Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2017-10-31
Og³oszenie nr 610179-N-2017 z dnia 2017-10-31 r.
Gmina G³ogów: Budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Rubinowej w Ruszowicach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina G³ogów, krajowy numer identyfikacyjny
390647311, ul.
S³odowa
2B
,
67-200
G³ogów, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
076 836 55 55, e-mail
gminaglogow@wp.pl, faks
076 836 55 67.
Adres strony internetowej (URL): www.gminaglogow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.gminaglogow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gminaglogow.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Gmina G³ogów ul. S³odowa 2b, 67-200 G³ogów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Rubinowej w Ruszowicach
Numer referencyjny:
ZP.271.17.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1 Zakres robót uwzglêdnia: 1.3 budowê sieci wodoci±gowej, 1.4 budowê siêgaczy wodoci±gowych (do granicy dz. prywatnych), 1.5 budowê wêz³ów hydrantów podziemnych, 1.6 budowê sieci kanalizacji sanitarnej, 1.7 budowê siêgaczy kan. sanitarnej (do granicy dz. prywatnych), 1.8 w³±czenie proj. odcinków do istniej±cych w dz. nr ewid. 20/5 sieci.
II.5) G³ówny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111213-4 |
45231300-8 |
45233223-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o warto¶ci do 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd± na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót stanowi±cych przedmiot zamówienia. Zakresem robót stanowi±cych przedmiot zamówieñ bêd± prace z zakresu opisanego w przedmiocie zamówienia lub niezbêdnych do wykonania zamówienia, których szczegó³owy opis zawarty zosta³ w przedmiarach robót do SIWZ. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy na powtórzenie podobnych robót na zasadach zawartych w ofercie. 2. Zamówienia, o których mowa powy¿ej bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2017-12-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków udzia³u w niniejszym postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200 000,00z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1. w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia: 1.1 Dla ka¿dej z czê¶ci osobne do¶wiadczenie: w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± o podobnym zakresie i charakterze jak niniejsze zamówienie o warto¶ci minimum 200 000,00 z³ brutto. 2 w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1 dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi, która posiada uprawnienia w specjalno¶ci: Czê¶æ 1 - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ kanalizacyjnych, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiada wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. Czê¶æ 2 - konstrukcyjno-budowlanej dróg i mostów bêd±cym cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. Osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia musz± posiadaæ co najmniej 2 lata do¶wiadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalno¶ci.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Na potrzeby potwierdzenia spe³niania opisanych warunków udzia³u w postêpowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, okoliczno¶ci, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, tj.: w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej ,,za zgodno¶æ z orygina³em" przez Wykonawcê, (§ 14 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126) 1.1 Op³acon± polisê a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 200 000,00z³. Uwaga : Je¿eli z tre¶ci polisy (a w przypadku jej braku innego ww. dokumentu) nie wynika, ¿e jest ona (on) op³acona (op³acony), nale¿y równie¿ za³±czyæ dokumenty, które bêd± stanowiæ dowód jej (jego) op³acenia. 1.2 Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e przedstawiæ dokumentów dotycz±cych sytuacji ekonomicznej wymaganych przez zamawiaj±cego, Wykonawca mo¿e przedstawiæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku (art. 26 ust. 2c). 1.3 W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych dane wyra¿one w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs NBP obowi±zuj±cy w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Dzienniku Zamówieñ Publicznych (w celu oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu). Je¿eli dniem publikacji og³oszenia bêdzie sobota wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs NBP z pierwszego dnia roboczego poprzedzaj±cego dzieñ ukazania siê og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Uwaga: W przypadku polegania na zasobach niezbêdnych do realizacji zamówienia oddanych do dyspozycji Wykonawcy przez inne podmioty - kopie dokumentów dotycz±ce tych innych podmiotów s± po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em przez ten podmiot, którego dany dokument dotyczy chyba, ¿e inny podmiot ustanowi³ do tych czynno¶ci pe³nomocnika. 2. Wykaz zrealizowanych robót budowlanych dla ka¿dej z czê¶ci osobno, wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, dat wykonania zamówienia, podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone (Za³±cznik nr 5 do SIWZ). 