Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-11-22
Og³oszenie nr 626860-N-2019 z dnia 2019-11-22 r.
Miasto i Gmina Jab³onowo Pomorskie: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Jab³onowo Pomorskie, krajowy numer identyfikacyjny
87111843100000, ul.
ul. G³ówna
28
,
87-330
Jab³onowo Pomorskie, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
56 6976800, e-mail
zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl, faks
56 6979001.
Adres strony internetowej (URL): www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://jablonowo.biuletyn.net/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y dostarczyæ do sekretariatu Zamawiaj±cego w formie pisemnej osobi¶cie lub za pomoc± pos³añca lub operatora pocztowego.
Adres:
Miasto i Gmina Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie, woj. Kujawsko - Pomorskie, (sekretariat pokój nr 10)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie
Numer referencyjny:
IIPP.271.1.4.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wskazanych w niniejszym rozdziale z nieruchomo¶ci, zamieszka³ych i niezamieszka³ych, po³o¿onych na terenie Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, w sposób zapewniaj±cy osi±gniêcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji przekazywanych do sk³adowania, zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa w zakresie gospodarki odpadami, ochrony ¶rodowiska, w szczególno¶ci zapisami ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 701), aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie, Regulaminów utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie gminy oraz gminnych, powiatowych i wojewódzkich aktów prawa miejscowego w zakresie gospodarki odpadami. 2. Ogólna charakterystyka Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie w kontek¶cie odbioru i zagospodarowania odpadów: Nazwa/Opis/Rodzaj: Szacunkowa ilo¶æ Ogólna powierzchnia Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie wynosi 134,4 km2, w tym powierzchnia miasta 3,3 km2 i powierzchnia gminy 131,1 km2 Liczba mieszkañców zameldowanych na terenie miasta Jab³onowo Pomorskie, wg stanu na 21.11.2019 r. 3684 osób Liczba mieszkañców zameldowanych na terenie gminy Jab³onowo Pomorskie tj. w miejscowo¶ciach: Adamowo, Budziszewo, Buk Góralski, Buk Pomorski, Bukowiec, Gorzechówko, Górale, Jab³onowo-Zamek, Jaguszewice, Kamieñ, Konojady, Lembarg, Mileszewy, Nowa Wie¶, Piecewo, P³owê¿, P³owê¿ek, Szczepanki, wg stanu na 21.11.2019 r. 5263 osób Liczba mieszkañców objêta us³ug± odbierania odpadów komunalnych 7201 Liczba nieruchomo¶ci zamieszka³ych 1846 Liczba nieruchomo¶ci niezamieszka³ych 210 Liczba pojemników na odpady podlegaj±ce selektywnej zbiórce (plastik, szk³o, papier) 4360 Liczba kontenerów na odpady w PSZOK 3 Szacunkowa liczba pojemników o pojemno¶ci 120 l 3305 Szacunkowa liczba pojemników o pojemno¶ci 240 l 4077 Szacunkowa liczba pojemników o pojemno¶ci 1100 l 450 £±czna ilo¶æ wszystkich odpadów odebranych z terenu Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. razem z PSZOK (w tonach) 2785,80 Ilo¶æ odpadów zmieszanych odebranych z terenu Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. (w tonach) 1884,30 Ilo¶æ odpadów szklanych (szk³a) odebranych z terenu Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. (w tonach) 132,60 Ilo¶æ odpadów (tworzywa sztuczne i metale) odebranych z terenu Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. razem z PSZOK (w tonach) 168,00 Ilo¶æ odpadów papierowych (papier) odebranych z terenu Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. (w tonach) 30,00 Ilo¶æ odpadów wielkogabarytowych odebranych z terenu Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. razem z PSZOK (w tonach) 128,20 Ilo¶æ opon odebranych z terenu Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. w PSZOK (w tonach) 19,10 Ilo¶æ odpadów zmieszanych z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materia³ów ceramicznych itp. odebranych z terenu Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. w PSZOK (w tonach) 42,40 Ilo¶æ odpadów ulegaj±cych biodegradacji odebranych z terenu Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie w okresie od 01.09.2018 r. do 30.09.2019 r. razem z