Ogłoszenie z dnia 2012-03-03
Lublin: Doradztwo prawno - organizacyjne wraz z doradztwem finansowym w ramach projektu
Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy
Numer ogłoszenia: 65620 - 2012; data zamieszczenia: 03.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Europejskie Centrum Integracji i Współpracy Samorządowej "Dom Europy" , ul. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 532 05 43, faks 0-81 463 17 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: domeuropy.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie jednostek samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo prawno - organizacyjne wraz z doradztwem finansowym w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług doradztwa prawno-organizacyjnego dla 60 organizacji pozarządowych z województwa lubelskiego w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr UDA-POKL.05.04-00-B22-11-00 z dnia 28 listopada 2011 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługi należy przeprowadzić w wymiarze co najmniej 8 godzin doradztwa prawno-organizacyjnego miesięcznie dla jednej organizacji. Łączna liczba godzin doradztwa w ramach całego projektu wynosi 80 godzin doradztwa prawno-organizacyjnego na jedną organizację, czyli 4800 godz. doradztwa na wszystkie 60 organizacji. Metodologia doradztwa prawno-organizacyjnego powinna zatem obejmować w szczególności: podstawowe informacje z zakresu prawa cywilnego ze szczególnym uwzględnieniem prawa o stowarzyszeniach i administracyjnego mających zastosowanie w funkcjonowaniu organizacji pozarządowych (tj. przygotowywanie i zmiany statutów, problemy prawne bieżącej działalności organizacji, ubieganie się o status OPP, stosowanie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, problemy prawne w relacjach z darczyńcami, prawo pracy i obowiązki organizacji jako pracodawcy) oraz przygotowanie we współpracy z przedstawicielami organizacji kompleksowych Indywidualnych Planów Rozwoju. Indywidualne Plany Rozwoju zawierać będą analizę wewnętrznego i zewnętrznego środowiska organizacji (analiza mocnych i słabych stron oraz możliwych szans i zagrożeń), cele do osiągniecia oraz plan działań na 5 letni okres strategiczny rozwoju organizacji. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia na prośbę Zamawiającego materiałów dotyczących przygotowywanego Indywidualnego Planu Rozwoju. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji: Część 1 - powiat bialski Doradcy prawno-organizacyjnego dla 3 organizacji pozarządowych z powiatu bialskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Biała Podlaska, gmina: Biała Podlaska - 1 organizacja Miejscowość: Dubica Dolna, gmina: Wisznice - 1 organizacja Miejscowość: Kodeń, gmina: Kodeń - 1 organizacja Część 2 - powiat biłgorajski Doradcy prawno-organizacyjnego dla 7 organizacji pozarządowych z powiatu biłgorajskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Biszcza, gmina: Biszcza - 1 organizacja Miejscowość: Ciosmy, gmina: Biłgoraj - 1 organizacja Miejscowość: Rzeczyce, gmina: Frampol - 1 organizacja Miejscowość: Stary Bidaczów, gmina: Biłgoraj - 2 organizacje Miejscowość: Szyszków, gmina: Potok Górny - 1 organizacja Miejscowość: Obsza, gmina: Obsza - 1 organizacja Część 3 - powiat chełmski Doradcy prawno-organizacyjnego dla 1 organizacji pozarządowej z powiatu chełmskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Chełm, gmina: Chełm - 1 organizacja Część 4 - powiat krasnostawski Doradcy prawno-organizacyjnego dla 1 organizacji pozarządowej z powiatu krasnostawskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Krasnystaw, gmina: Krasnystaw - 1 organizacja Część 5 - powiat kraśnicki Doradcy prawno-organizacyjnego dla 3 organizacji pozarządowych z powiatu kraśnickiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Gościeradów Ukazowy, gmina: Gościeradów - 1 organizacja Miejscowość: Kraśnik, gmina: Kraśnik - 1 organizacja Miejscowość: Urzędów, gmina: Urzędów - 1 organizacja Część 6 - powiat lubartowski Doradcy prawno-organizacyjnego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu lubartowskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Lubartów, gmina: Lubartów - 1 organizacja Miejscowość: Wola Skromowska, gmina: Firlej - 1 organizacja Część 7 - powiat łęczyński Doradcy prawno-organizacyjnego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu łęczyńskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Łęczna, gmina: Łęczna - 1 organizacja Miejscowość: Stoczek , gmina: Spiczyn - 1 organizacja Część 8 - powiat parczewski Doradcy prawno-organizacyjnego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu parczewskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Parczew, gmina: Parczew - 1 organizacja Miejscowość: Rudno , gmina: Milanów - 1 organizacja Część 9 - powiat radzyński Doradcy prawno-organizacyjnego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu radzyńskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Brzozowica Dużą, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Grabowiec, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Kąkolewnica, gmina: Kąkolewnica - 4 organizacje Miejscowość: Polskowola, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Radzyń Podlaski, gmina: Radzyń Podlaski - 1 organizacja Miejscowość: Turów, gmina: Kąkolewnica - 2 organizacje Miejscowość: Wygnanka, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Żakowola Poprzeczna, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Żakowola Stara, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Część 