eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi I³owaWykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - u¿ytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: "Termomodernizacja budynku socjalno-administracyjnego na stadionie miejskim w I³owej"

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2018-09-21



Og³oszenie nr 620656-N-2018 z dnia 2018-09-21 r.

Gmina I³owa: Wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - u¿ytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: "Termomodernizacja budynku socjalno-administracyjnego na stadionie miejskim w I³owej"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego RPO-Lubuskie 2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina I³owa, krajowy numer identyfikacyjny 97077085300000, ul. ul. ¯eromskiego  27 , 68120   I³owa, woj. lubuskie, pañstwo Polska, tel. 68 368 14 00, e-mail w.kaczmarski@ilowa.pl, faks 68 368 14 01.
Adres strony internetowej (URL): www.ilowa.info.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.ilowa.info.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Miejski w I³owej ul. ¯eromskiego 27, 68-120 I³owa, pok. nr 14, I piêtro, sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - u¿ytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: "Termomodernizacja budynku socjalno-administracyjnego na stadionie miejskim w I³owej"
Numer referencyjny: IZP-I.271.11.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, zadania inwestycyjnego pod nazw±: "Termomodernizacja budynku socjalno-administracyjnego na stadionie miejskim w I³owej". W zakres inwestycji wchodzi opracowanie: - dokumentacji projektowej w tym projekty wykonawcze w podziale na poszczególne bran¿e (architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne i C.O. instalacje elektryczne) w ilo¶ci 5 egz. ka¿dy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - kosztorysu inwestorskiego, - dokumentacji powykonawczej wraz z obliczeniami przedstawiaj±cymi osi±gniêcie efektu ekologicznego oraz ekonomicznego wykonanej termomodernizacji, - certyfikatu energetycznego, - harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizacjê robót budowlanych, - uzyskanie wszelkich niezbêdnych pozwoleñ, certyfikatów itp. wynikaj±cych z wykonanej dokumentacji oraz prowadzonych robót, oraz wykonanie na podstawie ww. opracowañ robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji budynku socjalno-administracyjnego na stadionie miejskim w I³owej. Zakres robót budowlanych obejmuje przede wszystkim: a) ocielenie stropodachu, b) ocieplenie ¶cian zewnêtrznych, c) wymianê stolarki okiennej i drzwiowej na now±, d) wymianê kot³a centralnego ogrzewania, e) wymianê grzejników wraz z monta¿em zaworów termostatycznych, f) p³ukanie i regulacjê instalacji wraz z ociepleniem ruroci±gów C.O. lub wymianê instalacji C.O. g) wymianê istniej±cego klimatyzatora na klimatyzator energooszczêdny, h) monta¿ systemu wentylacji mechanicznej z systemem rekuperacji, i) monta¿ instalacji fotowoltaicznej o ³±cznej mocy 4kW, j) wymianê opraw o¶wietleniowych na oprawy ze ¼ród³ami ¶wiat³a typu LED, k) instalacje systemu monitorowania - zarz±dzania energi± (TIK) obejmuj±c± co najmniej: - zdalne i bezprzewodowe sterowanie zu¿yciem energii elektrycznej wraz z jej monitorowaniem, - zdalne i bezprzewodowe sterowanie zu¿yciem energii cieplnej wraz z jej monitorowaniem, 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w SIWZ oraz w za³±cznikach, w szczególno¶ci w: 1) Projekcie umowy - za³±cznik nr 7 do SIWZ, 2) Programie funkcjonalno-u¿ytkowym - za³±cznik nr 8 do SIWZ z wy³±czeniem malowania i szpachlowania ¶cian, uk³adania p³ytek na ¶cianach w pomieszczeniach mokrych, wykonania posadzek z p³ytek gres, wymiany drzwi wewnêtrznych na drzwi p³ytowe z o¶cie¿nicami, wymiany pozosta³ych drzwi nieujêtych w audycie energetycznym. 4. Zakres objêty zamówieniem zawarty jest w PFU z wy³±czeniem malowania i szpachlowania ¶cian, uk³adania p³ytek na ¶cianach w pomieszczeniach mokrych, wykonania posadzek z p³ytek gres, wymiany drzwi wewnêtrznych na drzwi p³ytowe z o¶cie¿nicami, wymiany pozosta³ych drzwi nieujêtych w audycie energetycznym, który stanowi podstawê do sporz±dzenia oferty.

