eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Dostawa produktów leczniczych, pasków do pomiaru glukozy we krwi i środków do żywienia dojelitowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Nowy Targ: Dostawa produktów leczniczych, pasków do pomiaru glukozy we krwi i środków do żywienia dojelitowego.
Numer ogłoszenia: 60448 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, faks 018 2633952, 2633950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych, pasków do pomiaru glukozy we krwi i środków do żywienia dojelitowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów leczniczych, pasków do pomiaru glukozy we krwi i środków do żywienia dojelitowego (ze względu na obszerny zakres zamówienia ilości, dawki zostały podane w załączniku numer 2 do specyfikacji).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.11.00 - Środki znieczulające 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego 33.69.22.00 - Produkty do żywienia pozajelitowego 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja opisana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Formularz/e cenowy/e oferty. 3.W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną należy złożyć wpis do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzony za zgodność z oryginałem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, tylko na potrzeby ewentualnego zawarcia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Przedmiotem umowy jest dostawa do siedziby Zamawiającego - ul. Szpitalna 14 produktów leczniczych, pasków do pomiaru glukozy we krwi, środków do żywienia dojelitowego w ilościach, dawkach podanych w załączniku numer .........., który stanowi integralną część umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru w przypadku zmniejszenia się jego potrzeb, jednakże wartość realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie conajmniej 70%. 3. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć odpowiednie dokumenty - osobie wymienionej w §3 ust. 5. 4. Realizacja każdego z pakietów z osobna ma charakter samodzielnego zobowiązania stron. §2 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku ....... do niniejszej umowy. 2. Wartość zamówienia netto wynosi ................................. zł Kwota podatku VAT wynosi ......................................... zł Wartość zamówienia brutto wynosi ............................... zł 3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen wymienionych w załączniku numer ............ przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem sytuacji opisanej w ust.4 4. W przypadku zmiany cen urzędowych leków na niższe niż wynikające z niniejszej umowy oraz w przypadku wprowadzenia cen urzędowych leków niższych niż wynikające z niniejszej umowy ceny leków dostarczanych na podstawie niniejszej umowy zostaną obniżone do poziomu nowych cen hurtowych cen urzędowych leków z dniem wprowadzenia tych cen. 5. Zmiana o której mowa w ust. 4 następuje z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. 6. Strony dopuszczają zmianę wielkości opakowań jednostkowych, pod warunkiem zachowania ogólnej ilości przedmiotu umowy, co za tym idzie zmianę cen jednostkowych w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ilości i ceny objętej umową. 7. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć,nie zabezpieczyć, w zależności od złożonego oświadczenia dostawy innego równoważnego przedmiotu zamówienia -ta sama nazwa międzynarodowa produktu leczniczego, postać i dawka, w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu, przy czym cena brutto zamiennika nie może być wyższa niż cena podana w formularzu cenowym, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, jeżeli taki istnieje na rynku. 8. Zmianę cen w przypadkach, o których mowa w pkt 6 i 7 Wykonawca zobowiązuje się odpowiednio udokumentować. Zmiana obowiązuje po podpisaniu aneksu przez strony. 9. Cena jednostkowa brutto wymieniona w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, postawienia loco apteka szpitalna Zamawiającego, podatek VAT. 10. W przypadku braku przedmiotu umowy u Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia partii towaru u innego Dostawcy i obciążenia różnicą cenową Wykonawcy, z którym zawarto umowę. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części,całości umowy podwykonawcy, JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA - w przypadku takiej rezygnacji, c) obniżenia ceny przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę. 12. Zmiany, o których mowa w ust. 11 muszą być odpowiednio udokumentowane przez każdą ze stron i obowiązują po podpisaniu aneksu przez obie strony. §3 1. Umowa zawarta jest na okres 3-ch miesięcy -liczonych od podpisania umowy. 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym 3-miesięcznym terminie Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu, o jakim mowa w ust. 1 stosownym aneksem, jednak nie dłużej, niż na okres 1 miesiąca. 3. Dostarczanie partii towaru będzie realizowane przez Wykonawcę według wskazań Zamawiającego dokonywanych pisemnie w formie faksu lub wiadomości e-mail, w ciągu 3 dni roboczych, w godz. 7:00 - 14:00, w sytuacjach pilnych, na tzw. CITO w ciągu 24 godzin od złożonego zamówienia do apteki szpitalnej Zamawiającego. 