Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-12-07
Ogłoszenie nr 629748-N-2017 z dnia 2017-12-07 r.
Gmina Tyszowce: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tyszowce w roku 2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Tyszowce, krajowy numer identyfikacyjny
95036905000000, ul.
ul. 3 Maja
8
,
22630
Tyszowce, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
084 661 93 15, e-mail
tyszowce@tyszowce.pl, faks
084 661 21 29.
Adres strony internetowej (URL): umtyszowce.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
umtyszowce.bip.lubelskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Na podstawie Art. 10c. 1. PZP Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu ofert, toteż składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz.1113 z późn. zm. ), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Gmina Tyszowce, ul. 3 Maja 8, 22- 630 Tyszowce
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tyszowce w roku 2018
Numer referencyjny:
ZP. 271.16.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Tyszowce. Dane dotyczące Gminy Tyszowce, istotne z punktu widzenia zamówienia: - obszar Gminy Tyszowce wynosi 129,48 km2, - w skład Gminy Tyszowce wchodzi 20 sołectw: - Sołectwo Czartowiec obejmuje miejscowość Czartowiec; - Sołectwo Czartowiec - Kolonia obejmuje miejscowość Czartowiec - Kolonia; - Sołectwo Czartowczyk obejmuje miejscowość Czartowczyk; - Sołectwo Czermno obejmuje miejscowość Czermno; - Sołectwo Kazimierówka obejmuje miejscowość Kazimierówka; - Sołectwo Klątwy obejmuje miejscowość Klątwy; - Sołectwo Lipowiec obejmuje miejscowość Lipowiec; - Sołectwo Podbór obejmuje miejscowości Podbór; - Sołectwo Marysin obejmuje miejscowość Marysin; - Sołectwo Mikulin obejmuje miejscowość Mikulin; - Sołectwo Niedźwiedzia Góra obejmuje miejscowość Niedźwiedzia Góra; - Sołectwo Perespa obejmuje miejscowość Perespa oraz miejscowość Perespa - Kolonia; - Sołectwo Przewale obejmuje miejscowość Przewale i jej integralne części: Kolonia Przewale i Zielone; - Sołectwo Rudka obejmuje miejscowość Rudka; - Sołectwo Soból obejmuje miejscowość Soból; - Sołectwo Zamłynie obejmuje miejscowość Zamłynie; - Sołectwo Wakijów obejmuje miejscowość Wakijów; - Sołectwo Wojciechówka obejmuje miejscowość Wojciechówka; - Sołectwo Tyszowce stanowi część miasta Tyszowce oznaczonego, jako Jurydyka, Majdan, Podgórze i obejmującego ulice: Antoniego Łukaszewskiego; Armii Krajowej - numer 15; Czarnieckiego - numery parzyste; Hetmańska; Jurydyka; Kilińskiego; Konfederacji Tyszowieckiej; Kościelna; Nadrzeczna; Niezgody; 3 Maja - numery parzyste; Ogrodowa; Partyzantów; Podgórze; Rynek; Sportowa; Szewska; Szwedzka, Szkolna i Targowa; -Sołectwo Dębina obejmuje część miasta Tyszowce oznaczonego, jako Dębina i obejmującego ulice: Armii Krajowej od numeru 1 do numeru 13 i od numeru 2 do numeru 10; Czarnieckiego - numery nieparzyste; Jaśminowa; Kątek; Mała; Średnia; 3 Maja - numery nieparzyste; Polna; Słoneczna i Wielka. Szacunkowa zakładana ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania z terenu gminy Tyszowce w 2018 roku - 714,02 Mg Przed podpisaniem umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz gospodarstw domowych oraz informację czy dane gospodarstwo domowe zadeklarowało segregowanie odpadów komunalnych. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym: 1) odpady mokre tj. ulegające biodegradacji, 2) odpady tzw. suche w tym: a) szkło oraz opakowania ze szkła, b) papier i tektura oraz opakowania z papieru i tektury, c) tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, d) metal oraz opakowania z metali, e) popiół; 3) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 4) odpady wielkogabarytowe, 5) zużyte opony, 6) przeterminowane leki i chemikalia oraz zużyte baterie i akumulatory, 7) odpady budowlane i rozbiórkowe, 8) pozostałe odpady po selektywnej zbiórce, 9) niesegregowane odpady (zmieszane). 2.a. Wykonawca odbierający odpady w roku 2018 jest obowiązany obligatoryjnie zaopatrywać właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady w sposób selektywny w trzy rodzaje worków utrzymanych w kolorze: - zielonym, w zakresie obejmującym pojemniki do gromadzenia szkła, - żółtym, w zakresie obejmującym pojemniki do gromadzenia tworzyw sztucznych i metalu, - szarym lub czarnym, w zakresie obejmującym pojemniki do gromadzenia popiołu i pozostałości odpadów po selektywnej zbiórce. Każdy rodzaj z tych odpadów gromadzony winien być w oddzielnym pojemniku tj. popiół - oddzielny pojemnik, niesegregowane odpady (zmieszane) - oddzielny pojemnik i pozostałości odpadów po selektywnej zbiórce - oddzielny pojemnik. Na życzenie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady w sposób selektywny Wykonawca odbierający odpady w roku 2018 jest obowiązany dostarczyć dodatkowo dwa rodzaje worków w kolorze: - niebieskim, w zakresie obejmującym pojemniki do gromadzenia papieru i tektury, - brązowym, w zakresie obejmującym pojemniki do gromadzenia komunalnych odpadów ulegających biodegradacji (mokre). 2.b. Wykonawca odbierający odpady w roku 2018 jest obowiązany obligatoryjnie zaopatrywać właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady w sposób nieselektywny (zmieszany) w jeden rodzaj worków utrzymanych w kolorze: - szarym lub czarnym, w zakresie obejmującym pojemniki do gromadzenia niesegregowanych odpadów (zmieszane). 