PSZOK (w tonach) 241,10 3. W minionych latach zebrano z nieruchomo¶ci Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie nastêpuj±ce ilo¶ci odpadów komunalnych (w Mg): Rodzaj odpadu Szacunkowa ilo¶æ odpadów w okresie ostatnich 48 m-cy 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane odpady komunalne) 5148,44 t 20 01 01 - Papier i tektura 61,36 t 20 01 02 - Szk³o 451,28 t 20 01 39 - Tworzywa sztuczne 356,76 t 20 02 01 - Odpady ulegaj±ce biodegradacji 746,32 t 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe 105,72 t 20 02 03 - Inne odpady nieulegaj±ce biodegradacji 19,60 t 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demonta¿u, inne ni¿ wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 60,76 t 20 01 36 - Zu¿yte urz±dzenia elektryczne i elektroniczne inne ni¿ wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 22,68 t 17 03 80 - Odpadowa papa 4,6 t 17 05 04 - Gleba i ziemia, w tym kamienie inne ni¿ wymienione w 17 05 03 12,68 t 20 01 34 - Baterie i akumulatory, inne ni¿ wymienione w 20 01 33 0,40 t 17 01 01 - Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 1,20 t 17 01 07 - Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materia³ów ceramicznych i elementów wyposa¿enia inne ni¿ wymienione w 17 01 06 2,64 t 17 06 04 - Materia³y izolacyjne inne ni¿ wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 1,36 t 16 01 03 - Zu¿yte opony 3,60 t 20 01 99 Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 1,60 t 4. Kody zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów 90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów 90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych 90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami 5. Rodzaj odpadów do odbioru: komunalne odpady zmieszane, odpady komunalne ulegaj±ce biodegradacji, papier i tektura, szk³o, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateria³owe, zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny, meble i inne wielkogabarytowe, chemikalia, zu¿yte baterie i akumulatory, odpady budowlane i rozbiórkowe stanowi±ce odpady komunalne oraz zu¿yte opony. 6. Sposób odbioru odpadów komunalnych: - zmieszane odpady komunalne oraz odbierane selektywnie bioodpady, papier, szk³o, tworzywa sztuczne metale i opakowania wielomateria³owe - od w³a¶ciciela nieruchomo¶ci odbiera przedsiêbiorca zgodnie z zawart± umow± lub podjêt± uchwa³±, - zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny oraz zu¿yte baterie i akumulatory - w punktach selektywnego zbierania odpadów, - odpady wielkogabarytowe - w punkcie selektywnego zbierania odpadów - w godzinach jego pracy, - odpady budowlane i rozbiórkowe - w punkcie selektywnego zbierania odpadów - w godzinach jego pracy, - chemikalia - w punkcie selektywnego zbierania odpadów w godzinach jego pracy, - zu¿yte opony - w punkcie selektywnego zbierania odpadów - w godzinach jego pracy. 7. Urz±dzenia do gromadzenia odpadów. Do zbierania zmieszanych odpadów komunalnych mog± byæ stosowane pojemniki o pojemno¶ci: 120 l, 240 l, 1100 l. Ka¿da nieruchomo¶æ musi byæ wyposa¿ona, w co najmniej 1 pojemnik o pojemno¶ci minimum 120 l na zmieszane odpady komunalne. Do zbierania odpadów innych ni¿ zmieszane mog± byæ stosowane worki do selektywnej zbiórki o pojemno¶ci co najmniej 120 l oraz pojemniki o pojemno¶ci od 120 l do 3.000 l. W zabudowie wielorodzinnej ka¿da nieruchomo¶æ musi byæ wyposa¿ona przynajmniej w 4 pojemniki do selektywnego zbierania odpadów z przeznaczeniem do gromadzenia: papieru, szk³a, metali i tworzyw sztucznych oraz odpadów ulegaj±cych biodegradacji. Ponadto w przynajmniej jeden pojemnik do gromadzenia odpadów zmieszanych. Zaleca siê, aby ka¿dy pojemnik posiada³ numer identyfikacyjny oraz by³ oznaczony logiem i/lub nazw± Wykonawcy. W przypadku nieruchomo¶ci z zabudow± jednorodzinn±, dana nieruchomo¶æ musi byæ wyposa¿ona co najmniej w jeden pojemnik do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych. Ponadto, je¿eli w³a¶ciciel wyka¿e w deklaracji chêæ posiadania pojemnika do odpadów biodegradowalnych, to taki pojemnik mu przys³uguje. Natomiast do gromadzenia: papieru, szk³a oraz metali, tworzyw sztucznych i opakowañ wielomateria³owych na terenach z