Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-22
Malbork: dostawa materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych i siatek przepuklinowych
Numer ogłoszenia: 61267 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 64 60 264, faks 0-55 64 60 235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych i siatek przepuklinowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych i siatek przepuklinowych dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia w Malbork w podziale na 20 zadań Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej podane zadania: Pakiet Nr 1 - Gaza bawełniana rożne rozmiary ,Serweta gazowa Pakiet Nr 2 - Kompresy z gazy minimum 13 nitkowej, bielonej bez chloru, 8 warstwowe, niesterylne, starannie wykończone, z podwiniętymi brzegami, odporne na sterylizację parą wodną w temp. 134 st. C, klasa II a. Opakowanie po 100 szt. Pakiet Nr 3 - Opaski elastyczne i chusty trójkątne, wata opatrunkowa w opakowaniach Pakiet Nr 4 - Opatrunki przylepne do mocowania kaniul Pakiet Nr 5 - Opatrunki przylepne do mocowania linii centralnej Pakiet Nr 6 - Plastry do zamykania ran Pakiet Nr 7 - Opatrunki nasączone parafiną lub maścią obojętną Pakiet Nr 8 - Siatki stosowane do operacji przepuklin brzusznych Pakiet Nr 9 - Jałowa folia samoprzylepna Pakiet Nr 10 - wyroby medyczne do pracy zespołu anestezjologicznego I Pakiet Nr 11 - wyroby medyczne do pracy zespołu anestezjologicznego II Pakiet Nr 12 - jałowe wyroby medyczne jednokrotnego użytku do pracy zespołu anestezjologicznego III Pakiet Nr 13 - Przyrządy do zabiegów atroskopowych Pakiet Nr 14 - Zgłębnik do tamowania krwotoku z przełyku Pakiet Nr 15 - Zestaw do znieczulania zewnątrzoponowego Pakiet Nr 16- Opaski identyfikujące dla pacjenta Pakiet Nr 17 - Maski chirurgiczne i inne wyroby Pakiet Nr 18 - Inne wyroby Pakiet Nr 19 - Inne wyroby Pakiet Nr 20 - jałowa kaniula do pobierania płynu infuzyjnego z butelki lub worka do strzykawki Wykonawca może złożyć ofertę na całość lub na poszczególne elementy zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.13.20-9, 33.14.11.10-4, 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie warunku zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymagane z dnia 20 maja 2010r (Ustawa o wyrobach medycznych. Tekst ujednolicony. Poz. 679 Dz.U. nr 107 z 17.06.2010. Dziennik Ustaw z 2010 r) dla oferowanych wyrobów zgodnie z klasą przynależności wyrobu; katalogi, ulotki foldery potwierdzające spełnienie warunków zawartych w SIWZ w języku polskim
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Armii Krajowej 105/106
82-200 Malbork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Armii Krajowej 105/106 82-200 Malbork w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza bawełniana ( rożne rozmiary) ,Serweta gazowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.14.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy z gazy minimum 13 nitkowej, bielonej bez chloru, 8 warstwowe, niesterylne, starannie wykończone, z podwiniętymi brzegami, odporne na sterylizację parą wodną w temp. 134 st. C, klasa II a. Opakowanie á 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski elastyczne i chusty trójkatne, wata opatrunkowa w opakowaniach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki przylepne do mocowania kaniul.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki przylepne do mocowania linii centralnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry do zamykania ran.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki nasączone parafiną lub maścią obojętną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki stosowane do operacji przepuklin brzusznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. jakość - 15
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowa folia samoprzylepna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyroby medyczne do pracy zespołu anestezjologicznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyroby medyczne do pracy zespołu anestezjologicznego II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jałowe wyroby medyczne jednokrotnego użytku do pracy zespołu anestezjologicznego III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do zabiegów atroskopowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębnik do tamowania krwotoku z przełyku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do znieczulania zewnątrzoponowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski identyfikujące dla pacjenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski chirurgiczne i inne wyroby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inne wyroby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inne wyroby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jałowa kaniula do pobierania płynu infuzyjnego z butelki lub worka do strzykawki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2345G w powiecie malborskim.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2345G w powiecie malborskim
- Wykonanie usługi konserwacji i naprawy stolarki okiennej w budynkach administrowanych przez 22. BLT Malbork
- Produkcja i dostawa magnesów i zakładek magnetycznych dla Muzeum Zamkowego w Malborku - II postępowanie
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie Jarosławiec/Ustka dla 49. Blot w Pruszczu Gdańskim.
- Budowa świetlicy wiejskiej w Tragaminie
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa odzieży oraz obuwia profilaktycznego i operacyjnego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa materiałów zespalających wraz z utworzeniem depozytu - III postępowanie.
- Zakup wyposażenia medycznego w tym: zestaw PSP R1 w plecaku, apteczka taktyczna modułowa, plecak medyczny bez wyposażenia
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście III
- Dostawa odczynników do systemu IR Biotyper wraz ze szczepami wzorcowymi (Zadanie Nr 1) oraz jałowych pojemników do badań mikrobiologicznych (Zadanie Nr 2).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.