2.1 Dowodami, o których mowa powy¿ej, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. 3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Za³±cznik do SIWZ).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Zgodnie z postanowieniami art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - do oferty Wykonawca do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 2. Powy¿sze oznacza, ¿e Wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania oferty: 2.1 o¶wiadczenie z art. 25a ust. 1 - wg wzorów stanowi±cych Za³±czniki nr 3a i 3b do SIWZ, w formie orygina³u. 3. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Pzp - Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu w³asnym. 4. Zgodnie z art. 25a ust. 5 ustawy Pzp - Zamawiaj±cy ¿±da aby Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu w³asnym. 5. Grupa kapita³owa - Zamawiaj±cy (zgodnie z art. 86. ust 5 ustawy Pzp) niezw³ocznie po otwarciu ofert zamie¶ci na stronie internetowej informacje dotycz±ce: 5.1 kwoty, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, 5.2 firm oraz adresów Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie, 5.3 ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci zawartych w ofertach. Uwaga: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Na potrzeby potwierdzenia spe³niania opisanych warunków udzia³u w postêpowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, okoliczno¶ci, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, tj.: w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej ,,za zgodno¶æ z orygina³em" przez Wykonawcê, (§ 14 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126) 6.1 Op³acon± polisê a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 200 000,00z³. Uwaga : Je¿eli z tre¶ci polisy (a w przypadku jej braku innego ww. dokumentu) nie wynika, ¿e jest ona (on) op³acona (op³acony), nale¿y równie¿ za³±czyæ dokumenty, które bêd± stanowiæ dowód jej (jego) op³acenia. 6.2 Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e przedstawiæ dokumentów dotycz±cych sytuacji ekonomicznej wymaganych przez zamawiaj±cego, Wykonawca mo¿e przedstawiæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku (art. 26 ust. 2c). 6.3 W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych dane wyra¿one w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs NBP obowi±zuj±cy w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Dzienniku Zamówieñ Publicznych (w celu oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu). Je¿eli dniem publikacji og³oszenia bêdzie sobota wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs NBP z pierwszego dnia roboczego poprzedzaj±cego dzieñ ukazania siê og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Uwaga: W przypadku polegania na zasobach niezbêdnych do realizacji zamówienia oddanych do dyspozycji Wykonawcy przez inne podmioty - kopie dokumentów dotycz±ce tych innych podmiotów s± po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em przez ten podmiot, którego dany dokument dotyczy chyba, ¿e inny podmiot ustanowi³ do tych czynno¶ci pe³nomocnika. 7. Wykaz zrealizowanych robót budowlanych dla ka¿dej z czê¶ci osobno, wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, dat wykonania zamówienia, podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone (Za³±cznik nr 5 do SIWZ). 7.1 Dowodami, o których mowa powy¿ej, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. 8. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Za³±cznik do SIWZ). 9. W przypadku polegania na zasobach innego podmiotu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Wykonawca z³o¿y (w szczególno¶ci) pisemne zobowi±zania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów z zakresu zdolno¶ci technicznej i zawodowej na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. (Za³±cznik nr 10 do SIWZ) Uwaga: Sytuacja, w której Wykonawca bêdzie polega³ na zdolno¶ci technicznej lub zawodowej innego podmiotu i z³o¿y w stosunku do tego (w szczególno¶ci) pisemne zobowi±zanie, o którym mowa powy¿ej - oznacza obowi±zkowy udzia³ innego podmiotu w realizacji czê¶ci zamówienia. 9.1 W przypadku polegania na zasobach niezbêdnych do realizacji zamówienia oddanych do dyspozycji Wykonawcy przez inne podmioty - kopie dokumentów dotycz±ce tych innych podmiotów s± po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em przez ten podmiot, którego dany dokument dotyczy chyba, ¿e inny podmiot ustanowi³ do tych czynno¶ci pe³nomocnika. 10. Wykonawca, który wskaza³ podwykonawcê, któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach Wykonawca polega, zamieszcza w o¶wiadczeniu w³asnym informacje o tym podwykonawcy, w celu wskazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia. 11. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 mo¿e przedstawiæ dowody na to, ¿e podjête przez niego ¶rodki s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, w szczególno¶ci udowodniæ naprawienie szkody wyrz±dzonej przestêpstwem lub przestêpstwem skarbowym, zado¶æuczynienie pieniê¿ne za doznan± krzywdê lub naprawienie szkody, wyczerpuj±ce wyja¶nienie stanu faktycznego oraz wspó³pracê z organami ¶cigania oraz podjêcie konkretnych ¶rodków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które s± odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom lub przestêpstwom skarbowym lub nieprawid³owego postêpowania Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje siê, je¿eli wobec Wykonawcy, bêd±cego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem s±du zakaz ubiegania siê o udzielenie zamówienia oraz nie up³yn±³ okre¶lony w tym wyroku okres obowi±zania tego zakazu. Powy¿ej wskazane dowody nale¿y do³±czyæ do o¶wiadczenia w³asnego Wykonawcy wskazanego w punkcie 1 powy¿ej. 12. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 luty 2005 r. o informatyzacji dzielno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W tym celu Zamawiaj±cy prosi Wykonawcê o wskazanie w Formularzu oferty jednoznacznie i wyczerpuj±co ¼ród³o (adres) bazy danych lub postêpowanie, w którym u Zamawiaj±cego znajduj± siê odpowiednie o¶wiadczenia lub dokumenty. 13. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia 13.1 Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia (spó³ka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz za³±czaj± do oferty to pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej notarialnie. 13.2 Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp - W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia z art. 25a ust 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (Za³±czniki nr 3a i 3b do SIWZ). 13.3 Ponadto, w przypadku sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, sk³ada: 13.3.1 o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 4 do SIWZ). 13.4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotycz±ce ka¿dego z tych Wykonawców s± po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em przez tego Wykonawcê, którego dany dokument dotyczy, chyba ¿e taki Wykonawca ustanowi³ do tych czynno¶ci pe³nomocnika. 14. Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowi±zuj± przepisy okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126). Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Dla ka¿dej z czê¶ci osobne do¶wiadczenie: w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± o podobnym zakresie i charakterze jak niniejsze zamówienie o warto¶ci minimum 200 000,00 z³ brutto.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysoko¶æ wadium ustala siê w kwocie po 5 000,00 z³otych, s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 0/100 dla ka¿dej z czê¶ci. 2. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 44 8646 0008 0000 0000 6161 0004. 3. Kopiê dowodu przelewu potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y do³±czyæ do oferty. 4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz. 5. Wniesienie wadium nale¿y potwierdziæ poprzez z³o¿enie do oferty: 5.1 orygina³u lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê: dowodu dokonania przelewu lub porêczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przednotsiêbiorczo¶ci, 5.2 orygina³u: gwarancji bankowej, porêczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, porêczenia pieniê¿nego spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej. 6. Z tre¶ci gwarancji powinno wynikaæ bezwarunkowe i nieodwo³alne, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w okresie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce informacje: 7.1 nazwa i adres Zamawiaj±cego; 7.2 nazwê przedmiotu zamówienia; 7.3 nazwê i adres Wykonawcy; 7.4 termin wa¿no¶ci gwarancji; 8. Wadium musi byæ wniesione nie pó¼niej ni¿ do wyznaczonego terminu sk³adania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiaj±cego zostanie uznany pe³n± kwot± wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaln± form± wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postêpowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wszystkim Wykonawcom po uniewa¿nieniu postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium w okoliczno¶ciach, jak w pkt. 10, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 14. W przypadku wniesienia odwo³ania, Zamawiaj±cy nie pó¼niej ni¿ na 7 dni przed up³ywem wa¿no¶ci wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postêpowania, do przed³u¿enia wa¿no¶ci wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbêdny do zabezpieczenia postêpowania do zawarcia umowy. Je¿eli odwo³anie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertê wybrano jako najkorzystniejsz±. 15. Zatrzymanie wadium nast±pi w okoliczno¶ciach, je¿eli: 15.1 Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej, 15.2 je¿eli Wykonawca odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, 15.3 je¿eli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Tak
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
www.ugglogow.logintrade.net
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej: Kryteriami oceny ofert w aukcji elektronicznej s± zaproponowane w z³o¿onej ofercie pisemnej: cena (w z³otych brutto) wykonania zamówienia - 60%, okres gwarancji i rêkojmi za wykonane roboty oraz zamontowane urz±dzenia - 40%.