zabudow± jednorodzinn± mog± byæ przeznaczone worki (w trzech kolorach) dystrybuowane przez Wykonawcê. Wszystkie pojemniki i worki powinny charakteryzowaæ siê odpowiedni± wytrzyma³o¶ci± mechaniczn±. Oznaczenie pojemników. Ustala siê nastêpuj±ce rodzaje pojemników przeznaczonych do sta³ych odpadów komunalnych: - pojemniki/worki niebieskie z napisem "PAPIER", w których gromadzone bêd± odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury; - pojemniki/worki zielone z napisem "SZK£O", w których gromadzone bêd± odpady ze szk³a, w tym odpady opakowaniowe ze szk³a; - pojemniki/worki ¿ó³te z napisem "METALE I TWORZYWA SZTUCZNE", w których gromadzone bêd± odpady metalowe, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateria³owe; - pojemniki br±zowe z napisem "BIO", w których gromadzone bêd± odpady komunalne ulegaj±ce biodegradacji, ze szczególnym uwzglêdnieniem bioodpadów; - pojemniki bez opisu lub z napisem "ODPADY ZMIESZANE", które bêd± s³u¿y³y do gromadzenia odpadów zmieszanych. Wykonawca winien przewidzieæ zwiêkszenie ilo¶ci pojemników o ok. 10 % bez zmiany wynagrodzenia rycza³towego. Zapotrzebowanie to mo¿e wynikaæ z powstania nowej zabudowy oraz zmian wynikaj±cych ze z³o¿onych deklaracji, w takim przypadku warto¶æ wynagrodzenia rycza³towego nie ulega zmianie. W przypadku worków do segregacji Wykonawca powinien przewidzieæ zwiêkszenie zapotrzebowania na worki w okresie od kwietnia do pa¼dziernika. Koszty zwi±zane z zakupem i rozstawieniem pojemników ponosi Wykonawca i nie ma mo¿liwo¶ci obci±¿enia tymi kosztami Zamawiaj±cego. 8. Przekazywanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych do instalacji komunalnej musi odbywaæ siê zgodnie z obowi±zuj±cymi, w tym zakresie, przepisami prawa w szczególno¶ci z zakresu bhp, ppo¿, ochrony ¶rodowiska, warunków sanitarnych, budowlanych, itp. 9. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do odbioru popio³u z zabudowy jednorodzinnej po³o¿onej w granicach miasta oraz z zabudowy wielorodzinnej (pojemniki 1100 l) z terenu miasta i gminy. 10. Miejsca magazynowania zebranych odpadów komunalnych musz± byæ zabezpieczone przed emisj± zanieczyszczeñ do gruntu oraz przed dzia³aniem czynników atmosferycznych. 11. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do sporz±dzania comiesiêcznych sprawozdañ dotycz±cych ilo¶ci, rodzaju i kodu odebranych odpadów, które winny byæ za³±czone do faktury za miesi±c poprzedni; 12. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazywania danych do sporz±dzenia sprawozdañ, w tym rocznego sprawozdania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w tym wynikaj±cymi z ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach. 13. Za odpowiedni stan ilo¶ciowy, techniczny i sanitarny pojemników oraz worków na odpady selektywne odpowiada Wykonawca. 14. Wykonawca jest zobowi±zany do bie¿±cego, tj. zgodnego z harmonogramem ustalonym przez Zamawiaj±cego, przekazywania zebranych odpadów komunalnych, podmiotom uprawnionym do prowadzenia instalacji komunalnych, odzysku lub unieszkodliwiania. 15. Odbiór i zagospodarowanie odpadów bêdzie siê odbywa³o przy u¿yciu pojazdów, sprzêtów i urz±dzeñ, przeznaczonych do bie¿±cego odbioru i zagospodarowania odpadów, stanowi±cych w³asno¶æ Wykonawcy lub bêd±cych w jego dyspozycji przez ca³y okres obowi±zywania umowy z Zamawiaj±cym. 16. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za zapewnienie odpowiednich warunków BHP i ppo¿. osobom skierowanym do realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym za stan techniczny maszyn i urz±dzeñ oraz pojazdów wykorzystywanych w realizacji zamówienia. 17. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody spowodowane na terenie Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie w trakcie i w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, w szczególno¶ci za ewentualne szkody w mieniu Zamawiaj±cego lub w³a¶cicieli nieruchomo¶ci. 18. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶ci za wszelkie szkody dla ¶rodowiska zaistnia³e w wyniku nieprawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia. 19. Wykonawca jest zobowi±zany posiadaæ przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenie z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej. Ubezpieczeniu podlegaj± w szczególno¶ci odpowiedzialno¶æ cywilna za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków pracowników i przedstawicieli Wykonawcy oraz osób trzecich, a powsta³ych w zwi±zku z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 20. Czêstotliwo¶æ odbioru sta³ych odpadów komunalnych odbieranych przez Wykonawcê bêdzie ustalona z Zamawiaj±cym w formie harmonogramu wywozu odpadów, z tym ¿e: Zamawiaj±cy wymaga, aby odbiór odpadów odbywa³ siê nie rzadziej ni¿ wskazany w harmonogramach na rok 2019 dostêpnych pod adresem https://www.jablonowopomorskie.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=192&strona=1&sub=79 21. Wszystkie odpady komunalne s± nielimitowane i ich odbiór bêdzie nastêpowa³ w ka¿dej ilo¶ci niezale¿nie od zape³nienia pojemnika lub worka na odpady. 22. Wykonawca mo¿e, w celu uzyskania odpowiednich poziomów recyklingu i poziomów ograniczenia masy odpadów ulegaj±cych biodegradacji przekazywanych do sk³adowania w ramach kwoty umowy w porozumieniu i za zgod± Zamawiaj±cego: zwiêkszyæ czêstotliwo¶æ odbierania odpadów selektywnie gromadzonych, wdro¿yæ pojemnikowy system zbierania odpadów surowcowych, jako alternatywa dla systemu workowego lub zaproponowaæ i wdro¿yæ inne dzia³ania w zakresie selektywnego zbierania odpadów. 23. Do dnia 31.12.2019 r. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wyposa¿enia nieruchomo¶ci objêtych przedmiotem niniejszego zamówienia w odpowiednie pojemniki lub worki zgodnie z informacj± przekazan± mu przez Zamawiaj±cego, na podstawie posiadanych deklaracji. Dostarczanie nowych worków bêdzie odbywaæ siê na bie¿±co przy odbiorze worków zape³nionych. 24. W przypadku zmiany liczby pojemników na danej nieruchomo¶ci lub powstania nowych nieruchomo¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczenia i ustawienia pojemników w ci±gu 3 dni roboczych, liczonych od dnia zg³oszenia przez Zamawiaj±cego. 25. Najpó¼niej w dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiaj±cego wykaz nieruchomo¶ci, z których nale¿y odbieraæ sta³e odpady komunalne. 26. Je¶li podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy Wykonawcy, w takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest do dodatkowego dostarczenia pojemników na w³asny koszt. 27. Za szkody w maj±tku Zamawiaj±cego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca. 28. Wykonawca opracuje i dostarczy Zamawiaj±cemu, w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, kolorowy harmonogram odbioru odpadów w wersji elektronicznej i papierowej. 29. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie bêdzie móg³ mieszaæ selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi. 30. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wa¿enia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. 31. W przypadku zmian aktów prawa miejscowego dotycz±ce w szczególno¶ci regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku w gminie Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostosowania us³ugi do obowi±zuj±cych przepisów, bez zmiany wynagrodzenia rycza³towego. 32. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego bêdzie zobowi±zany do zg³aszania na pi¶mie Zamawiaj±cemu stwierdzonych nieprawid³owo¶ci (przesy³k± listow± lub drog± elektroniczn±) w zakresie nieselektywnego zbierania odpadów. W tym celu Wykonawca zobowi±zany bêdzie do monitorowania obowi±zku ci±¿±cego na w³a¶cicielu nieruchomo¶ci w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, ¿e w³a¶ciciel nieruchomo¶ci nie wywi±zuje siê z obowi±zku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do poinformowania Zamawiaj±cego o niewywi±zywaniu siê z obowi±zków segregacji odpadów przez w³a¶ciciela nieruchomo¶ci drog± pisemn± lub elektroniczn±. Do informacji Wykonawca zobowi±zany bêdzie za³±czyæ dokumentacjê - protokó³ z zaistnienia takiego zdarzenia, który powinien zawieraæ w szczególno¶ci: adres nieruchomo¶ci, na której odpady gromadzone s± w niew³a¶ciwy sposób, zdjêcia w postaci cyfrowej lub nagranie potwierdzaj±ce to zdarzenie, dane pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego z Regulaminem postêpowania z odpadami komunalnymi oraz ewentualne o¶wiadczenia przez nich przekazane. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikaæ, jakiej nieruchomo¶ci dotyczy zdarzenie oraz w jakim dniu i o jakiej godzinie do niego dosz³o. 33. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do monitorowania ilo¶ci odpadów komunalnych gromadzonych na nieruchomo¶ciach w odniesieniu do deklarowanej liczby osób zamieszkuj±cych te nieruchomo¶ci. W przypadku stwierdzenia zwiêkszonej ilo¶ci odpadów podczas kilku kolejnych odbiorów odpadów z nieruchomo¶ci, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pisemnego poinformowania Zamawiaj±cego o tym fakcie. 34. Standard sanitarny wykonania us³ug oraz ochrony ¶rodowiska: a) Wykonawca zobowi±zany bêdzie realizowaæ zamówienie przy wykorzystaniu minimum sprzêtu, o którym mowa w SIWZ. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urz±dzeñ nale¿y zapewniæ, aby urz±dzenia te utrzymane by³y we w³a¶ciwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urz±dzenia musz± byæ zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostaniem siê na zewn±trz odpadów podczas ich magazynowania, prze³adunku, a tak¿e transportu. Pojazdy i urz±dzenia musz± byæ poddawane myciu i dezynfekcji z czêstotliwo¶ci± gwarantuj±c± zapewnienie im w³a¶ciwego stanu sanitarnego, nie rzadziej ni¿ raz na miesi±c, a w okresie letnim, nie rzadziej ni¿ raz na 2 tygodnie, b) Wykonawca zobowi±zany bêdzie posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce wykonanie czynno¶ci, o których mowa w ppkt a. Pojazdy musz± na koniec dnia roboczego byæ opró¿nione z odpadów i byæ zaparkowane wy³±cznie na terenie bazy magazynowo- transportowej, c) Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowi±zany jest do utrzymania pojemników do gromadzenia odpadów biodegradowalnych w stanie czysto¶ci zarówno zewnêtrznej jak i wewn±trz oraz zobowi±zany jest do okresowego dezynfekowania - przynajmniej 2 razy w roku; d) Wykonawca zobowi±zany bêdzie równie¿ do odbioru odpadów, z nieruchomo¶ci zamieszka³ych, le¿±cych luzem obok zape³nionych pojemników oraz doprowadzenia do porz±dku terenów przyleg³ych, zanieczyszczonych wskutek przepe³nienia pojemników do gromadzenia odpadów z winy Wykonawcy. Obowi±zek ten winien byæ realizowany niezw³ocznie po opró¿nieniu pojemników. 35. Wykonawca jest zobowi±zany do realizacji us³ug równie¿ w przypadku, kiedy dojazd do nieruchomo¶ci jest utrudniony, w szczególno¶ci w przypadku: z³ych warunków atmosferycznych, uwarunkowañ i kszta³tu terenu, szeroko¶ci i jako¶ci drogi, z powodu prowadzonych remontów dróg, objazdów, uroczysto¶ci itp. W tym celu Wykonawca jest zobowi±zany odebraæ odpady niezw³ocznie, lecz nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 2 dni roboczych, liczonych od dnia planowanego wywozu odpadów okre¶lonych w harmonogramie. W takich przypadkach Wykonawcy nie przys³uguj± roszczenia z tytu³u wzrostu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. 36. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do prowadzenia dokumentacji odbioru, zagospodarowania i recyklingu odpadów, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w tym do przedk³adania Zamawiaj±cemu innych informacji dot. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, je¶li w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiaj±cego na³o¿ony zostanie obowi±zek sporz±dzania innych sprawozdañ z zakresu gospodarki odpadami. 37. Wykonawca jest odpowiedzialny zachowanie nale¿ytej staranno¶ci w realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym za jako¶æ oraz zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi opisanymi w niniejszym rozdziale. 38. W toku realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest do wspó³dzia³ania z Zamawiaj±cym, przedstawiania na ¿±danie Zamawiaj±cego informacji i wyja¶nieñ zwi±zanych z realizacj± zawartej umowy. 39. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyja¶nienia w±tpliwo¶ci dotycz±cych tre¶ci SIWZ. 40. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040), osób bezpo¶rednio bior±cych udzia³ w realizacji zamówienia, tj. pracowników którzy bêd± wykonywaæ czynno¶ci kierowców ¶mieciarek oraz pracowników obs³ugi ¶mieciarek - operatorów, polegaj±ce na odbieraniu odpadów, chyba ¿e z odrêbnych przepisów prawa wynika, ¿e osoby te nie musz± byæ zatrudnione na podstawie umowy o pracê. 41. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
