eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa i przebudowa sieci ¶wiat³owodowej w Rezydencji Prezydenta RP

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-08-24



Og³oszenie nr 608720-N-2018 z dnia 2018-08-24 r.

Centrum Obs³ugi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej: Budowa i przebudowa sieci ¶wiat³owodowej w Rezydencji Prezydenta RP
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obs³ugi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, krajowy numer identyfikacyjny 14273498200000, ul. ul. Wiejska  10 , 00902   Warszawa, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 22 695 21 30, e-mail zamowienia.co@prezydent.pl, faks 22 695 21 33.
Adres strony internetowej (URL): www.co.kprp.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Instytucja Gospodarki Bud¿etowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.co.kprp.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Tak
www.co.kprp.pl


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
drog± pocztow± (w formie pisemnej)
Adres:
Centrum Obs³ugi Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa i przebudowa sieci ¶wiat³owodowej w Rezydencji Prezydenta RP
Numer referencyjny: ZP.CO-37/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych i przebudowy sieci ¶wiat³owodowej w Rezydencji Prezydenta RP na Mierzei Helskiej wraz z wykonaniem pomiarów, monta¿em sprzêtu aktywnego oraz wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej po zakoñczeniu prac. Podstawowym zadaniem jest rozbudowa kanalizacji teletechnicznej w tym u³o¿enie rur i monta¿ kabli ¶wiat³owodowych. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 2 SIWZ (opis wraz z dokumentacj±). 2. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 8 ust. 2a w zwi±zku z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, udostêpni dokumenty, o których mowa ust. 1 na wniosek Wykonawców ubiegaj±cych siê o przedmiotowe zamówienie przes³any na adres: zamowienia.co@prezydent.pl . Wniosek musi byæ podpisany przez uprawnione osoby (wymienione w KRS lub za¶wiadczeniu o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej lub posiadaj±ce pe³nomocnictwo podpisane przez osobê/osoby uprawnion±/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o przekazanie dokumentów, o których mowa w ust. 1 do up³ywu terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawcy zwracali siê do Zamawiaj±cego o przekazanie ww. dokumentów niezw³ocznie po publikacji og³oszenia o zamówieniu oraz SIWZ. Dokumenty zostan± przekazane Wykonawcy bezpo¶rednio na no¶niku pamiêci zewnêtrznej (np. p³yta CD, pendrive itp.). Wraz z wnioskiem Wykonawca jest zobowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczenia, ¿e przekazane dokumenty, o których mowa w ust. 1 - zawieraj±ce informacje poufne i newralgiczne z punktu widzenia Centrum Obs³ugi Kancelarii Prezydenta RP - zostan± wykorzystane przez Wykonawcê tylko i wy³±cznie w celu z³o¿enia ofert lub realizacji zamówienia oraz Wykonawca niezw³ocznie po osi±gniêciu powy¿szego celu usunie (skasuje / zniszczy) w sposób nieodwracalny wszystkie kopie ww. dokumentacji, jak równie¿ nie bêdzie przekazywa³ jej podmiotom trzecim, a u Wykonawcy dostêp do tej dokumentacji bêd± mia³y wy³±cznie osoby zaanga¿owane do przygotowania oferty lub realizacji zamówienia (za³±cznik nr 10 do SIWZ). Powy¿sze zasady maj± odpowiednie zastosowanie do udzielania przez Zamawiaj±cego odpowiedzi na ewentualne pytania dotycz±ce tre¶ci dokumentów, o których mowa w ust. 1, je¿eli bêd± one zawiera³y informacje poufne i newralgiczne. Odpowiedzi te zostan± przekazane bezpo¶rednio wszystkim Wykonawcom, którym zosta³y przekazane dokumenty, o których mowa w ust. 1 (jak równie¿ z³o¿yli wnioski wraz ze stosownymi o¶wiadczeniami o zachowaniu w poufno¶ci ww. dokumentów). Wykonawcy, którzy z³o¿± wnioski o udostêpnienie dokumentów, o których mowa w ust. 1, po udzieleniu przez Zamawiaj±cego odpowiedzi na pytania dotycz±ce ww. dokumentów, otrzymaj± te odpowiedzi.