3. Wykonawca odbierający odpady ponosi odpowiedzialność finansową za uszkodzenie z jego winy pojemnika będącego własnością właściciela nieruchomości. 4. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych następujących frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością: 1) Zabudowa jednorodzinna: a) odpady mokre tj. ulegające biodegradacji (w okresie od kwietnia do października): - część miejska gminy - jeden raz na dwa tygodnie, - część wiejska gminy - jeden raz na miesiąc, b) odpady mokre tj. ulegające biodegradacji (w okresie od listopada do marca): - część miejska gminy - jeden raz na miesiąc, - część wiejska gminy - jeden raz na dwa miesiące, c) odpady tzw. suche, w tym szkło, papier i tektura oraz tworzywa sztuczne i metal zebrane selektywnie - jeden raz na dwa miesiące, d) popiół zebrany selektywnie, powinien być opróżniany: - w okresie od 1 października do 30 kwietnia jeden raz na miesiąc, - w okresie od 1 maja do 30 września jeden raz na dwa miesiące, e) odpady suche tj. niesegregowane odpady (zmieszane), pozostałe odpady po selektywnej zbiórce: - część miejska gminy - w okresie od kwietnia do października - jeden raz na dwa tygodnie, - część miejska gminy - w okresie od listopada do marca - jeden raz na miesiąc, - część wiejska gminy - w okresie od kwietnia do października - jeden raz na miesiąc, - część wiejska gminy - w okresie od listopada do marca - jeden raz na miesiąc, f) odpady wielkogabarytowe, opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - jeden raz na dwa miesiące, 2) Zabudowa wielolokalowa: a) odpady mokre tj. ulegające biodegradacji (w okresie od kwietnia do października): - część miejska gminy - jeden raz na tydzień, - część wiejska gminy - jeden raz na miesiąc, b) odpady mokre tj. ulegające biodegradacji (w okresie od listopada do marca): - część miejska gminy - jeden raz na miesiąc, - część wiejska gminy - jeden raz na dwa miesiące, c) odpady tzw. suche, w tym szkło, papier i tektura oraz tworzywa sztuczne i metal zebrane selektywnie - jeden raz na dwa miesiące, d) popiół zebrany selektywnie, powinien być opróżniany: - w okresie od 1 października do 30 kwietnia jeden raz na miesiąc, - w okresie od 1 maja do 30 września jeden raz na dwa miesiące, e) odpady suche tj. niesegregowane odpady (zmieszane), pozostałe odpady po selektywnej zbiórce: - część miejska gminy - w okresie od kwietnia do października - jeden raz na tydzień, - część miejska gminy - w okresie od listopada do marca - jeden raz na miesiąc, - część wiejska gminy - w okresie od kwietnia do października - jeden raz na miesiąc, - część wiejska gminy - w okresie od listopada do marca - jeden raz na miesiąc, f) odpady wielkogabarytowe, opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - jeden raz na dwa miesiące, 5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również posprzątanie miejsca wokół ww. pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z nie segregowanymi (zmieszanymi) oraz z segregowanymi odpadami komunalnymi. 6. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o harmonogramie odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogramy odbioru odpadów, które Zamawiający po ich akceptacji będzie publikował na stronie internetowej www.tyszowce.pl, Wykonawca zaś w formie wydruków owe harmonogramy po ich akceptacji przez Zamawiającego, będzie zobowiązany przekazywać właścicielom nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów. Na wyżej wymienionych wydrukach winna być umieszczona informacja, że właściciele nieruchomości mogą zgłaszać Wykonawcy reklamacje dotyczące niewłaściwego świadczenia usług. 7. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7.00-20.00 w dni powszednie, w oparciu o wykaz gospodarstw domowych oraz informację czy dane gospodarstwo domowe zadeklarowało segregowanie odpadów komunalnych. Wykaz ten dostarczany będzie Wykonawcy każdego miesiąca przez Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z Uchwałą Nr XI/73/2015 Rady Miejskiej w Tyszowcach z dnia 30 września 2015 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urz. Woj. Lubel. z 2015 r. poz. 3265) - wyznacza lokalizację Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanego dalej "PSZOK" na terenie należącym do Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tyszowcach przy ulicy Wielkiej 62. 1) Przedsiębiorca odbierający odpady komunalne zobowiązany jest do utworzenia i obsługi PSZOK. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2022, do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Tyszowce, na terenie, do którego posiada tytuł prawny (odległość liczona w linii prostej od granic gminy). Wykonawca musi spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 14. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest osiągnąć poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych. 15. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów. 16. Wykonawca, zgodnie z art. 9 lit. n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do sporządzania półrocznych sprawozdań. Sprawozdanie jest przekazywane Burmistrzowi Tyszowiec w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy.
