Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-11-06
Og³oszenie nr 619582-N-2019 z dnia 2019-11-06 r.
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie: Dostawa stacjonarnej drukarki 3D do drukowania modeli jednostek p³ywaj±cych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
32058816100000, ul.
Al. Piastów
17
,
70-310
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
91 449 4916, , e-mail
dzp@zut.edu.pl, , faks
-.
Adres strony internetowej (URL): www.zut.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zut.edu.pl (¶cie¿ka dostêpu na wskazanej stronie: Biznes ->(dalej) Og³oszenia o zamówieniach powy¿ej 30 000 euro -> Dostawy -> tre¶æ ze wskazaniem nazwy niniejszego postêpowania)
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pod rygorem niewa¿no¶ci oferta podlega z³o¿eniu wy³±cznie z zachowaniem formy pisemnej
Adres:
Kancelaria G³ówna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa stacjonarnej drukarki 3D do drukowania modeli jednostek p³ywaj±cych
Numer referencyjny:
ZP/WTMiT/546/2019/P
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (nieu¿ywanej) i wolnej od wad prawnych stacjonarnej drukarki 3D w obudowie stoj±cej do drukowania modeli jednostek p³ywaj±cych w technologii 3D wraz z materia³em (filament) przystosowanym do druku 3D. 2. Szczegó³owy opis wymagañ technicznych i innego rodzaju w³a¶ciwo¶ci drukarki 3D, o której mowa w ust. 1 powy¿ej, jak te¿ wyszczególnienie elementów sk³adaj±cych siê na jej minimalne wyposa¿enie oraz minimalne w³a¶ciwo¶ci i ilo¶æ (waga) filamentu (tzw. Opis techniczno-zakresowy przedmiotu dostawy) - podaje SIWZ 3. Ilekroæ w dalszych postanowieniach niniejszej sekcji mowa bêdzie o "Sprzêcie" bez bli¿szego okre¶lenia - rozumieæ przez to nale¿y zarówno sam± drukarkê 3D, jak te¿ jej czê¶ci sk³adowe, wyposa¿enie oraz filament wymaganej ilo¶ci (wadze) i w³a¶ciwo¶ciach, tj. ca³o¶æ wyszczególnion± w za³±czniku nr 2 SIWZ sk³adaj±c± siê na Opis techniczno-zakresowy przedmiotu dostawy z niniejszego zamówienia. 4. W zakres dostawy, o której mowa w postanowieniach powy¿szych wchodzi minimum: 1) Sprzeda¿ i dostarczenie Zamawiaj±cemu zaoferowanego Sprzêtu w miejsce (zwane dalej "Miejscem Dostarczenia Sprzêtu"), którym bêdzie wskazane przez Zamawiaj±cego pomieszczenie laboratoryjne znajduj±ce siê na drugim piêtrze w budynku Wydzia³u Techniki Morskiej i Transportu (jedna z jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego), zlokalizowanym w Szczecinie przy al. Piastów 41 (do obowi±zków po stronie Wykonawcy nale¿eæ bêdzie równie¿ fizyczne wniesienie urz±dzeñ i innych elementów Sprzêtu do pomieszczenia, o którym mowa powy¿ej, wskazany wy¿ej budynek posiada jednak windê); 2) Przygotowanie do eksploatacji przez Zamawiaj±cego dostarczonego mu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzêtu, polegaj±ce minimum na przeprowadzeniu w Miejscu Dostarczenia Sprzêtu stosownej instalacji (spasowanie, zestawienie, pod³±czenie, wykonanie konfiguracji, w tym konfiguracji informatycznej) poszczególnych, elementów sk³adaj±cych siê na Sprzêt; 3) Udzielenie Zamawiaj±cemu gwarancji na zaoferowany Sprzêt, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy ni¿ 24 miesi±ce, licz±c od daty wydania Sprzêtu Zamawiaj±cemu (z uwzglêdnieniem dodatkowych postanowieñ w tym zakresie podanych § 6 ust. 3 Wzoru Umowy). Powy¿sze wymaganie udzielenia gwarancji minimalnej nie dotyczy filamentu, o którym mowa w ust. 1 i 2 powy¿ej; 4) Przeprowadzenie podstawowego szkolenia instrukta¿owego dla personelu (osób) Zamawiaj±cego maj±cego na celu wstêpne przygotowanie tych osób do poprawnej obs³ugi i praktycznej eksploatacji zaoferowanego i dostarczonego Zamawiaj±cemu w wykonaniu niniejszego zamówienia Sprzêtu; 5) Wydanie Zamawiaj±cemu: a) Dokumentu gwarancyjnego na okoliczno¶æ udzielenia Zamawiaj±cemu gwarancji, o której mowa powy¿ej w zakresie wynikaj±cym ze z³o¿onej oferty (Karta Gwarancyjna), b) Instrukcjê korzystania i poprawnej eksploatacji, w tym ewentualnie serwisowania i konserwacji Sprzêtu (Instrukcja Obs³ugi), c) Inne dokumenty, je¿eli s± Zamawiaj±cemu niezbêdne do korzystania ze Sprzêtu. 5. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodz± równie¿ nastêpuj±ce ¶wiadczenia dodatkowe wymagaj±ce wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiaj±cemu Sprzêtu: 1) Usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiaj±cego innych ¶wiadczeñ w zwi±zku z udzielon± gwarancj± na zaoferowany i dostarczony Sprzêt oraz obowi±zkami Wykonawcy wynikaj±cymi z rêkojmi za wady; 2) Wykonywanie przegl±dów serwisowych Sprzêtu objêtego udzielon± gwarancj± w okresie na jaki zosta³a udzielona - je¿eli z Instrukcji Obs³ugi, Karty Gwarancyjnej lub innych wydanych Kupuj±cemu w tym zakresie dokumentów wynika, i¿ dla zachowania udzielonej gwarancji Sprzêtu wymagane jest wykonywanie okresowych przegl±dów serwisowych w Okresie gwarancji. 6. Szczegó³owo ¶wiadczenia sk³adaj±ce siê na wskazany w ust. 4 i 5 powy¿ej zakres dostawy stanowi±cej przedmiot niniejszego zamówienia, jak te¿ inne warunki ich realizacji zawiera SIWZ
II.5) G³ówny kod CPV: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 30
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Po otwarciu ofert, w terminie wskazanym art. 24 ust. 11 ustawy PZP, tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert w niniejszym postêpowaniu, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP ka¿dy Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokument b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Wskazane dokumenty s± sk³adane na okoliczno¶æ braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i s± dokumentami, o których mowa w § 5 pkt 10 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
2) Okres gwarancji | 20,00 |
3) Skrócenie terminu wykonania zamówienia | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-11-15, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> j. polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Maj±c na wzglêdzie, ¿e zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP (zdanie pierwsze) Zamawiaj±cy okre¶la zakres o¶wiadczenia, o którym mowa w sekcji III.3) og³oszenia [jak te¿ zwa¿ywszy, ¿e w niniejszym postêpowaniu, stosownie do uprawnienia art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP nie zosta³y przez zamawiaj±cego okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu] wskazane o¶wiadczenie podlega z³o¿eniu w przedmiocie niepodlegania przez Wykonawcê wykluczeniu ze wszystkich przyczyn wskazanych w art. 24 ust. 1 PZP. O¶wiadczenie powinno zawieraæ dane identyfikuj±ce Wykonawcê, który sk³ada o¶wiadczenie. Nadto zaleca siê równie¿, aby w dokumencie zawieraj±cym wskazane o¶wiadczenie podaæ informacje czy sk³adaj±cy je Wykonawca jest ma³ym lub ¶rednim przedsiêbiorstwem. Termin podany w sekcji II.8) niniejszego og³oszenia dotyczy czynno¶ci wskazanych w sekcji II.4) ust. 4 niniejszego og³oszenia. Terminy wykonania innych sk³adaj±cych siê na przedmiot niniejszego zamówienia ¶wiadczeñ okre¶la SIWZ Ilekroæ w niniejszym og³oszeniu u¿ywany jest zwrot: 1) Ustawa PZP - nale¿y przez to rozumieæ obowi±zuj±c± polska ustawê z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych, 2) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub SIWZ - nale¿y przez to rozumieæ obowi±zuj±c± w niniejszym postêpowaniu specyfikacjê, o której mowa w art. 36 ustawy PZP, w³a¶ciw± dla trybu otwartego przyjêtego w niniejszym postêpowaniu, tj. przetargu nieograniczonego.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowi±zuj±cych przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "¦wiadczenie us³ug pogrzebowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "¦wiadczenie us³ug w zakresie ¿ywienia Mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. W³. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpo¶rednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. W³. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, czê¶æ 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw p³ynnych do pojazdów s³u¿bowych u¿ytkowanych przez Okrêgowy Urz±d Miar w Szczecinie"
- Us³uga dostêpu do Systemu Informacji Prawnej
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzêtu ICT, specjalistycznego, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej nr 15 w Mys³owicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jako¶æ kszta³cenia.
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego i materia³ów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkó³ objêtych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Dostawa sprzêtu komputerowego, urz±dzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pu³askiego.
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz laserów przemys³owych
- Dostawa komputerów i sprzêtu komputerowego do 3 szkó³ podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
wiêcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.