eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeleniewo › Budowa m³yna z przeznaczeniem na obiekt muzealno-edukacyjny "M³yn w Turtulu" w ramach zadania:



Og³oszenie z dnia 2019-10-09



Og³oszenie nr 606907-N-2019 z dnia 2019-10-09 r.

Suwalski Park Krajobrazowy : Budowa m³yna z przeznaczeniem na obiekt muzealno-edukacyjny "M³yn w Turtulu" w ramach zadania:
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego O¶ Priorytetowa VI. "Ochrona ¦rodowiska i racjonalne gospodarowanie jego zasobami", dzia³anie 6.3 "Ochrona zasobów bio-georó¿norodno¶ci oraz krajobrazu".

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: Postêpowanie prowadzi Suwalski Park Krajobrazowy (SPK). Park jest w³a¶cicielem dzia³ek na których po³o¿ony jest obiekt bêd±cy przedmiotem zamówienia. SPK bêdzie koñcowym u¿ytkownikiem obiektu który powstanie w wyniku realizacji inwestycji
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Tak


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Województwo Podlaskie Adres: ul. Kard. S. Wyszyñskiego 1 , 15-888 Bia³ystok NIP: 542-25-42-016, REGON: 050667685 reprezentowane przez Suwalski Park Krajobrazowy, Malesowizna 24, 16-404 Jeleniewo. Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±: Marek Wrona, email - marekw2@vp.pl w zakresie procedury postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; Teresa ¦wierubska, email - teresa.swierubska7@gmail.com w zakresie opisu przedmiotu zamówienia

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Suwalski Park Krajobrazowy , krajowy numer identyfikacyjny 790123179, ul. Malesowizna  24 , 16-404  Jeleniewo, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 530757543, e-mail turtulspk@gmail.com, faks 875697636.
Adres strony internetowej (URL): www.spk.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Park Krajobrazowy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.spk.org.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Suwalski Park Krajobrazowy adres: Malesowizna 24, 16-404 Jeleniewo


