Ogłoszenie z dnia 2011-04-03
Łódź: usługa koordynatora Projektu Równe szanse - lepsze jutro realizowanego w Szkole Podstawowej nr 79 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 62704 - 2011; data zamieszczenia: 03.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 79 im. Łódzkich Olimpijczyków w Łodzi, ul. Pomorska 138, 91-404 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 678 60 70, faks 42 678 60 70.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa koordynatora Projektu Równe szanse - lepsze jutro realizowanego w Szkole Podstawowej nr 79 w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi koordynatora projektu Równe szanse - lepsze jutro, realizowanego w ramach priorytetu IX Rozwój, wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych programu operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 przez Szkołę Podstawową nr 79 w Łodzi finansowanego ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługa koordynatora projektu (kod CPV 75112100-5: Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu) obejmuje: -przedstawianie instytucji pośredniczącej informacji dotyczących realizacji projektu w postaci wniosku o płatność, -prowadzenie biura projektu, -sporządzenie informacji końcowej z realizacji projektu, -ustalenie harmonogramu działań związanych z realizacją projektu i kierowanie działaniami zgodnie z harmonogramem, -kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej, -przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach, -nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem -ścisła współpraca z osobami z grupy zarządzającej projektem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Priorytet IX Rozwój, wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych programu operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Winiarska-Harbat, ul Sczanieckiej 19 m. 16, 93-342 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60000,00
Oferta z najniższą ceną: 60000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W przypadku koordynatora Projektu przyjmuje się zastosowanie zamówienia z wolnej ręki na usługi niepriorytetowe bez zaistnienia żadnych przesłanek zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst ujednolicony) Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655. Postępowanie o udzielenie zamówienia na stanowisko koordynatora Projektu, można przeprowadzić w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zakres obowiązków wskazuje na działania typowo administracyjne w projekcie (prowadzenie sekretariatu, dokumentacji personalnej i pedagogicznej projektu, opracowanie i rozpowszechnianie harmonogramu zajęć, dystrybucja materiałów promocyjno - rekrutacyjnych, opracowanie regulaminu i przeprowadzenie rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych). Zakres obowiązków należy zakwalifikować do kategorii Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu - kod CPV: 75.11.21.00-5. Usługi te kwalifikują się do kategorii 27: Inne usługi w załączniku II B do Dyrektywy 2004 18 WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dn.31.03.2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi. Zgodnie z komentarzem Jerzego Piroga do ustawy Pzp: Do kategorii innych usług nie wolno jednak zaliczyć tych usług, które wymienione są w załącznikach IIA i XVII A do ww. dyrektywy. Katalog usług wymienionych w tych załącznikach ma charakter zamknięty, co oznacza, że wszelkie nowe usługi będą kwalifikowane do usług niepriorytetowych [Jerzy Pirog, Prawo zamówień publicznych. Komentarz, 9 wydanie, Wyd. C.H. Beck, Warszawa 2009]. Wymienione usługi administracyjne nie znajdują się w Załączniku II A (obecnie VI), zatem można je zaliczyć do wskazanej kategorii 27.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.