eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup oprogramowania IBM



Ogłoszenie z dnia 2015-12-08

Nr: NP/2015/12/1122/PS

Przedmiot zamówienia: Zakup oprogramowania IBM

Typ: Niepubliczne

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Dostawy

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

Data publikacji: 2015-12-08

Data wygaśnięcia: 2015-12-15

CPV: -

Osoba kontaktowa: Jarosław Kalisz (ZA) jaroslaw.kalisz@gaz-system.pl 22 220 18 33

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : Zakup oprogramowania IBM
Nr obiektu inf.: I44
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi"
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić
wyjaśnień
albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem
terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową
dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w
ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców,
którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona
SIWZ.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w niniejszej
Specyfikacji.
2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia Zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne
ogłoszenie o Zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział.
Ogłoszenie o Zamówieniu niepublicznym w Postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego.
3. W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r.
Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
4. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez
konieczności podania przyczyny takiej czynności.
5. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych.
6. O zakończeniu Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia:
1) na stronie internetowej Zamawiającego, na której udostępniono SIWZ - w przypadku zakończenia
Postępowania
przed upływem terminu składania ofert,
2) wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty - w przypadku zakończenia Postępowania po upływie
terminu składania ofert.
Dodatkowe informacje : 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu Zamówienia w następujących terminach:
1) czynności określonych w § 1 ust. 1 pkt 1) Załącznika nr 3 do SIWZ poprzez zapewnienie dostępu do Oprogramowania i Aktualizacji przez strony www producenta Oprogramowania oraz poprzez dostarczenie Certyfikatu - w terminie 10 Dni roboczych od dnia podpisania Umowy,
2) świadczenia Usług gwarancyjnych - w terminie 1 roku od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru bez uwag i zastrzeżeń,
3) świadczenia Usług wsparcia technicznego - w terminie 1 roku od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru bez uwag i zastrzeżeń.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1. W celu zabezpieczenia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy (,,zabezpieczenie należytego wykonania umowy") Zamawiający wymagać będzie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości
10% wartości Umowy:
1) w pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek Zamawiającego: mBank S.A.
nr konta: 94 1140 1977 0000 5803 0100 1031;
2) w gwarancjach bankowych;
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
2. Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione jest w formie gwarancji bankowej albo gwarancji ubezpieczeniowej będzie gwarancją nieodwołalną
i bezwarunkową, płatną na pierwsze żądanie, wystawioną przez bank albo ubezpieczyciela zaakceptowanych przez Zamawiającego.
3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa obejmowała swoją treścią zobowiązanie solidarnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zobowiązanych z tytułu gwarancji).
4. W przypadku, gdy w treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej zastrzeżono, że gwarancja wygasa przed upływem wskazanego w niej okresu ważności, wraz z chwilą jej zwrotu gwarantowi, Zamawiający wymaga, przedłożenia oryginału ww. gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
5. Gwarancja bankowa albo ubezpieczeniowa będzie sporządzona i będzie interpretowana zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce.
6. Dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego:
Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
ul. Mszczonowska 4
02-337 Warszawa
7. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu powinno być oznaczone w następujący sposób: ,,Zabezpieczenie - przetarg nieograniczony - Zakup oprogramowania IBM - Numer postępowania: NP/2015/12/1122/PS".
8. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu treść zabezpieczenia należytego wykonania umowy do akceptacji, a ewentualna odmowa zatwierdzenia musi mieć istotną przyczynę. Zatwierdzenie musi być dokonane w terminie 7 dni od daty otrzymania treści zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Czynności opisane w tym punkcie muszą być dokonane przed podpisaniem umowy.
9. W przypadku wydłużenia okresu realizacji umowy koszt wszystkich koniecznych przedłużeń obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy ponosi Wykonawca.
10. Zamawiającemu przysługuje prawo zaspokojenia swoich roszczeń z zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez Wykonawcę jego obowiązków.
11. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga, aby z dokumentu ustanawiającego to zabezpieczenie wyraźnie wynikała możliwość zgłaszania przez Zamawiającego roszczeń wynikających z tytułu nienależytego wykonania umowy, w terminie do 30 dni od upływu terminu wykonania Zamówienia i uznania przez Zamawiającego Zamówienia za wykonane należycie.
12. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
13. Szczegółowe wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostały określone w umowie stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ.
Warunki udziału w postępowaniu : INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia niepublicznego.
2. Posiada uprawnienia/autoryzację producenta do oferowania i sprzedaży licencji będących przedmiotem zamówienia.
3. W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa (2) zamówienia, każde polegające na jednorazowej dostawie oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 (słownie: pięćset tysięcy) złotych brutto.
4. Potwierdzą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 (słownie: sto tysięcy) złotych.

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w przedmiotowym Postępowaniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1. musi spełniać każdy z Wykonawców odrębnie, natomiast warunki określone w ust. 2. - ust. 4. powyżej może spełniać łącznie grupa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia.

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Na potwierdzenie spełnienia warunków opisanych w Rozdziale VI SIWZ, Wykonawca winien przedstawić:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego treści będą wynikać zasady reprezentacji Wykonawcy w obrocie. Dopuszcza się składanie dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Wykonawca złoży w tym zakresie stosowane oświadczenie lub Zamawiający samodzielnie zweryfikuje aktualność danych Wykonawcy zawartych w rejestrze. Wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów.
2) Oświadczenie Wykonawcy, iż może ubiegać się o udzielenie Zamówienia niepublicznego i nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie okoliczności wymienionych w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2)-4) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ).
3) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających warunek określony w Rozdziale VI ust. 3 SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ).
Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie należy podać: przedmiot zamówienia, wartość zamówienia (brutto), daty wykonania, tj. rozpoczęcia (dd/mm/rrrr) i zakończenia (dd/mm/rrrr) realizacji, podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane oraz podmiot realizujący zamówienie (zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ).
5) Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie, o którym mowa w pkt 4) powyżej, należy załączyć dowody potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj.:
a) poświadczenie;
b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a) powyżej;
c) w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienia wskazane w ww. wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) - lit. b) powyżej.
2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.
3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1) - pkt 2) powyżej dotyczy każdego z ww. Wykonawców.
4. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
5. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
6. Jeżeli w Postępowaniu oferty zostaną złożone przez więcej niż trzech Wykonawców, Zamawiający zastrzega możliwość dokonania badania i oceny tylko tych trzech Wykonawców, których oferty po wstępnej ocenie będą najkorzystniejsze. W takiej sytuacji oferty złożone przez pozostałych Wykonawców, Zamawiający pozostawi bez badania i oceny.
7. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie informując o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający odstępuje od obowiązku żądania wadium.
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Słownie : patrz: Dodatkowe informaje powyżej
Miejsce realizacji zamówienia : Zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ
Termin składania ofert : 2015-12-15 23:59
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert nie jest jawne
Termin otwarcia ofert : 2015-12-16 11:00
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert nie jest jawne
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.