Ogłoszenie nr 635947-N-2019 z dnia 2019-12-12 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
73014932300000, ul.
Przatówek
1
,
98-240
Szadek, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 675 12 29, e-mail
dpsprzatowek@op.pl, faks
43 675 12 29.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.dpsprzatowek.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.dpsprzatowek.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.dpsprzatowek.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem poczty tradycyjnej, kuriera lub osobiście
Adres:
Dom Pomocy Społecznej Przatówek 1 98-240 Szadek
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku na rok 2020
Numer referencyjny:
SPZ.361.2.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne zakupy i dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku w roku 2020 zgodnie z zapotrzebowaniami przesyłanymi w formie pisemnej zamówień. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku do SIWZ odpowiednio do formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Formularze asortymentowe będące integralną częścią SIWZ zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
II.5) Główny kod CPV:
15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
12
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W przypadku zmiany obowiązujących stawek VAT - wprowadzenie w drodze aneksu wartości wynagrodzenia brutto zgodnie z aktualną stawką VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-12-20, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zakup i dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku w roku 2020 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:) Dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą spełniać następujące warunki:
a) pieczywo i wyroby cukiernicze muszą być w I gatunku i nadawać się do spożycia przez okres minimum 3 dni od daty dostawy, nie będzie pozbawiony walorów smakowych i zapachowych
b) muszą posiadać czytelną datę ważności w miejscu łatwo dostępnym,
c) muszą odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym, o odpowiedniej gramaturze (określonej w formularzu asortymentowo-cenowym),
d) w sytuacjach wyjątkowych, Wykonawca po wcześniejszym uzyskaniu zgody od Zamawiającego
może dostarczać produkty w gramaturach odbiegających od gramatury określonej w formularzu
asortymentowo - cenowym.
Wykonawca ma dostarczać produkty zgodnie z asortymentem przedstawionym poniżej:
L.p
Nazwa asortymentu
Jm
Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuły w okresie trwania umowy
1
Bułki grahamki 0,08 kg
szt
3000
2
Bułka kajzerka 0,06 kg
szt
4000
3
Bułki zwykła 0,10 kg
szt
8500
4
Bułka maślana 0,10 kg
szt
720
5
Bułki słodkie, pączki 0,10 kg
szt
2000
6
Bułka tarta
kg
100
7
Ciastka na wagę
kg
100
8
Chleb graham 400g
szt
4320
9
Chleb zwykły krojony 0,60 kg
szt
8500
10
Rogale 0,10 kg
szt
720
11
Babka cytrynowa
kg
30
12
Murzynek
kg
40
13
Piernik
kg
20
14
Placek biszkoptowy
kg
40
15
Sero-makowiec
kg
50
2) Wymagania dotyczące dostaw:
a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły w asortymencie, ilościach i cenach określonych
w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ do siedziby Zamawiającego. Faktyczna dostawa artykułów objętych zamówieniem zależna będzie od potrzeb Zamawiającego,
a niewykorzystane liczby produktów będących przedmiotem zamówienia - w razie mniejszych potrzeb - nie może być podstawą roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego
b) ilości zamawianych produktów podawane będą Wykonawcy faxem lub drogą e-mail w dni robocze
z góry, z wyszczególnieniem ilości i asortymentu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się
możliwość stosowania zamówienia telefonicznego.
c) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy partiami po otrzymaniu zamówienia szczegółowego od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia szczegółowego, a w przypadku niemożności realizacji dostawy w w/w terminie do bezzwłocznego potwierdzenia o takim stanie rzeczy wraz ze wskazaniem możliwego terminu wykonania dostawy. Dostawy w godzinach od 6.00 - 7.30 mogą występować codziennie od poniedziałku do soboty z wyjątkiem niedziel i świąt.
d) Wykonawca zabezpiecza i zapewnia transport artykułów do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko
e) możliwość reklamacji - gwarancja szybkiej wymiany zakwestionowanych produktów od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego
f) środek transportu musi spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne do przewozu produktów spożywczych (HACCP) - Zamawiający każdorazowo będzie kontrolował warunki w jakich przewożone są produkty, w razie stwierdzenia uchybień, Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie odebrania ich.
g) łatwy kontakt z Wykonawcą
h) Zamawiający dopuszcza zmiany w ilości szacunkowej dotyczącej asortymentu
i) Zamawiający informuje, że dopuszcza do stosowania inne nazwy tzw "Zamienniki". W przypadku
stosowania innych nazw, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do formularza oferty wykaz
artykułów wobec, których Wykonawca stosuje inne nazwy niż Zamawiający (wg załączonego wzoru załącznik nr 1). Zastosowanie zmiany obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy.
j) Dokumentem potwierdzającym dostawę przedmiotu umowy jest dowód dostawy potwierdzony
przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 2 | Nazwa: | Zakup i dostawy produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku w roku 2020 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą spełniać następujące warunki:
a) produkty mleczarskie muszą być w I gatunku, świeże, nie będą pozbawione walorów smakowych
i zapachowych
b) muszą posiadać czytelną datę ważności w miejscu łatwo dostępnym
b) muszą posiadać czytelną datę ważności w miejscu łatwo dostępnym,
c) muszą odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym, o odpowiedniej gramaturze (określonej w formularzu asortymentowo-cenowym),
d) w sytuacjach wyjątkowych, Wykonawca po wcześniejszym uzyskaniu zgody od Zamawiającego może dostarczać produkty mleczarskie w gramaturach odbiegających od gramatury określonej
w formularzu asortymentowo - cenowym.
