Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-21
Wieliczki: Dostawa notebooków, oprogramowania, drukarek laserowych, zestawu interaktywnego, mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych, mikroskopów, aparatów fotograficznych, kamery i pracowni językowej w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 62610 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół , ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 521 42 36, faks 0-87 521 42 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczki.bipgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa notebooków, oprogramowania, drukarek laserowych, zestawu interaktywnego, mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych, mikroskopów, aparatów fotograficznych, kamery i pracowni językowej w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków, oprogramowania, drukarek laserowych, zestawu interaktywnego, mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych, mikroskopów, aparatów fotograficznych, kamery i pracowni językowej w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego (art. 67 ust. 1 pkt 7).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 38.51.00.00-3, 39.00.00.00-2, 32.34.23.00-5, 38.65.34.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty 2. Opis parametrów oferowanego produktu (załącznik nr 2)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany typu/modelu dostarczonego sprzętu - w przypadku wystąpienia okoliczności, które zmuszają wykonawcę do dostarczenia innego sprzętu i w przypadku gdy Wykonawca przedstawi pisemną informację odnośnie przyczyn, które spowodowały tę sytuację. Sprzęt ten musi posiadać parametry nie gorsze niż sprzęt zaoferowany oraz być w tej samej cenie. 2. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawarta umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczki.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół
ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2014 godzina 14:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa notebooków, oprogramowania, drukarek laserowych w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 szt. notebooków służących do administracji systemu dziennika elektronicznego, 6 szt. notebooków służących m.in. do prowadzenia zajęć z projektorem interaktywnym lub tablicą, 9 szt. oprogramowania, 2 szt. drukarek laserowych (czarno - białych) w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 dotyczący części pierwszej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawu interaktywnego, mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. zestawu interaktywnego (m.in. tablica z projektorem) oraz 3 szt. mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 dotyczący części drugiej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 38.65.34.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mikroskopów w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 8 szt. mikroskopów z kamerą w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 dotyczący części trzeciej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa aparatów fotograficznych i kamery w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 szt. aparatów fotograficznych i 1 szt. kamery w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 dotyczący części czwartej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pracowni językowej w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. specjalistycznej pracowni językowej z mikrofonami dynamicznymi dla 16 uczniów i nauczyciela, panelem sterującym, tablicą interaktywną, oprogramowaniem oraz kompletem przystosowanych mebli umożliwiających zamontowanie słuchawek i pulpitu ucznia. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 dotyczący części piątej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 39.00.00.00-2, 32.34.23.00-5, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI WIELICZKI
więcej: przetargi WIELICZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".
- Dostawa serwerów z licencjami
- Dostawa i montaż modułowego ekranu LED (telebimu) wraz z wyposażeniem na potrzeby Bystrzyckiego Ośrodka Kultury i Sportu w Bystrzycy Kłodzkiej
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.