zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów. b) Zmiany w zakresie terminów realizacji inwestycji, niezależnych od stron umowy, m.in.: - o czas dokonania niezbędnych uzgodnień z instytucjami zewnętrznymi, wydania decyzji lub pozwoleń, ponad okresy wynikające z kodeksu postępowania administracyjnego. - konieczność wykonania prac dodatkowych, nieobjętych przedmiotem zamówienia ale niezbędnych do jego wykonania, o ile będą one miały wpływ na termin wykonywania przedmiotu zamówienia - wystąpienie okoliczności uniemożliwiających wykonanie czynności określonych w umowie np. inwentaryzacji, pomiarów geodezyjnych, geologicznych, oględzin i innych czynności koniecznych do wykonania umowy spowodowane przez m.in.:powódź, warunki atmosferyczne, kataklizmy lub inne niesprzyjające warunki fizyczne, uniemożliwiające, przeprowadzenie prac, istniejącą infrastrukturę lub jej stan - konieczność skoordynowania zamówienia z innymi zadaniami, o ile zadania te mają wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia. - Zmiana terminu realizacji nadzoru autorskiego w przypadku zmiany przeprowadzenia planowanej inwestycji. Zmiana terminu określonego w umowie, jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym, aby wykonawca po ustaniu przeszkód mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ. c) Zmiany w zakresie realizacji inwestycji z przyczyn technicznych, które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania, w tym przede wszystkim w zakresie nie zinwentaryzowanego mienia, odkryć archeologicznych, które zostały ujawnione podczas wykonywania prac. Zmiana zakresu zamówienia określonego w SIWZ, jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym, aby wykonawca po ustaniu lub usunięciu przeszkód mógł wykonać przedmiot umowy w sposób zgodny z SIWZ. d) Zmiany w zakresie realizacji inwestycji, które nie mogły być przewidziane w czasie prowadzenia postępowania z przyczyn technicznych a polegających na obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia, zastosowania rozwiązań zastępczych lub równoważnych, wykonania dodatkowych prac projektowych. Zmiana zakresu prac określonego w SIWZ, jest możliwa tylko w zakresie niezbędnym, do zgodnego z obowiązującymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami; prawidłowego wykonania przedmiot umowy w sposób zgodny z SIWZ. e) Strony dopuszczają zmianę sposobu wykonania umowy ze względu na zaistnienie siły wyższej. Zmiana umowy dopuszczalna jest tylko w takim zakresie, aby po ustaniu działania siły wyższej, wykonawca mógł wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ. Pod pojęciem /siły wyższej/ rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez strony(ę) umowy, a zaistniałe po podpisaniu umowy, w szczególności takie jak: - wojny, działania wojenne, inwazje, działania wrogów zagranicznych, - terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe, -rozruchy z wyjątkiem tych, które są ograniczone wyłącznie do pracowników NA lub jego podwykonawców lub Zamawiającego, -zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez NA takich substancji, - działania sił przyrody, huragany, powodzie, -ogólnokrajowe bądź regionalne spory w przemyśle lub też spory, które są częścią ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona nie mogła zapobiec. 2. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 do umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku czasowej niemożliwości wykonywania obowiązków przez projektantów NA jest zobowiązany ustanowić zastępców tych osób, posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe. O zmianie osoby pełniącej czynności nadzoru autorskiego oraz o ustanowieniu zastępcy NA zawiadamia na piśmie Zamawiającego i równocześnie przekazuje pisemne oświadczenie tych osób o podjęciu obowiązków.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legionowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można otrzymać w Urzędzie Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, II piętro, pokój 3.09 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 11:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta, Urząd Miasta Legionowo, ul. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.