eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławoborzeŚwiadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-29

Sławoborze: Świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania.
Numer ogłoszenia: 65391 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Kolejowa 8, 78-314 Sławoborze, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3647559, faks 094 3647559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspslawoborze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna ilość części zamówienia wynosi 61. UWAGA! - w celu zapewnienia możliwości realizacji wszystkich części zamówienia każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na NIE WIĘCEJ NIŻ CZTERY CZĘŚCI ZAMÓWIENIA (w przypadku zajęć z informatyki, przyrody i szachów na 6 części). Oferty wykonawców złożone na więcej części zostaną odrzucone z uwagi na niezgodność ich treści z treścią SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania, w tym przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: Zajęcia będą odbywać się w oparciu o podstawę programową - adekwatnie do potrzeb i możliwości poznawczych każdej grupy wiekowej. Na zajęciach wyrównawczych będzie powtarzany program lekcji, aby dzieci mogły przyswoić materiał, którego nie opanowały na lekcjach. Na zajęciach pogłębiających wiedzę z przedmiotów, będą realizowane zadanie wykraczające poza program nauczania. Wszystkie zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, takich jak: interaktywne programy komputerowe, zestawy audiowizualne (laptop, rzutnik, tablica interaktywna), a także przy użyciu tradycyjnych pomocy dydaktycznych w formie: ćwiczeń, książek, scenariuszy itp. 60% wszystkich godzin w ramach tego zadania będzie prowadzonych przy użyciu technik aktywizujących takich jak: (m.in.: burza mózgów, gra symulacyjna, drama, meta-plan, eksperyment, drzewo decyzyjne i inne). Przynajmniej 20 % każdych zajęć będzie przeznaczonych na wykorzystania wiedzy w praktyce oraz korzystanie ze zdobytych informacji (np. testy, ćwiczenia terenowe, doświadczenia). Zajęcia odbywać się będą w grupach: - 12 grup zajęć z matematyki i języka polskiego (po 10 osób, z klasy A i 10 osób z klasy B) (20 z klasy IV, 20 z klasy V i 20 z klasy VI); - 6 grup po 7 osób - z zajęć z języka angielskiego i języka niemieckiego, (7 osób z klasy A i B), (14 osób z klas IV, 14 osób z klas V, 14 osób z klas VI); - 6 grup po 10 osób z przyrody i informatyki (10 osób z kl. A i B), (10 osób z klas IV, 10 osób z klas V, 10 osób z klas VI); - 3 grupy po 8 osób zajęcia z nauki gry w szachy (z kl. IV-VI 8 osób z kl. A i B z kl. IV-VI), (8 osób z klas IV, 8 osób z klas V, 8 osób z klas VI); - 1 grupa po 10 osób z klas IV-VI - zajęcia z historii; - 2 grupy po 10 osób z klas IV-VI zajęcia artystyczne; - 1 grupa po 10 osób z klas IV-VI zajęcia wokalne; - 1 grupa po 10 osób z klas IV-VI zajęcia plastyczne; - 3 grupy po 3 osoby z klas IV-VI - zajęcia z terapii pedagogicznej; - 2 grupy po 20 osób z klas V-VI A i B zajęcia z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno - zawodowego (20 osób z klas V A i B, 20 osób z klas VI A i B). W ramach zajęć matematycznych uczniowie rozwiązywać będą zadania z treścią, uczyć się będą działań na ułamkach, wykorzystania funkcji matematycznych, geometrii, w tym geometrii przestrzennej i inne wynikające z podstawy prog. W ramach zajęć z polskiego uczniowie zostaną podzieleni na dwie grupy pierwsza grupa uczniowie mający trudności z pisaniem, druga grupa uczniowie doskonalący swoje zdolności literackie. W zależności od poziomu wiekowego uczniowie będą doskonalić, ćwiczenia ortograficzne, opis miejsca, opis przedmiotu, opis postaci, sprawozdanie, list, telegram. Wszystkie wiadomości teoretyczne prezentowane są tak aby wykazać ich praktyczną przydatność. Regularna analiza czytanych prozy i poezji. Wyrabianie nawyków korzystania ze słowników. W ramach zajęć z informatyki grupa uczniów pogłębi swoje umiejętności posługiwania się komputerem, nauczą się samodzielnego dokształcania, sprawnego wyszukiwania wiadomości dodatkowych potrzebnych do innych przedmiotów. W ramach zajęć, z przyrody uczniowie pogłębią wiedzę z przyrody, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie. Zajęcia językowe mają za zadanie pogłębienie umiejętności językowych w mowie, piśmie i czytaniu. Produkty: - 792 godziny z matematyki, (2 kółka 6 godz. tyg.*66 tyg.) - 792 godzin z j. polsk.,(2 kółka 6 godz. tyg.*66 tyg.) - 396 godzin z j. niemiec. (1 kółko 6 godz. tyg.*66 tyg.) - 396 godzin z j. angielsk. (1 kółko 6 godz. tyg.*66 tyg.) - 198 godzin z informatyki (1 kółko 3 godz. tyg.*66 tyg.), - 198 godz. z przyrody (1 kółko 3 godz. tyg.*66 tyg.), - 264 godzin zajęć artystycznych, - 264 godziny zajęć z terapii pedagogicznej, - 132 godziny doradztwa zawodowego, - 198 godzin nauki gry w szachy, - 198 godzin zajęć historycznych (zabytki w mojej gminie)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 61.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował dla danej części, na którą składa ofertę co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: - wykształcenie minimum wyższe o kierunku zgodnym z przedmiotem danej części zamówienia, - kwalifikacje uprawniające do nauczania w szkole podstawowej lub wyższej kończącej się egzaminem oraz stopień nauczyciela minimum kontraktowego o kierunku nauczania zgodnym z daną częścią zamówienia, - minimum 5 letni w ostatnich 7 latach staż pracy w nauczaniu zgodnym z daną częścią zamówienia w placówce oświatowej na poziomie szkoły podstawowej kończącej się egzaminem. W przypadku zajęć: nauka gry w szachy, plastyczne, artystyczne, wokalne, spełnianie warunku zostanie uznane jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował jedna osobą posiadającą: - wykształcenie wyższe, - ukończony minimum jeden kurs/szkolenie/zajęcia przygotowujące do prowadzenia zajęć o tematyce zgodnej z daną częścią zamówienia, - doświadczenie polegające na zrealizowaniu minimum jednych zajęć z młodzieżą szkolną o tematyce zgodnej z daną częścią zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspslawoborze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zespole Szkół Publicznych nr 1, ul. Lipowa 19, 78-314 Sławoborze..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 08:00, miejsce: w Zespole Szkół Publicznych nr 1, ul. Lipowa 19, 78-314 Sławoborze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.