eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-12

Warszawa: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA
Numer ogłoszenia: 6599 - 2014; data zamieszczenia: 12.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224993 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Nauczycieli Szkół Artystycznych, ul. Nowy Świat 27, 00-029 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8430068, faks 022 8430061.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę na koszt własny (do siedziby Zamawiającego) sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz oprogramowania, o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 2. Wraz z dostawą, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do pierwszego uruchomienia dostarczanego sprzętu i urządzeń, ewentualnego skonfigurowania oraz sprawdzenia poprawności działania. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktarzu obsługi sprzętu urządzeń w zakresie nie mniejszym niż 5 godzin zegarowych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do prowadzonej przez Zamawiającego działalności dydaktycznej. W razie zaistnienia takiej potrzeby stosowne zaświadczenie zostanie wydane Wykonawcy na etapie podpisywania umowy. Dla potrzeb porównywalności ofert należy wpisać docelowe stawki podatku VAT jakie będą zastosowane w przypadku wystawienia przez Zamawiającego zaświadczenia, o którym jest mowa w zdaniu pierwszym i drugim. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według określonego w pkt. 2 podziału. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Część I - zestaw do nagrań a) bezprzewodowy zestaw wokalny - 2 kpl, b) bezprzewodowy zestaw prezentacyjny - 2 kpl, c) aktywny spliter antenowy wraz z zasilaczem - 1 kpl, d) uchwyt montażowy do odbiornika zestawu bezprzewodowego - 3 kpl, e) antena dookólna - 2 szt. f) kabel antenowy 5 m - 2 szt. g) para kabli antenowych - 1 kpl, h) mikrofon nagłowny dookólny - 2 szt., i) poprzeczka mikrofonowa - 1 kpl, j) mikser dźwiękowy z wbudowanym interfejsem audio wraz za skrzynią transportową - 1 kpl, k) skrzynia transportowa 19 cali - 1 szt, l) walizka na mikrofony oraz anteny systemu bezprzewodowego - 1 szt. ł) komputer przenośny (notebook) typu I - 1 szt. m) oprogramowanie do rejestracji dźwięku - 1 szt. n) statyw mikrofonowy wysoki - 3 szt. o) statyw mikrofonowy stołowy - 2 szt. p) kabel mikrofonowy 3 m - 8 szt. 2.2. Część II - system wideokonferencyjny a) system wideokonferencyjny - 1 kpl. b) oprogramowanie do prowadzenia wideokonferencji z poziomu komputera PC - 5 szt. c) bezprzewodowa przystawka USB (mikrofon i głośnik) do aplikacji wideokonferencyjnej - 4 szt. d) kamera do obsługi aplikacji wideokonferencyjnej - 4 szt. 2.3. Część III - system do digitalizacji a) system do digitalizacji - 1 szt. 2.4. Część IV - sprzęt komputerowy a) komputer stacjonarny - 7 szt. b) tablet typu I - 25 szt. c) tablet typu II - 20 szt. d) przełącznik sieciowy - 7 szt. e) dysk przenośny - 10 szt. f) pamięć USB - 45 szt. g) komputer przenośny typ I - 2 szt. h) komputer przenośny typ II - 35 szt. i) projektor - 35 szt. j) prezenter - 35 szt. 3. W ramach przedmiotu zamówienia z wyłączeniem oprogramowania, Wykonawca zobowiązany jest do: a) udzielenia minimum: - zestaw do nagrań (każdy element, z wyłączeniem oprogramowania) - 2 letniego okresu gwarancji, - system wideokonferencyjny (każdy element, z wyłączeniem oprogramowania) - 2 letniego okresu gwarancji, - system do digitalizacji (każdy element, z wyłączeniem oprogramowania) - rocznego okresu gwarancji, - komputer stacjonarny - 3 letniego okresu gwarancji, - tablet - 2 letniego okresu gwarancji, - przełącznik sieciowy - 2 letniego okresu gwarancji, - pamięci przenośne i USB - 2 letniego okresu gwarancji, - komputer przenośny (notebook) - 3 letniego okresu gwarancji, - projektor - 3 letniego okresu gwarancji, - prezenter - 3 letniego okresu gwarancji. b) zapewnienia napraw w okresie gwarancji (z wyłączeniem oprogramowania). 4. Termin realizacji zamówienia: w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy. 5. Kod CPV: Główny kod - 32.32.20.00-6 Urządzenia multimedialne Dodatkowe kody: a) 30.20.00.00-1 - Urządzenia komputerowe, b) 30.21.31.00-6 - Komputery przenośne, c) 30.21.32.00-7 - Komputer tablet, d) 30.23.60.00-2 - Różny sprzęt komputerowy, e) 32.33.32.00-8 - Kamery wideo, f) 32.34.10.00-5 - Mikrofony, g) 38.65.21.00-1 - Projektor, h) 48.00.00.00-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. 6. Termin i sposób płatności - płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostaw w terminie 30 dni od daty otrzymania rachunku (faktury) 7. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - maksymalnie 24 godziny. 8. W przypadkach, o których mowa w punkcie 8, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji. Uwagi: a) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. b)W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami (urządzeniami) wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.23.60.00-2, 32.33.32.00-8, 32.34.10.00-5, 38.65.21.00-1, 48.00.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zestaw do nagrań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aplauz Spółka z o. o., ul. Graniczna 19, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20408,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20408,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20408,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: System wideokonferencyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kontel Spółka z o. o. Sp. K., ul. Rakowiecka 30, 02-528 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54582,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54582,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54582,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sprzęt komputerowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIDIKOM Spółka z o. o. Sp. K., ul. Augustówka 116/5, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 272317,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 289035,00

  • Oferta z najniższą ceną: 261955,00 / Oferta z najwyższą ceną: 289035,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.