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90512000-9 |
90513100-7 |
90533000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług- 10% , zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-01 lub zakończenia: 2018-12-31
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-01-01 | 2018-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach [tekst jedn. Dz. U. z 2017, poz.1289
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli;
- Wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości co najmniej 100 000,00 zł na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej . ( § 2 ust. 2 pkt 3 Rozp.), oraz
- wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł na podstawie dokumentu potwierdzającego fakt ubezpieczenia.
Informacje dodatkowe
Oceny pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokonuje w odniesieniu do wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wystarczającym jest, aby jeden z grupy takich podmiotów (konsorcjum) wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania każdy z grupy takich wykonawców (konsorcjum) podlega ocenie, czy nie zachodzą przesłanki wskazujące na wykluczenie z postępowania. Wypełnienie się choćby jednej z ww. przesłanek w odniesieniu do wykonawcy (pojedynczego) czy też jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) skutkuje koniecznością wykluczenia z postępowania.
W oparciu o brak podstaw do wykluczenia, weryfikowany jest także podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Potwierdzenie się choćby jednej z przesłanek do wykluczenia z postępowania w odniesieniu do podmiotu trzeciego skutkuje koniecznością wykazania się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu przez tego wykonawcę na nowo. Powyższe dokonuje się w trybie art. 26 ust. 3 w zw. z art. 22a ust. 6 ustawy Pzp.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
zdolności zawodowej;
Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w wykonaniu usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych, w tym wykonał bądź
wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę
polegającą na odbiorze odpadów komunalnych o wielkości co najmniej 700 Mg.
W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (zakończone), lecz także wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone w niniejszym w warunku ( ppkt c).
zdolności technicznej
Wykonawcy wykażą, że dysponują:
1) pojazdami umożliwiającymi odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz transport odpadów do wskazanych miejsc, tj.:
a) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych
b) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
c) co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej
2) bazą magazynowo - transportową spełniającą wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. (Dz.U z 2013 r, poz. 122).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art.22a ust.1), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 5.1 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Razem z ofertą; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. (wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, wykonawca przekazuje Zamawiającemu; Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (informacja po otwarciu ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Razem z ofertą;
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. (Według wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ)
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w tym punkcie
Na wezwanie Zamawiającego po dokonanej analizie i badaniu ofert dokumenty poniższe składa tylko wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza:
1. Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach [t.j. Dz.U. z 2017, poz. 1289].
2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy
( min. 100 000,00 zł), w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
3. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego- 100 000,00 zł.
4. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
5. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (Według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ).
6. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych- pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; (wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, stanowi potwierdzenie, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został wykonawcy faktycznie udostępniony toteż powinno być składane z ofertą. Inne dokumenty 1. Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 2. Formularz ofertowy (Wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ) Formularz należy złożyć w formie oryginału. 3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający dokona sprawdzenia, czy wymagana kwota wpłynęła na konto Zamawiającego w wymaganym terminie. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymagana kwota wadium. Ww. dokumenty muszą zostać złożone w formie oryginału.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego ,Urzędu Miejskiego w Tyszowcach- Bank Spółdzielczy w Łaszczowie 53962000050000877420000350 z adnotacją: "Wadium na: ZP. 271.16.2017"
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
6). Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Częstotliwość odbioru odpadów suchych w zabudowie wielolokalowej | 20,00 |
Dodatkowy odbiór odpadów wielkogabarytowych | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w trakcie realizacji usług w przypadkach niżej wymienionych. 16.1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp dopuszcza możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 16.2. Zmiany wynagrodzenia za wykonane zamówienie: - jeżeli nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT, - zmiana terminów płatności, wynikające z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy, o ile nie spowoduje konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy, - w przypadku zmiany opłaty środowiskowej wprowadzonej przez Ministra Ochrony Środowiska, nie więcej niż o różnicę pomiędzy wysokością dotychczasowej opłaty a nową opłatą. - w przypadku zmiany zakresu usługi wynikającej ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, 16.3. Inne zmiany: - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację zamówienia, - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego; - powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, - w zakresie zmiany osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego w przypadku: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, - nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacja, - zmiany danych adresowych , numerów konta, danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, - zmiany zakresu usług przez wprowadzenie nowych posesji określonych w załącznikach do umowy, wynikających z potrzeb Zamawiającego, 16.4. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: - zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, - strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności powodujących zmianę umowy, - wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. - Zamawiający nie ma obowiązku zmiany postanowień umowy, jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od wystąpienia okoliczności powodujących dokonanie zmiany, nie złoży Zamawiającemu, na piśmie, uzasadnionego i udokumentowanego wniosku o dokonanie zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
p) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.( Art. 8 ust. 3 Pzp)
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Słaboszów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kozłów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzywda
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Świerczów"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11...
- Usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Wicko w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.