II.5) G³ówny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90511000-2 |
90512000-9 |
90513100-7 |
90533000-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 10 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2020-01-01 lub zakoñczenia: 2020-10-31
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-01-01 | 2020-10-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ aktualny/-e
- wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w Jab³onowie Pomorskim,
- zezwolenie na transport, zbieranie i przetwarzanie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 701),
- wpis do rejestru podmiotów zbieraj±cych zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez G³ówny Inspektorat Ochrony ¦rodowiska zgodnie z ustaw± z 11.09.2015 r. o zu¿ytym sprzêcie elektrycznym i elektronicznym;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 500.000,00 PLN;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³ posiadanie lub dysponowanie wyposa¿eniem umo¿liwiaj±cym odbieranie odpadów komunalnych. W tym zakresie Wykonawca musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e bêdzie dysponowa³ co najmniej:
- 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
- 2 pojazdami z komor± dwudzieln± przystosowan± do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych,
- 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej z urz±dzeniem hakowym/HDS.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania (25 ust. 1 pkt 3 ustawy): 1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Zamawiaj±cy dokona wezwania do dostarczenia o¶wiadczenia, je¶li zajdzie taka konieczno¶æ, tj. w przypadku gdy z³o¿ono co najmniej 2 oferty a Wykonawca nie zastosowa³ siê do zapisu Rozdzia³u VI ust. 2 SIWZ; 3) W przypadku Wykonawcy, który ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ zamiast dokumentów wymienionych w ust. 4 pkt 1, dostarczenia dokumentu lub dokumentów wystawionych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e: o nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy dotycz±ce terminu wystawienia dokumentu potwierdzaj±cego stosuje siê odpowiednio.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy):
1) dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga dokumentów wskazanych w Rozdziale V ust. 2 pkt 1 SIWZ ,
2) dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej: Zamawiaj±cy wymaga dokumentów wskazanych w Rozdziale V ust. 2 pkt 2 SIWZ,
3) dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy wymaga wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, potwierdzaj±cego spe³nianie warunku okre¶lonego w Rozdziale V ust. 2 pkt 3 SIWZ. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. formularz ofertowy, sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SIWZ; 2. w przypadku, gdy ofertê sk³ada konsorcjum, Wykonawcy zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty odpowiednie pe³nomocnictwo(a) udzielone przez uczestników konsorcjum, a w przypadku, gdy do realizacji przedmiotowego zamówienia zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców b±d¼ stosown± umowê; 3. zaleca siê do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie dotycz±ce ochrony danych osobowych, zgodne ze wzorem za³±cznika nr 3 do SIWZ. 4. Wraz z ofert±, której wzór stanowi za³±cznik nr 1 do niniejszej SIWZ, nale¿y do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert: 1) Wykonawcy: a) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotycz±ce braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ; b) pe³nomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca sk³ada ofertê przez ustanowionego pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie do podpisania oferty, sk³adania o¶wiadczeñ i zaci±gania zobowi±zañ w imieniu Wykonawcy; c) Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w o¶wiadczeniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ; 2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia: a) pe³nomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (np. uczestników konsorcjum, spó³ki cywilne); b) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotycz±ce braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ; c) o¶wiadczenie, o którym mowa w lit. b) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