4. Każde opakowanie jednostkowe ma zawierać: numer serii, nazwę i adres producenta, termin ważności minimum 12 miesięcy od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego i będzie dostarczane na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Ze strony Zamawiającego poprawną realizację umowy nadzoruje: Kierownik Apteki - Pani Anna Zarzycka - numer telefonu: 18 2633600, 2633601. 6. Ze strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za realizację zamówień jest p. ................... - numer telefonu: ................ §4 Zapłata za dostarczoną partię towaru dokonana zostanie poleceniem przelewu w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego towaru i faktury. Faktura będzie dostarczana przez Wykonawcę w oryginale wraz z 1 kopią. §5 Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku: - dostarczenia towaru złej jakości, w tym nie posiadającego informacji o których mowa w §3 ust. 4, - dostarczenia towaru niezgodnego z umową lub zamówieniem, - dostarczenia towaru w niewłaściwych opakowaniach. §6 1. Przez naruszenie warunków umowy ze strony Wykonawcy strony uznają: - trzykrotną nieterminową lub niezgodną z zamówieniami realizację dostaw, - powtarzające się uchybienia w zakresie jakości dostarczanego przedmiotu umowy, - powtarzające się uchybienia w realizacji warunków umowy, dotyczące m. in. naliczania cen, terminów płatności w wystawianych fakturach za dostawy przedmiotu umowy, - nie okazanie ważnych dokumentów na żądanie Zamawiającego o których mowa w §1 ust. 4. 2. Naruszenie przez Wykonawcę któregokolwiek z warunków, o których mowa w ust.1 dają Zamawiającemu podstawę do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym, z winy Wykonawcy. §7 1. Strony ustalają obligatoryjny tryb postępowania reklamacyjnego po wyczerpaniu którego roszczenie będzie można realizować na drodze sądowej. 2. Postępowanie reklamacyjne polega na wystąpieniu do drugiej strony z konkretnym żądaniem, które winno zawierać podstawę prawną oraz uzasadnienie. 3. Strona, do której skierowano reklamację ma obowiązek udzielić odpowiedzi w terminie, o którym mowa w §8. 4. Brak odpowiedzi w tym terminie lub odmowa uznania reklamacji daje podstawę do dochodzenia roszczenia na drodze sądowej. 5. W przypadku uznania reklamacji, Wykonawca ma obowiązek dostarczenia towaru wolnego od wad lub uzupełnienia brakującej partii towaru z jego winy na jego koszt i ryzyko w terminie 3 dni, licząc od daty uznania reklamacji. §8 W przypadku stwierdzenia braków ilościowych, wad jakościowych, terminowości dostaw Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację w ciągu 1 dnia od jej złożenia. §9 1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych: -10% wartości niezrealizowanej części umowy, w przypadku odstąpienia Wykonawcy od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca; -10% wartości niezrealizowanej części umowy, w przypadku odstąpienia Zamawiającego od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca. -10% wartości niezrealizowanej części umowy w przypadku odmowy zawarcia przez Wykonawcę aneksu w sytuacji określonej w §3 ust. 2. -1,5% wartości zamówionego przedmiotu umowy nie dostarczonego w terminie za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. -10% wartości zamówionego przedmiotu umowy, w przypadku dostarczenia go w innym asortymencie i ilościach. 2. Jeżeli szkoda rzeczywista będzie wyższa niż kara umowna, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu odszkodowania pokrywającego w całości poniesioną szkodę. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zapłatę kar umownych, kary te Wykonawca zobowiązany jest zapłacić w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania Zamawiającego, w przeciwnym razie zostaną one potrącone z należnego Wykonawcy wynagrodzenia. §10 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach -art.145 ustawy Pzp. 2. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 3. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia ze strony Wykonawcy o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości przedmiotu umowy. §11 1. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie realizował samodzielnie w części...........w całości przez podwykonawcę. 2. Za należyte wykonanie niniejszej umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca. §12 Wykonawca, jako wierzyciel z tytułu niniejszej umowy oświadcza, że nie przeniesie wierzytelności wynikającej z wykonania niniejszej umowy na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego. §13 W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Kodeks cywilny o ile przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej. §14 Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów będzie Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego. §15 Umowa została sporządzona w 4-ch jednobrzmiących egzemplarzach, 3 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych- Zamawiającego-Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu- ul. Szpitalna 14, pok. nr 14,15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Dziennik Podawczy-Zamawiającego-Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu- ul. Szpitalna 14, pok. 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.