II.5) G³ówny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71240000-2
71320000-7
45200000-9
54300000-9
45400000-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2019-08-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji ca³o¶ci zamówienia - do dnia 30.08.2019r. w tym: 1) terminy wykonania dokumentacji: a) projekt budowlany - wykonanie pe³nobran¿owego projektu budowlanego wraz niezbêdnymi decyzjami i uzgodnieniami w tym uzyskanie pozwolenia na budowê - do dnia 15.02.2019r. b) projekt wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - do dnia 15.02.2019r., c) kosztorysy i przedmiary - do dnia 15.02.2019r.r. 2) termin zakoñczenia robót budowlanych - do dnia 30.08.2019r. Uwaga: Rozpoczêcie robót budowlanych przez Wykonawcê nast±pi po uzyskaniu ostatecznej decyzji pozwolenia na budowê w oparciu o dokumentacjê opracowan± przez Wykonawcê i przekazaniu na jego Wniosek przez Zamawiaj±cego terenu budowy zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Poprzez termin realizacji ca³o¶ci zamówienia rozumie siê wykonanie wszystkich robót budowlano monta¿owych, wykoñczeniowych zgodnie z dokumentacj± techniczn± opracowan± przez Wykonawcê i niezbêdnymi uzgodnieniami z w³a¶ciwymi organami administracji.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: W zakresie zdolno¶ci technicznej warunek zostanie spe³niony, o ile Wykonawca wyka¿e, ¿e: a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±ce na budowie, rozbudowie, nadbudowie lub przebudowie budynku z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wielobran¿owym wraz z instalacjami i urz±dzeniami technicznymi, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 PLN, oraz b) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie opracowa³ jedn± kompletn± dokumentacjê techniczn± budowy, rozbudowy, nadbudowy lub przebudowy budynku z zaprojektowaniem robót budowlanych w zakresie wielobran¿owym wraz z instalacjami i urz±dzeniami technicznymi o warto¶ci kosztorysowej min. 100 000,00PLN. Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli wykaz, o¶wiadczenia lub inne z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty budz± w±tpliwo¶ci zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu na rzecz, którego roboty budowlane by³y wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. W zakresie zdolno¶ci zawodowej warunek zostanie spe³niony, o ile Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej nastêpuj±cymi osobami: a) projektanta - osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej. Wskazana osoba powinna posiadaæ do¶wiadczenie zawodowe w zakresie opracowania dokumentacji projektowej w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej dla budowy, rozbudowy, nadbudowy lub przebudowy minimum jednego budynku, Wskazana osoba powinna posiadaæ aktualny wpis do izby samorz±du zawodowego. b) kierownik budowy - osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, upowa¿niaj±ce do kierowania robotami objêtymi przedmiotowym zamówieniem; z do¶wiadczeniem na co najmniej jednej zrealizowanej inwestycji, która polega³a na budowie, rozbudowie, nadbudowie lub przebudowie budynku. Osoba ta powinna posiadaæ aktualny wpis do Izby samorz±du zawodowego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy dopuszcza poszerzenie zespo³u o inne osoby w zakresie niezbêdnym do prawid³owej realizacji zamówienia. Dopuszcza siê, aby jedna osoba pe³ni³a wiêcej ni¿ jedn± z wymienionych funkcji. Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla potencja³u kadrowego w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2017r. poz. 1332) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. Nr 63 poz. 65).

