Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-11-16
Og³oszenie nr 649472-N-2018 z dnia 2018-11-16 r.
Politechnika Opolska: Roboty remontowe w obiektach Osiedla Akademickiego Politechniki Opolskiej, przy ulicy Miko³ajczyka 4-6, 8-10, 12-14 oraz Ma³opolskiej 22 w Opolu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Opolska, krajowy numer identyfikacyjny
00000173200000, ul.
ul. Prószkowska
76
,
45-758
Opole, woj.
opolskie, pañstwo
Polska, tel.
77 4498178 , 77 4498177, e-mail
r.piorkowska@po.opole.pl, zamowienia@po.opole.pl, faks
77 4498180.
Adres strony internetowej (URL): www.po.opole.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
UCZELNIA PUBLICZNA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
wwww.przetargi.po.opole.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
wwww.przetargi.po.opole.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
FORMA PISEMNA
Adres:
Politechnika Opolska, ul. Prószkowska 76, budynek nr 5, pokój nr 3, 45-758 Opole
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Roboty remontowe w obiektach Osiedla Akademickiego Politechniki Opolskiej, przy ulicy Miko³ajczyka 4-6, 8-10, 12-14 oraz Ma³opolskiej 22 w Opolu
Numer referencyjny:
ZP/B/67/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty remontowe w obiektach Osiedla Akademickiego Politechniki Opolskiej, przy ulicy Miko³ajczyka 4-6, 8-10, 12-14 oraz Ma³opolskiej 22 w Opolu. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±czona do SIWZ dokumentacja projektowa - sk³adaj±ca z przedmiarów robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - za³±cznik nr 1 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45261900-3 |
45440000-3 |
45410000-0 |
45450000-6 |
45260000-7 |
45442110-1 |
45453000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-07-12 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³nienia
tego warunku, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie
publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenê spe³nienia
warunku (Za³±cznik nr 3 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania sytuacji ekonomicznej lub
finansowej musi wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie
prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz±
ni¿ 100 000,00 z³
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolno¶ci technicznej lub
zawodowej musi: 1. wykazaæ, ¿e nale¿ycie wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem
terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
minimum 2 roboty odpowiadaj±ce swoim rodzajem robocie stanowi±cej przedmiot zamówienia o
warto¶ci minimum 100 000,00 z³ brutto ka¿da; 2. skieruje do wykonania zamówienia: minimum 1
osobê posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994
r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z Dz.U. 2018 poz. 1202). Osoba ta bêdzie pe³niæ
funkcje kierownika budowy.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP Zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia przez Wykonawcê: O¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (zgodnie z za³±cznikiem nr 3A do SIWZ), w przypadku je¿eli Wykonawca nie dostarczy Zamawiaj±cemu tego¿ o¶wiadczania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e przedstawiæ wraz z o¶wiadczeniem dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.Wcelu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których
mowa w art. 22. ust. 1b. pkt 2 ustawy, tj.: sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiaj±cy ¿±da
dostarczenia przez Wykonawcê: 1.1 dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z
przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³. (Je¿eli nast±pi
wykazanie spe³nienia warunku z pkt. 1.3.2) Rozdzia³u V SIWZ na zasadach okre¶lonych art. 22a
ustawy Pzp, to Zamawiaj±cy uzna dokument potwierdzaj±cy spe³nienie warunku przez podmiot
trzeci); 2. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu,
o których mowa w art. 22. ust. 1b. pkt 3 ustawy, tj.: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia przez Wykonawcê: 2.1. Wykazu robót budowlanych -
sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie
ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych
czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty
zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne
dokumenty; W razie konieczno¶ci, szczególnie, gdy wykaz robót budowlanych lub dowody
potwierdzaj±ce czy roboty zosta³y wykonane nale¿ycie budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego,
Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty
by³y wykonywane, o przed³o¿enie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpo¶rednio
Zamawiaj±cemu. W przypadku warto¶ci robót budowlanych wyra¿onych w innej walucie ni¿ PLN,
Zamawiaj±cy, w celu oceny spe³nienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych warto¶ci wg kursu z
dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów ¶rednich NBP publikowanych na stronie
internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx 2.2. Wykazu osób sporz±dzonego
zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SIWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia
publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,
do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnego do wykonywania zamówienia publicznego oraz
informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. W sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, w celu
oceny przez Zamawiaj±cego czy Wykonawca bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu
umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy
Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da
dokumentów, o których mowa w pkt V. 6. SIWZ oraz zobowi±zania (zgodnie z za³±cznikiem nr 6
do SIWZ) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W sytuacji, w której Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22 a ustawy, w celu oceny przez Zamawiaj±cego czy Wykonawca bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów oraz zobowi±zania (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ), które okre¶laj± w szczególno¶ci: 1.1 Zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 1.2 Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.3 Zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.4 Czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugê, których wskazane zdolno¶ci dotycz±; 1.5 Ponadto zgodnie z art. 36b. ust. 1a. ustawy Wykonawca podaje nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaanga¿owanych w us³ugê. Wykonawca zawiadamia Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê us³ugi. 2. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1., w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 3. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SIWZ, zawieraj±cy w szczególno¶ci: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, ³±czn± cenê ofertow± brutto, zobowi±zanie dotycz±ce terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci, o¶wiadczenie o okresie zwi±zania ofert± oraz o akceptacji wszystkich postanowieñ SIWZ i wzoru umowy bez zastrze¿eñ, a tak¿e informacjê któr± czê¶æ zamówienia Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy; 2) o¶wiadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-2 niniejszej SIWZ - Za³±cznik nr 3 do SIWZ; 3) pe³nomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy); 4) pe³nomocnictwo dla osoby/osób podpisuj±cej ofertê i o¶wiadczenia (pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertê podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych); 5) dowód zabezpieczenia oferty wadium w przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 5 000,00 PLN (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp.
2. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PKO S.A. nr rachunku: 74 1240 1633 1111 0010 0525 5655 z adnotacj±: "Wadium w postêpowaniu ZP/B/67/2018".
3. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
4. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty;
2) innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
5. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.
7. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa PZP.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
OKRES GWARANCJI | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany Umowy zosta³y zawarte we wzorze Umowy stanowi±cej za³±cznik nr 2 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-12-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> JÊZYK POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posi³ków dla mieszkañców Bursy oraz dla uczestników kursów Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespó³ Placówek O¶wiatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materia³ów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru ró¿norodno¶ci biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rêkodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materia³ów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzêtu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. D³ugiej 7, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu w Z³otym Stoku"
- "Wymiana s³omianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z monta¿em magazynu energii i instalacji pompy ciep³a na potrzeby Szpitala Chorób P³uc w Pilchowicach.
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
- Uporz±dkowanie gospodarki ¶ciekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Czê¶æ I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowni± ¶cieków w miejscowo¶ciach S³awoszowice i Duchowo, gm. Milicz
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.