Og³oszenie z dnia 2018-08-22
Og³oszenie nr 607544-N-2018 z dnia 2018-08-22 r.
Urz±d Miejski: "Przebudowa ul. Pi³sudskiego w Nowym Tomys?lu"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Miejski, krajowy numer identyfikacyjny
52693700000, ul.
ul. Poznañska
33
,
64300
Nowy Tomy¶l, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
61 4426600, 4426641, e-mail
zamowienia@nowytomysl.pl, faks
614 422 754.
Adres strony internetowej (URL): www.nowytomysl.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.nowytomysl.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.nowytomysl.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie - operator pocztowy, osobis?cie lub za pos?rednictwem pos³an?ca
Adres:
Gmina Nowy Tomys?l, ul. Poznan?ska 33, 64-300 Nowy Tomys?l, Sekretariat, poko?j 28
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Przebudowa ul. Pi³sudskiego w Nowym Tomys?lu"
Numer referencyjny:
ZP.271.55.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem umowy jest przebudowa drogi gminnej, ul. Marsza³ka J. Pi³sudskiego w zakresie budowy nowej nawierzchni jezdni ulicy, miejsc postojowych dla samochodo?w osobowych, budowy cia?gu pieszo- rowerowego i chodniko?w wraz z przebudowa? kanalizacji deszczowej, przebudowa koliduja?cych elemento?w infrastruktury podziemnej: wodnej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, gazowej, budowa nowej instalacji os?wietleniowej, sygnalizacyjnej, monitoringowej, montaz?u elemento?w ma³ej architektury oraz punkto?w informacji wizualnej i zagospodarowanie zieleni. W szczego?lnos?ci: 4.1.1. w zakresie branz?y elektrycznej: usunie?cie istnieja?cej instalacji os?wietlenia drogowego wraz z budowa? nowej instalacji oraz odtworzenie zasilania istnieja?cej instalacji os?wietlenia ulic bocznych. Sygnalizacje? s?wietlna dla przejs?cia pieszego oraz przygotowanie instalacji pod przysz³y monitoring ulicy. Przebudowa drogi podzielona zosta³a na 2 etapy realizacyjne: ETAP 1 - od Placu Chopina do ulicy Jana Paw³a, z odtworzeniem zasilania os?wietlenia z ulicy W. Barteckiego.ETAP 2 (nie stanowi przedmiotu zamo?wienia) - od ulicy Jana Paw³a do ulicy W. Broniewskiego i kontynuacja kanalizacji deszczowej do istn. cieku wodnego i chodnika i drogi rowerowej do ul. Kolejowej. Przedmiot zamo?wienia obejmuje m.in.: * demontaz? istnieja?cej instalacji os?wietlenia ulicznego * odtworzenie zasilania istnieja?cego ulic bocznych * montaz? nowej instalacji os?wietlenia ulicznego z szafa? steruja?ca * sygnalizacje? s?wietlna dla przejs?cia pieszego * system kanalizacji kablowej dla systemu monitoringu ulicy * linie kablowe zasilaja?ce * ochrona od poraz?en? pra?dem elektrycznym; 4.1.2. w zakresie branz?y sanitarnej: likwidacja istnieja?cej sieci kanalizacji deszczowej, budowa nowej sieci kanalizacji deszczowej, usunie?cia kolizji projektowanej sieci kanalizacji deszczowej z istnieja?ca? infrastruktura? podziemna?; 4.1.3. w zakresie branz?y drogowej: usunie?cie istnieja?cych nawierzchni z p³yt chodnikowych betonowych i kostki brukowej wraz opornikami, elemento?w oznakowania pionowego i ma³ej architektury,usunie?cie drzew wraz z bry³ami korzeniowymi, wykopy szerokoprzestrzenne pod nowa? podbudowe? drogowa? i chodnikowa?, oraz wykopy do demontaz?u istnieja?cych elemento?w uzbrojenia podziemnego i montaz?u nowego, prace instalacyjne zewne?trzne - kanalizacja deszczowa ogo?lna i podejs?cia indywidualne z odwodnienia dacho?w, w pe³nym zakresie , w tym prace inwentaryzacyjne i odbiorowe, prace instalacyjne zewne?trzne - usunie?cie zaistnia³ych kolizji,w pe³nym zakresie , w tym prace inwentaryzacyjne i odbiorowe, nowa instalacja os?wietleniowa, teletechniczna, monitoringowa w pe³nym zakresie , w tym prace inwentaryzacyjne i odbiorowe, nowa podbudowa i nawierzchnia drogowa, ze spadkami do wpusto?w kanalizacji deszczowej, nowe nawierzchnie chodnikowe, z opornikami - obrzez?ami granitowymi,montaz? sygnalizacji s?wietlnej, montaz? elemento?w ma³ej architektury, montaz? oznakowania drogowego pionowego i poziomego, w tym oznaczenia poziome dla oso?b niewidomych,prace nasadzeniowe zieleni, prace porza?dkowe Wykonawca wykona i uzgodni projekt tymczasowej organizacji ruchu na odcinku obje?tym inwestycja? z uwzgle?dnieniem koniecznos?ci zapewnienia ruchu instytucjom publicznym, kto?re maja? siedziby w tym rejonie, w szczego?lnos?ci policji. Zamawiaja?cy jest w trakcie uzyskiwania decyzji o pozwoleniu na budowe?. 