Wykonawca ma dostarczać produkty zgodnie z asortymentem przedstawionym poniżej:
L.p
Nazwa asortymentu
Wymagana
gramatura opakowania
Jm
1
Jogurt naturalny typu greckiego
400g
szt
2
Jogurt naturalny
150g
szt
3
Jogurt owocowy
150g
szt
4
Kefir 1%
400g
szt
5
Masło 82 % tłuszczu
200g - 250g
kg
6
Masło roślinne kostka
250g
kg
7
Maślanka naturalna
1 litr
szt
8
Mleko 2%
opakowanie10 litrów
szt
9
Mleko 2% w butelce
1 litr
szt
10
Serek homogenizowany smakowy
150g
szt
11
Serek homogenizowany naturalny
150g
szt
12
Ser twarogowy półtłusty
250g
kg
13
Ser twarogowy trzykrotnie mielony
pojemnik1 kg
szt
14
Serek wiejski ziarnisty
150g
szt
15
Ser żółty twardy wędzony
1kg
kg
16
Ser żółty (Gouda, Edamski )
1kg
kg
17
Śmietana 12%
400g
szt
18
Śmietana 30%
500g
szt
2) Wymagania dotyczące dostaw:
a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły w asortymencie, ilościach i cenach określonych
w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ do siedziby Zamawiającego. Faktyczna dostawa artykułów objętych zamówieniem zależna będzie od potrzeb Zamawiającego,
a niewykorzystane liczby produktów będących przedmiotem zamówienia - w razie mniejszych potrzeb - nie może być podstawą roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego
b) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy partiami po otrzymaniu zamówienia szczegółowego od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia szczegółowego, a w przypadku niemożności realizacji dostawy w w/w terminie do bezzwłocznego potwierdzenia o takim stanie rzeczy wraz ze wskazaniem możliwego terminu wykonania dostawy. Dostawy w godzinach od 7.00 - 13.00 mogą występować codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt.
c) ilości zamawianych produktów podawane będą Wykonawcy faxem lub drogą mailową w dni robocze z góry, z wyszczególnieniem ilości i asortymentu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość stosowania zamówienia telefonicznego.
c) Wykonawca zabezpiecza i zapewnia transport artykułów do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko
d) dokumentem potwierdzającym dostawę przedmiotu umowy jest dowód dostawy potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego
e) możliwość reklamacji - gwarancja szybkiej wymiany zakwestionowanych produktów
od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego w ciągu .........................
f) środek transportu musi spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne do przewozu produktów spożywczych (HACCP) - Zamawiający każdorazowo będzie kontrolował warunki w jakich przewożone są produkty, w razie stwierdzenia uchybień, Zamawiający zastrzega sobie prawo
do nie odebrania ich.
g) łatwy kontakt z Wykonawcą.
h) Zamawiający dopuszcza zmiany w ilości szacunkowej dotyczącej asortymentu
i) wykonawca gwarantuje, iż dostarczony przedmiot umowy będzie nadawał się do spożycia przez okres co najmniej 3/4 terminu przydatności do spożycia określonego na produkcie, w chwili dostawy I nie będzie pozbawiony walorów smakowych I zapachowych
j) Zamawiający dopuszcza produkt o innej gramaturze w ilości sztuk wynikającej z łącznej wagi wskazanej przez Zamawiającego na formularzu oferty pod warunkiem, że cenę należy przeliczyć stosownie do gramatury podanej na formularzu oferty tj. podać cenę za wagę wskazaną w formularzu.
k) Zamawiający informuje, że dopuszcza do stosowania inne nazwy tzw. "Zamienniki". W przypadku stosowania innych nazw, oferent jest zobowiązany załączyć do formularza oferty wykaz nazw artykułów wobec, których Wykonawca stosuje inne nazwy niż Zamawiający (wg załącznika nr 1). Zastosowanie innych nazw nie zwalnia Wyknonawcę od dostawy artkułów takiej samej lub lepszej jakości. Zastosowanie zmiany obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 3 | Nazwa: | Zakup i dostawy mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku w roku 2020 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą spełniać następujące warunki:
a) mięso i produkty mięsne muszą być w I gatunku, świeże przy czym:
- mięso powinno być świeże, bez wylewów krwawych, bez obcych zapachów, o naturalnej
i charakterystycznej dla danego gatunku mięsa barwie, nie mrożone,
- drób o barwie naturalnej, charakterystycznej, elementy - mięśnie piersiowe kurczaka pozbawione skóry, kości i ścięgien, dopuszcza się niewielkie rozerwania oraz nacięcia mięśni powstałe podczas oddzielania skóry i kośćca. Nie dopuszcza się wylewów krwawych. Całe tuszki kurczaka - dobrze wykształcone o naturalnym zapachu. Niedopuszczalny jest obcy zapach mogący świadczyć o zachodzących procesach rozkładu mięsa przez mikroorganizmy, niemrożone i nierozmrażane.
