Ogłoszenie z dnia 2019-11-27
Ogłoszenie nr 628949-N-2019 z dnia 2019-11-27 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie: Przeprowadzenie certyfikowanych kursów specjalistycznych dla studentów PWSZ w Tarnowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane jest ze środków Projektu "Perspektywy Wspo?łpraca Synergia Zarza?dzanie w Tarnowie" wspo?łfinansowanego przez Unie? Europejska? ze s?rodko?w Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwo?j. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badan? i Rozwoju z III Osi priorytetowej: Szkolnictwo wyz?sze dla gospodarki i rozwoju; Działanie 3.5 Kompleksowe programy szko?ł wyz?szych. Nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-Z087/17-00.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny
85163430300000, ul.
ul. Mickiewicza
8
,
33-100
Tarnów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
014 6316601, 6316612, e-mail
j_ligeza@pwsztar.edu.pl, faks
146 316 600.
Adres strony internetowej (URL): https://www.pwsztar.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.pwsztar.edu.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.pwsztar.edu.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
PWSZ w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie certyfikowanych kursów specjalistycznych dla studentów PWSZ w Tarnowie
Numer referencyjny:
L.Dz./PRO-dzpz/382-6/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pięciu certyfikowanych kursów specjalistycznych dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie (części zamówienia od 1 do 5). Zamówienie finansowane jest ze środków Projektu "Perspektywy Wspo?łpraca Synergia Zarza?dzanie w Tarnowie" wspo?łfinansowanego przez Unie? Europejska? ze s?rodko?w Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwo?j. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badan? i Rozwoju z III Osi priorytetowej: Szkolnictwo wyz?sze dla gospodarki i rozwoju; Działanie 3.5 Kompleksowe programy szko?ł wyz?szych. Nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-Z087/17-00. 1. Wymagania dotyczące wszystkich szkoleń 1) Liczba edycji szkoleń: 3. 2) Okres realizacji: 2019r-2022r. 3) Uczestnicy: studenci Zamawiającego spełniający kryteria projektu. 4) Wycena: Cena za przeprowadzenie całego szkolenia jest sumą cen wszystkich edycji szkolenia prowadzonych w kolejnych latach (3 edycje). W przypadku edycji składających się z więcej niż jednego szkolenia (dotyczy Części 2) należy podać odrębnie ceny każdego szkolenia w edycji. 5) Materiały dydaktyczne do szkoleń: Muszą zawierać oznaczenie graficzne oraz informację o projekcie zgodnie z wymaganiami projektu. 6) Język szkoleń - polski. 7) Wymagania dokumentacyjne (dla każdego szkolenia): * Opracowanie programu szkolenia * Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym zasad udziału w zajęciach (ogólne zasady, nieobecności etc.) * Opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym dokumentacji zgodnie z etapami weryfikacji uzyskanych kompetencji zgodnie z pkt 12. Wymagane jest opracowanie etapu II, III oraz IV * Dokumentowanie obecności uczestników na zajęciach * Gromadzenie wytworzonych w trakcie zajęć materiałów oraz prac, w tym prac zaliczeniowych, testów, prezentacji, raportów * Wszystkie w/w dokumenty, materiały oraz prace muszą zostać przekazane Zamawiającemu po zrealizowaniu edycji szkolenia 8) Wymagania pomiaru dydaktycznego (dla każdego szkolenia): * Przeprowadzenie bilansu kompetencji "na wejściu" * Przeprowadzenie bilansu kompetencji "na wyjściu" (pkt. 12, etap III) * Przeprowadzenie porównania obydwu bilansów i wykazanie, w formie raportu dla każdego studenta, przyrostu kompetencji w odniesieniu do zdefiniowanych standardów wymagań tj. efektów uczenia się (pkt. 12, etap IV) 9) Certyfikacja: Dla każdego uczestnika, który zrealizował program szkolenia, zostanie wydany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. Wzór certyfikatu do ustalenia z zamawiającym po wyborze oferty. 10) Miejsce odbywania szkolenia: Siedziba Zamawiającego tj. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów. 11) Oznaczenia: * 1 godzina oznacza 60 min. * 1 godzina lekcyjna oznacza 45 min. 12) Weryfikacja uzyskania kompetencji Weryfikacja uzyskania kompetencji odbywa się zgodnie ze Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Załącznik nr 1 do siwz). Definicje wskaźników monitorowania POWER - definicja wskaźnika dotycząca kompetencji), tj. poprzez zrealizowanie wszystkich wymaganych etapów: ETAP I - Zakres - zdefiniowanie w ramach wniosku o dofinansowanie grupy docelowej do objęcia wsparciem oraz wybranie obszaru interwencji EFS, który będzie poddany ocenie (został zdefiniowany we wniosku aplikacyjnym, grupa/y objęte wsparciem), ETAP II - Wzorzec - zdefiniowanie standardu wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonych działań projektowych, ETAP III - Ocena - przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie, ETAP IV - Porównanie - porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie. Kompetencja to wyodrębniony zestaw efektów uczenia się/kształcenia. Opis kompetencji zawiera jasno określone warunki, które powinien spełniać uczestnik projektu ubiegający się o nabycie kompetencji tj. wyczerpującą informację o efektach uczenia się dla danej kompetencji oraz kryteria i metody ich weryfikacji. 2. Wymagania dotyczące szkoleń (części od 1 do 5) Część 1 - Szkolenie "Altium Designer - projektowanie PCB kompleksowe" 1. Czas trwania szkolenia: 3 dni (3 x 8 godzin). 2. Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie. 3. Forma organizacji zajęć: 3 spotkania. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 4 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron. 4. Liczba uczestników: do 12 studentów. 5. Program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: * Środowisko Altium Designer - obsługa oraz jego konfiguracja * Przechowywanie danych w programie - dokumenty i projekty * Podstawy edytora schematu * Nawigacja po projekcie, edycja globalna * Tworzenie własnego szablonu schematu * Wstawianie i parametryzacja elementów bibliotecznych * Łączenie elementów na schemacie * Kompilowanie i weryfikacja projektu * Wstawianie dyrektyw oraz parametryzacja schematu * Tworzenie elementów bibliotecznych * Budowa schematu z wycinków * Budowa projektu wielokanałowego * Synchronizacja schematu * Tworzenie nowej płytki PCB * Synchronizacja schematu z PCB * Konfiguracja warstw oraz przelotek * Rozmieszczanie elementów * Prowadzenie ścieżek w tym również sygnałów różnicowych * Tworzenie reguł projektowych i weryfikacja projektu * Penalizacja projektu * Generowanie dokumentacji technologicznej - Gerber, NCDrill, Pick&Place 6. Pracownia/Sala szkoleniowa: uczelnia zapewnia pracownię komputerową z odpowiednią liczbą stanowisk z systemem operacyjnym Windows (min. wersja 7) wyposażonych w oprogramowanie Altium Designer z aktywną subskrypcją w wersji akademickiej. 7. Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie: * Minimum 5 - letnie doświadczenie w projektowaniu PCB przy użyciu programu Altium Designer. * Minimum 5 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu projektowania PCB przy użyciu programu Altium Designer. 8. Podmiot realizujący: * brak dodatkowych wymagań. 9. Egzamin certyfikacyjny: nie wymagany. Część 2 - Szkolenie "The KNX Basic Course" 1. Czas trwania szkolenia: 4 dni (4 x 10 godzin lekcyjnych). 2. Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 2 szkolenia. 3. Forma organizacji zajęć: 4 spotkania. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 4 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron. 4. Liczba uczestników: do 16 studentów (2 szkolenia * do 8 studentów = do 16 studentów). 5. Program szkolenia: musi być zgodny z wymaganiami certyfikacji KNX Association, Brussels, w tym musi obejmować następujące zagadnienia: * Podstawy systemu KNX * Komunikacja w systemie KNX * Topologia systemu KNX * Urządzenia magistralne pracujące w systemie KNX * Instalacja systemu KNX * KNX Powerline * Integracja systemu KNX z innymi * Sterowanie oświetleniem, roletami, ogrzewaniem przez system KNX * Tworzenie projektu i struktury budynku w rozbudowanym projekcie * Tworzenie topologii, adresowanie, magistrale * Funkcje centralne, testowe, bezpieczeństwa, nagrywania, kopiowania urządzeń * Weryfikacja, uruchamianie oraz dokumentowanie projektu * Zarządzanie urządzeniami * Parametryzacja i uruchomienie typowych obiektów (stacji pogodowych, czujników ruchu i obecności, czujników natężenia oświetlenia, paneli dotykowych) * Wprowadzenie do programowania modułów logicznych oraz programów wizualizacyjnych 6. Pracownia/Sala szkoleniowa: uczelnia zapewnia pracownię komputerową z odpowiednią liczbą stanowisk z systemem operacyjnym Windows (min. wersja 7). Pracownia wyposażona jest w projektor multimedialny. 7. Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie: * Status KNX Tutor * Minimum 5 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu KNX 8. Podmiot realizujący: * Wymagane posiadanie statusu certyfikowanego centrum szkoleniowego KNX "KNX Certified Training Centre" dla szkolenia "The KNX Basic Course", * Zapewnia niezbędny sprzęt oraz oprogramowanie (w wersji nie niższej niż ETS 5) do realizacji szkolenia. 