10- powiat zamojski Doradcy prawno-organizacyjnego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu zamojskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Dominikanówka, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Hutki, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Krasnobród, gmina: Krasnobród - 2 organizacje Miejscowość: Majdan Mały, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Malewszczyzna, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Stara Huta, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Wólka Husińska, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Zamość, gmina: Zamość - 4 organizacje Miejscowość: Zielone, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług doradztwa finansowego dla 60 organizacji pozarządowych z województwa Lubelskiego w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr UDA-POKL.05.04-00-B2-11-00 z dnia 28 listopada 2011, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługi należy przeprowadzić w wymiarze co najmniej 8 godzin doradztwa finansowego miesięcznie dla jednej organizacji. Łączna liczba godzin doradztwa w ramach całego projektu wynosi 80 godzin doradztwa finansowego na jedną organizację, czyli 4800 godz. doradztwa na wszystkie 60 organizacji. Zakres doradztwa obejmuje doradztwo w zakresie prowadzenia rachunkowości i polityki finansowej organizacji pozarządowych oraz sprawozdawczości, zasady prowadzenia dokumentacji, obowiązki wobec ZUS, US, działalność gospodarcza oraz odpłatna działalność pożytku publicznego. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji: Część 1 - powiat bialski Doradcy finansowego dla 3 organizacji pozarządowych z powiatu bialskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Biała Podlaska, gmina: Biała Podlaska - 1 organizacja Miejscowość: Dubica Dolna, gmina: Wisznice - 1 organizacja Miejscowość: Kodeń, gmina: Kodeń - 1 organizacja Część 2 - powiat biłgorajski Doradcy finansowego dla 7 organizacji pozarządowych z powiatu biłgorajskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Biszcza, gmina: Biszcza - 1 organizacja Miejscowość: Ciosmy, gmina: Biłgoraj - 1 organizacja Miejscowość: Rzeczyce, gmina: Frampol - 1 organizacja Miejscowość: Stary Bidaczów, gmina: Biłgoraj - 2 organizacje Miejscowość: Szyszków, gmina: Potok Górny - 1 organizacja Miejscowość: Obsza, gmina: Obsza - 1 organizacja Część 3 - powiat chełmski Doradcy finansowego dla 1 organizacji pozarządowej z powiatu chełmskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Chełm, gmina: Chełm - 1 organizacja Część 4 - powiat krasnostawski Doradcy finansowego dla 1 organizacji pozarządowej z powiatu krasnostawskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Krasnystaw, gmina: Krasnystaw - 1 organizacja Część 5 - powiat kraśnicki Doradcy finansowego dla 3 organizacji pozarządowych z powiatu kraśnickiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Gościeradów Ukazowy, gmina: Gościeradów - 1 organizacja Miejscowość: Kraśnik, gmina: Kraśnik - 1 organizacja Miejscowość: Urzędów, gmina: Urzędów - 1 organizacja Część 6 - powiat lubelski Doradcy finansowego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu lubelskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Garbów I, gmina: Garbów - 1 organizacja Miejscowość: Leśce, gmina: Garbów - 1 organizacja Miejscowość: Lublin, gmina: Lublin - 8 organizacje Miejscowość: Miłocin, gmina: Wojciechów - 1 organizacja Miejscowość: Bełżyce, gmina: Bełżyce - 2 organizacje Część 7 - powiat lubartowski Doradcy finansowego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu lubartowskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Lubartów, gmina: Lubartów - 1 organizacja Miejscowość: Wola Skromowska, gmina: Firlej - 1 organizacja Część 8 - powiat łęczyński Doradcy finansowego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu łęczyńskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Łęczna, gmina: Łęczna - 1 organizacja Miejscowość: Stoczek , gmina: Spiczyn - 1 organizacja Część 9 - powiat parczewski Doradcy finansowego dla 2 organizacji pozarządowych z powiatu parczewskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Parczew, gmina: Parczew - 1 organizacja Miejscowość: Rudno , gmina: Milanów - 1 organizacja Część 10 - powiat radzyński Doradcy finansowego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu radzyńskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Brzozowica Dużą, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Grabowiec, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Kąkolewnica, gmina: Kąkolewnica - 4 organizacje Miejscowość: Polskowola, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Radzyń Podlaski, gmina: Radzyń Podlaski - 1 organizacja Miejscowość: Turów, gmina: Kąkolewnica - 2 organizacje Miejscowość: Wygnanka, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Żakowola Poprzeczna, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Miejscowość: Żakowola Stara, gmina: Kąkolewnica - 1 organizacja Część 11 - powiat zamojski Doradcy finansowego dla 13 organizacji pozarządowych z powiatu zamojskiego w postaci dyżuru w siedzibie organizacji trwającego co najmniej 8 godzin miesięcznie na jedną organizację, łącznie 80 godzin doradztwa w jednej organizacji. Miejscowość: Dominikanówka, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Hutki, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Krasnobród, gmina: Krasnobród - 2 organizacje Miejscowość: Majdan