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Tak
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia: Minimalny okres gwarancji i rêkojmi wymagany przez Zamawiaj±cego nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy licz±c od dnia podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót, a maksymalny okres gwarancji i rêkojmi nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy licz±c od dnia podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót. Zaoferowanie d³u¿szego okresu gwarancji i rêkojmi ni¿ 60 miesiêcy liczone bêdzie, jak dla 60 miesiêcy. W przypadku, kiedy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materia³y krótszy ni¿ 36 miesiêcy, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy jako niezgodn± z tre¶ci± SIWZ.
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej: 1 wykonawcy niezw³ocznie po otrzymaniu zaproszenia od operatora aukcji obowi±zani s± do zarejestrowania konta (poprzez uzupe³nienie wymaganych danych) na platformie wskazanej na stronie internetowej www.ugglogow.logintrade.net 2 o terminie przewidzianym na rejestracjê konta, Wykonawcy zostan± poinformowani w e-mailu z zaproszeniem do aukcji. Niezarejestrowanie konta w terminie bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci wziêcia udzia³u w aukcji, 3 login i has³o Wykonawcy s± generowane automatycznie przez system po zaakceptowaniu przez operatora wniosku rejestracyjnego z³o¿onego w systemie na wskazanej stronie, a nastêpnie przekazywane Wykonawcy drog± elektroniczn±, 4 termin rozpoczêcia aukcji elektronicznej nie mo¿e nast±piæ wcze¶niej ni¿ dwa dni robocze od dnia przekazania zaproszenia, 5 co najmniej na 1 dzieñ przed aukcj± w³a¶ciw±, zarejestrowani w systemie Wykonawcy bêd± mieli mo¿liwo¶æ wziêcia udzia³u w aukcji szkoleniowej, na której mo¿liwe jest zapoznanie siê z jej dzia³aniem i sprawdzenie mo¿liwo¶ci podpisania oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Roszczenia Wykonawcy, który nie we¼mie udzia³u w aukcji szkoleniowej, a podczas aukcji w³a¶ciwej bêdzie mia³ problem z podpisaniem oferty, nie bêd± uwzglêdniane.
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ): 1 Post±pienia sk³adane w toku aukcji elektronicznej bêd± podlega³y automatycznej ocenie i klasyfikacji. Zamawiaj±cy ustala post±pienie w wysoko¶ci 10 000,00 z³otych - w zakresie ceny oraz min. 1 miesi±c w zakresie okresu gwarancji i rêkojmi. 2 W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomoc± formularza umieszczonego na stronie internetowej, umo¿liwiaj±cego wprowadzenie niezbêdnych danych w trybie bezpo¶redniego po³±czenia z t± stron±, sk³adaj± kolejne korzystniejsze post±pienia, podlegaj±ce automatycznej ocenie i klasyfikacji. Post±pienia pod rygorem niewa¿no¶ci, sk³ada siê opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym .
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ: 1 komputer klasy PC, 2 system operacyjny: Windows 7, Vista, XP, Linux. Zalecany: Windows 7, 3 przepustowo¶æ ³±cza minimum: 64kbit/s 4 przegl±darka internetowa: Internet Explorer od wersji 8.0 w wersjach wspieranych przez producenta oprogramowania Microsoft, Firefox od wersji 10.0 w wersjach wspieranych przez producenta oprogramowania Mozilla 5 zalecana rozdzielczo¶æ: 1024 x 768 6 komunikacja szyfrowana certyfikatem SSL 7 uprawnienia administratora do instalacji wtyczek ActiveX (IE) oraz Jar (Firefox)
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 1 Wykonawca musi posiadaæ kwalifikowany podpis elektroniczny oraz czytnik do w.w. karty. 2 Wykonawcy, którzy dysponuj± podpisem elektronicznym wystawionym przez zagraniczny podmiot certyfikuj±cy, zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty wzór takiego podpisu. Zamawiaj±cy przeka¿e nastêpnie taki wzór podpisu do administratora systemu. 3 W formularzu ofertowym nale¿y wpisaæ osobê uprawnion± do sk³adania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej. W przypadku, gdy bêdzie to inna osoba ni¿ podpisuj±ca ofertê nale¿y za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobê uprawnion± do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikaæ bêdzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej. 4 Zamawiaj±cy przeprowadzi aukcjê elektroniczn±, je¿eli zostan± z³o¿one co najmniej 2 oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu (odrêbnie na ka¿d± czê¶æ). Zaproszenie do udzia³u w aukcji elektronicznej zostanie wys³ane do Wykonawców za po¶rednictwem poczty elektronicznej.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
aukcja jednoetapowa
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Tak
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
1 W przypadku nie przeprowadzenia aukcji lub gdy po jej przeprowadzeniu nie ulegnie zmianie najkorzystniejsza oferta wybrana na podstawie ofert z³o¿onych na pi¶mie - wi±¿±ca jest ocena ofert z³o¿onych na pi¶mie. 2 Zamawiaj±cy nie odwo³a aukcji elektronicznej po jej przeprowadzeniu ani te¿ nie uniewa¿ni postêpowania aukcyjnego w przypadku wyst±pienia problemów zwi±zanych z czytnikiem kart lub PIN-em po stronie wykonawcy lub po stronie wystawcy certyfikatu. 3 Je¿eli w wyniku przeprowadzenia aukcji elektronicznej zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza z ni¿sz± cen± ni¿ zaoferowana przez Wykonawcê na pi¶mie i korzystniejszym okresem gwarancji i rêkojmi, zwyciêzca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiaj±cemu zestawienie ceny brutto wykonania przedmiotu zamówienia i nowego okresu gwarancji i rêkojmi w nowym formularzu ofertowym uwzglêdniaj±cym wynik aukcji oraz kosztorys ofertowy opracowany metod± szczegó³ow±, uwzglêdniaj±cy wynik aukcji. Ka¿da pozycja kosztorysu ofertowego wykonanego metod± szczegó³ow± musi byæ skorygowana proporcjonalnie o procent obni¿ki uzyskanej w wyniku aukcji elektronicznej w stosunku do ceny z³o¿onej w wersji papierowej.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Pe³na tre¶æ projektu umowy znajduje siê w Za³±czniku do SIWZ. ZMIANY DO UMOWY 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ bêdzie z regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowieñ umowy dotyczyæ mog±: 1.1 terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ciami niezale¿nymi zarówno od Zamawiaj±cego jak i od Wykonawcy; 1.2 sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 1.3 formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 1.4 oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy. 1.5 zmiany osób, o których mowa w § 9 za³±czonego projektu umowy; 2. Wszelkie zmiany Umowy mog± byæ dokonane tylko w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci za zgod± obu stron. 3. Wszelkie zmiany musz± byæ dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowi±cego, ¿e umowa podlega uniewa¿nieniu w czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Ustala siê, i¿ nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 4.1 zmiana zwi±zana z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy, 4.2 zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczno¶ci, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezw³ocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony.
