Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-10-18
Og³oszenie nr 612248-N-2019 z dnia 2019-10-18 r.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Bia³ymstoku: Dostawa sprzêtu laboratoryjnego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
00009373400000, ul.
ul. Zwyciêstwa
26A
,
15-959
Bia³ystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
085 6510229, 6510337, e-mail
nowicki@wiw.bianet.com.pl, faks
085 6510229, 6510337.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bialystok.wiw.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja rz±dowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://wiw.pbip.pl/?event=kategoria&id=19
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Bia³ymstoku, ul. Zwyciêstwa 26A, 15-959 Bia³ystok
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa sprzêtu laboratoryjnego
Numer referencyjny:
WIW-AG.272.10.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieregenerowanego sprzêtu laboratoryjnego, szczegó³owo wyspecyfikowanego w za³±cznikach nr 2a - 2i do SIWZ - formularzach parametrów technicznych. Dostawa obejmuje monta¿, instalacjê i uruchomienie dostarczonego towaru, a tak¿e przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi dostarczonego towaru.
II.5) G³ówny kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
33191110-9 |
42514310-8 |
39711100-0 |
38436800-8 |
38510000-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-12-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± zdolno¶æ zawodow±, tj.:
- wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na dostawê sprzêtu laboratoryjnego o warto¶ci min. 50.000,00 z³ brutto (dotyczy Wykonawców sk³adaj±cych oferty w zakresie I czê¶ci zamówienia);
- wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na dostawê sprzêtu laboratoryjnego o warto¶ci min. 30.000,00 z³ brutto (dotyczy Wykonawców sk³adaj±cych oferty w zakresie II czê¶ci zamówienia).
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunków udzia³u w postêpowaniu odno¶nie posiadania zdolno¶ci zawodowej w zakresie III - IX czê¶ci zamówienia.
W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych oferty w zakresie I oraz II czê¶ci zamówienia wystarczy, je¿eli wyka¿± zrealizowanie jednego zamówienia na dostawê sprzêtu laboratoryjnego o warto¶ci min. 50.000,00 z³ brutto.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zamówieñ na dostawê sprzêtu laboratoryjnego - dotyczy Wykonawców sk³adaj±cych oferty w zakresie I - II czê¶ci zamówienia [wg za³±cznika nr 5 do SIWZ];
b) referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy ujête w wykazie wykonanych zamówieñ by³y wykonywane, okre¶laj±ce, czy zosta³y one wykonane nale¿ycie (o¶wiadczenie Wykonawcy, je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Karty katalogowe, foldery, certyfikaty, deklaracje zgodno¶ci itp. dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e zaoferowany przez Wykonawcê sprzêt spe³nia wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w formularzach parametrów technicznych stanowi±cych za³±czniki nr 2a - 2i do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)a) Zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dotyczy Wykonawców polegaj±cych na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp); b) Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuj± Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp [wg za³±cznika nr 4 do SIWZ]. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia Wykonawcy mog± przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w przedmiotowym postêpowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
Okres oferowanej gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy zosta³ zawarty w za³±czniku nr 6 do SIWZ. Mo¿liwo¶æ dokonywania zmian umowy zosta³a okre¶lona w paragrafie 7 ust. 1 wzoru umowy o nastêpuj±cym brzmieniu: 1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzenia nastêpuj±cych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty: a) gdy zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: ? konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ; ? warto¶æ zmiany nie przekracza 50 % warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie; b) gdy Wykonawcê ma zast±piæ nowy Wykonawca: ? w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy; ? w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców; c) gdy zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, nie s± istotne w rozumieniu ust. 3; d) gdy ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i jest mniejsza od 10 % warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-10-30, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nast±pi w siedzibie Zamawiaj±cego w budynku przy ul. Zwyciêstwa 26A w Bia³ymstoku, w dniu 30.10.2019 r. o godzinie 12:15. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 og³oszenia, sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów okre¶lonych w sekcji III.4 og³oszenia, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. O¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (dotyczy spó³ki cywilnej, konsorcjum) Zamawiaj±cy wymaga, aby ustanowili pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y do³±czyæ stosowny dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika np. pe³nomocnictwo, umowê spó³ki cywilnej, umowê konsorcjum). W przypadku podpisywania oferty lub po¶wiadczania za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osobê(y) nie wymienion±(e) w dokumentach rejestracyjnych (ewidencyjnych) Wykonawcy lub podmiotów, o których mowa w rozdziale VI pkt 7.3 SIWZ, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo powinno byæ przedstawione w formie orygina³u lub po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), zgodnie ze sposobem reprezentacji okre¶lonym w tych dokumentach. Zamawiaj±cy zamie¶ci³ w rozdziale XV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia klauzulê informacyjn± uwzgledniaj±c± regulacje zawarte w art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa autoklawu |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33191110-9,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
Okres oferowanej gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ towar okre¶lony w zakresie I czê¶ci zamówienia do siedziby Zamawiaj±cego w Bia³ymstoku przy ul. Zwyciêstwa 26A/1 w terminie do 30.12.2019 r. Wykonawca zobowi±zany jest do monta¿u, instalacji i uruchomienia dostarczonego towaru w terminie 30 dni od daty dostarczenia.
