Ogłoszenie z dnia 2017-12-20
Ogłoszenie nr 635157-N-2017 z dnia 2017-12-20 r.
Łukasz Pakuła Stacja Obsługi Pojazdów Pacar Servis: Dostawa nowoczesnych maszyn i urządzeń do obróbki i testowania podzespołów silników spalinowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr RPSW.02.05.00-26-0014/16 pn. "Podniesienie konkurencyjności Pacar Servis poprzez rozszerzenie oferty o nowe usługi i udoskonalone produkty oparte na innowacyjnych rozwiązaniach" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 2.5 Wsparcie inwestycyjne sektora MŚP
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe: Zamawiający nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o "Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020" zgodnie z Zasadą konkurencyjności i ogłoszone w BZP zgodnie z komunikatem Departamentu Polityki Regionalnej, Oddział Zarządzania RPO o obowiązku upublicznienia zapytania ofertowego
I. 1) NAZWA I ADRES:
Łukasz Pakuła Stacja Obsługi Pojazdów Pacar Servis, krajowy numer identyfikacyjny
260634743, ul.
Szóstaki
20
,
26-230
Radoszyce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
724859409, e-mail
kontakt@pacarservis.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): http://pacarservis.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Przedsiębiorca
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://pacarservis.pl/index.php/zamowienia-publiczne oraz https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1076690
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://pacarservis.pl/index.php/zamowienia-publiczne oraz https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1076690
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy dostarczyć w formie papierowej, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego /kuriera, do siedziby Zamawiającego na adres:
Adres:
Łukasz Pakuła Stacja Obsługi Pojazdów PACAR SERVIS, Szóstaki 20, 26-230 Radoszyce
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nowoczesnych maszyn i urządzeń do obróbki i testowania podzespołów silników spalinowych
Numer referencyjny:
ZP. 1.2017.RPOWŚ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
10
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowoczesnych maszyn i urządzeń warsztatowych do obróbki, naprawy, regeneracji i testowania podzespołów silników spalinowych dla przedsiębiorstwa, zlokalizowanego pod adresem: Łukasz Pakuła Stacja Obsługi Pojazdów PACAR SERVIS, Szóstaki 27A, 26-230 Radoszyce, powiat konecki, woj. świętokrzyskie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie i przeprowadzenie instruktażu prawidłowej obsługi niżej wymienionych maszyn i urządzeń: Część 1 - Maszyna do szlifowania na sucho i planowania głowic cylindrów. Część 2 - Urządzenie do obróbki gniazd zaworów w głowicach Część 3 - Maszyna do obróbki zaworów silnikowych Część 4 - Maszyna do badania ciśnienia szczelności głowic silnikowych Część 5 - Stanowisko do testowania alternatorów i rozruszników Część 6 - Urządzenie do precyzyjnego wyważania elementów wirujących w turbosprężarkach Część 7 - Tester turbosprężarek Część 8 - Stanowisko testowania pomp i wtryskiwaczy Część 9 - Stanowisko do testowania pomp i pompowtryskiwaczy Część 10 - Stół probierczy do sprawdzania pomp wtryskowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych maszyn i urządzeń, znajduje się w załączniku nr 5 do Zapytania ofertowego. Wszystkie urządzenia i maszyny powinny być nowe, nieużywane, nieuszkodzone, w pełni sprawne i wolne od wad. Okres wymaganej gwarancji: minimum 12 miesięcy (uwaga: okres gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert) Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek w wysokości do 10% wartości oferowanej maszyny/urządzenia. Termin realizacji zamówienia: do 09.03.2018 roku Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli w jakimkolwiek miejscu zapytania ofertowego, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń należy je traktować jako przykładowe, gdyż określają jedynie minimalne oczekiwane parametry funkcjonalne, jakościowe oraz wymagany standard. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna nazwa własna, norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, tj rozwiązania i parametry nie gorsze od wymaganych, tj. nie obniżające standardów oraz wymagań technicznych, funkcjonalnych i użytkowych określonych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Przedmiot zamówienia został współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 2.5 Wsparcie inwestycyjne sektora MŚP, Osi 2 Konkurencyjna Gospodarka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 zgodnie z Projektem nr RPSW.02.05.00-26-0014/16 pn. "Podniesienie konkurencyjności Pacar Servis poprzez rozszerzenie oferty o nowe usługi i udoskonalone produkty oparte na innowacyjnych rozwiązaniach".