9. Egzamin certyfikacyjny: egzamin końcowy pozwalający uzyskać Międzynarodowy Certyfikat wystawiany przez KNX Association, Brussels. Część 3 - Szkolenie "Profesjonalna administracja systemem Linux" 1. Czas trwania szkolenia: 7 dni (7 x 8 godzin). 2. Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie. 3. Forma organizacji zajęć: 7 spotkań. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 4 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron. 4. Liczba uczestników: do 10 studentów. 5. Program szkolenia: musi być zgodny z wymaganiami certyfikacji Linux Professional Institute (LPIC-2) w tym musi obejmować następujące zagadnienia: * Serwer WEB z wykorzystaniem systemu Linux, Apache, DB oraz PHP * Zarządzanie dyskami (LVM, macierze RAID, szyfrowanie) * Bezpieczeństwo danych oraz kopie zapasowe (rdiff-backup, Bareos/Bacula) * Wirtualizacja w systemie Linux (KVM, XEN) * Nadzorowanie infrastruktury z użyciem systemu Linux (SNMP, Nagios, Munin) * Automatyzacja zadań, zarządzanie infrastrukturą (Ansible) * Konteneryzacja (Docker) 6. Pracownia/Sala szkoleniowa: uczelnia zapewnia pracownię komputerową z odpowiednią liczbą stanowisk wyposażonych w oprogramowanie niezbędne do realizacji szkolenia. Pracownia wyposażona jest w projektor multimedialny. 7. Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie: * Posiadanie certyfikatu Linux Professional Institute (LPIC) lub Red Hat Certified Engineer (RHCE) * Minimum 5 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu administracji systemem Linux 8. Podmiot realizujący: * Wymagane autoryzowane partnerstwo Linux Professional Institute "Gold Approved Training Partner" 9. Egzamin certyfikacyjny: nie wymagany. Część 4 - Szkolenie "Programowanie sterowników PLC i paneli HMI" 1. Czas trwania kursu: 3 dni (3 x 8 godzin) 2. Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie 3. Forma organizacji zajęć: 3 spotkania. Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 4 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron 4. Liczba uczestników: do 10 studentów 5. Program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: * Obsługa sterowników PLC i paneli HMI * Oprogramowanie narzędziowe sterowników PLC i paneli HMI * Praca off-line z projektem, symulacja działania programu * Połączenie on-line ze sterownikiem * Wspierane interfejsy komunikacyjne * Praca z projektem, wgrywanie projektu z dysku do sterownika, zaczytywanie zawartości sterownika, sposoby zabezpieczania programu sterownika przed nieautoryzowanym odczytaniem * Wykorzystanie wejść/wyjść analogowych (przykłady) * Wykorzystanie wejść/wyjść cyfrowych (przykłady) * Wykorzystanie czujników (przykłady) * Komunikacja sterownika z panelem HMI * Biblioteki, wykresy, alarmy i animacje w HMI * Bargrafy i wyświetlacze wskazówkowe w HMI 6. Program szkolenia: musi być uzgodniony w porozumieniu z Zamawiającym. 7. Pracownia/Sala szkoleniowa: uczelnia zapewnia pracownię komputerową z odpowiednią liczbą stanowisk z systemem operacyjnym Windows (min. wersja 7). 8. Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie: * Minimum 5 - letni staż pracy w firmie w branży automatyki przemysłowej * Minimum 5 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów z branży automatyki 9. Podmiot realizujący: * prowadzi szkolenia dla klientów z przemysłu od minimum 2 lat * prowadzi szkolenia z zakresu automatyki dla studentów od minimum 2 lat * zabezpiecza i przygotowuje sprzęt szkoleniowy oparty o rozwiązania stosowane aktualnie w przemyśle (minimum 5 kompletnych zestawów dla 10 uczestników) 10. Zajęcia zakończone egzaminem i wydaniem certyfikatu po spełnieniu przez uczestnika określonych wymagań Część 5 - Szkolenie "SEP w grupie elektroenergetycznej G1 w zakresie eksploatacji (E)" 1. Czas trwania kursu: min. 20 godzin lekcyjnych (min. 10 x 2 godzin lekcyjnych) + przeprowadzenie egzaminu. 2. Liczba szkoleń w ramach pojedynczej edycji: 1 szkolenie 3. Forma organizacji zajęć: min. 10 spotkań w cyklu cotygodniowym (1 spotkanie/tydzień). Zamawiający uzgodni terminarz zajęć nie później niż 4 tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia, a wszelkie zmiany będą uzgadniane na zasadzie porozumienia stron. 4. Liczba uczestników: do 15 studentów. 5. Program szkolenia: musi być uzgodniony w porozumieniu z Zamawiającym. 6. Pracownia/Sala szkoleniowa: uczelnia zapewnia pracownię/salę szkoleniową z projektorem multimedialnym. 7. Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie: * osoby prowadzące kurs oraz przeprowadzające egzamin, muszą posiadać wymagane kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, * Minimum 5 - letni staż pracy w firmie w branży elektrycznej * Minimum 5 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów z branży elektrycznej 8. Podmiot realizujący: * prowadzi szkolenia dla klientów z przemysłu od minimum 5 lat * prowadzi szkolenia z zakresu elektryki od minimum 5 lat, 9. Egzamin certyfikacyjny: egzamin końcowy pozwalający uzyskać uprawnienia elektroenergetyczne w grupie G1 w zakresie eksploatacji (E).