4.2. Przedmiot zamo?wienia zosta³ szczego?³owo okres?lony w Projekcie Budowlanym - za³a?cznik nr 8 do SIWZ, w Przedmiarach Robo?t - za³a?cznik nr 9 do SIWZ, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robo?t - za³a?cznik nr 7 do SWIZ oraz w warunkach Projektu Umowy- za³a?cznik nr 6 do SIWZ. 4.3. Zamawiaja?cy dopuszcza stosowanie rozwia?zan? ro?wnowaz?nych. Wyste?puja?ce w opracowaniach dotycza?cych opisu przedmiotu zamo?wienia nazwy, typy i pochodzenie produkto?w nalez?y czytac? w ten sposo?b, z?e towarzyszy im okres?lenie "lub ro?wnowaz?ne" i nie sa? one dla Wykonawco?w wia?z?a?ce. Przez poje?cie "lub ro?wnowaz?ne" Zamawiaja?cy rozumie zastosowanie i przyje?cie do oferty urza?dzen?, produkto?w, materia³o?w i technologii spe³niaja?cych wymagania w zakresie standardo?w jakos?ciowych oraz istotnych parametro?w technicznych i technologicznych za³oz?onych w opisie przedmiotu zamo?wienia, w szczego?lnos?ci w dokumentacji technicznej. W przypadku zamiaru wbudowania urza?dzen? i materia³o?w ro?wnowaz?nych w stosunku do wymienionych w opracowaniach, Wykonawca ro?wniez? dla wszystkich zmienionych elemento?w ma obowia?zek posiadac? w stosunku do uz?ytych materia³o?w i urza?dzen? komplet dokumento?w zezwalaja?cych na ich stosowanie w budownictwie (wyniko?w badan?, atesto?w, certyfikato?w, deklaracji zgodnos?ci i innych dokumento?w uzupe³niaja?cych), kto?re be?da? podlega³y weryfikacji na etapie realizacji umowy. Przedmiot zamo?wienia nazywany jest w dalszej tres?ci IDW "przedmiotem zamo?wienia". 4.4. Zamawiaja?cy zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawce? lub podwykonawce? na podstawie umowy o prace? oso?b wykonuja?cych czynnos?ci w zakresie realizacji zamo?wienia, kto?rych wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposo?b okres?lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 108). 4.3.1. Wymagania w zakresie zatrudnienia: a) Zatrudnienie oso?b wykonuja?cych czynnos?ci okres?lone w pkt 4.3.1. c) na podstawie umowy o prace?; b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamo?wienia, c) Rodzaj czynnos?ci wykonywanych przez osoby zatrudnione na umowe? o prace: * roboty przygotowawcze, * roboty ziemne, * wykonanie podbudowy, * wykonanie odwodnienia, * profilowanie i zage?szczenie pod³oz?a, * wykonanie nawierzchni, * roboty wykon?czeniowe. 4.3.2. Sposo?b dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowniko?w zatrudnionych przy realizacji zamo?wienia na podstawie umowy o prace?, kto?ry stanowi³ be?dzie za³a?cznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu, b) os?wiadczenie oso?b, o kto?rych mowa w pkt 4.3.1 ppkt a), z?e sa? zatrudnione na podstawie umowy o prace? w rozumieniu przepiso?w ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, przez ca³y okres realizacji zmo?wienia przedstawiane przez Wykonawce? w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu. 4.3.3. Uprawnienia Zamawiaja?cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawce? wymagan?, o kto?rych mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiaja?cy na kaz?dym etapie realizacji przedmiotu zamo?wienia be?dzie uprawniony do kontroli oraz z?a?dania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodo?w zatrudnienia oso?b, o kto?rych mowa w pkt 4.3.1 ppkt a) na podstawie umo?w o prace?, zgodnie z wymaganiami okres?lonymi w pkt 4.3.1. Wykonawca na kaz?de pisemne wezwanie Zamawiaja?cego zobowia?zany be?dzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodo?w zatrudnienia ww. oso?b, w szczego?lnos?ci: odpowiednio zanonimizowanych kopii umo?w o prace?, potwierdzenia odprowadzenia sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne lub innych okres?lonych przez Zamawiaja?cego dokumento?w. 4.3.4. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagan? w zakresie zatrudnienia: Nieprzedstawienie przez Wykonawce? dokumento?w o kto?rych mowa w ppkt 4.3.2 lub 4.3.3 be?dzie ro?wnoznaczne z niespe³nieniem przez wykonawce? wymagan? w zakresie zatrudnienia: a) w przypadku nieprzedstawienia w terminie dokumento?w, o kto?rych mowa w ppkt 4.3.2 pkt b) lub ppkt 4.3.3 Wykonawca kaz?dorazowo zap³aci Zamawiaja?cemu kare? w wysokos?ci 1.000 z³, b) w przypadku nieprzedstawienia po wezwaniu przez Zamawiaja?cego os?wiadczenia, o kto?rym mowa w ppkt 4.3.2 pkt b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiaja?cego do z³oz?enia dowodo?w, o kto?rych mowa w ppkt 4.3.3, Zamawiaja?cy moz?e od umowy odsta?pic? i naliczyc? kare? umowna? w wysokos?ci 10 % ca³kowitego wynagrodzenia brutto okres?lonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiaja?cego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym poste?powaniu. 4.3.5. W przypadku rozwia?zania stosunku o prace? przed up³ywem okresu okres?lonego w ppkt 4.3.1. pkt b) Wykonawca zobowia?zany be?dzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagan? okres?lonych w pkt 4.3.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233120-6 |
45111100-9 |
45111000-8 |
45112711-2 |
45262350-9 |
45262000-1 |
45233000-9 |
45233123-7 |
45233123-7 |
45233260-9 |
45233260-9 |
45262510-9 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-12-20
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 20.12.2018 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaja?cy nie stawia szczego?³owych wymagan? w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaja?cy nie stawia szczego?³owych wymagan? w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
W celu spe³nienia powyz?szego warunku, Wykonawca zobowia?zany jest wykazac?, z?e: 7.2.2.1 wykona³, w okresie ostatnich pie?ciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a jez?eli okres prowadzenia dzia³alnos?ci jest kro?tszy - w tym okresie, co najmniej jedna? robote? budowlana? obejmuja?cej swoim zakresem budowe? lub przebudowe? drogi o wartos?ci nie mniejszej niz? 2 000 000,00 z³ brutto. 7.2.2.2. dysponuje osoba?, kto?ra zostanie skierowana do realizacji niniejszego zamo?wienia, posiadaja?ca? niezbe?dne do wykonania zamo?wienia kwalifikacje zawodowe, tj. posiadaja?ca? uprawnienia budowlane, o kto?rych mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332) oraz w Rozporza?dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrzes?nia 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadaja?ce im waz?ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowia?zuja?cych przepiso?w prawa lub odpowiednich przepiso?w obowia?zuja?cych na terenie kraju, w kto?rym Wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³as?ciwy organ, zgodnie z ustawa? z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pan?stwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., Nr 65) lub zamierzaja?cy s?wiadczyc? us³ugi transgraniczne w rozumieniu przepiso?w tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorza?dach zawodowych architekto?w ora inz?yniero?w budownictwa (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725), tj.: - Kierownikiem budowy branz?y budowlanej posiadaja?cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnos?ci inz?ynieryjno-drogowej bez ograniczen?, - Kierownik robo?t branz?y sanitarnej (min. 1 osoba) posiadaja?cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnos?ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urza?dzen? cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodocia?gowych i kanalizacyjnych bez ograniczen?, - Kierownik robo?t branz?y elektrycznej (min. 1 osoba) posiadaja?cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnos?ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urza?dzen? elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczen?. Wymaga sie? aby osoba z powyz?szymi uprawnieniami uczestnicza?ca w wykonaniu zamo?wienia posiada³a min. 3 letnie dos?wiadczenie zawodowe w w/w specjalnos?ci. Dos?wiadczenie oznacza czas liczony od dnia uzyskania uprawnien?. Zamawiaja?cy, okres?laja?c wymogi dla kaz?dej osoby w zakresie posiadanych uprawnien? budowlanych, dopuszcza odpowiadaja?ce im uprawnienia budowlane, kto?re zosta³y wydane na podstawie wczes?niej obowia?zuja?cych przepiso?w w zakresie niezbe?dnym do wykonania przedmiotowego zamo?wienia oraz odpowiadaja?ce im uprawnienia wydane obywatelom pan?stw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzez?eniem art. 12a oraz innych przepiso?w ustawy Prawo budowlane.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