II.5) Główny kod CPV: 43800000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
42900000-5 |
42600000-2 |
38500000-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-03-09
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-03-09 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie ( zał nr 2), według formuły spełnienia - niespełnienia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie ( zał nr 2), według formuły spełnienia - niespełnienia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie ( zał nr 2), według formuły spełnienia - niespełnienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Informacja na temat zakresu wykluczenia W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli złoży oświadczenie o braku występowania ww. powiązań. Oświadczenie ujęte jest w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowego. Oferty Wykonawców, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia lub go nie złożą z ofertą, zostaną odrzucone. Ponadto Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego -zał nr 1, oryginał 2) oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - zał nr 2, oryginał 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał nr 3, oryginał 4) szczegółowa specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia lub karta katalogowa lub inny dokument identyfikujący urządzenie, kopia za zgodność z oryginałem Uwaga: Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym nazwy i typu oferowanego urządzenia / maszyny a Wykonawca zobowiązany jest przedstawić jako załącznik do oferty szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia lub kartę katalogową lub inny dokument identyfikujący urządzenie, z którego w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i jakościowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek w wysokości do 10% wartości oferowanej maszyny/urządzenia
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Okres gwarancji w miesiącach | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-22, godzina: 15:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Maszyna do szlifowania na sucho i planowania głowic cylindrów. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1, 42900000-5, 42600000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Okres gwarancji w miesiącach | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Urządzenie do obróbki gniazd zaworów w głowicach samochodowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1, 42900000-5, 42600000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Okres gwarancji w miesiącach | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Maszyna do obróbki zaworów silnikowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1, 42900000-5, 42600000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Okres gwarancji w miesiącach | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Maszyna do badania ciśnienia szczelności głowic silnikowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1, 42900000-5, 38500000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Okres gwarancji w miesiącach | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Stanowisko do testowania alternatorów i rozruszników |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1, 42900000-5, 38500000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Okres gwarancji w miesiącach | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Urządzenie do precyzyjnego wyważania elementów wirujących w turbosprężarkach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1, 42900000-5, 38500000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Okres gwarancji w miesiącach | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Tester turbosprężarek |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1, 42900000-5, 38500000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Okres gwarancji w miesiącach | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Stanowisko testowania pomp i wtryskiwaczy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1, 42900000-5, 38500000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Okres gwarancji w miesiącach | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Stanowisko do testowania pomp i pompowtryskiwaczy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1, 42900000-5, 38500000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Okres gwarancji w miesiącach | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Stół probierczy do sprawdzania pomp wtryskowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43800000-1, 42900000-5, 38500000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-03-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Okres gwarancji w miesiącach | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI RADOSZYCE
więcej: przetargi RADOSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostarczenie: miernika wieloparametrowego do rejestracji parametrów jakości wody i fotometru do badania Chemicznego zapotrzebowania na tlen
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Dostawa, montaż z podłączeniem w laboratorium, uruchomienie i kalibracja analizatora stężenia środka nawaniającego THT w gazie ziemnym dla O/ Warszawa INiG-PIB.
- Dostawa wyposażenia laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- "ZAWODOWE KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI" - dostawa pawilonów warsztatowo-usługowych wyposażonych w obrabiarki i urządzenia pozwalające na prowadzenie zajęć praktycznych w klasach branżowych ZSO w Kowarach
- Dostawa pieca RTP
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.