eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślDostawa worków foliowych na odpady

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-25

Przemyśl: Dostawa worków foliowych na odpady
Numer ogłoszenia: 66032 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782484, faks 016 6786783.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa worków foliowych na odpady.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych na odpady według rodzaju i ilości zestawionych poniżej:Worek czarny, opis: zmieszane odpady komunalne, poj. 120 l., folia LDPE 700 x 1050 mm, gr. 0,05 mm - ilość 27000 szt. (pakowane po 12 szt.).Worek żółty,opis: tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, poj.120 l., folia LDPE 700 x 1050 mm, gr. 0,05 mm - ilość 86000 szt.Worek niebieski, opis: papier i tektura, poj.120 l., folia LDPE 700 x 1050 mm, gr. 0,05 mm - ilość 27000 szt.Worek biały, opis: szkło bezbarwne, poj.120 l., folia LDPE 700 x 1050 mm, gr. 0,05 mm - ilość 13000 szt.Worek zielony, opis: szkło bezbarwne i kolorowe lub szkło kolorowe, poj.120 l. folia LDPE 700 x 1050 mm, gr. 0,05 mm - ilość 20000 szt.Worek zielony, opis: szkło bezbarwne i kolorowe, poj.120 l., folia LDPE 700 x 1050 mm, gr. 0,07 mm - ilość 20000 szt. Worek brązowy, opis: odpady zielone lub odpady ulegające biodegradacji, poj.120 l. folia LDPE 700 x 1050 mm, gr. 0,05 mm - ilość 8000 szt.Worek czarny, bez opisu, poj.120 l. folia LDPE 700 x 1050 mm, gr. 0,035 mm - ilość 81000 szt. (rolki pakowane po 25 szt.).Worek czarny (do koszy), bez opisu, folia LDPE 360 x 2F95 x 750 mm, gr. 0,035 mm - ilość 60000 szt. (rolki). Worek czarny (do koszy), bez opisu, folia LDPE 500 x 2F150 x 950 mm, gr. 0,035mm - ilość 12000 szt. (rolki).Worki na śmieci, poj. 35 l. - ilość 255 szt. (opak. a15 szt.).Worki na śmieci, poj. 60 l. - ilość 60 szt. (opak. a10 szt.). Worek pomarańczowy, bez opisu, poj. 80-90 l. folia LDPE, gr. 0,04 mm - ilość 3600 szt. Zamawiający wymaga, aby dostarczane worki były fabrycznie nowe, wysokiej jakości, wykonane z folii polietylenowej o grubości zgodnej z opisem. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w terminie do 14 dni począwszy od daty złożenia zamówienia. Miejsce realizacji dostaw: Dział Eksploatacji PGK Sp. z o.o. przy ul. Herburtów 16 w Przemyślu. Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów (w kolorze żółtym, niebieskim, białym i zielonym) oraz worki na odpady zielone-odpady ulegające biodegradacji (w kolorze brązowym) powinny być: -wykonane z folii półprzezroczystej, umożliwiającej ocenę zawartości worka, -wykonane w technologii umożliwiającej klientowi zawiązanie worka po jego napełnieniu (opatrzone w tasiemki do zawiązywania), -powinny posiadać informacje: o rodzajach gromadzonych odpadów zgodnie z opisem, oznaczenie nazwy, adresu i danych kontaktowych zamawiającego oraz logo. Zakres informacji umieszczanych na workach określany będzie w zamówieniach, (zależnie od terenu świadczonych przez zamawiającego usług związanych z odbiorem odpadów komunalnych i wymagań określonych przez gminy). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy - Załączniku nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonych w ofercie dokumentów. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż w terminach określonych odpowiednio dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku: 1.Zmiany stawki podatku VAT. 2.Zmian ilościowych zamawianego towaru, 3.Zmiany w zakresie opisu worków. 4.Wystąpienia innych okoliczności nie wynikających z winy wykonawcy ani Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zrealizowanie założonego celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgk.przemysl.pl/?url=bip&s=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGK Sp. z o.o. w Przemyślu, ul. Słowackiego 104 - Dział Handlowy, pok nr 4 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 13:00, miejsce: PGK Sp. z o.o. w Przemyślu, ul. Słowackiego 104 - Sekretariat, pok. nr 18 /I piętro/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.