Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-22
Łódź: Druki na targi pracy wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 65354 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2547408, centrala 2547598, faks 42 2547418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druki na targi pracy wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: CZĘŚĆ 1 - druku wizytówek, ulotek i plakatów, według projektu Zamawiającego, na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi według poniższego opisu oraz na dostawie wykonanych wizytówek, ulotek i plakatów do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia dla części 1 WIZYTÓWKI format: 50 mm x 90 mm Gramatura: 280 g/m2 papier: silk kolor: czarno białe druk po jednej stronie nakład: 200 szt. ULOTKI Wymiary: 50 mm x 150 mm Gramatura: 250 g/m2, Kolor: 4+4 cmyk papier powlekany satyna ilość: 1000 szt. PLAKAT format: B1 (1000 mm x 707 mm) Gramatura: 200 g/m2 Kolor: 4+0 papier biały, matowy nakład: 20 szt. CZĘŚĆ 2 - druku zaproszeń, wkładek do zaproszeń, kopert oraz programu targów, według projektów Zamawiającego, na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi według poniższego opisu oraz na dostawie wykonanych druków do siedziby Zamawiającego. ZAPROSZENIA format: 210 x 210mm papier Olin Regular Absolute White lub równoważny papier offsetowy biały nie-powlekany gramatura: 250 g/m2 kolorystyka: 2+3 pantony (warm red & blue 072 + black) druk: offset, jeden big złożenie nakład: 150 szt. WKŁADKI DO ZAPROSZEŃ format: 200 x 100 mm papier: Olin Regular Absolute White lub równoważny papier offsetowy biały niepowlekany gramatura: 130 g/m2 kolorystyka: 1 pantone, 1+0 nakład: 100 szt. KOPERTY DO ZAPROSZEŃ format: DL - Olin Regular Absolute White lub równoważny koperty białe z drukiem 2 pantony złożone na gotowo nakład: 150 szt. PROGRAM TARGÓW format: A4 Gramatura: 200 g papier: OLIN Regular absolute White kolorystyka: 2+3 pantony (warm red & blue 072 + black) druk: offset, jeden big złożenie nakład: 1000 szt. Zamawiający wymaga aby zaproszenia i program targów zostały dostarczone złożone. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostawy wykonanych druków do siedziby Zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi ul. Wojska Polskiego 121 Łódź. 2. Koszty wydruków i ich dostawy oraz wszelkie inne koszty związane z wymienionymi czynnościami ponosi Wykonawca. 3. Do czasu wykonania druku wliczony jest czas wykonania druków a także czas potrzebny dla doręczenia wykonanych zamówień Zamawiającemu w jego siedzibie.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Strona Tytułowa - zgodnie z Formularzem Nr 1., 2. Formularz Oferty - wypełniony zgodnie z Formularzem Nr 2., 3. Dokument potwierdzający uprawnienia osoby, osób podpisujących ofertę do reprezentacji oraz Pełnomocnictwo,Pełnomocnictwa dla osoby,osób podpisujących ofertę, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika, 4. Dokumenty i oświadczenia określone w pkt 8 SIWZ - Formularze nr 3, 4, 5., 5. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Formularz Nr 6, 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 7. Do oferty w celu jej oceny w zakresie kryterium jakość wykonania należy załączyć Próbkę w postaci: a) dla części 1 - jednego egzemplarza ulotki wydrukowanej przez Wykonawcę, formatu dowolnego na papierze zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia dla ulotki opisanej w części 1, wg projektu Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Dla części 2 - jednego egzemplarza zaproszenia lub ulotki wykonanego przez Wykonawcę o parametrach - papier offsetowy niepowlekany, dowolnego formatu, wykonane w technice druku offsetowego, w cmyku lub pantonach,1 big, złożenie. Zaproszenie/ulotka musi zawierać tekst i grafikę. Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty dwóch zaproszeń/ulotek spełniających łącznie wymagane założenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - jakość wykonania - 40
