Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-24
Kraków: Sprzedaż i dostarczenie urządzeń projekcyjnych, odbiorników TV, drukarki fiskalnej wraz z usługą montażu i uruchomienia i pozostałego wyposażenia wg 6 pakietów.
Numer ogłoszenia: 65914 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp.z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostarczenie urządzeń projekcyjnych, odbiorników TV, drukarki fiskalnej wraz z usługą montażu i uruchomienia i pozostałego wyposażenia wg 6 pakietów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.10.00-9, 32.32.00.00-2, 42.99.12.00-1, 31.30.00.00-9, 31.40.00.00-0, 31.43.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: stosowanie do normy wynikającej z art. 45 ustawy Pzp - wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w rozdziale VII 1.1 i stanowiącego załącznik nr. 2 siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w rozdziale VII 1.2 i stanowiącego załącznik nr. 2 siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w rozdziale VII 1.3 i stanowiącego załącznik nr. 2 siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w rozdziale VII 1.3 i stanowiącego załącznik nr. 2 siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w rozdziale VII 1.4 i stanowiącego załącznik nr. 2 siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wzór oferty wg załącznika nr 2 siwz szczegółową ofertę cenową wg wzoru siwz pkt.XIV/2 deklaracja zgodności CE producenta wypełniony zał. parametry techniczne (nie dotyczy pakietu nr 5) opis przedmiotu zamówienia (nie dotyczy pakietu nr 5)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1.numeru katalogowego 2.wystąpienie przejściowego braku przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie producenta 3.przedłużenia terminu dostawy z udokumentowanych z przyczyn leżących po stronie producenta lub sprzedawcy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. szpitalrydygier.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny imienia Ludwika Rydygiera Spółka z o.o. Osiedle Złotej Jesieni 1 Kraków Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok.15 B..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 12:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny imienia Ludwika Rydygiera Spółka z o.o. Osiedle Złotej Jesieni 1 Kraków Dziennik Podawczy pok.238.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odbiornik TV wraz uchwytem,montażem i uruchomieniem w liczbie 2 sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.10.00-9, 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: projektor wraz z uchwytem sufitowym wraz z montażem i uruchomieniem w liczbie 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.10.00-9, 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ekran projekcyjny wraz z montażem i uruchomieniem w liczbie 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.10.00-9, 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: drukarka fiskalna wraz z usługą uruchomienia, fiskalizacja w liczbie 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: skrętka komputerowa UTP cat.5e Cu 3 opakowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.30.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: bateria żelowa UTP 12V 26 Ah w liczbie 32 sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 31.43.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych. Zadanie 2- Sukcesywna dostawa klawiatur i myszek.
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie układu 14 masowych regulatorów przepływu gazu (MFC) wraz z systemem dozowania par, na potrzeby NCPS SOLARIS w Krakowie (PF pt.: "Materials Research Hub")
- ZP.16.2025 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego
- DOSTARCZANIE HYDROGENII PEROXYDUM 3%
- Świadczenie usług: obsługi Zwiedzających, wystaw/pokazów i obsługa ekspozycji w siedzibie Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie oraz w Oddziale I Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema (2 części)
- Wykonanie i dostawa zestawów wielkanocnych dla Województwa Małopolskiego na rok 2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń multimedialnych, sprzętu nagłośnieniowego i audiowizualnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- "Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów".
- Dostawa sprzętu RTV
- Zaprojektowanie oraz dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii oraz pompą ciepła do budynku biurowego Nadleśnictwa Sława Śląska
- Zaprojektowanie oraz dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii oraz pompą ciepła do budynku biurowego Nadleśnictwa Sława Śląska
więcej: Drut i kabel izolowany »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.