Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-17
Warszawa: Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych z podziałem na 7 części według lokalizacji, Nr 24/WA/PN/2016
Numer ogłoszenia: 61280 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych , ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cul.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej, jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych z podziałem na 7 części według lokalizacji, Nr 24/WA/PN/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostek Centrum Usług Logistycznych. Zamówienia zostało podzielone na 7 części wg. lokalizacji: a) Cz. I - Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostki CUL położonej w Świnoujściu: OSW DELFIN-RYBITWA przy ul. Słowackiego 4-6, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2a do SIWZ, b) Cz. II - Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostki CUL położonej w Międzyzdrojach: OSW MEDUZA , BIAŁA MEWA przy ul. Krótkiej 1, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2b do SIWZ, c) Cz. III - Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostki CUL położonej w Dziwnowie: Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy przy ul. Kpr. Koniecznego 13, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2c do SIWZ, d) Cz. IV - Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostki CUL położonej w Ustce: OSW USTKA UROCZYSKO, adres Ustka - Uroczysko, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2d do SIWZ, e) Cz. V - Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostki CUL położonej w Juracie: OSW KAPER w Juracie przy ul Mestwina 45, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2e do SIWZ, f) Cz. VI - Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostek CUL położonych w Szklarskiej Porębie: OSW OLIMP - RETRO przy ul. 1-go Maja 64, OSW OLIMP przy ul. 1-go Maja 62, OSW RZEMIEŚLNIK przy ul. Górnej 21, przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2f do SIWZ, g) Cz. VII - Sukcesywna dostawa mrożonek dla jednostek CUL położonych w Zakopanem: OSW DAFNE przy ul. Jagiellońskiej 30 oraz OSW POD KOZIŃCEM przy ul. Broniewskiego 10a, opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2g do SIWZ, Wykonawca może złożyć ofertę zarówno do danej/danych części przedmiotowego postępowania jak i do wszystkich..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.31.10.00 - Ziemniaki mrożone 15.55.50.00 - Lody i produkty podobne 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada decyzję właściwego organu Inspekcji Sanitarnej dopuszczającej zakład Wykonawcy/ Wykonawcę do obrotu produktami spożywczymi/ żywnością; że posiada środki transportu, które spełniają wymogi sanitarne uprawniające do przewozu żywności oraz przedłożą ich wykaz i decyzję inspekcji sanepidu, iż środki transportu Wykonawcy spełniają wymogi higieniczno-sanitarne wynikające z przepisów dotyczących transportu żywności. Ponadto Wykonawca wykaże że posiada wdrożony system HACCP i stosuje go w obrocie artykułami żywnościowymi - dokument wystawiony przez Państwową Inspekcję Weterynaryjną lub Państwową Inspekcję Sanitarną lub odpowiedni certyfikat wystawiony przez upoważnioną jednostkę certyfikującą stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami spożywczymi jest wdrożony i stosowany system HACCP - potwierdzony protokołem z kontroli.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do ofert należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3.2.2. Dokumenty potwierdzające: - posiadanie wdrożonego systemu HACCP i stosowania go w obrocie artykułami żywnościowymi - dokument wystawiony przez Państwową Inspekcję Weterynaryjną lub Państwową Inspekcję Sanitarną lub odpowiedni certyfikat wystawiony przez upoważnioną jednostkę certyfikującą stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami spożywczymi jest wdrożony i stosowany system HACCP - potwierdzony protokołem z kontroli, - posiadanie środka transportu, który spełnia wymogi sanitarne uprawniające do przewozu żywności oraz przedłoży ich wykaz i decyzję inspekcji sanepidu, iż środki transportu Wykonawcy spełniają wymogi higieniczno-sanitarne wynikające z przepisów dotyczących transportu żywności, - decyzję właściwego organu Inspekcji Sanitarnej dopuszczającej zakład Wykonawcy /Wykonawcę do obrotu produktami spożywczymi / żywnością,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
13.1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy załączniku nr 1 do SIWZ. 13.2. Zmiana umowy będzie możliwa w przypadkach i na warunkach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cul.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Logistycznych, ul. Słoneczna 37, 00 - 789 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Centrum Usług Logistycznych, 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37, Sekretariat - pok 105..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawy różnych produktów spożywczych na potrzeby działu żywienia w Domu Pomocy Społecznej Pod Sosnami w Pułtusku z podziałem na 5 zadań
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Krzyżewie 2025
więcej: Ziemniaki mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.