Mały, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Malewszczyzna, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Stara Huta, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Wólka Husińska, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Miejscowość: Zamość, gmina: Zamość - 4 organizacje Miejscowość: Zielone, gmina: Krasnobród - 1 organizacja Zadanie 3 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług doradztwa finansowego w siedzibie Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy wymiarze co najmniej 40 godzin doradztwa finansowego miesięcznie dla organizacji pozarządowych. Zadanie jest realizowane w ramach projektu Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy nr UDA-POKL.05.04-00-B22-11-00 z dnia 28 listopada 2011, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Łączna liczba godzin doradztwa w ramach zadania 3 wynosi 400 godzin doradztwa finansowego. Zakres doradztwa obejmuje: a. doradztwo w zakresie prowadzenia rachunkowości podmiotów z sektora NGO; b. doradztwo w zakresie prowadzenia polityki finansowej podmiotów z sektora NGO; c. doradztwo w zakresie mechanizmów finansowania sektora NGO ze szczególnym uwzględnieniem komercyjnych i niekomercyjnych instrumentów finansowych; d. doradztwo w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych-dotacji publicznych na działalność i zadania realizowane przez NGO. e. doradztwo podatkowe z uwzględnieniem specyfiki sektora NGO f. doradztwo w zakresie rozwoju podmiotów z sektora NGO g. doradztwo w zakresie prowadzenia audytów w sektorze NGO.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 66.17.10.00 - (3) Doradztwo finansowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie 1 Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu wymaga posiadania Uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata lub status aplikanta aplikacji adwokackiej lub radcowskiej co najmniej II roku Zadanie 2 Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zadanie 3 Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał następujące doświadczenie i wykształcenie: a. Wyksztalcenie wyższe prawnicze Zadanie 2 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał następujące doświadczenie i wykształcenie: a. Wyksztalcenie wyższe ekonomiczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu finansów lub rachunkowości. b. Doświadczenie w pracy na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych. W celu wykazania doświadczenia ww osoba powinna przedłożyć oświadczenie o wykonywaniu pracy lub zlecenia na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości. Zadanie 3 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał następujące doświadczenie i wyksztalcenie: a. Wyksztalcenie wyższe ekonomiczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu księgowości, finansów lub rachunkowości. b. Doświadczenie w pracy na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów/księgowości dla organizacji pozarządowych. W celu wykazania doświadczenia w/w osoba powinna przedłożyć oświadczenie o wykonywaniu pracy/zlecenia na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie 1 Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zadanie 2 Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zadanie 3 Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał następujące doświadczenie i wykształcenie: a. Wyksztalcenie wyższe prawnicze Zadanie 2 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał następujące doświadczenie i wykształcenie: a. Wyksztalcenie wyższe ekonomiczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu finansów lub rachunkowości. b. Doświadczenie w pracy na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych. W celu wykazania doświadczenia w/w osoba powinna przedłożyć oświadczenie o wykonywaniu pracy lub zlecenia na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości. Zadanie 3 Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał następujące doświadczenie i wyksztalcenie: a. Wyksztalcenie wyższe ekonomiczne lub ukończone studia podyplomowe z zakresu księgowości, finansów lub rachunkowości. b. Doświadczenie w pracy na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości dla organizacji pozarządowych. W celu wykazania doświadczenia w/w osoba powinna przedłożyć oświadczenie o wykonywaniu pracy lub zlecenia na stanowisku obejmującym obowiązki prowadzenia finansów lub księgowości.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie 1 Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zadanie 2 Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zadanie 3 Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: cop.lubelskie.pl, domeuropy.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Europejskie Centrum Integracji i Współpracy Samorządowej Dom Europy ,
ul. Marii Curie-Skłodowskiej 5, pok. 8 20-029 Lublin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Europejskie Centrum Integracji i Współpracy Samorządowej Dom Europy ul. Marii Curie-Skłodowskiej 5, pok. 8 20-029 Lublin...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Centrum Organizacji Pozarządowych Domu Europy jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu drogowego
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Świadczenie usług doradztwa z zakresu przeciwdziałania zjawiskom niepożądanym wraz z obsługą kanału sygnalistów
- Realizacja przedsięwzięcia w ramach utworzenia nowej społeczności energetycznej OZE w Powiecie Prudnickim
więcej: (3) Doradztwo finansowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.