eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaTransport dzieł sztuki, archiwów oraz innych zasobów magazynowych w związku z przenosinami magazynów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Postepowanie nr 2/MSN/PN/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-22

Warszawa: Transport dzieł sztuki, archiwów oraz innych zasobów magazynowych w związku z przenosinami magazynów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Postepowanie nr 2/MSN/PN/2016
Numer ogłoszenia: 65350 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie , ul. Pańska 3, 00-124 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 596 40 32, 596 40 00, faks 022 596 40 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum/inne instytucje kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport dzieł sztuki, archiwów oraz innych zasobów magazynowych w związku z przenosinami magazynów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Postepowanie nr 2/MSN/PN/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest transport lądowy dzieł sztuki, archiwów, oraz innych zasobów magazynowych w związku z przenosinami magazynów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. 1.2. Rodzaje transportowanych obiektów. Zamawiający - na potrzeby niniejszego postępowania - wyróżnił trzy klasy obiektów, które będą transportowane w związku z przenosinami magazynów. Są to: A. Klasa I - dzieła sztuki oraz instalacje artystyczne; B. Klasa II - archiwa sztuki współczesnej; C. Klasa III - pozostałe zasoby magazynowe zróżnicowane rzeczowo i objętościowo. 1.3. Kompletny spis obiektów klasy I z podaniem m.in. ich ilości, charakterystyki, wymiarów, wymiarów opakowań (jeśli Zamawiający takowe posiada), wskazówkami dla Wykonawcy dotyczącymi stworzenia-dostarczenia opakowań transportowych, informacjami dotyczącymi sposobu pakowania, informacjami o ich bieżącej lokalizacji oraz wskazaniem lokalizacji docelowej zawiera Załącznik nr 1a oraz 1a1 do niniejszej SIWZ. Uwaga: Zamawiający podkreśla, że przewożone obiekty są klasyfikowane jako dzieła sztuki i powinny być przewożone zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz najlepszą praktyką przyjętą przy realizacji tego rodzaju zamówień. Warunki przewozu dzieł sztuki określa Załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ. 1.4. Opis zbioru obiektów klasy II z podaniem ich orientacyjnej ilości, charakterystyki, sposobu pakowania (ze wskazaniem konieczności dodatkowego pakowania lub zabezpieczenia), standardów, w jakich ma być zrealizowany transport, wraz z informacjami o bieżącej lokalizacji obiektów oraz wskazaniem lokalizacji docelowej zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 1.5. Opis zbioru obiektów klasy III z podaniem ich orientacyjnej ilości, charakterystyki, sposobu pakowania (ze wskazaniem konieczności dodatkowego pakowania lub zabezpieczenia), standardów, w jakich ma być zrealizowany transport, wraz z informacjami o bieżącej lokalizacji obiektów oraz wskazaniem lokalizacji docelowej zawiera Załącznik nr 3 oraz 3a do niniejszej SIWZ. 1.6. Informacje o lokalizacjach przestrzeni magazynowych, obecnych i docelowych. 6.1. Zamawiający dysponuje dwiema przestrzeniami magazynowymi, w których przechowywane są obecnie zasoby magazynowe. Są to: A. Główny magazyn w piwnicach dawnego pawilonu meblowego Emilia (ul. Emilii Plater 51, 00-125 Warszawa); B. Zewnętrzny magazyn techniczny w Kobyłce. W głównym magazynie (A) przechowywane są obiekty klasy I, II i III. W zewnętrznym magazynie technicznym przechowywane są obiekty klasy III oraz nieliczne obiekty klasy I (głównie wielkogabarytowe elementy instalacji artystycznych). Zamawiający do 14 maja 2016 r. opuści przestrzeń magazynową głównego magazynu w piwnicach dawnego pawilonu meblowego Emilia. Zamawiający zachowa zewnętrzny magazyn techniczny w Kobyłce i dokona tylko częściowych przenosin znajdujących się tam zasobów (w zakresie wskazanym w spisie i opisach obiektów poszczególnych klas obiektów). Ogólny opis przestrzeni magazynowych, w których przechowywane są obecnie zasoby magazynowe, stanowi Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 6.2. Zamawiający będzie przenosił zasoby magazynowe do następujących przestrzeni: A. Magazyn w Pałacu Kultury i Nauki na VI piętrze (Plac Defilad 1);dalej: magazyn PKiN); B. Magazyn archiwów w Pałacu Kultury i Nauki na IX piętrze (dalej: magazyn archiwów); C. Dodatkowy zewnętrzny magazyn techniczny położony w obszarze aglomeracji warszawskiej i gmin przyległych, jednak nie dalej niż w promieniu 20 km od ścisłego centrum Warszawy. Ogólną charakterystykę docelowych przestrzeni magazynowych, do których będą przenoszone zasoby magazynowe Zamawiającego, stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.7. Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 15 maja 2016 r. z następującymi zastrzeżeniami: 7.1. przenosiny wszystkich obiektów klasy I (dzieła sztuki) poza obiektami wielkogabarytowymi przenoszonymi do dodatkowego zewnętrznego magazynu technicznego muszą zostać bezwzględnie zakończone do 30.04.2016 r. W szczególności do 30.04.2016 r. muszą zostać przeniesione wszystkie obiekty klasy I, które maja się znaleźć w magazynie PKiN. 7.2. przenosiny wielkogabarytowych obiektów klasy I wskazanych w Załączniku 1a do dodatkowego zewnętrznego magazynu technicznego muszą zostać zrealizowane w terminie od 02.05.2016 r. do 05.05.2016 r. do godz. 13.00. 7.3. przenosiny obiektów klasy II muszą zostać bezwzględnie zakończone do 30.04.2016 r. 7.4. przenosiny obiektów klasy III muszą zostać bezwzględnie zakończone do 30.04.2016 r., chyba że ze względu na ich gabaryty nie będzie możliwe ich fizyczne wyprowadzenie z magazynu w piwnicach dawnego pawilonu meblowego Emilia przed 02.05.2016 r. - w takim przypadku usługa winna być zrealizowana w terminie 3 dni roboczych od dnia umożliwienia fizycznego wyprowadzenia obiektów klasy III. Za dzień roboczy przyjmuje się dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Powyższe ograniczenia wynikają przede wszystkim z konieczności otwarcia przez Zamawiającego w dotychczasowych magazynach ciągów komunikacyjnych dla obiektów wielkogabarytowych, co będzie możliwe dopiero po 02.05.2016 r. 1.8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaplanowania całości działań związanych z przenosinami magazynów oraz opracowania harmonogramu całościowego przenosin, a także bieżącej weryfikacji harmonogramu w trakcie trwania przenosin. Harmonogram całościowy musi zostać uzgodniony z Zamawiającym co najmniej na cztery dni robocze przed rozpoczęciem przenosin. Harmonogram całościowy powinien uwzględniać ustalenia z podmiotami, które wynajmują Muzeum przestrzenie magazynowe. 1.9. W okresie realizacji przenosin, każdego dnia po zakończeniu transportów Wykonawca będzie sporządzał podsumowanie zrealizowanych transportów w odniesieniu do harmonogramu oraz - jeśli zajdzie taka konieczność - będzie weryfikował harmonogram co najmniej na kolejne trzy dni. 1.10. Wszelkie działania planistyczno-organizacyjne Wykonawca jest zobowiązany wykonywać w porozumieniu z Zamawiającym i osobami przez niego wskazanymi. 1.11. Wykonawca jest zobowiązany utrzymywać stałe centrum planistyczno-organizacyjne w postaci co najmniej jednej osoby wskazanej z imienia i nazwiska do koordynacji całości działań Wykonawcy i komunikacji z Zamawiającym. Zamawiający wymaga, by w okresie obowiązywania umowy centrum planistyczno-organizacyjne było dostępne 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Zamawiający wymaga stałej dostępności centrum planistyczno-organizacyjnego pod jednym numerem telefonicznym. Czas reakcji centrum planistyczno-organizacyjnego na zgłoszenia w dniach roboczych (z włączeniem sobót) nie powinien przekroczyć 30 min. z wyjątkiem godzin nocnych (22:00 - 6.00). Na zgłoszenia nocne Wykonawca powinien reagować najpóźniej do godz. 7.00 rano kolejnego dnia roboczego. 1.12. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w dni robocze z włączeniem sobót, lub w dni robocze z włączeniem sobót i niedziel, jeśli z powodów związanych ze specyfiką usługi, ograniczeniami technicznymi, logistycznymi, formalno-prawnymi, bezpieczeństwa zasobów, itp. wynikać będzie konieczność realizacji przenosin w tych dniach. Z tych samych przyczyn Zmawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia poza godzinami pracy Zamawiającego, w tym w godzinach nocnych. Wybór takiego sposobu realizacji zamówienia powinien być uzgodniony z Zamawiającym oraz podmiotami wynajmującymi i obsługującym przestrzenie, do których przenoszone będą obiekty oraz ujęty w harmonogramie przenosin. 1.13. Wszelkie spotkania organizacyjno-planistyczne odbywają się w siedzibie Zamawiającego. 1.14. Wszystkie koszty związane z działaniami logistyczno-planistycznymi muszą być uwzględnione w ofercie Wykonawcy. 1.15. Zamawiający zakłada, że przenosiny magazynowe odbywają się do przestrzeni magazynowych uprzednio przygotowanych i wyposażonych przez Zamawiającego w zakresie podstawowym. Wykonawca powinien uwzględnić dodatkowe transporty wyposażenia magazynowego, które może być zdemontowane dopiero po zdjęciu i zapakowaniu obiektów w przenoszonych magazynach (np. szafy, szafki, regały, stojaki, i in.). Zamawiający wymaga zatem uwzględnienia w ofercie Wykonawcy konieczności wykonania dodatkowych transportów technicznych demontowanej na bieżąco infrastruktury magazynowej. Zamawiający wymaga również uwzględnienia takich transportów w harmonogramie przenosin. 1.16. Demontaż i montaż przewożonej przez Wykonawcę infrastruktury magazynowej zostanie wykonany przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w harmonogramie przenosin przestoje, które mogą się w związku z tym pojawić. 