8.7.3. zas?wiadczenie w³as?ciwego naczelnika urze?du skarbowego potwierdzaja?cego, z?e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatko?w, wystawionego nie wczes?niej niz? 3 miesia?ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaja?cego, z?e wykonawca zawar³ porozumienie z w³as?ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nalez?nos?ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczego?lnos?ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³oz?enie na raty zaleg³ych p³atnos?ci lub wstrzymanie w ca³os?ci wykonania decyzji w³as?ciwego organu; 8.7.4. zas?wiadczenie w³as?ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczen? Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaja?cego, z?e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wczes?niej niz? 3 miesia?ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaja?cego, z?e wykonawca zawar³ porozumienie z w³as?ciwym organem w sprawie sp³at tych nalez?nos?ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczego?lnos?ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³oz?enie na raty zaleg³ych p³atnos?ci lub wstrzymanie w ca³os?ci wykonania decyzji w³as?ciwego organu; 8.7.5. odpis z w³as?ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji dzia³alnos?ci gospodarczej, jez?eli odre?bne przepisy wymagaja? wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 8.7.6. os?wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sa?du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatko?w, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo -w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzaja?ce dokonanie p³atnos?ci tych nalez?nos?ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wia?z?a?cego porozumienia w sprawie sp³at tych nalez?nos?ci (w odniesieniu do przes³anki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt. 15 PZP)(wg wzoru stanowia?cego za³a?cznik nr 3 a do SIWZ); 8.7.7. os?wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em s?rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania sie? o zamo?wienia publiczne(w odniesieniu do przes³anki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt. 22 PZP)(wg wzoru stanowia?cego za³a?cznik nr 3 a do SIWZ); 8.7.8. os?wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatko?w i op³at lokalnych, o kto?rych mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (wg wzoru stanowia?cego za³a?cznik nr 3 a do SIWZ); 8.8. Jez?eli wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o kto?rym mowa w pkt 8.7.3. - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w kto?rym wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania, potwierdzaja?ce odpowiednio, z?e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³os?ci. 8.9. Dokument, o kto?rym mowa w pkt 8.8, powinien byc? wystawiony nie wczes?niej niz? 6 miesie?cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 8.10. Jez?eli wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumento?w, o kto?rych mowa: 8.7 w pkt 8.7.3 - 8.7.5 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w kto?rym wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania, potwierdzaja?ce odpowiednio, z?e: a) nie zalega z op³acaniem podatko?w, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo z?e zawar³ porozumienie z w³as?ciwym organem w sprawie sp³at tych nalez?nos?ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczego?lnos?ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³oz?enie na raty zaleg³ych p³atnos?ci lub wstrzymanie w ca³os?ci wykonania decyzji w³as?ciwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³os?ci 8.11 Dokumenty, o kto?rych mowa w pkt 8.10 lit. b, powinny byc? wystawione nie wczes?niej niz? 6 miesie?cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokument, o kto?rym mowa w pkt 8.10 lit. a, powinien byc? wystawiony nie wczes?niej niz? 3 miesia?ce przed up³ywem tego terminu. 