Ogłoszenie z dnia 2018-12-08
Ogłoszenie nr 659465-N-2018 z dnia 2018-12-08 r.
Parafia Rzymsko-katolicka pw św. Jana Chrzciciela: Oaza na szlaku cysterskim- Centrum Aktywnosci Lokalnej w Cieplicach- EtapI PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UZYTKOWANIA BUDYNKU PARAFIALNEGO PRZY UL. CIEPLICKIEJ 9 W JELENIEJ GÓRZE (d.Cieplice śl. Zdrój)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 Oś priorytetowa nr 6 "Infrastruktura spójności społecznej; Działanie nr 6.3 "Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Poddziałanie nr 6.3.3.Rewitalizacja zdegradowanych obszarów-ZIT AJ
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot |
projekt realizowany jest w formule partnerskiej - liderem jest Miasto Jelenia Góra, a jednym z Partnerów- Parafia Rzymskokatolicka pw.św. Jana Chrzciciela w Jeleniej Górze |
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Parafia Rzymsko-katolicka pw św. Jana Chrzciciela, krajowy numer identyfikacyjny
4011124000000, ul.
ul. Cieplicka
9
,
58560
Jelenia Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
0-75 6428610, e-mail
cieplice@pijarzy.pl, faks
0-75 6428824.
Adres strony internetowej (URL): http://cieplice-pijarzy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
kościół lub związek wyznaniowy oraz inne osoby prawne
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://cieplice-pijarzy.pl zakładka Unia Europejska
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji papierowej, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca lub kuriera lub osobiście
Adres:
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Jana Chrzciciela, ul. Cieplicka 9 , 58-560 Jelenia Góra lub złożyć bezpośrednio w kancelarii Parafii - ul. Cieplicka 9, Jelenia Góra, uwaga: otwartej od poniedziałku do soboty - w godzinach od 10:00 do 12:00 oraz dodatkowo w poniedziałek, środę i czwartek od godz.16:00 do 18:00, tel. 75 642 88 20,
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Oaza na szlaku cysterskim- Centrum Aktywnosci Lokalnej w Cieplicach- EtapI PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UZYTKOWANIA BUDYNKU PARAFIALNEGO PRZY UL. CIEPLICKIEJ 9 W JELENIEJ GÓRZE (d.Cieplice śl. Zdrój)
Numer referencyjny:
ZK.01.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku parafialnego, znajdującego się w Jeleniej Górze d. Cieplice Śląskie Zdrój przy ul. Cieplickiej 9. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności : - dobudowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych; - roboty rozbiórkowe w tym: odbicie starych tynków (ok.515m2 ), zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych (ok. 515m2 ), rozebranie posadzek z płytek ceramicznych (ok.48m2), zerwanie posadzek cementowych (ok.308m2),rozebranie zasypki stropów (ok.308m2); - przebudowa pomieszczeń obejmująca w szczególności: wykonanie nowych otworów w ścianach konstrukcyjnych (ok.70mb), ścianek działowych z płyt kartonowo- gipsowych ( ok.154m2), ścianek systemowych z płyt wiórowo-laminowanych ( ok.17m2 ) z drzwiami, obsadzenie ościeżnic stalowych ( ok. 26 sztuk), dostawa i montaż skrzydeł drzwiowych(ok. 27 sztuk),drzwi wewnętrznych -przesuwnych (2 szt. =3,6m2 ) i drzwi wewnętrznych (2 szt. +3 szt. w kl. EI30 ), wykonanie nowych tynków , uzupełnienia ( ok. 780 m2), przecierki istniejących z zeskrobaniem farb (ok. 210m2), wykonanie gładzi ok. 1 150m2), licowanie ścian płytkami ceramicznymi ( ok. 201 m2),montaż luster w łazienkach i w.c. o wym. min. 30*60 [cm] ( ok.13 szt.), wykonanie izolacji cieplnych poziomych z kruszyw ( ok.308m2), wykonanie posadzki z kamieni sztucznych (ok.619m2), okładziny schodów z płytek (ok. 80m2), wykonanie cokolików z płytek ( ok. 810m), wykonanie balustrady z prętów stalowych (ok.32mb), dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi (ok.866m2); - stropodach -konstrukcje rusztów pod okładziny + okładziny z płyt gipsowo-kartonowych ( ok.170m2), paroizolacja, izolacja cieplna i akustyczna- płyty z wełny mineralnej ( ok.170m2), ślepa podłoga z płyt wiórowych (ok. 170m2); - pokrycie dachowe - dotyczy powierzchni wykonywanych robót tj. rozbiórka pokrycia na potrzeby osadzenia 4 sztuk okien połaciowych- oddymiających i lukarny ( ok. 11,5m2): wykonanie konstrukcji lukarny i na potrzeby osadzenia okien dachowych- oddymiających, osadzenie okien dachowych - oddymiających, pokrycie dachu lukarny dachówką ceramiczna w koronkę, uzupełnienie obróbek blacharskich przy oknach dachowych, wywiewkach kanalizacyjnych, montaż rynien dachowych i okładzin z płyt gipsowo-kartonowych na ścianach bocznych lukarn; - schody zewnętrzne żelbetowe (ok. 2,5m2) z barierka dla osób niepełnosprawnych oraz poręczami; - podjazd zewnętrzny dla osób niepełnosprawnych na fundamentach żelbetowych; - wejście główne do budynku na fundamentach żelbetowych, barierka ze stali , wycieraczka do obuwia; - instalacja ZWU,CWU i cyrkulacji, ciepła technologicznego, kanalizacji sanitarnej, c.o., wentylacji, systemu oddymiania, odgromowej , w szczególności: izolacja rurociągów otulinami jednowarstwowymi gr. od 13mm do 25 mm ciepłej i zimnej wody - łącznie ok. 402 m, izolacja rurociągów otulinami z wełny mineralnej zabezpieczonej płaszczem PVC średnicy od 15mm do 26mm - łącznie ok. 500m, pompa ssąco-tłocząca, klapy przeciwpożarowe w przegrodach oddzielenia pożarowego- 4 szt., czerpnia, wyrzutnie dachowe, przewody wentylacyjne z blachy stalowej - łącznie ok. 2,6m2, wentylatory kanałowe łącznie ok.26 szt., centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna - 1 szt., izolacja przewodów wentylacyjnych matami z wełny mineralnej w otulinie - ok. 73m2, przewody kabelkowe w powłoce poliwinitowej- ok.62mb, centralki sygnalizacji pożaru - 2szt, optyczne czujniki dymu- 2 szt., ręczne ostrzegacze pożarowe- ok.9 szt. Montaż przyborów w szczególności: baterii natryskowych - ok.7 szt., umywalek wraz z bateriami- ok.15szt, zlewozmywaków wraz z bateriami - ok. 3szt, ustępy typu kompakt- ok.14kpl, pisuaru z zaworem spłukującym - 1kpl, brodzików i kabin natryskowych- 7 kpl, grzejników z zaworami termostatycznymi - ok. 65 kpl; - instalacja elektryczna- wykucie bruzd -ok. 1,5m3 i ich zaprawianie-ok. 825m , przewody kabelkowe- ok. 1 500m, montaż z podłączeniem opraw oświetlenia zewnętrznego -2 szt., montaż opraw oświetleniowych- ok. 88 szt., montaż opraw awaryjnych -ok.22 szt. UWAGA: przy wycenie prac należy pamiętać o uwzględnieniu: 1) podłączenie doprojektowanych latarni oświetlających chodniki przed budynkiem, które zostaną zainstalowane na narożnikach budynku podczas wykonywania prac elewacyjnych. Lampy posiadać będą wyłączniki zmierzchowe z możliwością sterowania ręcznego z tablicy rozdzielczej, 2) instalację alarmową, sieci internetowej, instalacji monitoringu zewnętrznego- okablowanie musi kończyć się w szafie teletechnicznej, instalacji multimedialnych, instalacji przywoławczej - instalacja odgromowa- ułożenie bednarki w rowach ok. 91m, montaż zwodów poziomych- ok. 179m i zwodów pionowych- ok.41 m, montaż złączy kontrolnych- 5szt. UWAGA: 1- wyposażenie pomieszczeń w meble, zabudowa - regały, kontener do biurka i szafa, sprzęt rehabilitacyjny, sprzęt AGD, wymienione w orientacyjnym Przedmiarze robót w Dziale 25 od poz. 399 do poz.419 NIE STANOWI PRZEDMIOTU NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA. 2- remont elewacji wraz z dociepleniem stanowi odrębny przedmiot zamówienia, którego realizacja będzie przebiegała równolegle z niniejszym postępowaniem, w ramach innego Projektu. Zapytanie ofertowe na zasadach konkurencyjności będzie opublikowane w Bazie konkurencyjności funduszy europejskich do końca grudnia 2018 r.