- wędliny o smaku i zapachu charakterystycznym dla danego gatunku. Powierzchnia przekroju wędlin lekko wilgotna. Niedopuszczalny smak i zapach obcy mogące świadczyć
o nie świeżości, niemrożone, nierozmrażane.
b) muszą posiadać czytelną datę ważności w miejscu łatwo dostępnym,
c) muszą odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym, o odpowiedniej gramaturze (określonej w formularzu asortymentowo-cenowym), posiadać odpowiedni smak, zapach, kolor i konsystencję, odpowiednią dla poszczególnego produktu.
d) w sytuacjach wyjątkowych, Wykonawca po wcześniejszym uzyskaniu zgody od Zamawiającego może dostarczać artykuły w gramaturach odbiegających od gramatury określonej w formularzu asortymentowo - cenowym.
Wykonawca ma dostarczać produkty zgodnie z asortymentem przedstawionym poniżej:
L.p
Nazwa asortymentu
Jm
Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuły w okresie trwania umowy
1
Golonka tylna wp.
kg
35
2
Gulaszowe wieprzowe zawartość mięsa min. 80%
kg
200
3
Gulaszowe wołowe zaw. mięsa min. 80 %
kg
150
4
Karczek b/k wp. zaw. mięsa min. 80 %
kg
300
5
Kości schabowo-karczkowe wp.
kg
400
6
Kości wędzone
kg
100
7
Łopatka b/k wp.
kg
300
8
Ozory wieprzowe
kg
50
9
Polędwica wieprzowa
kg
15
10
Schab z/k wp.
kg
300
11
Słonina wp.
kg
200
12
Smalec
kg
150
13
Szynka wieprzowa b/k
kg
250
14
Wątroba wieprzowa
kg
50
15
Żeberka paski wp.
kg
110
16
Filet z indyka wędzony
kg
50
17
Filety z kurczaka
kg
200
18
Kurczaki świeże
kg
40
19
Mięso mielone drobiowe
kg
100
20
Polędwica drobiowa
kg
80
21
Porcje rosołowe
kg
350
22
Skrzydełko drobiowe
kg
20
23
Udka drobiowe
kg
1200
24
Wątróbka drobiowa
kg
80
25
Baleron zaw. mięsa min. 80 %
kg
100
26
Boczek wędzony
kg
30
27
Kaszanka cienka
kg
130
28
Kaszanka gruba
kg
50
29
Kiełbasa biała parzona zaw. mięsa min. 80 %
kg
150
30
Kiełbasa biała surowa zaw. mięsa min. 80 %
kg
30
31
Kiełbasa chłopska zaw. mięsa min. 80 %
kg
100
32
Kiełbasa drobiowa złota lub równoważna zaw. mięsa min. 80 %
kg
70
33
Kiełbasa krakowska zaw. mięsa min. 80 %
kg
170
34
Kiełbasa pieprzowa lub równoważna zaw. mięsa min. 80 %
kg
130
35
Kiełbasa podwawelska zaw. mięsa min. 80 %
kg
200
36
Kiełbasa szynkowa zaw. mięsa min. 80 %
kg
110
37
Kiełbasa śląska zaw. mięsa min. 80 %
kg
250
38
Kiełbasa zwyczajna zaw. mięsa min. 80 %
kg
170
39
Mielonka tyrolska zaw. mięsa min. 80 %
kg
70
40
Ogonówka zaw. mięsa min. 80 %
kg
100
41
Parówki cienkie wp.zaw. mięsa min. 80 %
kg
100
42
Parówki grube wp.zaw. mięsa min. 80 %
kg
80
43
Pasztet z żurawiną wp.
kg
70
44
Pasztetowa wędzona
kg
70
45
Pieczeń (z serem) lub równoważna
kg
40
46
Podgardle wędzone
kg
100
47
Polędwica sopocka
kg
50
48
Polędwica zbójecka
kg
50
49
Rolada z kurczaka
kg
80
50
Rolada wieprzowa
kg
60
51
Salceson biały zwyczajny
kg
70
52
Szynka w galarecie zaw. mięsa min. 80 %
kg
60
53
Szynka konserwowa zaw. mięsa min. 80 %
kg
40
54
Szynka miodowa lub równoważna zaw. mięsa min. 80 %
kg
90
55
Szynka piknikowa lub równoważna zaw. mięsa min. 80 %
kg
50
56
Szynka polska lub równoważna zaw. mięsa min. 80 %
kg
40
57
Szynka weselna lub równoważna zaw. mięsa min. 80 %
kg
30
58
Zawijaniec drobiowy
kg
70
2) Wymagania dotyczące dostaw:
a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły w asortymencie, ilościach i cenach określonych
w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ do siedziby Zamawiającego. Faktyczna dostawa artykułów objętych zamówieniem zależna będzie od potrzeb Zamawiającego,
a niewykorzystane liczby produktów będących przedmiotem zamówienia - w razie mniejszych potrzeb - nie może być podstawą roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego
b)Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy partiami po otrzymaniu zamówienia szczegółowego od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia szczegółowego, a w przypadku niemożności realizacji dostawy w w/w terminie do bezzwłocznego potwierdzenia o takim stanie rzeczy wraz ze wskazaniem możliwego terminu wykonania dostawy. Dostawy w godzinach od 7.00 - 13.00 mogą występować codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt.