II.5) Główny kod CPV: 80.53.10.00 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2022-06-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek gdy dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. dysponuje lub będzie dysponować co najmniej następującymi osobami:
- Część 1 - Szkolenie "Altium Designer - projektowanie PCB kompleksowe"
Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:
* Minimum 5 - letnie doświadczenie w projektowaniu PCB przy użyciu programu Altium Designer.
* Minimum 5 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu projektowania PCB przy użyciu programu Altium Designer.
- Część 2 - Szkolenie "The KNX Basic Course"
Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:
* Status KNX Tutor
* Minimum 5 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu KNX
- Część 3 - Szkolenie "Profesjonalna administracja systemem Linux"
Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:
* Posiadanie certyfikatu Linux Professional Institute (LPIC) lub Red Hat Certified Engineer (RHCE)
* Minimum 5 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu administracji systemem Linux
- Część 4 - Szkolenie "Programowanie sterowników PLC i paneli HMI"
Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:
* Minimum 5 - letni staż pracy w firmie w branży automatyki przemysłowej
* Minimum 5 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów z branży automatyki
- Część 5 - Szkolenie "SEP w grupie elektroenergetycznej G1 w zakresie eksploatacji (E)"
Kwalifikacje osoby/osób prowadzących szkolenie:
* osoby prowadzące kurs oraz przeprowadzające egzamin, muszą posiadać wymagane kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,
* Minimum 5 - letni staż pracy w firmie w branży elektrycznej
* Minimum 5 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów z branży elektrycznej
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca przedkłada: a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca przedkłada wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wsparcie edukacyjne dla uczestników szkolenia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 8 do siwz
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 8 do niniejszej siwz. 2. Zamawiający informuje, że nie przewiduje istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do oferty. 3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. 4. Zamawiający będzie odbierał od Wykonawcy ustrukturyzowane faktury elektroniczne przesyłane na konto Zamawiającego na platformie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-06, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Część 1 - Szkolenie "Altium Designer - projektowanie PCB kompleksowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80531000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wsparcie edukacyjne dla uczestników szkolenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Część 2 - Szkolenie "The KNX Basic Course" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80531000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wsparcie edukacyjne dla uczestników szkolenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Część 3 - Szkolenie "Profesjonalna administracja systemem Linux" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80531000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wsparcie edukacyjne dla uczestników szkolenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Część 4 - Szkolenie "Programowanie sterowników PLC i paneli HMI" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80531000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wsparcie edukacyjne dla uczestników szkolenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Część 5 - Szkolenie "SEP w grupie elektroenergetycznej G1 w zakresie eksploatacji (E)" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80531000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
wsparcie edukacyjne dla uczestników szkolenia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzone postępowanie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.