Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-24
Berlin: Usunięcie materiałów szkodliwych z wnętrza budynków byłej Ambasady R w Berlinie przy Unter den Linden 70-72
Numer ogłoszenia: 65910 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15696 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Republice Federalnej Niemiec, Lassenstrasse 19-21, 14-193 Berlin, woj. brak, tel. 0049 3022313-0, faks 0049 30 83200957.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Misja Dyplomatyczno-Konsularna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie materiałów szkodliwych z wnętrza budynków byłej Ambasady R w Berlinie przy Unter den Linden 70-72.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu materiałów szkodliwych z budynku dawnej Ambasady RP w Berlinie przy ulicy Unter den Linden 70-72, będące częścią Projektu Budowy Ambasady RP w Berlinie i przekazanie usuniętych materiałów na składowiska posiadające zezwolenie na przyjmowanie materiałów takiego rodzaju, w celu ich unieszkodliwienia oraz dostarczenie Zamawiającemu, przewidzianego prawem stosownego zaświadczenia o przekazaniu ich do utylizacji i dokonaniu utylizacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DARE GmbH, ul Vorwerk 5, Berlin, kraj/woj. Niemcy.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 672359,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92707,30
Oferta z najniższą ceną: 88775,51 / Oferta z najwyższą ceną: 113502,62
Waluta: EUR.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 67 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., w związku z art. 6a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Niniejsze zamówienie stanowi część zamówienia na roboty budowlane . Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych o wartości nie przekraczającej 1 000 000 euro i wartości części nie przekraczającej 20% wartości zamówienia. Ponadto zamawiającym jest placówka zagraniczna, a wartość niniejszego zamówienia na roboty budowlane nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, co pozwala Zamawiającemu skorzystać z dyspozycji art. 6a ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie realizowanej części. Uzasadnieniem wydzielenia części zakresu do osobnego postępowania jest możliwość przyśpieszenia harmonogramu realizacji inwestycji - poprzez jednoczesną realizację tej części zamówienia i przygotowanie oraz przeprowadzenie postępowania dot. następnego etapu realizacji. Pozwoli to skrócić całkowity czas realizacji inwestycji i tym samym zmniejszyć koszty związane z zatrudnieniem kierownika projektu, inżyniera kontraktu, obsługi prawnej i innych konsultantów. Ponadto, koszt realizacji zamówienia na podstawie bezpośredniego zlecenia wykonawcy, przed kontraktem na generalne wykonawstwo pozwoli zaoszczędzić narzut generalnego wykonawcy za koordynację.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wierzbno w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.