Og³oszenie z dnia 2019-11-05
Og³oszenie nr 619002-N-2019 z dnia 2019-11-05 r.
Pañstwowa Szko³a Muzyczna I st. w ¦widniku: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WEWN¡TRZ BUDYNKU PSM I STOPNIA W ¦WIDNIKU
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pañstwowa Szko³a Muzyczna I st. w ¦widniku, krajowy numer identyfikacyjny
27823800000000, ul.
ul. Króla Pole
5
,
21-040
¦widnik, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
817 516 856, e-mail
sekretariat@psm.swidnik.pl, faks
814687047.
Adres strony internetowej (URL): http://www.psm.swidnik.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
szko³a publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://bip.e-cea.pl/1213/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.e-cea.pl/1213/zamowienia-publiczne
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobi¶cie lub listownie lub kurierem
Adres:
21-040 ¦widnik, ul. Króla Pole 7
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH WEWN¡TRZ BUDYNKU PSM I STOPNIA W ¦WIDNIKU
Numer referencyjny:
3/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych wykoñczeniowych zwi±zanych z pomieszczeniem sali koncertowej wewn±trz budynku Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia im. Rodziny Wi³komirskich w ¦widniku. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia: a) Wykonanie ¿elbetowych schodów widowni (schody po¶rednie - zej¶cie z widowni). b) Wykonanie obudów s³upów ze sklejki wraz z 3-krotnym lakierowaniem lakierami wodnymi (barwionymi). c) Szlifowanie powierzchni oraz 3-krotne lakierowanie istniej±cych sufitów (panele nad scen±) lakierami wodnymi (barwionymi). d) Wykonanie obudowy balkonu ze sklejki na stela¿u wg za³±czonych schematów. e) U³o¿enie posadzki z desek litych wraz z olejowaniem. f) Wykonanie systemowych ¶cianek kabin ³azienkowych. g) Monta¿ nawiewników podfotelowych - materia³ Zamawiaj±cego. h) Monta¿ o¶wietlenia liniowego LED, w tym o¶wietlenie przeszkodowe stopni oraz pod¶wietlenie pod balkonami. 3. Zakres prac szczegó³owo okre¶la dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na która sk³adaj± siê: a) Dokumentacja techniczna - za³±cznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - za³±cznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Przedmiar robót - za³±cznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu minimum 36 - miesiêcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Dat± rozpoczêcia okresu gwarancji bêdzie data podpisania bezusterkowego protoko³u odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wy³±cza odpowiedzialno¶ci Wykonawcy z tytu³u rêkojmi za wady przedmiotu umowy wynikaj±cej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji na czê¶ci mechaniczne zale¿eæ bêdzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z tre¶ci± wybranej oferty, co bêdzie stanowi³o element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 5. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty podpisania umowy, z zastrze¿eniem i¿ podpisanie umowy oraz przekazanie placu budowy nast±pi oko³o 01.12.2019 roku. Ostateczny termin koñcowy realizacji zale¿eæ bêdzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z tre¶ci± wybranej oferty, co bêdzie stanowi³o element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 6. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umo¿liwiaæ Zamawiaj±cemu prowadzenie statutowej dzia³alno¶ci. Realizowane przez Wykonawcê zamówienie nie mo¿e stwarzaæ zagro¿enia ¿ycia lub zdrowia osób przebywaj±cych w budynku Zamawiaj±cego lub w jego otoczeniu. W przypadku wystêpowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowi±zuje siê do czasowego ograniczenia zakresu realizowanego zamówienia lub zmniejszenia jego uci±¿liwo¶ci w sposób umo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu realizacjê statutowych obowi±zków. 7. Warunki finansowe rozliczeñ: a) podstaw± wystawienia faktury bêdzie obustronnie podpisany protokó³ koñcowy wykonania zamówienia, b) fakturowanie jednorazowe na podstawie protoko³u wykonania zamówienia, c) p³atne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania orygina³u prawid³owo wystawionej faktury, d) podane w ofercie wynagrodzenie jest