II.5) G³ówny kod CPV: 45232300-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232000-2
32562000-0


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-12-03

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 03.12.2018 r. Przy czym termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert (patrz § 13 SIWZ).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie konkretyzuje niniejszego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: i. na potwierdzenie spe³nienia niniejszego warunku, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy wykazania siê wykonaniem z nale¿yt± staranno¶ci±, a w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owym ukoñczeniem w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegaj±cego na budowie lub przebudowie lub rozbudowie sieci ¶wiat³owodowych o warto¶ci co najmniej 200 000,00 z³ brutto. W przypadku, je¿eli warto¶æ zamówienia wyra¿ona zosta³a w umowie w walucie obcej - równowarto¶æ tej kwoty w z³ brutto wg ¶redniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia). Ponadto Wykonawcy za³±cz± dowody potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. ii. Wykonawca winien udokumentowaæ posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez wykazanie, ¿e osoby uczestnicz±ce w wykonaniu zamówienia posiadaj± odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia tj. dysponuj± lub bêd± dysponowaæ co najmniej: A. jedn± osob± wyznaczon± podczas realizacji zamówienia do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym, w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastruktur± telekomunikacyjn± oraz telekomunikacji bezprzewodowej wraz z infrastruktur± towarzysz±c±, B. jedn± osob± wyznaczon± podczas realizacji zamówienia do sprawowania funkcji kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót w zakresie konstrukcyjno-budowlanym.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: UWAGA: Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ budowlanych na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1267), rozumie przez to równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Wówczas Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów: A) potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia: i. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; ii. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Wówczas Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów: B) potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu: i. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 8 do SIWZ), b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 9 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 7 000,00 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych 00/100). 2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wniesione w: a) pieni±dzu, b) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku BGK Oddzia³ w Warszawie na nr rachunku 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002, z dopiskiem na przelewie: W tytule przelewu podaæ numer postêpowania. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w § 8 ust. 4 SIWZ, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert). 6. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniê¿nej - dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty; 2) innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. W przypadku sk³adania dokumentów wymienionych w ust. 3 lit. b), c), d) i e) mog± one byæ z³o¿one w kasie Zamawiaj±cego (pok. 348 w godz. 11:00 - 13:00) przez wykonawcê lub przys³ane poczt± na adres Centrum Obs³ugi Kancelarii Prezydenta RP Wydzia³ Finansowy z dopiskiem: >>Wadium do przetargu nieograniczonego "Budowa i przebudowa sieci ¶wiat³owodowej w Rezydencji Prezydenta RP" [sygnatura postêpowania - ZP.CO-37/2018]<<, z tym zastrze¿eniem, ¿e dokument ten musi wp³yn±æ do Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 8. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona. 10. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto60,00
Wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi25,00
Termin realizacji zamówienia15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona: a) istotnych braków lub b³êdów w Dokumentacji, równie¿ tych polegaj±cych na niezgodno¶ci Dokumentacji z przepisami prawa - o czas niezbêdny na poprawienie Dokumentacji, b) wyst±pienia dodatkowych robót, a niemo¿liwych do przewidzenia przed zawarciem Umowy przez do¶wiadczonego Wykonawcê robót o czas niezbêdny do wykonania robót dodatkowych, c) warunków atmosferycznych, w szczególno¶ci klêsk ¿ywio³owych, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywania odbiorów, brak mo¿liwo¶ci dojazdu do Obiektu, d) okoliczno¶ci dotycz±cych Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: ? wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, ? konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w Dokumentacji, ? przekazania placu budowy z opó¼nieniem. e) zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu niniejszej Umowy, w szczególno¶ci w zakresie wysoko¶ci stawki podatku od towarów i us³ug VAT, f) konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym a inn± ni¿ Wykonawca stron±, g) wyst±pienia potrzeby zmiany sposobu wykonania okre¶lonego elementu zamówienia (roboty zamienne), wycena prac nast±pi na postawie protoko³u konieczno¶ci uzgodnionego pomiêdzy Stronami z uwzglêdnieniem stawek okre¶lonych w kosztorysie Wykonawcy, h) mo¿liwo¶æ zaniechania realizacji lub dostawy niektórych elementów przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia takiej okoliczno¶ci, która bêdzie le¿a³a w interesie publicznym, przy czym wycena takich elementów nast±pi na podstawie kosztorysów Wykonawcy, zweryfikowanych przez Zamawiaj±cego, w takim przypadku obni¿eniu ulega wynagrodzenie Wykonawcy, i) w przypadku gdy z uwagi na okoliczno¶ci nieprzewidziane i niezale¿ne od Stron, niemo¿liwe bêdzie prowadzenie prac, w szczególno¶ci prac g³o¶nych, odpowiedniemu wyd³u¿eniu mo¿e ulec termin wykonania Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 8 ust. 2a w zwi±zku z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, udostêpni dokumenty, o których mowa ust. 1 na wniosek Wykonawców ubiegaj±cych siê o przedmiotowe zamówienie przes³any na adres: zamowienia.co@prezydent.pl . Wniosek musi byæ podpisany przez uprawnione osoby (wymienione w KRS lub za¶wiadczeniu o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej lub posiadaj±ce pe³nomocnictwo podpisane przez osobê/osoby uprawnion±/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o przekazanie dokumentów, o których mowa w ust. 1 do up³ywu terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawcy zwracali siê do Zamawiaj±cego o przekazanie ww. dokumentów niezw³ocznie po publikacji og³oszenia o zamówieniu oraz SIWZ. Dokumenty zostan± przekazane Wykonawcy bezpo¶rednio na no¶niku pamiêci zewnêtrznej (np. p³yta CD, pendrive itp.).
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
Wraz z wnioskiem Wykonawca jest zobowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczenia, ¿e przekazane dokumenty, o których mowa w ust. 1 - zawieraj±ce informacje poufne i newralgiczne z punktu widzenia Centrum Obs³ugi Kancelarii Prezydenta RP - zostan± wykorzystane przez Wykonawcê tylko i wy³±cznie w celu z³o¿enia ofert lub realizacji zamówienia oraz Wykonawca niezw³ocznie po osi±gniêciu powy¿szego celu usunie (skasuje / zniszczy) w sposób nieodwracalny wszystkie kopie ww. dokumentacji, jak równie¿ nie bêdzie przekazywa³ jej podmiotom trzecim, a u Wykonawcy dostêp do tej dokumentacji bêd± mia³y wy³±cznie osoby zaanga¿owane do przygotowania oferty lub realizacji zamówienia (za³±cznik nr 10 do SIWZ). Powy¿sze zasady maj± odpowiednie zastosowanie do udzielania przez Zamawiaj±cego odpowiedzi na ewentualne pytania dotycz±ce tre¶ci dokumentów, o których mowa w ust. 1, je¿eli bêd± one zawiera³y informacje poufne i newralgiczne. Odpowiedzi te zostan± przekazane bezpo¶rednio wszystkim Wykonawcom, którym zosta³y przekazane dokumenty, o których mowa w ust. 1 (jak równie¿ z³o¿yli wnioski wraz ze stosownymi o¶wiadczeniami o zachowaniu w poufno¶ci ww. dokumentów). Wykonawcy, którzy z³o¿± wnioski o udostêpnienie dokumentów, o których mowa w ust. 1, po udzieleniu przez Zamawiaj±cego odpowiedzi na pytania dotycz±ce ww. dokumentów, otrzymaj± te odpowiedzi.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-09-11, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.