c) ilości zamawianych produktów podawane będą Wykonawcy faxem lub drogą mailową w dni robocze z góry, z wyszczególnieniem ilości i asortymentu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość stosowania zamówienia telefonicznego.
d) Dostawca zabezpiecza i zapewnia transport artykułów do siedziby Zamawiającego na swój koszt
i ryzyko. Dostawy w godzinach od 7.00 - 13.00 mogą występować codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt.
e) dokumentem potwierdzającym dostawę przedmiotu umowy jest dowód dostawy potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego
f) Wykonawca gwarantuje, iż dostarczony przedmiot umowy będzie nadawał się do spożycia przez okres: minimum 3 doby (mięso, wędliny podrobowe i kiełbasy nietrwałe) oraz minimum: 6 dób (wędzonki) od daty dostawy i nie będzie pozbawiony walorów smakowych I zapachowych
g) możliwość reklamacji - gwarancja szybkiej wymiany zakwestionowanych produktów od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego w ciągu..............................
h) środek transportu musi spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne do przewozu produktów spożywczych (HACCP) - Zamawiający każdorazowo będzie kontrolował warunki w jakich przewożone są produkty, w razie stwierdzenia uchybień, Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie odebrania ich.
i) łatwy kontakt z Wykonawcą.
j) Zamawiający dopuszcza zmiany w ilości szacunkowej dotyczącej asortymentu
k) Zamawiający informuje, że dopuszcza do stosowania inne nazwy tzw. "Zamienniki". W przypadku
stosowania innych nazw, oferent jest zobowiązany załączyć do formularza oferty wykaz nazw
artykułów wobec, których Wykonawca stosuje inne nazwy niż Zamawiający (wg załącznika nr 1)
Zastosowanie innych nazw nie zwalnia Wyknonawcę od dostawy artkułów takiej samej lub lepszej
jakości. Zastosowanie zmiany obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy.
l) Zamawiający informuje, że w przypadku artykułów paczkowanych - łączna waga dostarczonego (na
podstawie bieżących zamówień) produktu nie może przekraczać (w poszczególnym asortymencie) +/-
20 dag zamówionej ilości artykułu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 4 | Nazwa: | Zakup I dostawy warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku w roku 2020 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą spełniać następujące warunki:
a) warzywa i owoce muszą być w I gatunku, świeże, nie będą pozbawione walorów smakowych
i zapachowych
b) muszą posiadać czytelną datę ważności w miejscu łatwo dostępnym,
c) muszą odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym, o odpowiedniej gramaturze (określonej w formularzu asortymentowo-cenowym),
d) w sytuacjach wyjątkowych, Wykonawca po wcześniejszym uzyskaniu zgody od Zamawiającego może dostarczać warzywa i owoce w gramaturach odbiegających od gramatury określonej
w formularzu asortymentowo - cenowym.
Wykonawca ma dostarczać produkty zgodnie z asortymentem przedstawionym poniżej:
L.p
Nazwa asortymentu
Jm
Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuły w okresie trwania umowy
1
Arbuzy
kg
200
2
Avokado
szt
30
3
Banany
kg
300
4
Botwinka
szt
15
5
Brokuły
szt
200
6
Brzoskwinie
kg
40
7
Buraczki
kg
1200
8
Cebula biała
kg
350
9
Cebula czerwona
kg
50
10
Chrzan
kg
4
11
Cykoria
szt
10
12
Cytryny
kg
30
13
Czosnek
kg
20
14
Fasola biała -Jaś /średnia/
kg
40
15
Fasolka szparagowa
kg
60
16
Fasola wiejska drobna
kg
50
17
Grejpfrut
kg
50
18
Groch łupany
kg
50
19
Gruszki polskie
kg
40
20
Grzyby suszone
kg
2
21
Jabłka gat. I
kg
5000
22
Kalafiory
szt
160
23
Kapusta biała
kg
600
24
Kapusta czerwona
kg
200
25
Kapusta kiszona
kg
500
26
Kapusta młoda
kg
100
27
Kapusta pekińska
kg
200
28
Kasza gryczana
kg
140
29
Kasza jęczmienna
kg
140
30
Kiełki MIX
szt
10
31
Kiwi
op
100
32
Koper do kiszenia - pęczek
szt
20
33
Koper nać- pęczki
szt
360
34
Marchew
kg
2400
35
Morela suszona
kg
1
36
Nektarynki
kg
30
37
Ogórki kiszone
kg
400
38
Ogórki zielone
kg
620
39
Ogórek gruntowy
kg
150
40
Papryka świeża
kg
170
41
Pieczarki
kg
120
42
Pietruszka
kg
800
43
Pietruszka nać-pęczek
szt
360
44
Pomarańcze
kg
160
45
Pomidory
kg
750
46
Pomidory koktajlowe
kg
5
47
Por
kg
150
48
Rabarbar
kg
20
49
Rukola
szt
5
50
Rzodkiewka - pęczki
szt
300
51
Sałata
szt
300
52
Sałata lodowa
szt
130
53
Sałata ozdobna
szt
10
54
Selery
kg
800
55
Seler naciowy
szt
50
56
Szczypior- pęczki
szt
300
57
Śliwka - sezon przerób
kg