II.5) Główny kod CPV: 45212360-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45262500-6 |
45223500-1 |
45320000-6 |
45324000-4 |
45421000-4 |
45431000-7 |
45433000-2 |
45400000-1 |
45330000-9 |
45331000-6 |
45310000-7 |
45343000-3 |
45231110-9 |
44411000-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
8 | 2019-01-10 | 2019-09-10 |
II.9) Informacje dodatkowe: Termin rozpoczęcia robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia- niezwłocznie po podpisaniu umowy tj. planowany od 10 stycznia 2019 r. z możliwością odchyłki +/- 2dni nie będących dniami ustawowo wolnymi od pracy Termin zakończenia do 10 września 2019 r. , przy czym prace zewnętrzne kolidujące z wykonywaniem elewacji powinny być skończone do 30.06.2019. Dotyczy to w szczególności windy dla osób niepełnosprawnych. Za dochowanie terminu realizacji uważa się datę pisemnego zgłoszenia gotowości do rozpoczęcia czynności odbiorowych. Zgłoszenie dokonuje wykonawca, a Inspektor nadzoru inwestorskiego potwierdza prawdziwość zgłoszenia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Zamawiający nie stawia warunku.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
- wymagane jest od wykonawcy dysponowanie:
c1) Kierownikiem Budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodne z przepisami ustawy z 07.07.1994 Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz.1202, z późn.zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz.65)
c2) Kierownikiem robót lub majstrem robót elektrycznych
- posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodne z przepisami ustawy z 07.07.1994 Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz.1202, z późn.zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, z wyłączeniem sieci lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, z wyłączeniem sieci i instalacji gazowych lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz.65)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności realizacyjnych, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona "za zgodność z oryginałem" przez notariusza) musi być dołączone do oferty.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
- nie ma postawionego warunku, stąd brak dokumentów na wezwanie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- nie ma postawionego warunku, stąd brak dokumentów na wezwanie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
- nie dotyczy
- nie ma postawionego warunku, stąd brak dokumentów na wezwanie
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Oświadczenie o powiązaniu lub jego braku kapitałowo i/lub osobowo z Zamawiającym
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium, w kwocie 5 000zł (słownie złotych: pięć tysięcy i 00/100)
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz.110 z póź.zm.)
3. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje
jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
Koniecznym jest, żeby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, tj.:
a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń , dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i/lub braku okoliczności wykluczenia z postepowania, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w punkcie XI. ppkt 5c) , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - przelewem na rachunek Zamawiającego: 04 1090 2633 0000 0001 3580 2012 otwarty w banku Santander Bank Polska S.A. , z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium - przebudowa
5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna- wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Wniesione wadium w takiej formie winno obowiązywać od dnia składania oferty ( a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą .
6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.
