To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-19
Jastrzębie-Zdrój: Wykonanie usługi sprzatania w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym NR 2 w Jastrzębiu - Zdroju przy Al. Jana Pawła II 7.
Numer ogłoszenia: 62275 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35479 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi sprzatania w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym NR 2 w Jastrzębiu - Zdroju przy Al. Jana Pawła II 7..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju przy Al. Jana Pawła II 7, o powierzchni 24 821,79 m2. Przedmiot zamówienia stanowią usługi bieżącego utrzymania czystości i dezynfekcji we wszystkich pomieszczeniach o wysokim ryzyku wystąpienia zanieczyszczenia (sale operacyjne, gabinety zabiegowe, oddziały intensywnej opieki, stacja dializ), oraz we wszystkich pozostałych jednostkach organizacyjnych znajdujących się poza strefą zabiegową (oddziały, przychodnie, centralna sterylizacja, zakład RTG, rehabilitacja, administracja, ciągi komunikacyjne, zakład anatomii, warsztaty, kaplica). Sprzątanie pomieszczeń i powierzchni szpitalnych powinno być przeprowadzone w sposób planowy z ustaleniem sposobu i kolejności czyszczenia powierzchni wraz z całym wyposażeniem. Do tego celu wymagane jest zastosowanie profesjonalnych środków myjących i zabezpieczających powierzchnie, używanie profesjonalnego sprzętu i maszyn czyszczących...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie usługi sprzatania w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju, przy Al. Jana Pawła II 7.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 530927,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 653040,70
Oferta z najniższą ceną: 653040,70 / Oferta z najwyższą ceną: 653040,70
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zaistniała konieczność natychmiastowego udzielenia zamówienia na świadczenie usług sprzątania. Potrzeba ta, jest podyktowana koniecznością uniknięcia negatywnych konsekwencji wynikających z brakiem zapewnienia ciągłości usług sprzątania. Jest to sytuacja wyjątkowa gdyż wystąpiły nieprzewidziane okoliczności wynikające z absencji chorobowej osoby prowadzącej postępowanie przetargowe oraz wniesieniem odwołania przez Wykonawcę w dniu 16-01-2012 r co skutkowało zawieszeniem terminu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia zgodnie z art. 182 ust. 6 ustawy PZP.. Zamawiający nie może dopuścić do sytuacji, kiedy nie będzie świadczona usługa sprzątania, albowiem spowoduje to zagrożenie epidemiologiczne. Zamawiający musi kierować się zasadą celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Zamawiający mając na uwadze dobro publiczne i zapewnienie prawidłowego funkcjonowania placówki medycznej, zwraca uwagę na wyjątkowe okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć. Wobec tak zaistniałej sytuacji, wymagana jest natychmiastowa reakcja Zamawiającego i podjęcie niezwłocznych działań zmierzających do zapewnienia ciągłości usług. Umowa zostanie zawarta z dotychczasowym Wykonawcą, przedsiębiorstwem Impel Cleaning Sp. z o.o.. Strony wynegocjowały, iż wartość zamówienia będzie niższa, aniżeli ustalona w ramach obecnie przeprowadzonego postępowania przetargowego.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Poprawa parametrów technicznych ul. Łowickiej w Jastrzębiu-Zdroju
- Poprawa parametrów technicznych ul. Srebrnej w Jastrzębiu-Zdroju
- Remont sal rozpraw, pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju (I etap)
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Koninie w II półroczu 2024
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.