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy najpó¼niej w dniu jej zawarcia, w wysoko¶ci po 5 % ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie dla ka¿dej z czê¶ci. 2. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach, zgodnej z art. 148 ust. 1 ustawy Pzp: 2.1 pieni±dzu, 2.2 porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. Zabezpieczenie wniesione w pieni±dzu wp³acane bêdzie przelewem na oprocentowany rachunek bankowy Zamawiaj±cego tj.: Urz±d Gminy G³ogów, ul. S³odowa 2b, 67-200 G³ogów, nr: 44 8646 0008 0000 0000 6161 0004. 3. Je¿eli zabezpieczenie wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie wniesione w pieni±dzu z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 4. Zabezpieczenie wniesione w postaci gwarancji lub porêczeñ nale¿y wystawiaæ na: Gmina G³ogów, ul. S³odowa 2b, 67-200 G³ogów. 5. W przypadku przesy³ania porêczenia lub gwarancji poczt±, orygina³ gwarancji nale¿y przes³aæ na adres: Urz±d Gminy G³ogów, ul. S³odowa 2b, 67-200 G³ogów. 6. W trakcie realizacji umowy Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany zabezpieczenia na jedn± lub kilka z ww. form zabezpieczenia. 7. Zmiana formy zabezpieczenia musi byæ dokonana z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysoko¶ci.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Pe³na tre¶æ projektu umowy znajduje siê w Za³±czniku do SIWZ. ZMIANY DO UMOWY 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ bêdzie z regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowieñ umowy dotyczyæ mog±: 1.1 terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ciami niezale¿nymi zarówno od Zamawiaj±cego jak i od Wykonawcy; 1.2 sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 1.3 formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 1.4 oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy. 1.5 zmiany osób, o których mowa w § 9 za³±czonego projektu umowy; 2. Wszelkie zmiany Umowy mog± byæ dokonane tylko w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci za zgod± obu stron. 3. Wszelkie zmiany musz± byæ dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowi±cego, ¿e umowa podlega uniewa¿nieniu w czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Ustala siê, i¿ nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 4.1 zmiana zwi±zana z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy, 4.2 zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczno¶ci, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezw³ocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-11-15, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45231300-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Odtworzenie drogi - wymiana nawierzchni drogowej |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233223-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-03-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- Wykonywanie wycen nieruchomo¶ci dla Gminy Miejskiej G³ogów w 2025 roku - cze¶æ I, II, III
- Kompleksowe dostarczanie paliwa gazowego do nieruchomo¶ci po³o¿onej przy ul. Piaskowej 1 w G³ogowie, w okresie 12 miesiêcy od daty zawarcia umowy
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA BAZODANOWEGO w ramach projektu pn. Modernizacja i rozbudowa systemów dziedzinowych oraz e-us³ug wraz z pozyskaniem danych do baz danych BDOT500 i GESUT w ramach projektu PEUG II
- Wymiana d¼wigu osobowego wraz z przebudow± szybu windowego w obiekcie szpitalnym zlokalizowanym pod adresem ul. T. Ko¶ciuszki 15 w G³ogowie
- Dostawa licencji systemu operacyjnego serwera klasy enterprise - 2 szt. wraz z licencjami dostêpowymi na u¿ytkownika - 320 szt. do Gminy Miejskiej G³ogów.
- Modernizacja budynku z zakresie remontu dachu budynku Zespo³u Szkó³ Politechnicznych w G³ogowie Zespo³u Szkó³ Politechnicznych w G³ogowie,
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1307K Swarzów - Mêdrzechów - Delastowice polegaj±ca na budowie ¶cie¿ki pieszo - rowerowej w miejscowo¶ci Mêdrzechów
- Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Starym Kurowie poprzez doposa¿enie w niezbêdne urz±dzenia oraz modernizacjê infrastruktury PSZOK
- Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Strzelcach Krajeñskich poprzez doposa¿enie w niezbêdne urz±dzenia oraz modernizacjê infrastruktury PSZOK
- Przebudowa ul. Bukowej w Przasnyszu (II etap)
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Zaliwie- Piegawki"
- Budowa zjazdów wraz ze sk³adnicami na terenie le¶nictwa £uczewnica
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.