sta³e i nie podlega waloryzacji w trakcie obowi±zywania umowy, e) przebieg czynno¶ci odbiorowych: Zakoñczenie wykonania robót Wykonawca zg³asza na pi¶mie Zamawiaj±cemu. Odbiór dokonywany bêdzie w oparciu o SIWZ, obowi±zuj±ce przepisy prawa budowlanego i Polskie Normy Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê przyst±piæ do odbioru koñcowego wykonanych robót w ci±gu 3 dni od dnia ich zakoñczenia i zg³oszenia przez Wykonawcê gotowo¶ci do obioru koñcowego. Zamawiaj±cy dokonuje odbioru z udzia³em Wykonawcy. Wykonawca dostarczy dokumenty i zezwolenia niezbêdne do odbioru robót i u¿ytkowania obiektów zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Obowi±zkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób okre¶lony obowi±zuj±cymi przepisami prawa prawid³owe pod wzglêdem jako¶ciowym i rzeczowym wykonanie robót. Do odbioru koñcowego nale¿y za³±czyæ: obmiar wykonywanych robót potwierdzony przez kierownika budowy, inspektora nadzoru, certyfikaty, deklaracje zgodno¶ci, atesty na wbudowane materia³y, protoko³y prób i regulacji oraz inne dokumenty niezbêdne do oceny prawid³owo¶ci wykonanych robót. 8. Kod CPV: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane. 9. Czynno¶ci w okresie gwarancyjnym: a) Przed up³ywem terminu gwarancji Zamawiaj±cy zorganizuje odbiór pogwarancyjny, na który zostanie wezwany Wykonawca a w przypadku nie stawienia siê przegl±d odbêdzie siê przez Zamawiaj±cego a o wynikach przegl±du Wykonawca zostanie niezw³ocznie powiadomiony. b) W przypadku zaistnia³ych poprawek w protokole zostanie zapisany termin ich usuniêcia. c) W przypadku gdy poprawki nie zostan± usuniête w wyznaczonym terminie, Zamawiaj±cy zleci naprawê innemu Wykonawcy a kosztami zostanie obci±¿ony Wykonawca. Uwaga: 1. Zamawiaj±cy dopuszcza ujêcie w ofercie, a nastêpnie zastosowanie innych materia³ów i urz±dzeñ ni¿ podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych ni¿ okre¶lone. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y i urz±dzenia. W przypadku wyst±pienia w kosztorysie nak³adczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw w³asnych, wskazuj±cych na konkretnych producentów materia³ów i urz±dzeñ, nale¿y traktowaæ je jako przyk³adowe. 2. Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a tak¿e zdoby³, na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty zwi±zane z w/w czynno¶ciami odbiorowymi uwzglêdniæ w cenie oferty.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP - stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 30% warto¶ci zamówienia podstawowego; zamówienie uzupe³niaj±ce zostanie udzielone na podstawie odrêbnej umowy lub umów zawartych z Wykonawc± w trybie zamówienia z wolnej rêki i bêdzie polega³o na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe tj. wykonywaniu robót budowlanych dla przedmiotowego zadania a ilo¶æ robót budowlanych zleconych w ramach zamówienia uzupe³niaj±cego bêdzie uzale¿niona od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego w ramach warto¶ci stanowi±cej nie wiêcej ni¿ 30% zamówienia podstawowego - zamówienie mo¿e byæ udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, równie¿ w trakcie realizacji zamówienia podstawowego je¶li zajdzie taka konieczno¶æ.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-12-31
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty podpisania umowy, z zastrze¿eniem i¿ podpisanie umowy oraz przekazanie placu budowy nast±pi oko³o 01.12.2019 roku. Ostateczny termin koñcowy realizacji zale¿eæ bêdzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z tre¶ci± wybranej oferty, co bêdzie stanowi³o element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie formu³uje specjalnych wymagañ dla potwierdzenia spe³nienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje aktualnym i op³aconym ubezpieczeniem od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 250.000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada wiedzê i do¶wiadczenie techniczne w³a¶ciwe do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wyka¿e, ¿e dysponuje osobami posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe lub do¶wiadczenie, które wykorzysta do wykonania przedmiotu zamówienia.