8.12 Jez?eli w kraju, w kto?rym wykonawca ma siedzibe? lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, kto?rej dokument dotyczy, nie wydaje sie? dokumento?w, o kto?rych mowa w pkt 8.10, zaste?puje sie? je dokumentem zawieraja?cym odpowiednio os?wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo oso?b uprawnionych do jego reprezentacji, lub os?wiadczenie osoby, kto?rej dokument mia³ dotyczyc?, z³oz?one przed notariuszem lub przed organem sa?dowym, administracyjnym albo organem samorza?du zawodowego lub gospodarczego w³as?ciwym ze wzgle?du na siedzibe? lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 8.11 stosuje sie? odpowiednio. 8.13 Wykonawca nie jest obowia?zany do z³oz?enia os?wiadczen? lub dokumento?w potwierdzaja?cych okolicznos?ci, o kto?rych mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 Pzp, jez?eli Zamawiaja?cy posiada os?wiadczenia lub dokumenty dotycza?ce tego Wykonawcy lub moz?e je uzyskac? za pomoca? bezp³atnych i ogo?lnodoste?pnych baz danych, w szczego?lnos?ci rejestro?w publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alnos?ci podmioto?w realizuja?cych zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 8.11. Wykonawca nie jest obowia?zany do z³oz?enia os?wiadczen? lub dokumento?w potwierdzaja?cych okolicznos?ci, o kto?rych mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 Pzp, jez?eli Zamawiaja?cy posiada os?wiadczenia lub dokumenty dotycza?ce tego Wykonawcy lub moz?e je uzyskac? za pomoca? bezp³atnych i ogo?lnodoste?pnych baz danych, w szczego?lnos?ci rejestro?w publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alnos?ci podmioto?w realizuja?cych zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 8.12. Wykonawca, kto?ry polega na zdolnos?ciach lub sytuacji innych podmioto?w na zasadach okres?lonych w art. 22a ustawy Prawo zamo?wien? publicznych, zobowia?zany jest do z³oz?enia dokumento?w dotycza?cych tych podmioto?w okres?lonych w pkt. 8.7 ppkt 8.7.3. - 8.7.8 SIWZ 8.13. Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 8.7. ppkt. 8.7.3 -8.7.8 SIWZ dotycz±cych podwykonawcy, któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1) ustawy.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
8.2.1. wykaz oso?b, skierowanych przez wykonawce? do realizacji zamo?wienia publicznego, w szczego?lnos?ci odpowiedzialnych za s?wiadczenie us³ug, kontrole? jakos?ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnien?, dos?wiadczenia i wykszta³cenia niezbe?dnych do wykonania zamo?wienia publicznego, a takz?e zakresu wykonywanych przez nie czynnos?ci oraz informacja? o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³a?cznik nr 4 do SIWZ; 8.2.2. wykaz robo?t budowlanych wykonanych nie wczes?niej niz? w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosko?w o dopuszczenie do udzia³u w poste?powaniu, a jez?eli okres prowadzenia dzia³alnos?ci jest kro?tszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartos?ci, daty, miejsca wykonania i podmioto?w, na rzecz kto?rych roboty te zosta³y wykonane, z za³a?czeniem dowodo?w okres?laja?cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nalez?ycie, w szczego?lnos?ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukon?czone, przy czym dowodami, o kto?rych mowa, sa? referencje ba?dz? inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz kto?rego roboty budowlane by³y wykonywane, a jez?eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskac? tych dokumento?w - inne dokumenty - za³a?cznik nr 5 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. wype³niony za³a?cznik nr 1 do SIWZ "Formularz oferty" oraz os?wiadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 IDW; 2. kosztorys ofertowy, kto?ry Wykonawca sporza?dzi s?cis?le wg przedmiaro?w robo?t - za³a?cznika nr 9 do SIWZ, przy zachowaniu tej samej kolejnos?ci pozycji, tych samych opiso?w robo?t w poszczego?lnych pozycjach i ilos?ci przyje?tych robo?t. Cena ofertowa obliczona kosztorysem ofertowym be?dzie zawierac? wszelkie koszty niezbe?dne do zrealizowania przedmiotu zamo?wienia wynikaja?ce z kosztorysu ofertowego i specyfikacji istotnych warunko?w zamo?wienia. Kosztorys nalez?y tak sporza?dzic?, aby cena kon?cowa odpowiada³a cenie oferty, zgodnie z punktem 10 SIWZ. 3. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawco?w wspo?lnie ubiegaja?cych sie? o udzielenie zamo?wienia, ewentualnie umowa o wspo?³dzia³aniu, z kto?rej be?dzie wynikac? przedmiotowe pe³nomocnictwo (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodnos?c? z orygina³em przez notariusza). Pe³nomocnik moz?e byc? ustanowiony do reprezentowania Wykonawco?w w poste?powaniu albo reprezentowania w poste?powaniu i zawarcia umowy. 4. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodnos?c? z orygina³em przez notariusza) wzgle?dnie do podpisania innych dokumento?w sk³adanych wraz z oferta?, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisuja?cej oferte? nie wynika z dokumentu rejestrowego za³a?czonego do oferty. 5. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z poste?powania o udzielenie zamo?wienia w okolicznos?ciach, o kto?rych mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o kto?rej mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaz?e Zamawiaja?cemu os?wiadczenie o przynalez?nos?ci lub braku przynalez?nos?ci do tej samej grupy kapita³owej, o kto?rej mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³oz?eniem os?wiadczenia, wykonawca moz?e przedstawic? dowody, z?e powia?zania z innym wykonawca? nie prowadza? do zak³o?cenia konkurencji w poste?powaniu o udzielenie zamo?wienia. Wzo?r os?wiadczenia stanowi za³a?cznik nr 3 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
11.1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 120 000,00 z³
11.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018 r., poz. 110).
11.3. Wadium wp³acane w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku BKO BP nr rachunku: 02 1020 4144 0000 6602 0068 0454 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu na "Przebudowa ul. Pi³sudskiegow Nowym Tomy¶lu".
11.4. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz mo¿e byæ za³±czone do oferty lub z³o¿one przed up³ywem terminu sk³adania ofert w siedzibie Zamawiaj±cego (pokój nr 28 Sekretariat). Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta wykonawcy, kto?ry w wyznaczonym terminie nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.
11.5. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem - okre¶lenie przedmiotu zamówienia
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Termin gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaja?cy przewiduje moz?liwos?c? zmian postanowien? zawartej umowy w stosunku do tres?ci oferty, na podstawie kto?rej dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wysta?pienia co najmniej jednej z okolicznos?ci wymienionych poniz?ej, z uwzgle?dnieniem podawanych warunko?w ich wprowadzenia: 1) zmiany oso?b, o kto?rych mowa w § 2 ust. 2 pkt 30) Umowy lub zmiany oso?b skierowanych do realizacji zamo?wienia, posiadaja?cych niezbe?dne do wykonania zamo?wienia kwalifikacje zawodowe, na inne osoby pod warunkiem udowodnienia Zamawiaja?cemu, z?e nowe osoby spe³niaja? wymagania w tym warunki udzia³u, okres?lone w Umowie i specyfikacji istotnych warunko?w zamo?wienia; 2) zmiany podmiotu, o kto?rym mowa w art. 22a Prawo zamo?wien? publicznych, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiaja?cemu, z?e nowy podmiot spe³nia warunki udzia³u okres?lone w specyfikacji istotnych warunko?w zamo?wienia; 3) zmiany terminu realizacji w przypadku wysta?pienia: a) przyczyny, z powodu kto?rej be?dzie zagroz?one dotrzymanie terminu zakon?czenia robo?t be?da?cej naste?pstwem okolicznos?ci, za kto?re odpowiedzialnos?c? ponosi Zamawiaja?cy, w szczego?lnos?ci be?da?cej naste?pstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, koniecznos?ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okolicznos?ci mia³y lub be?da? mog³y miec? wp³yw na dotrzymanie terminu zakon?czenia robo?t; b) koniecznos?c? wykonania robo?t zamiennych lub innych robo?t niezbe?dnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzgle?du na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamo?wien? dodatkowych, kto?re wstrzymuja? lub opo?z?niaja? realizacje? przedmiotu umowy, wysta?pienia niebezpieczen?stwa kolizji z planowanymi lub ro?wnolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbe?dnym do uniknie?cia lub usunie?cia tych kolizji; c) opo?z?nienia w dokonaniu okres?lonych czynnos?ci lub ich zaniechanie przez w³as?ciwe organy administracji pan?stwowej, kto?re nie sa? naste?pstwem okolicznos?ci, za kto?re wykonawca ponosi odpowiedzialnos?c?; d) opo?z?nienia w wydawaniu decyzji, zezwolen?, uzgodnien?, itp., do wydania kto?rych w³as?ciwe organy sa? zobowia?zane na mocy przepiso?w prawa, jez?eli opo?z?nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w kto?rym ww. decyzje powinny zostac? wydane oraz nie sa? naste?pstwem okolicznos?ci, za kto?re wykonawca ponosi odpowiedzialnos?c?; e) braku moz?liwos?ci wykonywania robo?t z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezalez?nych od wykonawcy; f) opo?z?nien? wynikaja?cych z niedokonania odbioru przez w³as?ciwych zarza?dco?w dro?g, zarza?dco?w sieci w ustalonym terminie; g) dzia³ania si³y wyz?szej (np. kle?ski z?ywio³owe, strajki generalne lub lokalne), maja?ce bezpos?redni wp³yw na terminowos?c? wykonania robo?t; h) warunko?w atmosferycznych uniemoz?liwiaja?cych realizacje? poszczego?lnych elemento?w zamo?wienia w szczego?lnos?ci z powodu technologii realizacji prac okres?lonej: umowa?, normami lub innymi przepisami, wymagaja?cej konkretnych warunko?w atmosferycznych - fakt ten musi zostac? zg³oszony Zamawiaja?cemu i potwierdzony przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy, i) awarii niezawinionych przez Wykonawce?, j) okolicznos?ci, kto?rych strony umowy nie by³y w stanie przewidziec?, pomimo zachowania nalez?ytej starannos?ci pod warunkiem wykazania dochowania nalez?ytej starannos?ci przez strone?, kto?ra na okres?lona? okolicznos?c? sie? powo³uje, k) opo?z?nien? wynikaja?cych z przed³uz?aja?cej sie? procedury przetargowej (w szczego?lnos?ci: przed³uz?enie terminu zwia?zania oferta?, wniesienie odwo³ania, podje?cie uchwa³y Rady Gminy dotycza?cej s?rodko?w zwia?zanych z finansowaniem inwestycji) maja?cych wp³yw na termin podpisania umowy z wykonawca?; minimalny okres przesunie?cia terminu realizacji umowy w przypadku wysta?pienia, kto?rejkolwiek z okolicznos?ci wymienionych w pkt 3), ro?wny be?dzie okresowi przerwy lub postoju spowodowanego jej wysta?pieniem. 4) zmiany w zakresie ilos?ci wykonanych robo?t, technologii wykonania lub inne zmiany dokumentacji projektowej, jez?eli sa? konieczne dla dalszej realizacji zamo?wienia lub sa? korzystne dla Zamawiaja?cego; 5) zmiany polegaja?ce na wykonaniu robo?t zamiennych lub innych robo?t niezbe?dnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzgle?du na zasady wiedzy technicznej w tym udzielenie zamo?wien? dodatkowych wykraczaja?cych poza zakres przedmiotu umowy, 6) zmiany umowy w zwia?zku z przekszta³ceniem firmy lub wynikaja?ce z naste?pstwa prawnego, zgodnie z obowia?zuja?cymi przepisami; 7) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikaja?cego ze z³oz?onej oferty w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku od towaro?w i us³ug; b) obniz?enia wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem zakresu wykonanych robo?t i jest korzystna dla Zamawiaja?cego; c) rezygnacji przez Zamawiaja?cego z wykonania cze?s?ci robo?t budowlanych zwia?zanych z wykonaniem przedmiotu zamo?wienia. 2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewaz?nos?ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-09-06, godzina: 14:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nasta?pi w siedzibie Zamawiaja?cego: Urza?d Miejski w Nowym Tomys?lu Adres: 64-300 Nowy Tomys?l, ul. Poznan?ska 33 poko?j 26, w dniu 06.09.2018 r. o godzinie 15:00
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMY¦LA
- Usuwanie pojazdów z dróg i przechowywanie na parkingu strze¿onym na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla ¯³obka " Z³oty Promyk" w Nowym Tomy¶lu
- "Us³ugi pocztowe"
- "Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Przedszkola nr 5 "S£ONECZKO" w Nowym Tomy¶lu "
wiêcej: przetargi w Nowym Tomy¶lu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brañsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Du¿y - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.