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa m³yna z przeznaczeniem na obiekt muzealno-edukacyjny "M³yn w Turtulu" w ramach zadania:
Numer referencyjny: 0321-3/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa m³yna z przeznaczeniem na obiekt muzealno-edukacyjny "M³yn w Turtulu". Gabaryty projektowanego budynku: a) wysoko¶æ - 10,00 m b) szeroko¶æ - 11,68 m c) d³ugo¶æ elewacji frontowej- 22,23 m, d) powierzchnia zabudowy - 256,9 m2 e) powierzchnia u¿ytkowa - 634,90 m2 f) kubatura - 2 870,00 m3 1) Projektowany budynek zlokalizowano w miejscu ruiny budynku m³yna o wymiarach (10,10 m x 11,01 m, Zamówienie obejmuje rozbiórkê istniej±cych ruin m³yna wykonanych z betonowych pustaków i kamienia polnego, powierzchnia zabudowy 111,2 m2, szacowana ilo¶æ gruzu do wywiezienia ok.140 m3. Oko³o 50% kamienia do odzyskania i ponownego u¿ycia, 2) Budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony z dachem dwuspadowym. Budynek zaprojektowano w formie dwóch bry³ o zró¿nicowanym wykoñczeniu, po³±czonych przeszklonym ³±cznikiem. Po stronie po³udniowo-wschodniej zaprojektowano taras o pow. ok. 55,5 m2 3) Od strony rzeki ¶ciana oporowa ScPO - 33,61 m2 z kamieni polnych do wysoko¶ci po³owy kondygnacji podziemnej. 4) Fundamenty budynku w formie ³aw i p³yty fundamentowej oparte na palach wykonanych w technologii DSM 5) Wykonanie ¶cian fundamentowych piwnic w technologii ¿elbetowej i wykonanie izolacji przeciw wodnych (m.in. ¶cianka Larsena, odwodnienie wykopu, p³yta fundamentowa, schody ¿elbetowe), wykonanie ¶ciany zewnêtrznej-fundamentowej, oporowej 6) ¦ciany i stropy piwnic i parteru w technologii ¿elbetowej 7) Wykonanie ¶cian dzia³owych (bloczki silikatowe), 8) Wykonanie schodów zewnêtrznych (¿elbetonowych) i wewnêtrznych (¿elbetowych), 9) Wykonanie nadpro¿y (systemowe prefabrykowane), 10) Wykonanie tynków, 11) Wykonanie prac malarskich i wykoñczeniowych - ok. 570 m2, 12) Wykonanie posadzek z p³yt gresowych +cokoliki (555 m2) i epoksydowych (242 m2) i z tworzyw sztucznych (22 m2), 13) Wykonanie i wyposa¿enie wêz³ów sanitarnych 14) Wykonanie stalowej konstrukcji i pokrycia dachu z blachy tytanowo - cynkowej, - 267 m2, 15) Monta¿ stolarki okiennej i drzwiowej, aluminiowej - oko³o 170 m2, w tym 90,82 m2 witryna, 16) Wykonanie szybu windy, dostawa, instalacja i uruchomienie windy 17) Wykonanie izolacji cieplnej i ok³adzin ¶cian zewnêtrznych w technologii wentylowanej - 450 m2, w tym 32 m2 z ciêtego kamienia polnego, 18) Wykonanie przy³±cza wodoci±gowego o d³ugo¶ci 18,30 m, 19) Wykonanie instalacji elektrycznych: 230 i 480V o¶wietleniowa i gniazd wtykowych 20) Instalacje c.o pod³ogowe i cwu zasilane z pompy ciep³a oraz p³askich kolektorów s³onecznych 21) Instalacja wodoci±gowa i kanalizacji sanitarnej wewnêtrzna i zewnêtrzna wyposa¿ona w mechaniczno-biologiczn± oczyszczalnie ¶cieków o wydajno¶ci ok. 3 m3/dobê z drena¿em rozs±czaj±cym 22) Instalacja wentylacji mechanicznej o wydajno¶ci 2900 m3/h (nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciep³a, uzupe³niona przez gruntowy wymiennik ciep³a; rozprowadzania powietrza z klimatyzatora kana³owego), 23) Instalacja klimatyzatora 24) Zagospodarowanie zieleni i otoczenia): a) zbiornik dydaktyczny - kszta³t zbiornika nieregularny; w miejscu najszerszym 7,22 m, w miejscu najd³u¿szym 10,93 m; miejsce najg³êbsze - 120 cm. b) zagospodarowanie terenu wokó³ budynku - wytyczenie ci±gów komunikacyjnych z naturalnych materia³ów (drewno, kamieñ), wyposa¿onych w drewniane siedziska (5 szt.) w uk³adzie liniowym i w formie kamiennych kó³ m³yñskich (5 szt.), oraz donice z kortenu bez dna- 4 szt. (50x200 cm; wys. do 30 cm. c) plenerowa galeria g³azów polodowcowych - przed budynkiem; z fragmentami oszlifowanymi ka¿dego kamienia, ukazuj±cymi strukturê ska³y (15 szt.). d) napis na budynku "TURTUL" ze stali kortenowej g³adkiej lub perforowanej - czcionka z logotypu obiektu muzealno-edukacyjnego, wys. min. 50 cm, grubo¶æ liter ok. 1-3 cm, mocowanie pojedynczych liter do ¶ciany budynku co ok. 5-7 cm. 2. W zakres zamówienia wchodzi równie¿: 1) ustanowienie kierownika i prowadzenie dokumentacji budowy 2) obs³uga geodezyjna budowy 3) ogrodzenie i zapewnienie bezpieczeñstwa na terenie budowy do czasu przekazania obiektu zamawiaj±cemu 4) utrzymanie porz±dku na terenie budowy 5) uporz±dkowanie terenu przyleg³ego do placu budowy i naprawa drogi dojazdowej, je¿eli zostanie ona uszkodzona w trakcie transportu materia³ów i sprzêtu wykorzystywanego w trakcie prac budowlanych. 3. Szczegó³owy zakres robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia okre¶lono w: 1) opisie przedmiotu zamówienia za³±cznik nr 11 do SIWZ 2) projekcie budowlano - wykonawczym -za³±cznik nr 12 do SIWZ 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (-STWiORB) - za³±cznik nr 13 do SIWZ;

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-9
45331100-7
45331230-7
45420000-7
45330000-9
45311000-0


