To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-12
Ogłoszenie nr 65290 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.
Rzeszów: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekty: Przejmij stery kariery RPO WP na lata 2014-2020, współfinansowany ze środków EFS. Biznes inicjator RPO WP 2014-2020 współfinansowany przez UE ze środków EFS oraz przez budżet państwa. Czas na karierę RPO WP na lata 2014 - 2020, współfinansowany ze środków EFS. PPI2Innovate - Budowanie potencjału w celu zwiększania wykorzystania Zamówień Publicznych na Innowacyjne Rozwiązania w Europie Środkowe, współfinansowanego ze środków EFRR w ramach Programu Interreg Europa Środkowa.Projekt: ROWES - kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I i II RPO WP na lata 2014-2020. Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO RPO WP na lata 2007-2013. "Reaktywizator" Działanie 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy w ramach EFS, RPO WP na lata 2014-2020. Bierny dziś - aktywny jutro, współfinansowany ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 25349-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30078-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., krajowy numer identyfikacyjny
69026033085969, ul.
ul. Szopena
51,
35959
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
017 8520600, 8520610, faks
178 520 611, e-mail
zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rarr.rzeszow.pl
Adres profilu: www.rarr.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spóła prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP4-2017-RARR
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami. Zamówienie podzielono na 16 części. Część nr 1. Projekt Przejmij stery kariery realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. Działenie 7.1. współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Okres realizacji projektu od 01.10.2016 do 31.03.2018. Część nr 2. Projekt Biznes inicjator realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Priorytet VII Regionalny rynek pracy. Działanie 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości. 2. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa. Okres realizacji projektu od sierpnia 2016 do czerwca 2018r. Część nr 3. Projekt Czas na karierę realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. Priorytet VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy. Okres realizacji projektu: 01.10.2016 - 30.09.2018. Część nr 4. Projekt PPI2Innovate - Budowanie potencjału w celu zwiększania wykorzystania Zamówień Publicznych na Innowacyjne Rozwiązania w Europie Środkowej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa Środkowa. Okres realizacji projektu - od 01.06.2016r. - do 31.05.2019r. Część nr 5. Część nr 5. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej . Część nr 6. Projekt: ROWES - kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I Realizowany w ramach: RPO WP na lata 2014-2020. Okres realizacji projektu: 01.01.2017-31.12.2019 Część nr 7. Projekt: ROWES- szansą rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II Realizowany w ramach: RPO WP na lata 2014-2020. Okres realizacji projektu: 01.01.2017-31.12.2019 Część nr 8. Projekt Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. Część nr 9. Centrum Administracji. Część nr 10. PPNT/IT4 Centrum Preinkubacji i Inkubacji. Część nr 11. Centrum Obsługi Inwestora. Część nr 12. Projekt pn.: reAKTYWIZATOR Numer i nazwa Priorytetu: VII Regionalny rynek pracy Numer i nazwa Działania: 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy Okres realizacji projektu: 01.10.2016r. - 31.08.2018r. Część nr 13. Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny Aeropolis. (Szopena) Część 14. Bierny dziś - aktywny jutro, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Okres realizacji projektu - od 01.01.2017r. - do 31.03.2018r. Część 15. Biuro Zarządu. Część 16. Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny Aeropolis. (Jasionka) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki nr od 1 do 16 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznik nr 17 do siwz - wzór umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30125120-8
Dodatkowe kody CPV:
30125000-1,
30124000-4,
30124300-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Dla poszczególnych części kształtuje się następująco: Część nr 1. Projekt Przejmij stery kariery realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. Działenie 7.1. współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Okres realizacji projektu od 01.10.2016 do 31.03.2018. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.03.2018. Część nr 2. Projekt Biznes inicjator realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Priorytet VII Regionalny rynek pracy. Działanie 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości. 2. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa. Okres realizacji projektu od sierpnia 2016 do czerwca 2018r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do czerwca 2018r. Część nr 3. Projekt Czas na karierę realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. Priorytet VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy. Okres realizacji projektu: 01.10.2016 - 30.09.2018. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 30.09.2018. Część nr 4. Projekt PPI2Innovate - Budowanie potencjału w celu zwiększania wykorzystania Zamówień Publicznych na Innowacyjne Rozwiązania w Europie Środkowej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa Środkowa. Okres realizacji projektu - od 01.06.2016r. - do 31.05.2019r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.05.2019r. Część nr 5. Część nr 5. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej . Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2017 r. Część nr 6. Projekt: ROWES - kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I Realizowany w ramach: RPO WP na lata 2014-2020. Okres realizacji projektu: 01.01.2017-31.12.2019 Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2019 Część nr 7. Projekt: ROWES- szansą rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II Realizowany w ramach: RPO WP na lata 2014-2020. Okres realizacji projektu: 01.01.2017-31.12.2019 Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2019 Część nr 8. Projekt Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2017 r. Część nr 9. Centrum Administracji. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2017 r. Część nr 10. PPNT/IT4 Centrum Preinkubacji i Inkubacji. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2017 r. Część nr 11. Centrum Obsługi Inwestora. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2017 r. Część nr 12. Projekt pn.: reAKTYWIZATOR Numer i nazwa Priorytetu: VII Regionalny rynek pracy Numer i nazwa Działania: 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy Okres realizacji projektu: 01.10.2016r. - 31.08.2018r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.08.2018r. Część nr 13. Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny Aeropolis. (Szopena) Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2017 r. Część 14. Bierny dziś - aktywny jutro, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Okres realizacji projektu - od 01.01.2017r. - do 31.03.2018r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.03.2018r. Część 15. Biuro Zarządu. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2017 r. Część 16. Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny Aeropolis. (Jasionka) Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2017 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Projekt "Przejmij stery kariery" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. Działenie 7.1. współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Okres realizacji projektu od 01.10.2016 do 31.03.2018. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT425.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 552.76 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Projekt "Biznes inicjator" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Priorytet VII Regionalny rynek pracy. Działanie 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości. 2. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa. Okres realizacji projektu od sierpnia 2016 do czerwca 2018r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2145.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2786.69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część nr 3. Projekt "Czas na karierę" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. Priorytet VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy. Okres realizacji projektu: 01.10.2016 - 30.09.2018. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późn. zm.). Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Część nr 4. Projekt "PPI2Innovate - Budowanie potencjału w celu zwiększania wykorzystania Zamówień Publicznych na Innowacyjne Rozwiązania w Europie Środkowej", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa Środkowa. Okres realizacji projektu - od 01.06.2016r. - do 31.05.2019r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT625.08 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 811.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Część nr 5. Centrum Organizacyjno - Szkoleniowe i Współpracy Międzynarodowej . |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2383.85 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3095.91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Część nr 6. Projekt: "ROWES - kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I" Realizowany w ramach: RPO WP na lata 2014-2020. Okres realizacji projektu: 01.01.2017-31.12.2019 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2900.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3767.49 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Część nr 7. Projekt: "ROWES- szansą rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II" Realizowany w ramach: RPO WP na lata 2014-2020. Okres realizacji projektu: 01.01.2017-31.12.2019 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2730.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3546.09 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Część nr 8. Projekt "Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO", realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3403.87 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4420.62 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Część nr 9. Centrum Administracji. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2079.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2700.54 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Część nr 10. PPNT/IT4 Centrum Preinkubacji i Inkubacji. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2058.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2674.02 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Część nr 11. Centrum Obsługi Inwestora. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2240.52 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2909.77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Część nr 12. Projekt pn.: "reAKTYWIZATOR" Numer i nazwa Priorytetu: VII Regionalny rynek pracy Numer i nazwa Działania: 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy Okres realizacji projektu: 01.10.2016r. - 31.08.2018r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10790.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14013.05 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Część nr 13. Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny Aeropolis. (Szopena) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2752.86 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3573.15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Część 14. "Bierny dziś - aktywny jutro", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Okres realizacji projektu - od 01.01.2017r. - do 31.03.2018r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT952.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1237.12 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: Część 15. Biuro Zarządu. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5795.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7526.89 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: Część 16. Podkarpacki Park Naukowo - Technologiczny Aeropolis. (Jasionka) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4013.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5212.68 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup serwerów, urządzeń (w tym materiałów do drukarek) i oprogramowania potrzebnego do wdrożenia systemu klasy EZD
- Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Del. w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie w 2025 roku
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.