1. Warunek posiadania wiedzy i do¶wiadczenia do wykonania zamówienia zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci przez Wykonawcê jest krótszy, to w tym okresie zrealizowa³ minimum 1 podobne zamówienie, tj. wykona³ roboty remontowe (modernizacyjne) i/lub inwestycyjne w obiektach kubaturowych o warto¶ci brutto minimum 150.000,00 z³ wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
2. Warunek dysponowania osobami posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe lub do¶wiadczenie zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje minimum jedn± osob± uprawnion± do pe³nienia funkcji kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjnej.
Dla potrzeb oceny spe³niania warunku, je¶li warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzieñ opublikowania og³oszenia. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Nie dotyczy
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Aktualna i op³acona polisa, a w przypadku jego braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie powadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem
zamówienia. 2. Wykaz (wed³ug wzoru zawartego w SIWZ) wykonanych w okresie 5 lat przed dniem wszczêcia
postêpowania o udzielenie zamówienia g³ównych robót budowlanych, wed³ug wymagañ Zamawiaj±cego
okre¶lonych w Rozdziale V, pkt 1.2. ppkt. c (czê¶æ pierwsza) SIWZ, z podaniem przedmiotu, miejsca i daty
wykonania, warto¶ci i odbiorców wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y
wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów -
inne dokumenty. Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia dokument ten sk³ada
przynajmniej jeden z nich. 3. Wykaz (wed³ug wzoru zawartego w SIWZ) osób, skierowanych przez wykonawcê
do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,
do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez
nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Je¿eli Wykonawcy wspólnie
ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia dokument ten sk³ada przynajmniej jeden z nich.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)- wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - o¶wiadczenia wymienione w Rozdziale VI, punkt 1, podpunkt a) i b) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w zakresie którym dotycz± danego wykonawcy), - zobowi±zanie podmiotu trzeciego, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale V, punkt 2.4, podpunkt a) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (je¶li dotyczy), - kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem wska¼ników cenotwórczych w oparciu o które zosta³ sporz±dzony kosztorys ofertowy; kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej lub szczegó³owej, winien zawieraæ stawki i narzuty przyjête do kosztorysowania oraz wszelkie zestawienia R, M, S,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
najni¿sza cena | 60,00 |
termin realizacji | 20,00 |
okres gwarancji | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy, wed³ug którego zostanie podpisana umowa z Wykonawc±, zosta³ zawarty w za³±czniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Dopuszczalno¶æ zmian w umowie zosta³a wskazana we wzorze umowy. Wykonawca sk³adaj±c ofertê o¶wiadcza na formularzu oferty, ¿e akceptuje postanowienia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-11-19, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: a) Administratorem danych osobowych (dalej: "Administrator") jest Pañstwowa Szko³a Muzyczna I stopnia im. Rodziny Wi³komirskich w ¦widniku. b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Pañstwowej Szkole Muzycznej I stopnia im. Rodziny Wi³komirskich w ¦widniku jest £ukasz Kalinowski, kontakt: inspektor@cbi24.pl. c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Wykonanie robót budowlanych wewn±trz budynku PSM I stopnia w ¦widniku" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼niejszymi zmianami), dalej "ustawa Pzp". e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, wliczaj±c okres rêkojmi i gwarancji plus okres przedawnienia roszczeñ. f) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. h) Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku Postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. i) Nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. j) Wype³niaj±c dyspozycjê przepisu art. 8a ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy niniejszym informuje, ¿e: - w przypadku gdy wykonanie obowi±zków w zakresie prawa dostêpu przys³uguj±cego osobie, której dane dotycz±, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r., wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, jak równie¿ dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; - wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych przez osobê, której dane dotycz±, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r., nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Budowa kanalizacji deszczowej oraz przebudowa sieci gazowej w ul. Dywizjonu 303 w ¦widniku
- Budowa o¶wietlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kana³u technologicznego oraz o¶wietlenia przej¶cia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w ¦widniku
- Modernizacja istniej±cego o¶wietlenia na energooszczêdne w Gminie Miejskiej ¦widnik - etap II
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wroc³awiu
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i czê¶ci ulicy Boles³awa Chrobrego w Z³otoryi".
- Budowa drogi Oleksówki Gorce
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.