odleg³o¶æ | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Ogólne postanowienia umowy zawarto w za³±czniku nr 6 do SIWZ. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zmiany umowy mog± byæ wprowadzone, jedynie w przypadku je¿eli obydwie strony umowy zgodnie uznaj±, ¿e zasz³y wskazane okoliczno¶ci oraz wprowadzenie zmian jest niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia, w szczególno¶ci; a) dzia³ania si³y wy¿szej, przez któr± rozumieæ nale¿y zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od stron, którego strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy, którego nie mo¿na unikn±æ, ani któremu strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, której nie mo¿na przypisaæ drugiej stronie. Za si³ê wy¿sz± warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, ska¿enia, itp. b) zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego w szczególno¶ci spowodowanych problemami z jego zdolno¶ci± p³atnicz± lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, c) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron, d) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonywania zamówienia, w przypadku zdarzeñ losowych niezale¿nych od Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego, e) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego, f) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie netto pozostaje do koñca realizacji umowy bez zmian, g) w zakresie zmiany czêstotliwo¶ci odbioru odpadów, rodzaju i ilo¶ci frakcji odbieranych odpadów oraz ilo¶ci pojemników odebranych odpadów od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci w przypadku zmiany Regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Jab³onowo Pomorskie, h) postanowienia umowne mog± byæ zmienione na podstawie przepisów art. 144 ustawy Pzp. Wszelkie spory wynikaj±ce z realizacji umowy rozstrzygane bêd± przez s±d powszechny w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-12-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie jest: Burmistrz Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie; 2. inspektorem ochrony danych osobowych jest p. Mateusz Szenbek, kontakt.@bodo24.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie: 1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. .8 a w zwi±zku z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej "ustawa" oraz 2) art. 6 ust. 1 lit. e RODO, w celu przetwarzania niezbêdnego do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorz±dzie gminnym; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8, art. 96 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz na podstawie ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres co najmniej: 1) 5 lat liczonych od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (w przypadku uniewa¿nienia postêpowania), 2) 10 lat liczonych od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (w przypadku zawarcia umowy na realizacjê zamówienia), tj. zgodnie z obowi±zuj±cym Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, a je¿eli zamówienie publiczne by³o w ca³o¶ci lub w czê¶ci finansowane ze ¶rodków europejskich, okres przechowywania dokumentacji okre¶la w³a¶ciwa Instytucja Wdra¿aj±ca/Zarz±dzaj±ca; 6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. nie przys³uguje Pani/Panu: 1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW OD ZAMAWIAJ¡CEGO W ROKU 2025 Z PODZIA£EM NA CZʦCI
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Chrzanów
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powsta³ych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Dostawa i monta¿ dwóch pomp zatapialnych, ¿eliwnych które zast±pi± uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD ¦winouj¶cie -£unowo
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomo¶ci nale¿±cych do Gminy Milanówek.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie/unieszkodliwienie odpadów pochodz±cych z utrzymania czysto¶ci w budynkach i na terenach komunalnych Gminy Wielka Wie¶ w 2025 r
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.