Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-05
Otwock: Dostawa sprzętu dla potrzeb Bloku Operacyjnego Izby Przyjęć Ostrego Dyżuru, Izby Przyjęć oraz Bloku Operacyjnego w budynku G Szpitala Klinicznego im. A. Grucy CMKP
Numer ogłoszenia: 65352 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu dla potrzeb Bloku Operacyjnego Izby Przyjęć Ostrego Dyżuru, Izby Przyjęć oraz Bloku Operacyjnego w budynku G Szpitala Klinicznego im. A. Grucy CMKP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu dla potrzeb Bloku Operacyjnego Izby Przyjęć Ostrego Dyżuru, Izby Przyjęć oraz Bloku Operacyjnego w budynku G Szpitala Klinicznego im. A. Grucy CMKP DZP/37/2011 Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załacznikach nr 1 i 5 do siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Deklaracja zgodności - dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela.( dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych) * 2. Certyfikaty zgodności - dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności.( dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B)* 3. Specyfikacja handlowa i techniczna oferowanych urządzeń oraz firmowe materiały informacyjne typu Technical Data potwierdzające wartości oferowanych parametrów (o ile dotyczy)*
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Deklaracja zgodności - dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela.( dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych) * 2. Certyfikaty zgodności - dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności.( dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B)* 3. Specyfikacja handlowa i techniczna oferowanych urządzeń oraz firmowe materiały informacyjne typu Technical Data potwierdzające wartości oferowanych parametrów (o ile dotyczy)*
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
im. prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13
05-400 Otwock
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 Wózki ze stali.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wózek gospodarczy Załącznik Nr 5 pkt 1 2 2 Wózek z szufladami Załącznik Nr 5 pkt 2 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 Wózki medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Stolik do narzędzi chirurgicznych Załącznik Nr 5 pkt 3 2 2 Stolik pod rękę lub narzędzia chirurgiczne Załącznik Nr 5 pkt 4 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 Taborety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Taboret obrotowy Załącznik Nr 5 pkt 5 3 2 Taboret z oparciem Załącznik Nr 5 pkt 6 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 Wózek do transportu chorych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wózek do przewozu chorych Załącznik Nr 5 pkt 7 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 Ssak próżniowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ssak próżniowy z podstawą jezdną I Załącznik Nr 5 pkt 8 2 2 Ssak próżniowy z podstawą jezdną II Załącznik Nr 5 pkt 9 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 Wózki na odpady, brudną bieliznę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wózek pojedynczy na odpady Załącznik Nr 5 pkt 10 2 2 Wózek podwójny na brudną bieliznę Załącznik Nr 5 pkt 11 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 Dozownik do tlenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dozownik do tlenu Załącznik Nr 5 pkt 12 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 Zestaw do wentylacji, maski, stetoskop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Stetoskop Załącznik Nr 5 pkt 13 1 2 Worek samorozprężalny dla dorosłych Załącznik Nr 5 pkt 14 1 3 Worek samorozprężalny dla dzieci Załącznik Nr 5 pkt 15 1 4 Komplet masek silikonowych z otwartym mankietem Załącznik Nr 5 pkt 16 1 5 Komplet masek silikonowych Załącznik Nr 5 pkt 17 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 Stojak, parawan.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Stojak do kroplówek Załącznik Nr 5 pkt 18 8 2 Parawan Załącznik Nr 5 pkt 19 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet N 10 Laryngoskopy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Laryngoskop światłowodowy dla dorosłych typ Macintosh Załącznik Nr 5 pkt 20 1 2 Laryngoskop światłowodowy dla dorosłych typ Macintosh Załącznik Nr 5 pkt 21 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 Podgrzewacze płynów infuzyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Podgrzewacz płynów infuzyjnych Załącznik Nr 5 pkt 22 1 2 Łaźnia wodna do płynów infuzyjnych Załącznik Nr 5 pkt 23 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 Stymulator nerwów obwodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Stymulator nerwów obwodowych Załącznik Nr 5 pkt 24 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 Regały uniwersale ażurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Regał 1220x610x1820 Załącznik Nr 5 pkt 25 11 2 Regał 915x355x1820 Załącznik Nr 5 pkt 26 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 Leżanki, stoły zabiegowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Leżanka (kozetka) lekarska Załącznik Nr 5 pkt 27 2 2 Stół zabiegowy Załącznik Nr 5 pkt 28 1 3 Uniwersalny stół zabiegowy do gipsowni Załącznik Nr 5 pkt 29 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 Aparat do nastawiania złamań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Aparat do nastawiania i zaopatrywania złamań kości przedramienia Załącznik Nr 5 pkt 30 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 Zasilacz do opasek Esmarcha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zasilacz do opasek Esmarcha na sprężone powietrze wraz z opaskami Załącznik Nr 5 pkt 31 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 Halogenowe lampy bezcieniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Halogenowa lampa zabiegowa I Załącznik Nr 5 pkt 32 1 2 Halogenowa lampa zabiegowa II Załącznik Nr 5 pkt 33 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 Wózki inwalidzkie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 18 Wózki inwalidzkie Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość 1 Wózek inwalidzki Załącznik Nr 5 pkt 34 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19 Wózki ze stali.