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Nie okre¶la siê
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Nie okre¶la siê
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: a. w ci±gu ostatnich 10 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie budynku kategorii IX do XIV i XVI do XVII (zgodnie z nomenklatur± ustawy Prawo Budowlane) o kubaturze nie mniejszej ni¿ 700 m3 wraz z instalacj± elektryczn±, wodno-kanalizacyjn± i c.o; o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 3 mln z³ brutto ka¿dy z nich. b. dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi osobami, które bêd± sprawowa³y kluczowe stanowiska w trakcie realizacji zamówienia a w szczególno¶ci osob±: a) wyznaczon± do sprawowania funkcji kierownika robót budowlanych i jednocze¶nie kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej c. dysponuje lub bêdzie dysponowa³ urz±dzeniem do wykonania kolumn fundamentowych w technologii DSM. b) wyznaczon± do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych c) wyznaczon± do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osób wskazanych w wykazie osób pod warunkiem, ¿e nowo wprowadzone osoby bêd± posiadaæ kwalifikacje i do¶wiadczenie nie mniejsze ni¿ wymagane w SIWZ. O zmianie Wykonawca zobowi±zany jest powiadomiæ Zamawiaj±cego na 7 dni przed powo³aniem nowego kierownika. W dniu zawarcia umowy oraz przez okres jej trwania - osoby z uprawnieniami budowlanymi musz± posiadaæ aktualne za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa. UWAGA! Przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia do sprawowania samodzielniej funkcji technicznej w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadaj±ce im inne wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i nadaj±ce takie same uprawnienia jak okre¶lone wy¿ej. W przypadku obywateli pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej musz± oni spe³niaæ wymogi okre¶lone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika , ¿e samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 65). c. dysponuje lub bêdzie dysponowa³ urz±dzeniem do wykonania kolumn fundamentowych w technologii DSM.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu Zamawiaj±cy ¿±da: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; d) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; e) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 10 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, obejmuj±cego co najmniej roboty, o których mowa w Rozdziale 4 ust.2 pkt 3 lit. a, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz robót budowlanych nale¿y sporz±dziæ wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SIWZ. b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, obejmuj±cych co najmniej osoby, o których mowa w Rozdziale 4 ust. 2 pkt. 3) lit. b SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób nale¿y sporz±dziæ wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SIWZ. c) Wykazu sprzêtu, obejmuj±cego, co najmniej urz±dzenia wymienione w Rozdziale 4 ust. 2 pkt.3) litera c, jakim Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ w trakcie realizacji zamówienia. Do wykazu nale¿y do³±czyæ opis lub fotografiê urz±dzenia pozwalaj±ce na jego identyfikacjê. Za³±cznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunku udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1) lit a) i b) niniejszego rozdzia³u. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów sk³ada tak¿e zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1) lit. a) 4) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie z pkt 1) lit. a) sk³ada wykonawca g³ówny w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. O¶wiadczenie z pkt 1) lit. b) potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada wykonawca g³ówny oraz pozostali wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie w zakresie, w którym wykazuj spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. W takim przypadku wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ stosowne pe³nomocnictwo okre¶laj±ce sposób wspó³dzia³ania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. O¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres Gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ¿e zmiana bêdzie dotyczy³a nastêpuj±cych zdarzeñ: 2. Zmiana któregokolwiek postanowienia umowy wymaga zgody obu stron wyra¿onej na pi¶mie w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci. 3. Umowa mo¿e ulec zmianie w przypadkach przewidzianych w niniejszej umowie, jak równie¿ w przypadkach gdy nie jest to sprzeczne z przepisami ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych,. 