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Strony ustalają, iż przez zmiany istotne Umowy przyznające prawo do jej zmiany rozumieją: a) zmiana terminów realizacji usługi nie powodująca zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, a spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Akademii lub okolicznościami niezależnymi od Akademii jak i od Wykonawcy; b) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Prawo zmiany nie obejmuje zmiany Umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 2. Zmiany, o których mowa powyżej muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące ww. zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121 pok 68.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121, Kancelaria V piętro pok. 501.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem: 1. cena - 60%; 2. jakość wykonania - 40% Sposób oceny ofert. Ocena ofert w zakresie przedstawionego kryterium zostanie dokonana według następujących zasad: Cena - 60% 1) Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) W zakresie kryterium oferta może uzyskać 60 punktów. 3) Oferta z ceną najniższą otrzyma 60 pkt. 4) Punktacja ceny kolejnych ofert odbędzie się zgodnie z formułą: PC = Cmin/C x 60 gdzie: PC - ocena punktowa danej oferty za cenę Cmin - minimalna zaoferowana przez wykonawców cena; C - cena z danej oferty Jakość wykonania - 40% a) dla części 1 Jakość wykonania zostanie oceniona na podstawie załączonej do oferty próbki w postaci jednego egzemplarza ulotki wydrukowanej przez wykonawcę, formatu dowolnego na papierze zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia dla ulotki opisanej w części 1, wg projektu Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Brak załączenia opisanej powyżej próbki do oferty wykonawcy spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp. Ocenie podlegać będzie jakość druku tekstu i odwzorowanie kolorów zgodnie z poniższą tabelą. Jdt - Jakość druku tekstu - Nieostre zalane litery, druk niewyrazisty, zabrudzenia na papierze, plamy i paski wynikające z technologii druku 0pkt, Częściowo zalane litery, druk częściowo nieostry 10 pkt, Druk wyrazisty, bez efektu wyblaknięcia, brak przebarwień brak plam i pasków wynikających z technologii druku, odpowiednia ostrość druku 25 pkt, Jok - Jakość odwzorowania kolorów Kolorystyka niezgodna z projektem 0pkt, Kolorystyka częściowo niezgodna z projektem 10 pkt, Prawidłowe odwzorowanie kolorów (prawidłowa kolorystyka) 25 pkt. Punktacja w kryterium Jakość wykonania odbędzie się zgodnie z formułą: Pj= (J oferty/Jmax) x 40 gdzie: Pj - ocena punktowa danej oferty za jakość druku Joferty = liczba punktów przyznana danej ofercie obliczona wg wzoru: Jdt + Jok, Jmax = maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania, tj. 50 pkt W zakresie wskazanego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt. b) dla części 2 Jakość wykonania zostanie oceniona na podstawie załączonej do oferty próbki w postaci jednego egzemplarza zaproszenia lub ulotki wykonanego przez Wykonawcę o parametrach - papier offsetowy niepowlekany, dowolnego formatu, wykonane w technice druku offsetowego, w cmyku lub pantonach, 1 big, złożenie. Zaproszenie/ulotka musi zawierać tekst i grafikę. Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty dwóch zaproszeń/ulotek spełniających łącznie wymagane założenia. Brak załączenia opisanej powyżej próbki do oferty wykonawcy spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp. Ocenie podlegać będzie poprawność i estetyka złożenia, jakość druku tekstu i jakość wydruku grafiki. Jz- Poprawnośc i estetyka złożenia krzywo złożone, krawędzie nie pokrywają się, nie trzyma formatu, pogniecione i przesunięte złożenie 0 pkt. Nierówno złożone, lekko przesunięte złożenie 10 pkt, Prawidłowo i równo złożone, zachowany format. Jdt - Jakość druku tekstu Nieostre, zalane litery, zabrudzenia na papierze 0 pkt Odbicia tekstu, częściowo zalane litery 10 pkt Druk ostry, prawidłowy, dobrze czytelne w kontrze 25 pkt, Jwg - Jakość wydruku grafiki Przesunięte kolory, nieostry wydruk 0 pkt, Nie utrzymanie jednolitego nasycenia wydruku grafiki 10 pkt, Grafika ostra, równomiernie nasycona, brak przesunięć kolorów 25 pkt. Punktacja w kryterium Jakość wykonania odbędzie się zgodnie z formułą: Pj= (J oferty/Jmax) x 40 gdzie: Pj - ocena punktowa danej oferty za jakość druku Joferty = liczba punktów przyznana danej ofercie obliczona wg wzoru: Jz + Jdt + Jwg, Jmax = maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania, tj. 75 pkt W zakresie wskazanego kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt. W przypadku obydwu części Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają zsumowaniu. Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. Oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów (P) stanowić będzie ofertę najkorzystniejszą. Ostateczną liczbę punktów (P) każdej z ocenianych ofert stanowić będzie suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach: Cena, oraz jakość wykonania zgodnie ze wzorem: P = PC + Pj gdzie: P - łączna ocena punktowa PC - Ocena punktowa za kryterium cena Pj - ocena punktowa za kryterium jakość wykonania.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: druk wizytówek, ulotek i plakatów, według projektu Zamawiającego, na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na druku wizytówek, ulotek i plakatów, według projektu Zamawiającego, na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi według poniższego opisu oraz na dostawie wykonanych wizytówek, ulotek i plakatów do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia dla części 1 WIZYTÓWKI format: 50 mm x 90 mm Gramatura: 280 g/m2 papier: silk kolor: czarno białe druk po jednej stronie nakład: 200 szt. ULOTKI Wymiary: 50 mm x 150 mm Gramatura: 250 g/m2, Kolor: 4+4 cmyk papier powlekany satyna ilość: 1000 szt. PLAKAT format: B1 (1000 mm x 707 mm) Gramatura: 200 g/m2 Kolor: 4+0 papier biały, matowy nakład: 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość wykonania - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk zaproszeń, wkładek do zaproszeń, kopert oraz programu targów, według projektów Zamawiającego, na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na druku zaproszeń, wkładek do zaproszeń, kopert oraz programu targów, według projektów Zamawiającego, na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi według poniższego opisu oraz na dostawie wykonanych druków do siedziby Zamawiającego. ZAPROSZENIA format: 210 x 210mm papier Olin Regular Absolute White lub równoważny papier offsetowy biały nie-powlekany gramatura: 250 g/m2 kolorystyka: 2+3 pantony (warm red & blue 072 + black) druk: offset, jeden big złożenie nakład: 150 szt. WKŁADKI DO ZAPROSZEŃ format: 200 x 100 mm papier: Olin Regular Absolute White lub równoważny papier offsetowy biały niepowlekany gramatura: 130 g/m2 kolorystyka: 1 pantone, 1+0 nakład: 100 szt. KOPERTY DO ZAPROSZEŃ format: DL - Olin Regular Absolute White lub równoważny koperty białe z drukiem 2 pantony złożone na gotowo nakład: 150 szt. PROGRAM TARGÓW format: A4 Gramatura: 200 g papier: OLIN Regular absolute White kolorystyka: 2+3 pantony (warm red & blue 072 + black) druk: offset, jeden big złożenie nakład: 1000 szt. Zamawiający wymaga aby zaproszenia i program targów zostały dostarczone złożone.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość wykonania - 40
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja poszycia dachowego i obróbek blacharskich - Dotyczy budynku przy ul. Rojnej 33
- Usługa udostępnienia EC1 Łódź przedpłaconych kont reklamowych Meta Ads i Google Ad
- 26/2025 "Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń/instalacji w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi"
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas obozu terapeutycznego, który odbędzie się w terminie 11 - 16 sierpnia 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Wykonanie robót wynikających z audytów BRD na drodze krajowej nr 91 w m. Łęczyca"
- Dostawa sprzętu medycznego kompatybilnego z napędem laryngologicznym Karl Storz
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.22.2025 - świadczenie usługi druku offsetowego i dostawy materiałów promocyjnych na potrzeby FRSE.
- Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych i drukowanych dla Instytutu Adama Mickiewicza.
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Druk folderu serowarskiego
- druk zeszytów z matematyki dla uczestników kursów Roku Zerowego dla Centrum Rekrutacji AGH - DE-dzp.272-189/25
- Druk i dostawa publikacji książkowej z nadanym numerem ISBN "Między miastem a regionem. Wokół debat historycznych o powojennych losach Dolnego Śląska". Znak sprawy: DW.536.6/1.2025.DKM
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.