150
58
Śliwki
kg
50
59
Śliwka suszona bez pestki
kg
1
60
Truskawki
kg
80
61
Winogrono jasne
kg
20
62
Ziemniaki
kg
9400
63
Żurawina suszona 500g
szt
4
2) Wymagania dotyczące dostaw:
a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły w asortymencie, ilościach i cenach określonych
w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ do siedziby Zamawiającego. Faktyczna dostawa artykułów objętych zamówieniem zależna będzie od potrzeb Zamawiającego,
a niewykorzystane liczby produktów będących przedmiotem zamówienia - w razie mniejszych potrzeb - nie może być podstawą roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego
b) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy partiami po otrzymaniu zamówienia szczegółowego od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia szczegółowego, a w przypadku niemożności realizacji dostawy w w/w terminie do bezzwłocznego potwierdzenia o takim stanie rzeczy wraz ze wskazaniem możliwego terminu wykonania dostawy. Dostawy w godzinach od 7.00 - 13.00 mogą występować codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt.
c) ilości zamawianych produktów podawane będą Wykonawcy faxem lub drogą mailową w dni robocze z góry, z wyszczególnieniem ilości i asortymentu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość stosowania zamówienia telefonicznego.
c) Wykonawca zabezpiecza i zapewnia transport artykułów do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko
d) dokumentem potwierdzającym dostawę przedmiotu umowy jest dowód dostawy potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego
e) możliwość uzupełnienia dostawy w razie potrzeby
f) możliwość reklamacji - gwarancja szybkiej wymiany zakwestionowanych produktów
od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego w ciągu ................................
g) środek transportu musi spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne do przewozu produktów spożywczych (HACCP) - Zamawiający każdorazowo będzie kontrolował warunki w jakich przewożone są produkty, w razie stwierdzenia uchybień, Zamawiający zastrzega sobie prawo
do nie odebrania ich.
h) łatwy kontakt z Wykonawcą.
i) Zamawiający dopuszcza zmiany w ilości szacunkowej dotyczącej asortymentu
j) wykonawca gwarantuje, iż dostarczony przedmiot umowy będzie nadawał się do spożycia przez
okres co najmniej 3/4 terminu przydatności do spożycia określonego na produkcie, w chwili dostawy I
nie będzie pozbawiony walorów smakowych I zapachowych
l) Zamawiający informuje, że dopuszcza do stosowania inne nazwy tzw. "Zamienniki". W przypadku
stosowania innych nazw, oferent jest zobowiązany załączyć do formularza oferty wykaz nazw
artykułów wobec, których Wykonawca stosuje inne nazwy niż Zamawiający (wg załącznika nr 1).
Zastosowanie innych nazw nie zwalnia Wyknonawcę od dostawy artkułów takiej samej lub lepszej
jakości. Zastosowanie zmiany obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03220000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 5 | Nazwa: | Zakup i dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku w roku 2020 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą spełniać następujące warunki:
a) artykuły spożywcze muszą być w I gatunku, świeże,nie będą pozbawione walorów smakowych
i zapachowych
b) muszą posiadać czytelną datę ważności w miejscu łatwo dostępnym,
c) muszą odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym, o odpowiedniej gramaturze (określonej w formularzu asortymentowo-cenowym), posiadać odpowiedni smak, zapach, kolor i konsystencję, odpowiednią dla poszczególnego produktu.
d) w sytuacjach wyjątkowych, Wykonawca po wcześniejszym uzyskaniu zgody od Zamawiającego może dostarczać artykuły w gramaturach odbiegających od gramatury określonej w formularzu asortymentowo - cenowym.
Wykonawca ma dostarczać produkty zgodnie z asortymentem przedstawionym poniżej:
L.p
Nazwa asortymentu
Jm
Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuły w okresie trwania umowy w kg/litrach/szt
1.
Ananasy w plastrach (puszka)
kg
10
2.
Barszcz biały
litr
75
3.
Biszkopty okrągłe
kg
30
4.
Brzoskwinie (puszka)
kg
10
5.
Budynie (różne smaki)
kg
30
6.
Chrupki kukurydziane zwykłe
kg
10
7.
Chrupki kukurydziane-truskawkowe
kg
18
8.
Chrzan (tarty, ostry, typu Motyl lub równoważny o tym samym standardzie jakościowym)
kg
40
9.
Ciastka herbatniki typu szkolne
kg
20
10.
Cukier - biały kryształ
kg
2000
11.