1.17. Zamawiający dopuszcza wizję lokalną w magazynie w piwnicach dawnego pawilonu meblowego Emilia w celu dokonania własnego oszacowania wielkości zasobów magazynowych przez Wykonawcę. Wizja lokalna może się odbywać na pisemny wniosek Wykonawcy, po wcześniejszym umówieniu, w dniu roboczym w godzinach od 9.30 do 13.30 do ostatniego dnia roboczego poprzedzającego termin składania ofert. 1.18. W zakresie przenosin obiektów klasy I Zamawiający zakłada możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, jeśli w okresie realizacji przedmiotu zamówienia obiekty te staną się przedmiotem wypożyczeń, zmieni się ich status własnościowy lub formalno-prawny, nie będą mogły zostać przeniesione do planowanych przestrzeni ze względu na ich bezpieczeństwo lub zalecenia konserwatorskie. 1.19. W zakresie przenosin obiektów klasy I Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zamówienia, jeśli w związku z prowadzoną przez siebie polityką gromadzenia zbiorów pozyska w okresie przenosin magazynowych dodatkowe obiekty lub ulegną skróceniu okresy wypożyczenia obiektów przebywających czasowo poza magazynami Zamawiającego. Tego rodzaju obiekty - o ile pojawią się w okresie realizacji usługi - będą traktowane jako dodatkowe obiekty klasy I i będą transportowane z głównego magazynu w piwnicach dawnego pawilonu meblowego Emilia do magazynu PKiN. Zamawiający przewiduje dla obiektów dodatkowych I klasy co najwyżej 2 dodatkowe transporty i wymaga od Wykonawcy podania w ofercie ryczałtowej stawki za tego rodzaju transport. Transporty te zostaną zrealizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przy braku realizacji, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 1.20. W zakresie przenosin obiektów klasy II Zamawiający zakłada możliwość ograniczenia zakresu zamówienia w stosunku do szacowanej dla tej klasy wielkości zamówienia do 50%. W wypadku ograniczenia zakresu zamówienia za podstawę rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą przyjmuje się stawkę z oferty Wykonawcy za 1 mb (metr bieżący) przewożonych obiektów klasy II pomnożoną przez ilość faktycznie przeniesionych metrów. 1.21. W zakresie przenosin obiektów klasy III Zamawiający zakłada możliwość ograniczenia zakresu zamówienia w stosunku do szacowanej dla tej klasy wielkości zamówienia do 50%. W wypadku ograniczenia zakresu zamówienia za podstawę rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą przyjmuje się stawkę z oferty Wykonawcy za 1 m3 (metr sześcienny) przewożonych obiektów klasy III pomnożoną przez ilość faktycznie przeniesionych m3..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp., tj. do 50% wartości zamówienia podstawowego Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia w drodze niniejszego przetargu nieograniczonego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż wykonali lub wykonują usługi transportu dzieł sztuki o wartości nie mniejszej niż 500000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) w tym co najmniej dwie usługi jednorazowe o wartości co najmniej 150000,00 zł brutto każda. Zamawiający uzna za spełniony warunek, wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, powyżej wskazane usługi oraz załączą dowody, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający uzna za spełniony warunek znajdowania się przez Wykonawcę w odpowiedniej sytuacji finansowej jeżeli wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w tym obowiązkowo w zakresie przewozu dzieł sztuki) na kwotę co najmniej 1000000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100). Suma gwarancyjna w odniesieniu do wszystkich zdarzeń wynosi co najmniej 1.000.000,00 (jeden milion złotych 00/100), a w odniesieniu do jednego zdarzenia wynosi co najmniej 200.000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga, aby oferta wykonawcy zawierała: wypełniony formularz oferty wzór - Załącznik nr 6 do SIWZ Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin Płatności - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana zasad i terminów dokonywania odbiorów dostaw, jeśli nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego; 2) zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy; 3) zmiana terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy; 4) zmiana obowiązującej stawki VAT; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę; 5) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 6) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 7) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 8) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 § 1 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 kodeksu spółek handlowych. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego, jak i przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.artmuseum.pl/zamowieniapubliczne.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3 - recepcja Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 09:15, miejsce: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3 - recepcja Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.