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa systemu filtracji i oczyszczania powietrza |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 42514310-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
Okres oferowanej gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ towar okre¶lony w zakresie II czê¶ci zamówienia do siedziby Zamawiaj±cego w Bia³ymstoku przy ul. Zwyciêstwa 26A/1 w terminie do 30.12.2019 r. Wykonawca zobowi±zany jest do monta¿u, instalacji i uruchomienia dostarczonego towaru w terminie 30 dni od daty dostarczenia.
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Dostawa homogenizatora |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 38436800-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
Okres oferowanej gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ towar okre¶lony w zakresie III czê¶ci zamówienia do siedziby Zamawiaj±cego w Bia³ymstoku przy ul. Zwyciêstwa 26A/1 w terminie do 30.12.2019 r. Wykonawca zobowi±zany jest do monta¿u, instalacji i uruchomienia dostarczonego towaru w terminie 30 dni od daty dostarczenia.
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Dostawa mikroskopu |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 38510000-3,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
Okres oferowanej gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ towar okre¶lony w zakresie IV czê¶ci zamówienia do Zak³adu Higieny Weterynaryjnej Oddzia³ w £om¿y przy ul. Nowogrodzkiej 160 w terminie do 30.12.2019 r. Wykonawca zobowi±zany jest do monta¿u, instalacji i uruchomienia dostarczonego towaru w terminie 30 dni od daty dostarczenia.
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | Dostawa komory g³êbokiego mro¿enia |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39711100-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
Okres oferowanej gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ towar okre¶lony w zakresie V czê¶ci zamówienia do siedziby Zamawiaj±cego w Bia³ymstoku przy ul. Zwyciêstwa 26A/1 w terminie do 30.12.2019 r. Wykonawca zobowi±zany jest do monta¿u, instalacji i uruchomienia dostarczonego towaru w terminie 30 dni od daty dostarczenia.
Czê¶æ nr: | 6 | Nazwa: | Dostawa cieplarki laboratoryjnej |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 38000000-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
Okres oferowanej gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ towar okre¶lony w zakresie VI czê¶ci zamówienia do siedziby Zamawiaj±cego w Bia³ymstoku przy ul. Zwyciêstwa 26A/1 w terminie do 30.12.2019 r. Wykonawca zobowi±zany jest do monta¿u, instalacji i uruchomienia dostarczonego towaru w terminie 30 dni od daty dostarczenia.
Czê¶æ nr: | 7 | Nazwa: | Dostawa ³a¼ni wodnej z wytrz±saniem |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 38000000-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
Okres oferowanej gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ towar okre¶lony w zakresie VII czê¶ci zamówienia do siedziby Zamawiaj±cego w Bia³ymstoku przy ul. Zwyciêstwa 26A/1 w terminie do 30.12.2019 r. Wykonawca zobowi±zany jest do monta¿u, instalacji i uruchomienia dostarczonego towaru w terminie 30 dni od daty dostarczenia.
Czê¶æ nr: | 8 | Nazwa: | Dostawa dygestorium |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 38000000-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
Okres oferowanej gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ towar okre¶lony w zakresie VIII czê¶ci zamówienia do Zak³adu Higieny Weterynaryjnej Oddzia³ w £om¿y przy ul. Nowogrodzkiej 160 w terminie do 30.12.2019 r. Wykonawca zobowi±zany jest do monta¿u, instalacji i uruchomienia dostarczonego towaru w terminie 30 dni od daty dostarczenia.
Czê¶æ nr: | 9 | Nazwa: | Dostawa ch³odziarki farmaceutycznej |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39711100-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
Okres oferowanej gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ towar okre¶lony w zakresie IX czê¶ci zamówienia do Zak³adu Higieny Weterynaryjnej Oddzia³ w £om¿y przy ul. Nowogrodzkiej 160 w terminie do 30.12.2019 r. Wykonawca zobowi±zany jest do monta¿u, instalacji i uruchomienia dostarczonego towaru w terminie 30 dni od daty dostarczenia.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Wykonanie przegl±dów okresowych, przeprowadzenie konserwacji i usuniêcie nieprawid³owo¶ci w pracy urz±dzeñ zamontowanych w obiektach Uniwersytetu w Bia³ymstoku
- Wykonywanie prac zwi±zanych z bie¿±cym utrzymaniem i dostaw± wyposa¿enia dla potrzeb ptaków, nietoperzy, wiewiórek i owadów po¿ytecznych na terenach parków, skwerów i zieleñców w Bia³ymstoku
- "Zakup i dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki internatu X Liceum Ogólnokszta³c±cego ul. Zwyciêstwa 28 i sto³ówki szko³y ul. Sto³eczna 6 . "
- Cyfryzacja analogowych materia³ów pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- Obs³uga weterynaryjna
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - U¯YTKOWEGO ZAK£ADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materia³ów laboratoryjnych i drobnego sprzêtu laboratoryjnego
- Dzier¿awa mikroskopu operacyjnego okulistycznego" dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu
- Sukcesywna dostawa materia³ów i akcesoriów laboratoryjnych dla Polskiego Laboratorium Antydopingowego.
- Dostawa przystawki do pomiarów EBSD
- Dostawa wyposa¿enia do m³ynka planetarnego dla WEiP DE-dzp.272-087/25
- Dostawa wyposa¿enia Centrum Us³ug Spo³ecznych w £azach.
wiêcej: Autoklawy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.