Cukier puder
kg
30
12.
Cukier waniliowy
kg
7
13.
Cukierki - Michałki
kg
50
14.
Cukierki czekoladowe - mieszanka miękkie
kg
45
15.
Cynamon mielony
kg
2
16.
Czekolada lekka gorzka (dla Diabetyków)
kg
10
17.
Drożdże piekarskie
kg
20
18.
Dżem brzoskwiniowy, najmniej na 100 g produktu 35 g owocu
kg
24
19.
Dżem truskawkowy, najmniej na 100g produktu 35 g owocu
kg
30
20.
Dżem wiśniowy, najmniej na 100 g produktu 35 g owocu
kg
40
21.
Dżem z czarnej porzeczki, najmniej na 100 g produktu 35 g owocu
kg
30
22.
Frytura - blok
kg
120
23.
Galaretki owocowe (różne smaki)
kg
63
24.
Gałka muszkatołowa mielona
kg
1,4
25.
Gorczyca biała ziarnista
kg
0,6
26.
Groszek konserwowy
kg
120
27.
Herbata czarna liściasta (gruby liść, typu indyjska, Madras lub równoważna o tym samym standardzie jakościowym )
kg
40
28.
Herbata expresowa
Opak.
10
29.
Herbata expresowa miętowa
Opak.
50
30.
Herbata expresowa - Lipa
Opak.
30
31.
Imbir
kg
0,6
32.
Kakao naturalne
kg
12
33.
Kasza manna
kg
250
34.
Kawa naturalna mielona
kg
2,5
35.
Kawa naturalna rozpuszczalna (liofilizowana, 100 % kawy naturalnej)
kg
2
36.
Kawa rozpuszczalna zbożowa
kg
12
37.
Ketchup łagodny- najmniej 163 g pomidorów na 100 g produktu
kg
115
38.
Kisiel
kg
40
39.
Kleik ryżowy bananowy
kg
5
40.
Kleik ryżowy naturalny
kg
8
41.
Kompot owocowy
litr
450
42.
Koncentrat pomidorowy
30 %
kg
100
43.
Kukurydza konserwowa
kg
80
44.
Kurkuma
kg
1
45.
Kwasek cytrynowy
kg
14
46.
Liście laurowe
kg
1,5
47.
Majeranek
kg
7,5
48.
Majonez dekoracyjny
kg
84
49.
Mak niebieski
kg
12
50.
Makaron kolanka
kg
150
51.
Makaron muszelka
kg
150
52.
Makaron nitki (rosołowy, krajanka)
kg
200
53.
Makaron ryżowy (łezki)
kg
75
54.
Makaron świderki
kg
150
55.
Margaryna Palma
kg
105
56.
Margaryna zwykła
kg
105
57.
Marmolada
kg
2
58.
Mąka pszenna - typ 480
kg
1300
59.
Mąka pszenna tortowa
kg
150
60.
Mąka ziemniaczana
kg
120
61.
Migdały płatki
kg
1
62.
Miód naturalny wielokwiatowy
kg
9
63.
Mleko pełne w proszku
kg
15
64.
Musztarda delikatesowa
kg
47
65.
Musztarda francuska
kg
15
66.
Ocet 10%
litr
50
67.
Ogórki konserwowe (słoik)
szt
80
68.
Olej rzepakowy
litr
300
69.
Oregano
kg
1,2
70.
Orzechy włoskie
kg
4
71.
Papryka czerwona konserwowa (słoik)
szt
80
72.
Papryka mielona ostra
kg
0,6
73.
Papryka mielona słodka
kg
3
74.
Pieprz ziarnisty
kg
12
75.
Pieprz cytrynowy
kg
1,4
76.
Pieczarki konserwowe
kg
24,3
77.
Płatki owsiane górskie
kg
150
78.
Proszek do pieczenia
kg
5
79.
Przecier szczawiowy rozdrobniony
kg
45
80.
Przyprawa do kurczaka
kg
2
81.
Przyprawa do piernika
kg
0,4
82.
Przyprawa do gyrosa
kg
1
83.
Przyprawa warzywna
kg
40
84.
Rodzynki
kg
7
85.
Ryż biały
kg
400
86.
Rurka waflowa bez nadzienia
kg
12
87.
Serki topione (różne smaki)
kg
150
88.
Soda spożywcza
kg
1,5
89.
Sól jodowana miałka
kg
470
90.
Suchary delikatesowe b/c
kg
51,3
91.
Susz owocowy
kg
3
92.
Syrop owocowy
litr
100
93.
Seler konserwowy
kg
19,2
94.
Tymianek
kg
0,8
95.
Wafel do lodu - mały kubek
szt
2500
96.
Wafelki rożne - typu Princessa lub równoważny
kg
38,4
97.
Powidła śliwkowe
kg
120
98.
Wafle bez cukru - listki
kg
4,8
99.
Wafle ryżowe
kg
10,4
100.
Makaron sojowy
kg
10
101.
Wiórki kokosowe
kg
5
102.
Ziele angielskie
kg
6
103.
Zioła prowansalskie
kg
1,7
104.
