Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-19
Dalików: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem zadań na stanowisku Prowadzącego zajęcia pozalekcyjne obejmujące przedmioty: chemia i historia/WOS w ramach projektu: Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe
Numer ogłoszenia: 62250 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dalików , Plac Powstańców 1, 99-205 Dalików, woj. łódzkie, tel. 043 6780123, faks 043 6780183.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.nv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem zadań na stanowisku Prowadzącego zajęcia pozalekcyjne obejmujące przedmioty: chemia i historia/WOS w ramach projektu: Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług doraźnego wsparcia przy realizacji projektu Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe, obejmujących realizację zadań na stanowisku Prowadzącego zajęcia pozalekcyjne obejmujące przedmioty: chemia i historia/WOS. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I: Stanowisko nr 1 prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Historia/WOS w Szkole Podstawowej w Dalikowie (łącznie 22 godziny lekcyjne) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane w godzinach porannych - przed pierwszą godziną lekcyjną obowiązkowych zajęć edukacyjnych dla ucznia / uczestnika i w godzinach popołudniowych - po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych przez uczestników w okresie do 30 czerwca 2015. Część II: Stanowisko nr 2 prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Historia/WOS w Gimnazjum w Dalikowie (łącznie 22 godziny lekcyjne) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane w godzinach porannych - przed pierwszą godziną lekcyjną obowiązkowych zajęć edukacyjnych dla ucznia / uczestnika i w godzinach popołudniowych - po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych przez uczestników w okresie do 30 czerwca 2015 Część III: Stanowisko nr 3 prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Chemia w Gimnazjum w Dalikowie (łącznie 22 godziny lekcyjne) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane w godzinach porannych - przed pierwszą godziną lekcyjną obowiązkowych zajęć edukacyjnych dla ucznia / uczestnika i w godzinach popołudniowych - po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych przez uczestników w okresie do 30 czerwca 2015. Część IV: Stanowisko nr 4 prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Chemia w Gimnazjum w Domaniewie (łącznie 22 godziny lekcyjne) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane w godzinach porannych - przed pierwszą godziną lekcyjną obowiązkowych zajęć edukacyjnych dla ucznia / uczestnika i w godzinach popołudniowych - po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych przez uczestników w okresie do 30 czerwca 2015. Przewidywany czas pracy w wymiarze 22 godziny lekcyjne zajęć dla danej grupy zajęć, łączna liczba godzin wynosi 88 dla całego przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem; forma zatrudnienia - umowa zlecenie. Termin realizacji zadania (dla wszystkich części zamówienia): od momentu podpisania umowy do 30.06.2015 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy do realizacji zamówienia wyznaczą osoby posiadające (dla wszystkich części zamówienia): a) wykształcenie wyższe kierunkowe*, b) przygotowanie pedagogiczne, c) znajomość specyfiki organizacji pracy środowiska, w którym będzie realizowany projekt. Zamawiający oceni spełnianie opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdz. XIII pkt 5 SIWZ metodą spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy o znajomości specyfiki organizacji pracy środowiska, w którym będzie realizowany projekt Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe - zał. 8 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiana umowy jest dopuszczalna, o ile nie jest zmianą umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt 3. 3. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna przy zachowaniu następujących warunków dotyczących: a) przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; b) terminu wykonania umowy pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia bądź koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, bądź zmiany te będą spowodowane zmianami w przepisach prawa. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dalikow.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dalikowie 99-205 Dalików Plac Powstańców 1 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 14:45, miejsce: Urząd Gminy w Dalikowie 99-205 Dalików Plac Powstańców 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu: Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stanowisko nr 1 prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Historia/WOS w Szkole Podstawowej w Dalikowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko nr 1 prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Historia/WOS w Szkole Podstawowej w Dalikowie (łącznie 22 godziny lekcyjne) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane w godzinach porannych - przed pierwszą godziną lekcyjną obowiązkowych zajęć edukacyjnych dla ucznia / uczestnika i w godzinach popołudniowych - po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych przez uczestników w okresie do 30 czerwca 2015.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stanowisko nr 2 prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Historia/WOS w Gimnazjum w Dalikowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko nr 2 prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Historia/WOS w Gimnazjum w Dalikowie (łącznie 22 godziny lekcyjne) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane w godzinach porannych - przed pierwszą godziną lekcyjną obowiązkowych zajęć edukacyjnych dla ucznia / uczestnika i w godzinach popołudniowych - po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych przez uczestników w okresie do 30 czerwca 2015.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stanowisko nr 3 prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Chemia w Gimnazjum w Dalikowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko nr 3 prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Chemia w Gimnazjum w Dalikowie (łącznie 22 godziny lekcyjne) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane w godzinach porannych - przed pierwszą godziną lekcyjną obowiązkowych zajęć edukacyjnych dla ucznia / uczestnika i w godzinach popołudniowych - po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych przez uczestników w okresie do 30 czerwca 2015.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stanowisko nr 4 prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Chemia w Gimnazjum w Domaniewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko nr 4 prowadzącego zajęcia pozalekcyjne pn. Chemia w Gimnazjum w Domaniewie (łącznie 22 godziny lekcyjne) (1 godzina lekcyjna = 45 min.) - zajęcia realizowane w godzinach porannych - przed pierwszą godziną lekcyjną obowiązkowych zajęć edukacyjnych dla ucznia / uczestnika i w godzinach popołudniowych - po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych przez uczestników w okresie do 30 czerwca 2015.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie - 40
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.