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 19 Wózki ze stali 1 Wózek gospodarczy Załącznik Nr 5 pkt 1 2 2 Wózek z szufladami Załącznik Nr 5 pkt 2 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20 Taborety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 20 Taborety 1 Taboret obrotowy Załącznik Nr 5 pkt 5 6 2 Taboret z oparciem Załącznik Nr 5 pkt 6 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21 Wózek do transportu chorych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 21 Wózek do transportu chorych 1 Wózek do przewozu chorych Załącznik Nr 5 pkt 35 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22 Ssak próżniowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 22 Ssak próżniowy 1 Ssak próżniowy elektryczny Załącznik Nr 5 pkt 36 3 2 Ssak próżniowy z podstawą jezdną II Załącznik Nr 5 pkt 9 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23 Wózki na odpady, brudną bieliznę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 23 Wózki na odpady, brudną bieliznę 1 Wózek pojedynczy na odpady Załącznik Nr 5 pkt 10 5 2 Wózek podwójny na brudną bieliznę Załącznik Nr 5 pkt 11 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24 Dozownik do tlenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 24 Dozownik do tlenu 1 Dozownik do tlenu Załącznik Nr 5 pkt 12 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 25 Zestaw do wentylacji, maski, stetoskop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 25 Zestaw do wentylacji, maski, stetoskop 1 Stetoskop Załącznik Nr 5 pkt 13 3 2 Worek samorozprężalny dla dorosłych Załącznik Nr 5 pkt 14 3 3 Worek samorozprężalny dla dzieci Załącznik Nr 5 pkt 15 3 4 Komplet masek silikonowych z otwartym mankietem Załącznik Nr 5 pkt 16 3 5 Komplet masek silikonowych Załącznik Nr 5 pkt17 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 26 Stojak.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość 1 Stojak do kroplówek Załącznik Nr 5 pkt 18 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 27 Laryngoskopy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość 1 Laryngoskop światłowodowy dla dorosłych typ Macintosh Załącznik Nr 5 pkt 20 3 2 Laryngoskop światłowodowy dla dorosłych typ Macintosh Załącznik Nr 5 pkt 21 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet Nr 28 Podgrzewacze płynów infuzyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 28 Podgrzewacze płynów infuzyjnych Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość 1 Podgrzewacz płynów infuzyjnych Załącznik Nr 5 pkt 22 3 2 Łaźnia wodna do płynów infuzyjnych Załącznik Nr 5 pkt 23 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet Nr 29 Stymulator nerwów obwodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 29 Stymulator nerwów obwodowych 1 Stymulator nerwów obwodowych Załącznik Nr 5 pkt 24 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet Nr 30 Regały uniwersale ażurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 30 Regały uniwersale ażurowe Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość 1 Regał 1220x610x1820 Załącznik Nr 5 pkt 25 11 2 Regał 915x355x1820 Załącznik Nr 5 pkt 26 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet Nr 31 Zasilacz do opasek Esmarcha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 31 Zasilacz do opasek Esmarcha Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość 1 Zasilacz do opasek Esmarcha na sprężone powietrze wraz z opaskami Załącznik Nr 5 pkt 31 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet Nr 32 Halogenowe lampy bezcieniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 32 Halogenowe lampy bezcieniowe Lp Nazwa Opis, szczegóły Ilość 1 Halogenowa lampa zabiegowa II Załącznik Nr 5 pkt 33 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Usługi w zakresie odpadów medycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego - umowa ramowa
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - I etap
- Remont dachu płaskiego Zespołu Szkół Ekonomiczno-Gastronomicznych im. St. Staszica w Otwocku
- DOSTĘPNY PCPR - DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA - WYKONANIE PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Modernizacja zewnętrznej strony płyty stropowej budynku chłodni wentylatorowej nr 32 na terenie NCBJ
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, aparatury oraz narzędzi medycznych
- Obłożenia i drobny sprzęt medyczny - RZP-23/OC/2024
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- 48/TP/ZP/D/2024 Dostawy drobnego sprzętu medycznego i wyposażenia oddziałów szpitalnych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (maski żelowe,noże harmoniczne, akcesoria do nebulizatorów,pułapki do kardiomonitorów,strzykawki do żywienia) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Dostawa produktów medycznych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.