eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzetarg na dostawę komputerów z oprogramowaniem, sprzętu elektronicznego i mebli dla potrzeb projektówZajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne oraz dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowego oraz Nowe kierunki szkół policealnych - modernizacja systemu kształcenia ustawicznego na potrzeby lubuskiego rynku pracy współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na warunkach określonych w załączonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-23

Numer ogłoszenia: 63421 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 57049 - 2011 data 17.02.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zespół Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego, ul. Botaniczna 66, 65-392 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4513888, fax. 068 4513890.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: I.1.
  • W ogłoszeniu jest: NAZWA I ADRES: Zespół Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego , ul. Botaniczna 66, 65-392 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4513888, faks 068 4513890. Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsipkz.zgora.pl.
  • W ogłoszeniu powinno być: NAZWA I ADRES: Zespół Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego , ul. Botaniczna 66, 65-392 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4513888, faks 068 4513890. Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodz.bipzielonagora.pl.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.6.
  • W ogłoszeniu jest: nie..
  • W ogłoszeniu powinno być: tak, zamówienie podzielone jest na 13 pakietów (części): 1) pakiet I: zestaw komputerowy I z systemem operacyjnym i oprogramowaniem dodatkowym ilość: 25 szt., 2) pakiet II: zestaw komputerowy II z systemem operacyjnym i oprogramowaniem dodatkowym, ilość: 2 szt. 3) pakiet III: kserokopiarka, ilość: 1 szt, 4) pakiet IV: zestaw fotograficzny I (lustrzanka fotograficzna, dwa obiektywy, statyw, torba, pamięć, filtry), ilość: 2 szt., 5) pakiet V: zestaw (kamera wideo, torba), ilość: 2 szt., 6) pakiet VI: krzesło obrotowe, tapicerowane, ilość: 25 szt. 7) pakiet VII: biurko komputerowe, ilość: 25 szt. 8) pakiet VIII: notebook z systemem operacyjnym, torba, mysz komputerowa, ilość: 1 szt., 9) pakiet VIII: drukarka laserowa kolorowa A4, ilość: 1 szt., 10) pakiet IX: urządzenie wielofunkcyjne laserowe, kolorowe A4, ilość: 1 szt., 11) pakiet XI: zestaw fotograficzny II (lustrzanka fotograficzna, dwa obiektywy, statyw, torba, pamięć, filtry), ilość: 2 szt. 12) pakiet XII: projektor multimedialny, ilość: 1 szt., 13) pakiet XIII: ekran projekcyjny, ilość: 1 szt. Wykonawcy mogą składać ofertę na jeden, kilka lub wszystkie pakiety.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.4.3.1.
  • W ogłoszeniu jest: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • W ogłoszeniu powinno być: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6.
  • W ogłoszeniu jest: INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) OFERTA (załącznik nr 1 do SIWZ 1) OŚWIADCZENIE o wykonaniu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ) OŚWIADCZENIE OSOBY FIZYCZNEJ (załącznik nr 5 do SIWZ).
  • W ogłoszeniu powinno być: INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ oraz wypełniony w odpowiednim pakiecie (pakietach) - stosownie do zakresu oferty - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg załącznika Nr 6 do SIWZ, oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ.; pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.1.
  • W ogłoszeniu jest: Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsipkz.zgora.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego..
  • W ogłoszeniu powinno być: Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.wodz.bipzielonagora.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 08:00, miejsce: siedziba zamawiającego, sekretariat (budynek E nr 58) Otwarcie oferty w dniu 25.02.2011 o godzinie 08:15. Miejsce: siedziba zamawiającego gabinet dyrektora (budynek E)..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 08:00, miejsce: siedziba zamawiającego, sekretariat (budynek E nr 58) Otwarcie oferty w dniu 04.03.2011 o godzinie 08:15. Miejsce: siedziba zamawiającego gabinet dyrektora (budynek E)..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.5.
  • W ogłoszeniu jest: Termin związania ofertą: do 30.09.2011..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin związania ofertą: 30 dni od otwarcia ofert.

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.4.1.
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 10 000 zł lub równowartość tej kwoty wyrażona w euro według średniego kursu NBP obowiązującego na dzień otwarcia ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.