eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzeprowadzenie badania jakości usług administracyjnych oraz satysfakcji w 10 urzędach jednostek samorządu terytorialnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Warszawa: Przeprowadzenie badania jakości usług administracyjnych oraz satysfakcji w 10 urzędach jednostek samorządu terytorialnego
Numer ogłoszenia: 64444 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Powiatów Polskich , Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6566334, 018 4778600, faks 018 4778611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie jst.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badania jakości usług administracyjnych oraz satysfakcji w 10 urzędach jednostek samorządu terytorialnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 1) wydruk ankiet; 2) przeprowadzenie analizy danych zastanych(desk-reaserch) na podstawie danych wtórnych x 2 x 10 urzędów; 3) przeprowadzenie badań ilościowych x 2 x 10 urzędów; 4) przeprowadzenie badań jakościowych - fokusów x 2 x 10 urzędów; 5) opracowanie 20 raportów z badań jakościowych (2 raporty na każdy urząd) wydruk raportów w jednym egzemplarzu i naniesienie na nośnik cyfrowy (np. płyta CD); 6) opracowanie 2 raportów zbiorczych z analizy danych zastanych na podstawie danych wtórnych, wydruk raportów w jednym egzemplarzu papierowym i naniesienie na nośnik cyfrowy (np. płyta CD); 7) opracowanie 2 raportów z zbiorczych z badań ilościowych i jakościowych dotyczących jakości świadczonych usług i satysfakcji klienta, wydruk raportów w jednym egzemplarzu papierowym i naniesienie na nośnik cyfrowy (np. płyta CD); 8) opracowanie 2 raportów z zbiorczych z badań ilościowych i jakościowych dotyczących poziomu satysfakcji pracowników wydruk raportów w jednym egzemplarzu papierowym i naniesienie na nośnik cyfrowy (np. płyta CD); Badania mają zostać przeprowadzone zgodnie z Koncepcją badań społecznych Projekt Sprawny samorząd stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ oraz do umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca będzie mógł, za zgodą Zamawiającego, odstąpić od zasad określonych w koncepcji, w szczególności jeżeli będzie to koniczne z uwagi na specyfikę urzędu, w którym przeprowadzane będą badania. Urzędy, w których dotyczy zamówienie są wskazane w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.10.00 - Usługi w zakresie ankiet 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.31.13.00 - Usługi analizy ankiet .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przepisy prawa nie nakładają takiego obowiązku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się następującym doświadczeniem: przeprowadzeniem badania jakości usług administracyjnych oraz/lub satysfakcji klientów w co najmniej 10 urzędach administracji publicznej, w tym co najmniej 5 jednostkach samorządu terytorialnego; W tym celu wykonawca przedkłada wykaz wykonanych usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca oświadcza, ż posiada potencjał techniczny do wykonania zamówienia Wykonawca - oświadczenie wg. wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca przedłoży wykaz zawierający nazwiska co najmniej 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przez niezbędne doświadczenie i wykształcenie rozumie się posiadanie wykształcenia kierunkowego w zakresie analizy badań statystycznych oraz posiadanie co najmniej 2 -letniego doświadczenia zawodowego w tym zakresie. Wykonawca przedkłada również oświadczenie wg. wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - wykonawca powinien Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłową i terminową realizację przedmiotu zamówienia. Na dowód spełnienia warunku wykonawca przedkłada oświadczenie wg. wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument z którego wynika prawo do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (Uwaga, w przypadku podmiotów zarejestrowanych w KRS obok pełnomocnictwa należy przedłużyć także skrócony odpis KRS), Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum jeżeli oferta składana jest przez konsorcjum.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- W przypadku zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w trakcie zawierania umowy, w szczególności spowodowanych siłą wyższą. - W razie gdyby nie było możliwe zawarcie umowy przed dniem 20 kwietnia, a wybrany Wykonawca, nadal będzie związany ofertą, nie stoi to na przeszkodzie zawarciu umowy z tym, że terminy wykonania zamówienia w I i II etapie określone w SIWZ oraz wzorze umowy podlegają odpowiednio wydłużeniu. Terminy wykonania zamówienia w etapie III i IV pozostają bez zmian, - W przypadku wycofania się urzędu wymienionego w 2.2. SIWZ z projektu i wejścia na jego miejsce innego urzędu - taka zmiana nie może spowodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia, w przypadku niezaakceptowania zmiany przez Wykonawcę wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie pomniejszone a Zamawiającemu przysługuje prawo do jednostronnej zmiany umowy w zakresie zmniejszenia liczby urzędów, w których będą przeprowadzane badania; - Podwyższenie wysokości stawek VAT nie stanowi podstawy do zmiany ceny za jaką Wykonawca podjął się wykonania usługi. Obniżenie stawek VAT uprawnia Zamawiającego do jednostronnej zmiany umowy w przedmiocie obniżenia stawek podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nowy Sącz ul. Długosza 63 lok. 2 33-300 Nowy Sącz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2011 godzina 09:50, miejsce: Nowy Sącz ul. Długosza 63 lok. 2 33-300 Nowy Sącz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: AMÓWIENIE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SPRAWNY SAMORZĄD - PROGRAM WDROŻENIA USPRAWNIEŃ ZARZĄDCZYCH W JST W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, NR UMOWY: UDA-POKL.05.02.01-00-243/09-00 Z DNIA 1 WRZEŚNIA 2010 R...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.