4. Umowa mo¿e ulec zmianie w szczególno¶ci w zakresie: 1) zmiany terminów realizacji zamówienia, w przypadku: a. przerw w realizacji robót budowlanych dotycz±cych Inwestycji powsta³ych z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy o ilo¶æ dni równ± udokumentowanej i potwierdzonej przez inspektora nadzoru, wpisem w dzienniku budowy przerwie w realizacji robót budowlanych, b. powierzenia przez Zamawiaj±cego wykonania zamówieñ dodatkowych lub robót zamiennych dotycz±cych Inwestycji, je¿eli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemo¿liwiaj± dotrzymanie pierwotnych terminów o ilo¶æ dni równ± okresowi o jaki zostanie z tego powodu wyd³u¿ony okres realizacji robót budowlanych c. pisemnego uzgodnienia pomiêdzy Stronami dotycz±cego skrócenia terminu zakoñczenia realizacji umowy; d. konieczno¶ci uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania Inwestycji: danych, zgód lub pozwoleñ osób trzecich lub w³a¶ciwych organów, je¿eli spowodowa³o to brak mo¿liwo¶ci dotrzymania pierwotnych terminów; o ilo¶æ dni wymagan± na uzyskanie tych danych, zgód lub pozwoleñ, e. wstrzymania przez w³a¶ciwe organy realizacji prac objêtych umow±, co uniemo¿liwia zakoñczenie realizacji okre¶lonych prac -o ilo¶æ dni wstrzymania realizacji us³ugi, f. przerwy w realizacji robót budowlanych spowodowanej wyst±pieniem d³ugotrwa³ych niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych o ilo¶æ dni od zaistnienia konieczno¶ci przerwania robót do wznowienia prac, liczonych od dnia potwierdzenia przez inspektora nadzoru wpisem w dzienniku budowy konieczno¶ci wstrzymania prac. g. zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwi±zaniach projektowych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy - o ilo¶æ dni równ± okresowi o jaki zostanie z tego powodu wyd³u¿ony okres realizacji robót budowlanych h. zmiany dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona mo¿liwo¶æ wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego -o ilo¶æ dni równ± okresowi o jaki zostanie z tego powodu wyd³u¿ony okres realizacji robót budowlanych i. Zamawiaj±cy dopuszcza wyd³u¿enie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku uprzedniego wyd³u¿enia terminu realizacji projektu wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego O¶ Priorytetowa VI. "Ochrona ¦rodowiska i racjonalne gospodarowanie jego zasobami", dzia³anie 6.3 "Ochrona zasobów bio-georó¿norodno¶ci oraz krajobrazu". 2) zmiany siedziby stron umowy i numeru rachunku bankowego. 3) zmiany osób, o których mowa w § 7 Umowy, pod warunkiem uprzedniego wykazania przez Wykonawcê, ¿e nowa osoba, która bêdzie realizowaæ przewidziane tam poszczególne prace wchodz±ce w zakres przedmiotu niniejszej Umowy, posiada stosowne wskazane przez Zamawiaj±cego w SIWZ kwalifikacje, do¶wiadczenie i uprawnienia w zakresie powierzonych obowi±zków. 4) powierzenia, zmiany lub rezygnacji z podwykonawców, w przypadku gdy zostanie uprzednio wykazane przez Wykonawcê, ¿e zachowane bêd± warunki wynikaj±ce z ustawy PZP oraz ¿e zrealizowane bêd± w odpowiednim zakresie wynikaj±cym z czê¶ci realizowanych us³ug warunki stawiane dla tej czê¶ci przez Zamawiaj±cego w SIWZ. 5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany niniejszej umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia w stosunku do tre¶ci umowy w przypadkach: a. wyst±pienia zmiany przepisów prawa dotycz±cych zmiany podatku VAT, b. wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu o pracê lub c. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, w szczególno¶ci poprzez podwy¿szenie wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, je¿eli zmiany te bêd± mia³y istotny wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. W przypadku zaistnienia w/w zmian Strona wnioskuj±ca o zmianê, z³o¿y drugiej Stronie pisemny wniosek. Nastêpnie Wykonawca z³o¿y w terminie 3 dni od z³o¿enia takiego wniosku informacjê zawieraj±c± szczegó³ow± kalkulacjê wp³ywu opisanych zmian na koszty realizacji zamówienia przez Wykonawcê, w szczególno¶ci wskazuj±c wysoko¶æ odpowiednich kosztów w odniesieniu do poszczególnych osób realizuj±cych umowê, zakres ich zaanga¿owania w realizacjê umowy oraz wp³yw odpowiednich czynników na zmianê kosztów. Zamawiaj±cy mo¿e odmówiæ waloryzacji w przypadku, gdy wyja¶nienia nie bêd± w wystarczaj±cy sposób uzasadniaæ proponowanej zmiany. Waloryzacja mo¿e dotyczyæ wy³±cznie kosztów realizacji zamówienia w okresie po wej¶ciu w ¿ycie odpowiednich zmian, a w przypadku stawki podatku VAT - wy³±cznie faktur wystawianych po wej¶ciu w ¿ycie tych zmian. Koszty w przypadkach wymienionych wy¿ej rozk³adane s± proporcjonalnie na strony umowy po po³owie. 6. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-10-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.