eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaWykonanie instalacji alarmowych SSP oraz SSWiN w 2 budynkach magazynowych Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli przy ul. Rozwadowskiej 12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-01

Stalowa Wola: Wykonanie instalacji alarmowych SSP oraz SSWiN w 2 budynkach magazynowych Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli przy ul. Rozwadowskiej 12
Numer ogłoszenia: 62475 - 2015; data zamieszczenia: 01.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli , ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8448556, faks 015 8448557.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.stalowawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum Regionalne, Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji alarmowych SSP oraz SSWiN w 2 budynkach magazynowych Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli przy ul. Rozwadowskiej 12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji alarmowych Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w 2 budynkach magazynowych Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, przy ul. Rozwadowskiej 12 z uwzględnieniem demontażu istniejących urządzeń systemu alarmowego i przekazanie ich Zamawiającemu. Montaż instalacji należy wykonać z uwzględnieniem wymogów Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U. 2014 poz. 1240). Do czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należy kompleksowe wykonanie instalacji SSP i SSWiN wraz z ich uruchomieniem i konfiguracją w miejscu przeznaczenia, określonych w projekcie wykonawczym autorstwa Firmy CERBEX Sp. z o. o., ul. Lwowska 14, 38-400 Krosno - który dostępny jest wyłącznie w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w następujących dokumentach, które stanowią integralną cześć SIWZ: Projekt wykonawczy systemów SSP, SSWiN, Przedmiar robót SSP - Załącznik B1, Przedmiar robót SSWiN - Załącznik B2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać, uruchomić i przetestować przedmiot zamówienia w terminie max. 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na dowolną liczbę części. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej) znajdują się znaki towarowe, patenty czy pochodzenie urządzeń należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Poprzez rozwiązania równoważne, Zamawiający rozumie rozwiązania, materiały i/lub wyroby o nie niższych parametrach technicznych i nie gorszych funkcjach aniżeli te, które wyszczególniono w dokumentacji technicznej. W takim wypadku Wykonawca na etapie składania oferty, musi przedłożyć dokumenty (KARTY KATALOGOWE), opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty dopuszczające dane urządzenia do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (udowodnienie technicznej, funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego). Niespełnienie tego warunku powodowało będzie odrzucenie oferty. Zamawiający zapłaci Wykonawcy rozliczeniem kosztorysowym.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 Pzp przewiduje się udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usług uzupełniających polegających na częściowym powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, np. dostawa dodatkowych czujek itp., podzespołów kompatybilnych z istniejącym systemem, nieobjętych zamówieniem podstawowym. Zamawiający przewiduje, że w przypadku udzielenia usług uzupełniających, ich wartość nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00-7, 45.31.20.00-8, 35.12.17.00-5, 31.62.51.00-4, 31.62.52.00-5, 31.62.53.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają ważne uprawnienia wydane przez NIMOZ, tj.: Zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznych kursów w zakresie projektowania, wykonawstwa i konserwacji systemów przeciwpożarowych i antywłamaniowych w obiektach zabytkowych, organizowanych przez Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów w Warszawie). Ponadto instalację Systemu Sygnalizacji Pożaru SSP może wykonać jedynie Wykonawca posiadający uprawnienia tj.: Autoryzację producenta urządzeń. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem osobowym mającym wiedzę i doświadczenie stosowne do przedmiotu zamówienia, niezbędnym do jego realizacji, tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli: co najmniej 3 usługi budowlane polegające na wykonaniu instalacji systemu SSP o wartości zamówienia nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto każda (dot. CZĘSCI I), oraz co najmniej 3 usługi budowlane polegające na wykonaniu instalacji systemu SSWiN o wartości zamówienia nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto każda (dot. CZĘSCI II). Zamawiający wymaga załączenia dowodów określających, czy usługi te zostały zrealizowane w sposób należyty i prawidłowo ukończone (np.: referencje, protokoły odbioru, poświadczenia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek jeżeli oświadczy, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do instalowania urządzeń systemów alarmowych na stanowisku: Instalator urządzeń - wymagane doświadczenie 5 letnie w realizacji zamówień polegających na instalacji systemów SSP, SSWiN oraz ważne uprawnienia wydane przez Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w ogłoszeniu oraz SIWZ nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji jakości na wykonane prace oraz wbudowane materiały - 10
  • 3 - Okres nieodpłatnego serwisu konserwacyjnego instalacji SSP / SSWiN - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany umowy w następujących przypadkach: a) W zakresie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które skutkują zmniejszeniem zakresu wykonywanych robót lub zmianą sposobu ich wykonania. b) W zakresie terminu realizacji, jeśli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć, a w szczególności gdy realizowane są zamówienia dodatkowe, jedynie jednak w sytuacji gdy nieprzewidziane okoliczności nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c) W zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia ilościowej realizacji zamówienia. d) W zakresie zmiany podwykonawców, o ile Zamawiający będzie korzystał z pomocy podwykonawców.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.muzeum.stalowawola.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola pok. nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie instalacji alarmowej SSP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się budowa zintegrowanej instalacji alarmowej w dwóch niezależnych budynkach magazynowych zlokalizowanych na posesji przy ul. Rozwadowskiej 12, z których każdy stanowi jedną odrębną strefę pożarową. Pierwszy budynek składa się z trzech kondygnacji, drugi składa się z dwóch kondygnacji. Każdy z budynków ma jedną klatkę schodową. System sygnalizacji pożaru zaprojektowano w oparciu o centralę ulokowaną w Budynku nr 1 (duży) na parterze. Budynek objęto całkowitą ochroną z uwzględnieniem wszystkich stref pożarowych, pomieszczeń użytkowych i dostępnych pustek strychowych. Uruchamianie poszczególnych urządzeń wykonawczych będzie następowało niezwłocznie po wywołaniu alarmu II stopnia w CSP. Wywołanie alarmu II stopnia następuje po załączeniu przycisku ROP oraz po wyczerpaniu wcześniej zaprogramowanej procedury i upływie zaprogramowanego czasu, po alarmie I stopnia. Centrala sygnalizacji pożarowej została przystosowana do połączenia z lokalną jednostką Państwowej Straży Pożarnej. Elementy systemu: optyczne czujki dymu DOR-4043, jonizacyjne czujki dymu DIO-4043, ręczne ostrzegacze pożarowe ROP 4001MH, ROP 4001M, centralę POLON 4200 - lub równoważne o nie gorszych parametrach użytkowych. Elementami sygnalizacyjnymi systemu są sygnalizatory optyczno - akustyczne wewnętrzne takie jak: SA-K7N i zewnętrzne AS266. Centrala sygnalizacji pożarowej została przystosowana do połączenia z lokalną jednostką Państwowej Straży Pożarnej za pośrednictwem Urządzenia Transmisji Alarmów (UTA). Z nadajnikiem UTA CSP została połączona bezpośrednio Centrala umożliwia przesyłanie sygnałów alarmu ogólnego II stopnia, oraz sygnału ogólnego uszkodzenia systemu poprzez zamknięcie odpowiednich styków przekaźnikowych w CSP. Sposób transmisji sygnałów z UTA do stacji monitoringu oraz sam nadajnik UTA dostarczony zostanie przez firmę specjalizującą się w monitoringu i transmisji alarmów w przypadku podpisania stosownej umowy przez użytkownika obiektu z firmą świadczącą usługę transmisji sygnałów do Straży Pożarnej. Przekazanie instalacji użytkownikowi budynku nastąpi protokolarnie wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji powykonawczej systemu SSP, dostępnej dla organów kontroli. Po zakończeniu robót Wykonawca wraz z dokumentacją powykonawczą powinien przekazać Aprobaty Techniczne i Certyfikaty Zgodności. Całość prac należy wykonać zgodnie z przepisami dla robót teleelektrycznych i systemu sygnalizacji pożaru przez firmę posiadającą odpowiednie uprawnienia tj.: Autoryzację producenta urządzeń POLON-ALFA (lub urządzeń równoważnych). Przed oddaniem instalacji do eksploatacji należy przeprowadzić próby sprawności działania całości instalacji. W razie zmian należy wykonać projekt powykonawczy instalacji SSP. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24-cio miesięcznej gwarancji jakości na wykonane prace i zamontowane urządzenia. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania kwartalnego (4 razy w roku) przeglądu instalacji SSP przez okres min. 12 miesięcy, max 60 miesięcy. W ramach cokwartalnych przeglądów serwisowych instalacji SSP w budynkach przy ul Rozwadowskiej 12 Wykonawca będzie wykonywał niezbędne prace konserwacyjne takie jak: czyszczenie czujek i odbiorników, konfiguracja systemu, usuwanie błędów, przeprowadzanie testów. W przypadku awarii podzespołów instalacji, które nie będą objęte gwarancją, naprawy będą rozliczane wg odrębnych zleceń. Wszystkie prace związane z przeglądami i konserwacją instalacji SSP należy dokumentować w książce przeglądów i konserwacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8, 35.12.17.00-5, 31.62.51.00-4, 31.62.52.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres udzielonej gwarancji jakości na wykonane prace oraz wbudowane materiały instalacji SSP - 10
    • 3. Okres nieodpłatnego serwisu konserwacyjnego instalacji SSP - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji alarmowej SSWiN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System sygnalizacji włamania zaprojektowano w oparciu o centrale włamaniowe umiejscowione w budynku nr 1 oraz budynku nr 2. System charakteryzuje się budową modułową, co pozwoli na łatwą rozbudowę i łatwą konfigurację. Elementy peryferyjne systemu oraz koncentratory linii dozorowych RIO zostaną połączone z centralą poprzez magistralę. Dodatkowo na magistrali zastosowano koncentrator RF RIO współpracujący z bezprzewodowymi pilotami napadowymi dla pracowników muzeum, z lokalizacją wystąpienia zdarzenia co do budynku. Centrala alarmowe i koncentratory zainstalowane zostaną w metalowych obudowach w pomieszczeniach chronionych. Wszystkie urządzenia systemu wykrywania włamania i napadu wyposażone są w elementy chroniące je przed nieautoryzowanym dostępem. Centrala alarmowa reaguje na każde naruszenie ochrony antysabotażowej poprzez zgłoszenie odpowiedniego komunikatu na odpowiednich manipulatorach. Dla modułów wyniesionych wymagany jest sabotaż oderwania od podłoża oraz zdjęcia pokrywy. Ostateczne przyporządkowanie elementów liniowych do stref dozorowych należy wykonać na etapie wykonawstwa systemu sygnalizacji alarmowej. Sposób transmisji sygnałów alarmowych z centrali do stacji monitoringu oraz sam nadajnik dostarczony zostanie przez firmę specjalizującą się w monitoringu i transmisji alarmów w przypadku podpisania stosownej umowy przez użytkownika obiektu z firmą świadczącą usługi ochrony i nadzoru technicznego. Przekazanie instalacji użytkownikowi budynku nastąpi protokolarnie wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji powykonawczej systemu SSWiN. Przed oddaniem instalacji do eksploatacji należy przeprowadzić próby sprawności działania całości instalacji. W razie zmian należy wykonać projekt powykonawczy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania kwartalnego (4 razy w roku) przeglądu instalacji SSWiN przez okres min. 12 miesięcy, max 60 miesięcy. W ramach cokwartalnych przeglądów serwisowych instalacji SSWiN w budynkach przy ul Rozwadowskiej 12 Wykonawca będzie wykonywał niezbędne prace konserwacyjne takie jak: czyszczenie czujek i odbiorników, konfiguracja systemu, usuwanie błędów, przeprowadzanie testów. W przypadku awarii podzespołów instalacji, które nie będą objęte gwarancją, naprawy będą rozliczane wg odrębnych zleceń. Wszystkie prace związane z przeglądami i konserwacją instalacji SSWiN należy dokumentować w książce przeglądów i konserwacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00-7, 35.12.17.00-5, 31.62.53.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres udzielonej gwarancji jakości na wykonane prace oraz wbudowane materiały systemu SSWiN - 10
    • 3. Okres nieodpłatnego serwisu konserwacyjnego instalacji systemu SSWiN - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.