7. W przypadku, kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako wykonawcy.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium:
a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
b) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpi chociażby jedna z okoliczności : a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń , dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i/lub braku okoliczności wykluczenia z postępowania, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w punkcie XI. ppkt 5c) , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Umowna cena (C) | 90,00 |
Kary umowne (K) - za podniesienie kar umownych z tytułu nieterminowej realizacji zamówienia o minimum 500zł za każdy dzień zwłoki - 5%= 5,00pkt , ale max. 10,00 pkt | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, w przypadku : 1) termin, o którym mowa w § 4. ulega przedłużeniu w przypadku wystąpienia zdarzeń: a) siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i warunkami technologicznymi określonymi dla robót, które miałyby być wykonane w tych warunkach, b) ograniczeń wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub decyzji organów administracji samorządowej lub rządowej, które uniemożliwiają wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym 2) zmiany kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia na osobę (y) spełniającą (e) co najmniej warunki podmiotowe określone w Rozdz. I IDW, 3) zmiany lub konieczności wprowadzenia na plac budowy- nowego i/lub dodatkowego podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, 4) rezygnacji z wykonania pełnego zakresu rzeczowego objętego zamówieniem w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz z jednoczesnym związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, w oparciu o dostarczony przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy lub kalkulację wyceny, 5) wprowadzenia robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków występujących w trakcie realizacji prac, których zakres rzeczowy nie wykracza poza zakres opisany w Dokumentacji projektowej, nie powodujących zmiany umownej ceny, 6) zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałów, ze względu na zmiany w przepisach prawa powszechnie obowiązującego lub innych niż wskazane w Dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie dotychczasowych rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu - dotyczy możliwości wydłużenia terminu realizacji i/lub zmiany wynagrodzenia na zasadach określonych w punktach 4) oraz 5), czego nie można było wcześniej przewidzieć, 7) zmiany terminów określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, gdy niedotrzymanie terminu wynika z udokumentowanego działania Siły Wyższej; zawieszenia Robót; zmiany Przepisów Prawa, wpływającej w sposób istotny i bezpośredni na wykonywanie Robót, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty wykonawcy, pomimo dołożenia należytej staranności; 8) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w 2019 r.- dotyczy wyłącznie robót budowlanych wykonanych i fakturowanych po dacie wprowadzenia nowej stawki od towarów i usług (VAT). 2. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust.1 pkt 5) i pkt. 6) będzie prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia, Wykonawca przedstawia Zamawiającemu uzasadnione koszty zmiany, mające wpływ na to zwiększenie. 3. Zmiany, o których mowa wyżej : 1) nie mogą wprowadzać warunków, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści 2) nie mogą naruszać równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, 3) nie mogą zmieniać ogólnego charakteru umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu. 4. Sporządzenia aneksu do umowy nie wymaga : zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego), zmiana kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu w przypadku pisemnego wyrażenia zgody przez Zamawiającego. 5. Jeżeli Wykonawca dokona samowolnie jakichkolwiek zmian w stosunku do Umowy, w tym Dokumentacji projektowej, innej dokumentacji, zatwierdzonych materiałów lub urządzeń itp. Zamawiający może według własnego uznania: 1) zażądać od Wykonawcy usunięcia takich zmian, w tym wyburzenia i odbudowania całości lub części robót z wprowadzoną zmianą, w zakreślonym terminie przez Zamawiającego, a po jego bezskutecznym upływie- zlecić wykonanie w ramach wykonawstwa zastępczego. Wszystkie prace, o których mowa w tym punkcie odbywają się na koszt Wykonawcy; 2) dokonać odbioru robót ze zmianami, pod warunkiem odpowiedniego obniżenia Wynagrodzenia, w obu przypadkach zachowując prawo do żądania odszkodowania za szkody wynikłe z wykonania robót niezgodnie z Umową. 6. Pojęcie "siły wyższej" zostało zdefiniowanie w Umowie o dofinansowanie Projektu w brzmieniu: [...] należy przez to rozumieć zdarzenie, bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Beneficjenta lub Instytucji Zarządzającej, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których Beneficjent lub Instytucja Zarządzająca nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych: na okres działania siły wyższej obowiązki Stron Umowy ulegają zawieszeniu w zakresie uniemożliwionym przez działanie siły wyższej . O ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował Proboszcz Parafii w uzgodnieniu z Koordynatorem Projektu , w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy i opinii Inspektora nadzoru inwestorskiego .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Obsługa Infrastruktury Technicznej Farm Fotowoltaicznych - FPV Mysłowice i FPV Jaworzno
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Junaków w Jeleniej Górze"
- Postępowanie powtórzone: Świadczenie usług transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego o napędzie 4x4 typu pick up dla Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jeleniej Górze
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia na potrzeby Term Cieplickich Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 15 osad w Kampinoskim Parku"
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
więcej: Wyroby sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.