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postêpowania Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ nw. dokumenty: 1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (orygina³ lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê); Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów sk³ada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, z zachowaniem powy¿szego terminu. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postêpowania, Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 1). Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ w terminie okre¶lonym w pkt 2.1) SIWZ.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 1.1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ). 1.2) wykaz opracowanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie dokumentacji technicznych, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci kosztorysowej, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dokumentacje zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu opracowanych dokumentacji stanowi za³±cznik nr 9 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) formularz ofertowy zgodny z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ; 2) dokument wniesienia wadium; 3) pe³nomocnictwo do dzia³ania w imieniu Wykonawcy w przypadku gdy nie jest to osoba upowa¿niona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa. 4) orygina³ zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê - (je¶li dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, ¿±da od Wykonawcy wniesienia wadium w wysoko¶ci: 10.000,00 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy PLN). 2. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj: a) pieni±dzu, b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu winno wp³yn±æ na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wp³aty pieniê¿nej nale¿y dokonaæ przelewem na konto Zamawiaj±cego nr: Nr: 50 9658 0006 0000 1443 2007 0004, z dopiskiem "Wadium - "Termomodernizacja budynku socjalno-administracyjnego na stadionie miejskim w I³owej" 4. Je¶li wadium zosta³o wniesione w pieni±dzu, Wykonawca za³±czy do oferty orygina³ lub kserokopiê dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em. 5. Je¶li wadium zosta³o wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu, to do oferty nale¿y za³±czyæ kserokopiê po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em, natomiast orygina³ nale¿y za³±czyæ do oferty w odrêbnej kopercie w sposób umo¿liwiaj±cy zwrot. W przypadku niezastosowania siê do powy¿szego, zwrot orygina³u bêdzie niemo¿liwy. 6. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie porêczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i zawieraæ co najmniej: 1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta porêczenia/gwarancji (Zamawiaj±cego), porêczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem porêczenia/gwarancji (Zamawiaj±cym) jest Gmina I³owa, ul. ¯eromskiego 27, 68-120 I³owa, 2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona porêczeniem/gwarancj±, 3) kwotê wadium, 4) termin wa¿no¶ci porêczenia/gwarancji - nie krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±, 5) zobowi±zanie porêczyciela/gwaranta do zap³acenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacji, je¿eli Wykonawca: 5.1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej, 5.2) którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie: b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 6) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 7. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie porêczenia lub gwarancji, Zamawiaj±cy nie uzna dokumentów, które nie spe³niaj± wymagañ, o których mowa w pkt. 6. 8. Wniesione wadium musi zabezpieczaæ ofertê Wykonawcy przez ca³y okres zwi±zania ofert±. 9. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, który nie wniós³ wadium lub wadium zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach okre¶lonych w art. 46 ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla stron postanowienia, które zostan± w prowadzone do tre¶ci zawieranej umowy okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 7 do SIWZ - Projekt umowy. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowana w przypadku: a) warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych zgodnie z dokumentacj± projektow± i STWiORB, w szczególno¶ci gwa³towne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wy³adowaniami atmosferycznymi i inne klêski ¿ywio³owe np. powodzie, obfite opady ¶niegu; b) prowadzenia badañ archeologicznych lub konserwatorskich w zwi±zku, ze znaleziskami w trakcie prowadzenia robót; c) odkrycia na terenie budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materia³ów wybuchowych oraz przedmiotów o znaczeniu archeologicznym i historycznym, d) je¿eli zmianie ulegn± terminy realizacji zadania uwzglêdnione w dokumentacji aplikacyjnej i w umowie o dofinansowanie (w tym wyd³u¿enie terminu realizacji zadania) - termin zakoñczenia mo¿e zostaæ zmieniony o czas wynikaj±cy z uzyskanej przez Zamawiaj±cego zgody na zmianê terminu, e) je¿eli Wykonawca z³o¿y wniosek o zmianê terminu wykonania umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego - termin realizacji mo¿e zostaæ zmieniony w sposób uzgodniony pomiêdzy stronami, f) je¿eli wyst±pi± znacz±co odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki, uniemo¿liwiaj±ce terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin realizacji mo¿e zostaæ przesuniêty o czas niezbêdny do wykonania prac wynikaj±cych z nowych warunków, g) wykrycia instalacji, urz±dzeñ lub budowli nie ujêtych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych przez w³a¶cicieli i gestorów instalacji i urz±dzeñ, a wymagaj±cych przebudowy w zwi±zku z wykonaniem przedmiotu umowy, h) zmian± przepisów prawa, maj±cych wp³yw na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót, Termin zostanie wyd³u¿ony tylko o czas trwania przeszkody. Zmiana terminu realizacji nie bêdzie powodowa³a zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy, 2) Zmiany osobowe: a) zmiany osób realizuj±cych zamówienie, pod warunkiem, ¿e osoby te bêd± spe³nia³y wymagania okre¶lone w SIWZ; b) zmiany osób reprezentuj±cych w przypadku zmian organizacyjnych; c) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest mo¿liwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada to¿sam± wiedzê i do¶wiadczenie zawodowe, potencja³ techniczny oraz osoby zdolne do wykonania Zamówienia a tak¿e jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, nie gorszej ni¿ dotychczasowy podwykonawca, d) Zmiana kierownika budowy na wniosek Zamawiaj±cego, je¿eli uzna, ¿e nie wykonuje on nale¿ycie swoich obowi±zków. Wykonawca zobowi±zany jest wówczas dokonaæ zmiany kierownika budowy (przy zachowaniu wymagañ okre¶lonych w SIWZ) w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni od daty z³o¿enia wniosku przez Zamawiaj±cego. 3) Inne zmiany: a) w ka¿dym przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego; b) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± listê zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody i nie rodz± ¿adnego roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego. 4. O wyst±pieniu okoliczno¶ci mog±cych wp³yn±æ na zmianê terminów Wykonawca winien jest pisemnie poinformowaæ Zamawiaj±cego. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy innych, ni¿ okre¶lone w ust. 1-3 niniejszego Rozdzia³u w sytuacjach maj±cych charakter zmian nieistotnych. 6. Ustala siê, i¿ nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególno¶ci: a) zmiana danych teleadresowych zawartych w ofercie i umowie; b) zmiana formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 7. Zaistnia³e okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 6 nie wymaga sporz±dzenia pisemnego aneksu, a jedynie niezw³ocznego pisemnego zawiadomienia drugiej strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-10-01, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Przy sporz±dzaniu oferty wymagany jest jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.