Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-05-01
¦widnik: Przebudowa parkingu na ulicy Bankowej w ¦widniku
Numer og³oszenia: 66399 - 2013; data zamieszczenia: 01.05.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska ¦widnik , ul. Kard. St. Wyszyñskiego 15, 21-040 ¦widnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swidnik.tensoft.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa parkingu na ulicy Bankowej w ¦widniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest - Przebudowa parkingu na ulicy Bankowej w ¦widniku, w zakresie umo¿liwiaj±cym pozyskanie (zgodnie z ustaw± Prawo budowlane) zgody na u¿ytkowanie. 4.2 Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje: 4.2.1 Pozyskanie: a/ Aktualnej mapy do celów projektowych b/ Wypisu i wyrysu z rejestru gruntów c/ Wszystkich wymaganych prawem opinii i uzgodnieñ 4.2.2 Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym: a/Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy parkingu, Projekt organizacji ruchu, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b/Projekt budowlano-wykonawczy odprowadzenia wód deszczowych z parkingu (z zastosowaniem studni ch³onnej), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót c/Operat wodno - prawny 4.2.3 Pozyskanie decyzji o pozwoleniu wprowadzenia wód deszczowych do ziemi 4.2.4 Pozyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowê, 4.2.5 Wykonanie robót budowlanych, 4.2.6 Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej (3 egzemplarze) oraz w wersji elektronicznej. 4.3 Lokalizacja: 21-040 ¦widnik, ul. Bankowa, dzia³ka nr 1213/10 4.4 Charakterystyka robót: a)Parking o kszta³cie nieregularnego wieloboku w g³ównej czê¶ci o wymiarach ok. 15,0 x 45,0 m, o ³±cznej powierzchni ok. 800 m2 b)Odwodnienie parkingu powierzchniowe do studni ch³onnej poprzez wpusty uliczne wraz z przykanalikami, w ilo¶ci niezbêdnej do prawid³owego odwodnienia powierzchni parkingu. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne okre¶lone zosta³y w SIWZ w za³±czniku nr 8 - Program funkcjonalno-u¿ytkowy..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowê 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej 71.32.20.00 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
a) w celu spe³nienia tego warunku Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wykona³ (wybudowa³, przebudowa³ - ulice, parkingi, chodniki o nawierzchni z kostki wibroprasowanej) dla maximum dwóch inwestycji bran¿y drogowej o nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej o powierzchni ³±cznej 1000m2 . b) w celu spe³nienia tego warunku Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na wykonaniu co najmniej: - 1 projektu ulicy o d³ugo¶ci 100 mb
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu spe³nienia tego warunku Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami (dla ka¿dego uprawnienia oddzielnie lub ³±cznie): a) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - bran¿a drogowa b) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - bran¿a sanitarna c) z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeñ - specjalno¶æ drogowa d) z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeñ - specjalno¶æ instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ kanalizacyjnych
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium. 2.W przypadku, gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik - pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 3.W przypadku, gdy ofertê sk³adaj± wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest za³±czenie dokumentu pe³nomocnictwa okre¶laj±cego zakres umocowania pe³nomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postêpowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopu¶ci dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego w nastêpuj±cym zakresie i na nastêpuj±cych warunkach: 1)Zmiany w umowie mo¿na wprowadziæ za zgod± obu stron na pi¶mie, w formie aneksu. Zmiany umowy nie mog± naruszaæ art. 144 ustawy. 2)Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia.Zmiana taka mo¿e nast±piæ jedynie w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Okoliczno¶ciami takimi bêd± : a)warunki atmosferyczne - w szczególno¶ci d³ugotrwa³e ulewne deszcze, mróz , porywiste wiatry uniemo¿liwiaj±ce lub utrudniaj±ce wykonywanie robót zgodnie z technologi±, b)ujawnienia niewybuchów i niewypa³ów wymagaj±cych wstrzymania robót i dokonania ich usuniêcia przez s³u¿by specjalistyczne. c)roboty dodatkowe , o ile nie bêdzie ich mo¿na wykonywaæ równolegle z zamówieniem podstawowym, d)b³±d w dokumentacji projektowej , gdy konieczno¶æ zmiany wymaga wprowadzenia zmian przez projektantów , uzyskania uzgodnieñ , opinii rzeczoznawców, e)si³a wy¿sza w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Fakt ten musi byæ odnotowany w dzienniku budowy i musi byæ potwierdzony przez inspektora nadzoru. 3)W przypadku, gdy zostan± wyd³u¿one terminy uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ i decyzji przez Wykonawcê nie z jego winy, pomimo dope³nienia przez Wykonawcê odpowiedniej staranno¶ci, termin przekazania przedmiotu umowy mo¿e ulec zmianie na pisemny wniosek Wykonawcy. 4)W szczególnych przypadkach na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia inwestycji, mo¿liwa jest zmiana technologii wykonywania elementów robót. Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê na zmianê jedynie w przypadku , gdy proponowane rozwi±zanie jest równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie, jako¶ciowo i technicznie od przewidzianego w projekcie. W takich przypadkach Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian, rysunki i wycenê kosztów. Projekt zamienny wymaga akceptacji nadzoru autorskiego, pracowni projektowej (projektanta) oraz Zamawiaj±cego. 5)W przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiaj±cego zachodzi potrzeba zmiany rozwi±zañ technicznych nie przewidzianych w umowie, Zamawiaj±cy sporz±dza protokó³ konieczno¶ci, a nastêpnie dostarcza dokumentacjê projektow± wraz ze zleceniem. Warunki zmiany okre¶lone w punkcie poprzednim stosuje siê odpowiednio. 6)Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy wykonanie ca³ego zakresu bêdzie niemo¿liwe z przyczyn prawnych lub finansowych. 7)Bez zgody Zamawiaj±cego mog± byæ wykonywane jedynie prace maj±ce na celu niezw³oczne zapobie¿enie awarii, szkodzie lub utracie ¿ycia i zdrowia, o czym Wykonawca zobowi±zany jest natychmiast zawiadomiæ Zamawiaj±cego. 8)W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy podlega zmianie odpowiednio o kwotê podatku VAT wynikaj±c± ze zmienionej stawki VAT ,obowi±zuj±cej w chwili powstania obowi±zku podatkowego. 9)Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku zdarzeñ losowych m.in. takich jak : ¶mieræ , choroba , ustanie stosunku pracy , zmiana zakresu obowi±zków , nienale¿yte wykonywanie obowi±zków , pod warunkiem, ¿e osoby zaproponowane bêd± posiada³y takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swidnik.tensoft.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta ¦widnik, 21-040 ¦widnik ul.Kard.St.Wyszyñskiego 15 , pok. 218..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.05.2013 godzina 13:00, miejsce: Urz±d Miasta ¦widnik, 21-040 ¦widnik ul.Kard.St.Wyszyñskiego 15 , pok. 105.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespo³u Szkó³ Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat ¦widnicki - kszta³cenie zawodowe na miarê XXI wieku. Edycja 2
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wytworzonych w zwi±zku z prowadzon± dzia³alno¶ci±
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia
- Dostawa odzie¿y sportowej i sprzêtu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwa³ej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA ¦widnik Spó³ka z o.o. (II)
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 3 i Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. Kiliñskiego 90, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- "¦cie¿ki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Modernizacja pomieszczeñ Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kra¶nik"
- Rozbudowa sieæ wodoci±gowa z przy³±czami w miejscowo¶ci Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Dostosowanie budynku Domu Studenta DS2 przy ul. Rejtana 13 w Koszalinie do wymogów ppo¿. oraz potrzeb osób z niepe³nosprawno¶ciami
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.