Żelatyna spożywcza
kg
12
2) Wymagania dotyczące dostaw:
a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły w asortymencie, ilościach i cenach określonych
w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ do siedziby Zamawiającego. Faktyczna dostawa artykułów objętych zamówieniem zależna będzie od potrzeb Zamawiającego,
a niewykorzystane liczby produktów będących przedmiotem zamówienia - w razie mniejszych potrzeb - nie może być podstawą roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego
b) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy partiami po otrzymaniu zamówienia szczegółowego od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia szczegółowego, a w przypadku niemożności realizacji dostawy w w/w terminie do bezzwłocznego potwierdzenia o takim stanie rzeczy wraz ze wskazaniem możliwego terminu wykonania dostawy. Dostawy w godzinach od 7.00 - 13.00 mogą występować codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt.
c) ilości zamawianych produktów podawane będą Wykonawcy faxem lub drogą mailową w dni robocze z góry, z wyszczególnieniem ilości i asortymentu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość stosowania zamówienia telefonicznego.
c) Wykonawca zabezpiecza i zapewnia transport artykułów do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko
d) dokumentem potwierdzającym dostawę przedmiotu umowy jest dowód dostawy potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego
e) możliwość reklamacji - gwarancja szybkiej wymiany zakwestionowanych produktów
od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego w ciągu ........................
f) środek transportu musi spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne do przewozu produktów spożywczych (HACCP) - Zamawiający każdorazowo będzie kontrolował warunki w jakich przewożone są produkty, w razie stwierdzenia uchybień, Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie odebrania ich.
g) łatwy kontakt z Wykonawcą.
h) Zamawiający dopuszcza zmiany w ilości szacunkowej dotyczącej asortymentu
i) wykonawca gwarantuje, iż dostarczony przedmiot umowy będzie nadawał się do spożycia przez
okres minimum 6 tygodniod daty dostawy i nie będzie pozbawiony walorów smakowych
i zapachowych
j) Zamawiający informuje, że dopuszcza do stosowania inne nazwy tzw. "Zamienniki". W przypadku
stosowania innych nazw, oferent jest zobowiązany załączyć do formularza oferty wykaz nazw
artykułów wobec, których Wykonawca stosuje inne nazwy niż Zamawiający (wg załącznika nr 1).
Zastosowanie innych nazw nie zwalnia Wyknonawcę od dostawy artkułów takiej samej lub lepszej
jakości. Zastosowanie zmiany obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy.
k) Zamawiający dopuszcza produkt o innej gramaturze w ilości sztuk wynikającej z łącznej wagi
wskazanej przez Zamawiającego na formularzu oferty pod warunkiem, że cenę należy przeliczyć
stosownie do gramatury podanej na formularzu oferty tj. podać cenę za wagę wskazaną na formularzu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 6 | Nazwa: | Zakup i dostawy jajek dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku w roku 2020 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą spełniać następujące warunki:
a) jajka muszą być w I gatunku, świeże, nie będą pozbawione walorów smakowych
i zapachowych
b) muszą posiadać czytelną datę ważności w miejscu łatwo dostępnym,
c) muszą odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym, o odpowiedniej gramaturze (określonej w formularzu asortymentowo-cenowym), posiadać odpowiedni smak, zapach, kolor i konsystencję, odpowiednią dla poszczególnego produktu.
d) w sytuacjach wyjątkowych, Wykonawca po wcześniejszym uzyskaniu zgody od Zamawiającego może dostarczać artykuły w gramaturach odbiegających od gramatury określonej w formularzu asortymentowo - cenowym.
Wykonawca ma dostarczać produkty zgodnie z asortymentem przedstawionym poniżej:
L.p
Nazwa asortymentu
Jm
Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuły w okresie trwania umowy
1
Jajka wielkości L (63g-73g)
szt
31000
2) Wymagania dotyczące dostaw:
a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły w asortymencie, ilościach i cenach określonych
w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ do siedziby Zamawiającego. Faktyczna dostawa artykułów objętych zamówieniem zależna będzie od potrzeb Zamawiającego,
a niewykorzystane liczby produktów będących przedmiotem zamówienia - w razie mniejszych potrzeb - nie może być podstawą roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego
b) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy partiami po otrzymaniu zamówienia szczegółowego od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia szczegółowego, a w przypadku niemożności realizacji dostawy w w/w terminie do bezzwłocznego potwierdzenia o takim stanie rzeczy wraz ze wskazaniem możliwego terminu wykonania dostawy. Dostawy w godzinach od 7.00 - 13.00 mogą występować codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt.
c) ilości zamawianych produktów podawane będą Wykonawcy faxem lub drogą e-mail w dni robocze
z góry, z wyszczególnieniem ilości i asortymentu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość stosowania zamówienia telefonicznego.
c) Wykonawca zabezpiecza i zapewnia transport artykułów do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko
d) dokumentem potwierdzającym dostawę przedmiotu umowy jest dowód dostawy potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego
e) możliwość reklamacji - gwarancja szybkiej wymiany zakwestionowanych produktów
od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego w ciągu.............................
