Og³oszenie z dnia 2017-10-24
Og³oszenie nr 606634-N-2017 z dnia 2017-10-24 r.
Gmina Cybinka: Budowa Publicznej Szko³y Podstawowej w Cybince - tereny utwardzone rekreacyjne
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Cybinka, krajowy numer identyfikacyjny
52873500000, ul.
ul. Szkolna
5
,
69108
Cybinka, woj.
lubuskie, pañstwo
Polska, tel.
683 911 440, e-mail
burmistrz.cybinka.fsl@gminypolskie.pl, faks
683 911 363.
Adres strony internetowej (URL): www.cybinka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.cybinka.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.cybinka.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa Publicznej Szko³y Podstawowej w Cybince - tereny utwardzone rekreacyjne
Numer referencyjny:
RZP-II.271.58.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje roboty budowlane pn.: Budowa Publicznej Szko³y Podstawowej w Cybince - tereny utwardzone rekreacyjne. W ramach zadania przewiduje siê wykonanie: ? Ci±gu rowerowego - nawierzchnia z kruszywa ³amanego, zamkniêtego obustronnie obrze¿em ogrodowym wysoko¶ci 75-80 mm. Przewiduje siê nastêpuj±c± konstrukcjê obiektu: ? Podbudowa dolna grubo¶ci 12 cm z kruszywa mineralnego ³amanego, frakcja 0-31,5 mm, ? Podbudowa górna grubo¶ci 5 cm z kruszywa mineralnego ³amanego frakcja 0-16 mm, ? Nawierzchnia grubo¶ci 3 cm z mieszkanki kruszyw ³amanych frakcja 0-8 mm ? Szachownicy - nawierzchnia z kostki betonowej Pozbruk PLAZA NOVA (lub równowa¿ne) w kolorze bia³ym i grafitowym (opaska szachownicy w kolorze szarym), ? Placu wewnêtrznego - nawierzchnia z kostki betonowej Pozbruk LIDO (lub równowa¿ne) melan¿, które s± wskazane na mapie pomocniczej, stanowi±cej za³±cznik nr 11 do SIWZ. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca ma obowi±zek zapoznania siê z za³±czona dokumentacj± projektow± (za³±cznik nr 9 do SIWZ). Zamawiaj±cy za³±czy³ równie¿ przedmiar robót (za³±cznik nr 10 do SIWZ), który jest jedynie narzêdziem pomocniczym dla Wykonawców. W zwi±zku z czym, w razie w±tpliwo¶ci, co do zakresu robót, wi±¿±cym dokumentem dla Wykonawcy jest dokumentacja projektowa, z tym, ¿e w przypadku ci±gów rowerowych, nale¿y przyj±æ wskazan± wy¿ej konstrukcjê obiektu. Bior±c pod uwagê fakt, i¿ spora czê¶æ utwardzenia wokó³ obiektu zosta³a wykonana, Wykonawcy przed z³o¿eniem oferty powinni zapoznaæ siê z obiektem i terenem wykonywania robót. Zamawiaj±cy u¿y³ przy opisaniu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia i nazw producentów, poniewa¿ uzasadnia³a to specyfikacja przedmiotu zamówienia i jednocze¶nie nie mo¿na by³o u¿yæ w opisie dostatecznie dok³adnych okre¶leñ, które pozwoli³yby na z³o¿enie oferty zgodnej z jego oczekiwaniami. Okre¶lenie przedmiotu zamówienia ma charakter wy³±cznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazaæ oczekiwane standardy, co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materia³ów. Wystêpuj±ce m.in. w dokumentacji projektowej nazwy handlowe materia³ów i urz±dzeñ oraz ich dostawców nale¿y traktowaæ wy³±cznie jako przyk³adowe, w zwi±zku z czym Wykonawca mo¿e wykonaæ zadanie z materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych do wskazanych.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233220-7 |
45233222-1 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2017-12-14 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1. Do¶wiadczenie
Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -
w tym okresie) wykona³ co najmniej 1 robotê budowlan± o zakresie podobnym
do przedmiotu zamówienia, polegaj±c± na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni
w technologii o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o warto¶ci minimum 30 000 z³ brutto
wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego zosta³a wykonana
oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy powy¿sza robota zosta³a wykonana nale¿ycie
w szczególno¶ci informacji czy robota zosta³a wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawid³owo ukoñczona.
2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca bêdzie dysponowa³:
1) osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ciach:
a) konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 z pó¼n. zm.). Osoby, które przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie (Za³±cznik Nr 4 do SIWZ) imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazanych wy¿ej wraz
z informacj± o kwalifikacjach zawodowych tych osób i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê
o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2) osobami (minimum 2 osoby), które bêd± wykonywaæ czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane
z realizacj± zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie (Za³±cznik nr 5
do SIWZ) imion i nazwisk tych osób wraz z podaniem informacji o podstawie do dysponowania nimi
rodzajem ich zatrudnienia oraz czynno¶ciami jakie bêd± wykonywaæ w takcie realizacji zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy ¿±da zatrudnienia przez Wykonawcê
lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - odeks pracy) co najmniej 2 osób, które bêd± wykonywaæ czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, opisane w pkt 1 przez ca³y okres trwania umowy zawartej pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, Zamawiaj±cy wezwie do z³o¿enia w terminie 5 dni aktualnego na dzieñ z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp; Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e odpis z w³a¶ciwego rejestru winien zawieraæ aktualny katalog osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty, które dokona³y zmian (nie uwidocznionych w rejestrze), w sk³adzie organów zarz±dzaj±cych, zobowi±zane s± z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce powo³anie nowych osób w sk³ad tego organu (orygina³ lub kopia dokumentu po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, Zamawiaj±cy wezwie do z³o¿enia w terminie 5 dni aktualnych na dzieñ z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u
w postêpowaniu tj.:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - Za³±cznik nr 3 do SIWZ (orygina³ podpisany przez Wykonawcê), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone (orygina³ lub kopia dokumentu po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê).
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
które bêd± wykonywaæ czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± zamówienia oraz osoby/osób odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Za³±cznik nr 4 i 5 do SIWZ (orygina³ podpisany przez Wykonawcê
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SIWZ oraz pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysoko¶æ wadium:
a) wymagana kwota wadium - 3 000,00 z³ (s³ownie z³otych - 3 000 tysi±ce z³otych 00/100).
2. Forma wadium:
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z pó¼n. zm.)
f) W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji lub porêczeñ, powinny byæ one bezwarunkowe, nieodwo³alne i p³atne w ci±gu 14 dni na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winny zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
? nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
? okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
? kwotê gwarancji/porêczenia,
? termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
? zobowi±zanie gwaranta do: "zap³acenia nieodwo³alnie i bezwarunkowo kwoty gwarancji/porêczenia w ci±gu 14 dni na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿:
? Wykonawca, którego ofertê wybrano odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, lub nie wniós³ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy
? Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn nie le¿±cych po jego stronie".
3. Termin i miejsce wniesienia wadium
a) termin wniesienia wadium up³ywa dnia 8 listopada 2017 roku o godz. 9:30,
b) wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê na konto Zamawiaj±cego na rachunek w BS Rzepin Oddzia³ w Cybince, nr rachunku: 54 8371 1022 5500 4343 2000 0040,
c) w przypadku przelewu, wadium winno znale¼æ siê na koncie Zamawiaj±cego przed terminem sk³adania ofert,
d) w przypadku wnoszenia wadium w pozosta³ych dopuszczalnych formach okre¶lonych w pkt. IX. 2 SIWZ kopiê po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y do³±czyæ do oferty. Ponadto do oferty nale¿y do³±czyæ, w osobnej koszulce, orygina³ tego dokumentu. Nie bindowaæ i nie zszywaæ z ofert±.
e) Uwaga!:
Wadium musi byæ zabezpieczone na okres 30 dni, licz±c od daty sk³adania ofert - termin zwi±zania ofert±. Oferta zabezpieczona na okres krótszy ni¿ wymagany zostanie odrzucona.
f) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysoko¶ci i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postêpowania.
4. Zwrot wadium
a) Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza.
b) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
c) Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego Wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano.
d) Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
e) W sytuacji rozstrzygniêcia odwo³ania, Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, a któremu zwrócono wadium. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
f) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie lub nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z § 11 wzoru umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SIWZ, tj.: Dopuszczalne zmiany umowy 1. Strony maj± prawo do przed³u¿enia wykonania przedmiotu umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± : a) nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, trwaj±cego d³u¿ej ni¿ 7 dni, b) nieterminowego przekazania dokumentacji technicznej, trwaj±cego d³u¿ej ni¿ 7 dni, c) w przypadku przekazania Wykonawcy wadliwej lub niekompletnej dokumentacji technicznej je¿eli nie jest mo¿liwe jej poprawienie w terminie 7 dni od daty przekroczenia terminu na jej przekazanie d) wstrzymania wykonania robót na wyra¼ne ¿±danie Zamawiaj±cego trwaj±ce d³u¿ej ni¿ 7 dni. w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót. W przypadku opisanym w literze a-d termin realizacji zamówienia zostanie wyd³u¿ony o okres zw³oki Zamawiaj±cego nie d³u¿ej jednak ni¿ o 30 dni. Zmiana terminu realizacji zamówienia nie bêdzie mia³a wp³ywu na wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy. 2) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonych umow±, normami lub innymi przepisami wymagaj±cymi odpowiednich warunków je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ. Za niekorzystne warunki atmosferyczne nale¿y rozumieæ: intensywne opady deszczu trwaj±ce d³u¿ej ni¿ 3 dni, opady ¶niegu o pokrywie co najmniej 10 cm lub gradu, panuj±ce ujemne temperatury poni¿ej minus 15 stopni Celsjusza utrzymuj±ce siê co najmniej przez 7 dni /potwierdzone wpisem w dzienniku przez Inspektora Nadzoru/, powoduj±ce rozmiêkczenie gruntu, uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie prac na wysoko¶ciach, zmarzniêcie gruntu, a w konsekwencji konieczno¶æ przerwania robót. W takim przypadku termin realizacji zamówienia zostanie wyd³u¿ony o okres trwania przeszkody nie d³u¿ej jednak ni¿ o 30 dni. Zmiana terminu nie spowoduje zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych na zasadach okre¶lonych przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji. W takim przypadku wyd³u¿enie terminu nast±pi o czas niezbêdny do ich usuniêcia nie d³u¿ej jednak ni¿ o 30 dni. Zmiany w tym zakresie nie spowoduj± zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy. 4) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, do których s± zobowi±zane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ. W takim przypadku wyd³u¿enie terminu nast±pi o okres faktycznego opó¼nienia nie d³u¿ej jednak ni¿ o 30 dni. Zmiany w tym zakresie nie spowoduj± zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy. 5) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, W takim przypadku wyd³u¿enie terminu nast±pi o okres faktycznego opó¼nienia nie d³u¿ej jednak ni¿ o 30 dni. Zmiany w tym zakresie nie spowoduj± zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy. 6) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy. W takim przypadku wyd³u¿enie terminu nast±pi o okres faktycznego opó¼nienia nie d³u¿ej jednak ni¿ o 30 dni. Zmiany w tym zakresie nie spowoduj± zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy. 7) wyst±pienia Si³y wy¿szej (nawalny deszcz, powód¼, huragan, ¶nie¿yca, uderzenia pioruna, gradobicie, epidemie, po¿ary, wojna, zamieszki krajowe, strajki, szkody wyrz±dzone przez dzikie zwierzêta, odnalezienie niewypa³ów, niewybuchów lub wykopalisk archeologicznych, katastrofy lotniczej) uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. W takim przypadku wyd³u¿enie terminu nast±pi o okres niezbêdny do usuniêcia skutków dzia³ania si³y wy¿szej nie d³u¿ej jednak ni¿ o 50 dni. 8) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nast±pi³y po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których tre¶ci wynika konieczno¶æ lub zasadno¶æ wprowadzenia zmian maj±cych wp³yw na realizacjê umowy, 9) zaistnieniu innych okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê niniejszej umowy, których wyst±pienia nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie zawierania umowy, w szczególno¶ci: a) zwi±zane z zatrzymaniem robót przez Urzêdy Nadzoru Budowlanego lub inne Jednostki/Osoby upowa¿nione do zatrzymania robót, b) zmiany uwarunkowañ prawnych i formalnych realizacji umowy spowodowanych dzia³aniem osób trzecich, c) konieczno¶æ wprowadzenia zmian umowy, spowodowanych dzia³aniem osób trzecich, d) konieczno¶æ zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, e) zmiany rozwi±zañ technicznych lub materia³owych, których dokonanie oka¿e siê korzystne dla Zamawiaj±cego, f) zmiany formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysoko¶ci na zasadach okre¶lonych w art. 149 ustawy prawo zamówieñ publicznych, g) zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, zmianie w rozwi±zaniach projektowych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, h) zmiany dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona mo¿liwo¶æ wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub Inspektora Nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem, ¿e zmiana ta spowodowana bêdzie okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ, i) zmiany dokonanej podczas wykonywania robót i nie odstêpuj±cej w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowê w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonanej zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spe³niaj±c zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, j) pomin±æ lub zmieniæ element przedmiotu Umowy, je¿eli w trakcie wykonania robót oka¿e siê, ¿e element jest zbêdny do nale¿ytego funkcjonowania obiektu, a jego niewykonanie znacznie obni¿y koszty inwestycji lub pó¼niejszej eksploatacji obiektu k) pomin±æ lub zmieniæ element przedmiotu Umowy, je¿eli w trakcie wykonania robót oka¿e siê, ¿e istniej± aktualniejsze rozwi±zania techniczne lub technologiczne, l) pomin±æ lub zmieniæ element przedmiotu Umowy, je¿eli w trakcie wykonania robót oka¿e siê, ¿e Zamawiaj±cy nie otrzyma³ dofinansowania na realizacjê inwestycji, b±d¼ zmieni³a siê sytuacja finansowa Zamawiaj±cego, której nie mo¿na by³o przewidzieæ, m) pomin±æ element przedmiotu Umowy, je¿eli w trakcie wykonania robót oka¿e siê, ¿e istnieje mo¿liwo¶æ wykonania tej czê¶ci przedmiotu umowy w terminie pó¼niejszym, a brak wykonania na tym etapie nie spowoduje braku mo¿liwo¶ci prowadzenia robót, jak równie¿ korzystanie z obiektu bêdzie nadal mo¿liwe. 2. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzenia podwykonawcy w sytuacji, gdy wykonawca nie zadeklarowa³ w ofercie realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawcy. W takim przypadku wykonawca bêdzie zobligowany do udowodnienia, ¿e podwykonawca musi wykazaæ siê posiadaniem zdolno¶ci technicznej lub zawodowej odpowiadaj±cej, proporcjonalnie, co najmniej zdolno¶ci technicznej i zawodowej wymaganym od Wykonawcy w zwi±zku z realizacj± umowy; dysponowaæ personelem i sprzêtem, gwarantuj±cymi prawid³owe wykonanie podzlecanej czê¶ci umowy, proporcjonalnie, kwalifikacjami lub zakresem odpowiadaj±cymi wymaganiom stawianym Wykonawcy. Dokumenty potwierdzaj±ce zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, wykazy personelu i sprzêtu oraz informacja o kwalifikacjach osób, którymi dysponuje Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca w celu realizacji przedmiotu Umowy o podwykonawstwo bêd± stanowi³y za³±cznik do tej umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania od wykonawcy przedstawienia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia dotycz±cych podwykonawcy wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenia zamówienia (Dz.U.2016.1126). W przypadku wprowadzenia podwykonawcy zastosowanie bêd± mia³y pozosta³e postanowienia umowy dotycz±ce podwykonawstwa uregulowane w umowie. 3. W przypadku konieczno¶ci wprowadzenia zmian do umowy Strona zainteresowana przekazuje drugiej Stronie wniosek na pi¶mie. 4. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przekazania Inspektorowi Nadzoru inwestorskiego wniosku dotycz±cego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany. 5. Wniosek, o którym mowa powy¿ej powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 5 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub powinien dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. 6. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem wszelkich innych dokumentów wymaganych Umow± i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê ¿±dania zmiany. 7. Wykonawca zobowi±zany jest do bie¿±cej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia ¿±dania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora Nadzoru inwestorskiego. 8. Po otrzymaniu wniosku Inspektor Nadzoru inwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadno¶ci, do kontroli dokumentacji i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bie¿±cej uzasadniaj±cej ¿±danie zmiany. 9. Wszelkie zmiany Umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci. 10. W razie w±tpliwo¶ci, przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany Umowy nastêpuj±ce zmiany: 1) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-11-08, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ¶cie¿ek oraz nasadzeñ w Parku Etnograficznym nad Wêgorap± wraz z przebudow± schodów zewnêtrznych
- Remont drogi po¿arowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szko³y
- Wykonanie ¶cie¿ek oraz nasadzeñ w Parku Etnograficznym nad Wêgorap± wraz z przebudow± schodów zewnêtrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postêp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.