f) środek transportu musi spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne do przewozu produktów spożywczych (HACCP) - Zamawiający każdorazowo będzie kontrolował warunki w jakich przewożone są produkty, w razie stwierdzenia uchybień, Zamawiający zastrzega sobie prawo
do nie odebrania ich.
g) łatwy kontakt z Wykonawcą.
h) Zamawiający dopuszcza zmiany w ilości szacunkowej dotyczącej asortymentu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 7 | Nazwa: | Zakup i dostawy ryb i przetworów rybnych, lodów i mrożonych warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku w roku 2020 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą spełniać następujące warunki:
a) ryby i przetwory rybne, lody i mrożone warzywa muszą być w I gatunku, świeże,nie będą pozbawione walorów smakowych i zapachowych -
b) muszą posiadać czytelną datę ważności w miejscu łatwo dostępnym,
c) muszą odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym, o odpowiedniej gramaturze (określonej w formularzu asortymentowo-cenowym),
d) w sytuacjach wyjątkowych, Wykonawca po wcześniejszym uzyskaniu zgody od Zamawiającego może dostarczać artykuły w gramaturach odbiegających od gramatury określonej w formularzu asortymentowo - cenowym.
Wykonawca ma dostarczać produkty zgodnie z asortymentem przedstawionym poniżej:
L.p
Nazwa asortymentu
Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuły w okresie trwania umowy
Jm
Wymagana gramatura opakowania
1
Brzuszki z łososia
wędzone
20
kg
kg
2
Filet z miruny
ze skórą
600
kg
kg
3
Filet śledziowy
120
kg
kg
4
Makrela wędzona
100
kg
kg
5
Ryby w oleju
160
szt.
300 g
6
Ryby w pomidorach
200
szt.
300 g
7
Tuńczyk w sosie własnym w kawałkach
270
szt.
170 g
L.p
Nazwa asortymentu
Jm
Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuły w okresie trwania umowy
Wymagana gramatura opakowania
1
Brokuł mrożony
szt.
20
2 kg
2
Lody różne w smaku
op.
160
1 litr
3
Brukselka mrożona
szt.
60
2,5 kg
4
Szpinak rozdrobniony
mrożony
szt.
200
450 g
2) Wymagania dotyczące dostaw:
a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły w asortymencie, ilościach i cenach określonych
w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ do siedziby Zamawiającego. Faktyczna dostawa artykułów objętych zamówieniem zależna będzie od potrzeb Zamawiającego,
a niewykorzystane liczby produktów będących przedmiotem zamówienia - w razie mniejszych potrzeb - nie może być podstawą roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego
b) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy partiami po otrzymaniu zamówienia szczegółowego od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia szczegółowego, a w przypadku niemożności realizacji dostawy w w/w terminie do bezzwłocznego potwierdzenia faxem o takim stanie rzeczy wraz ze wskazaniem możliwego terminu wykonania dostawy. Dostawy w godzinach od 7.00 - 13.00 mogą występować codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt.
c) ilości zamawianych produktów podawane będą Wykonawcy faxem lub drogą mailową w dni robocze z góry, z wyszczególnieniem ilości i asortymentu. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość stosowania zamówienia telefonicznego.
c) Wykonawca zabezpiecza i zapewnia transport artykułów do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko
d) dokumentem potwierdzającym dostawę przedmiotu umowy jest dowód dostawy potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego
e) możliwość reklamacji - gwarancja szybkiej wymiany zakwestionowanych produktów
od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego w ciągu ..........................
f) środek transportu musi spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne do przewozu produktów spożywczych (HACCP) - Zamawiający każdorazowo będzie kontrolował warunki w jakich przewożone są produkty, w razie stwierdzenia uchybień, Zamawiający zastrzega sobie prawo
do nie odebrania ich.
g) łatwy kontakt z Wykonawcą.
h) Zamawiający dopuszcza zmiany w ilości szacunkowej dotyczącej asortymentu
i) wykonawca gwarantuje, iż dostarczony przedmiot umowy będzie nadawał się do spożycia przez
okres co najmniej 3/4 terminu przydatności do spożycia określonego na produkcie, w chwili dostawy I
nie będzie pozbawiony walorów smakowych I zapachowych
j) Zamawiający dopuszcza produkt o innej gramaturze w ilości sztuk wynikającej z łącznej wagi
wskazanej przez Zamawiającego na formularzu oferty pod warunkiem, że cenę należy przeliczyć
stosownie do gramatury podanej na formularzu oferty tj. podać cenę za wagę wskazaną w formularzu.
k) Zamawiający informuje, że dopuszcza do stosowania inne nazwy tzw. "Zamienniki". W przypadku
stosowania innych nazw, oferent jest zobowiązany załączyć do formularza oferty wykaz nazw
artykułów wobec, których Wykonawca stosuje inne nazwy niż Zamawiający (wg załącznika nr 1).
Zastosowanie innych nazw nie zwalnia Wyknonawcę od dostawy artkułów takiej samej lub lepszej
jakości. Zastosowanie zmiany obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15220000-6, 15240000-2, 15331170-9, 15555000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: