eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³oDostawa pomocy dydaktycznych dla szkó³ podstawowych w Gminie Jas³o



Og³oszenie z dnia 2018-12-27



Og³oszenie nr 664435-N-2018 z dnia 2018-12-27 r.

Gmina Jas³o: Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkó³ podstawowych w Gminie Jas³o
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Nowa jako¶æ kszta³cenia w Gminie Jas³o" wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jas³o, krajowy numer identyfikacyjny 54139700000, ul. ul. S³owackiego  4 , 38200   Jas³o, woj. podkarpackie, pañstwo Polska, tel. 134 436 669, e-mail henryk.motkowicz@urzad.gminajaslo.pl, faks 134 436 635.
Adres strony internetowej (URL): https://www.gminajaslo.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
https://gminajaslo.bip.gov.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://gminajaslo.bip.gov.pl/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkó³ podstawowych w Gminie Jas³o
Numer referencyjny: PFiK.042/9.2.9.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych do nauki gry w szachy, obserwatorium astronomicznego z monta¿em oraz innych pomocy dydaktycznych do szkó³: Szko³y Podstawowej w Warzycach, Szko³y Podstawowej nr 1 w Osobnicy, Szko³y Podstawowej nr 2 w Osobnicy, Szko³y Podstawowej w Trzcinicy, Szko³y Podstawowej w Jareniówce, Szko³y Podstawowej w Niepli oraz Szko³y Podstawowej w Opaciu, w ramach projektu "Nowa jako¶æ kszta³cenia w Gminie Jas³o" wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

II.5) G³ówny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37524300-0
37524700-4
38000000-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

O¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wzór dokumentu stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Do formularza oferty nale¿y za³±czyæ wype³niony i podpisany przez osobê upowa¿nion± do wystêpowania w imieniu Wykonawcy: 1) SZCZEGÓ£OWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na zadanie czê¶ciowe na które sk³adana jest oferta wg wzoru stanowi±cego odpowiednio za³±cznik nr 2 (zad. 1) oraz 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7 (zad.2) do SIWZ 2) Dla zadania czê¶ciowego nr 3. pn. Dostawa obserwatorium astronomicznego z monta¿em: foldery lub opisy oferowanego asortymentu wskazuj±ce markê, model (numer katalogowy) oferowanych produktów oraz zawieraj±ce szczegó³owy opis potwierdzaj±cy, ¿e oferowana dostawa spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego. 3) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (je¶li dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewidujê zmianê: 1) warunków oraz terminu p³atno¶ci, w szczególno¶ci w przypadku konieczno¶ci uwzglêdnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak równie¿ w przypadku, gdy ze wzglêdu na interes Zamawiaj±cego zmiana warunków oraz terminu p³atno¶ci jest konieczna; 2) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, w których zbêdne bêdzie wykonanie danej czê¶ci zamówienia wraz ze zwi±zanym z tym obni¿eniem wynagrodzenia; 3) zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie mo¿e ulec termin realizacji zamówienia; 4) zmian doprecyzowuj±cych tre¶æ umowy, je¿eli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; 5) innych zapisów umowy, spowodowanych konieczno¶ci± dostosowania ich do zmieniaj±cych siê wymogów realizowanego Projektu do interpretacji i wytycznych w³a¶ciwego Ministerstwa oraz do obowi±zuj±cych przepisów prawa; 6) innych zmian niezbêdnych do prawid³owej realizacji umowy w granicach obowi±zuj±cych przepisów prawa, wynikaj±cych z niemo¿liwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnych, ekonomicznych lub technicznych, za któr± ¿adna ze Stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci; 7) zapisów umowy, co do których konieczne s± zmiany wynikaj±ce z zaistnienia si³y wy¿szej np. powód¼, po¿ar, wypadki komunikacyjne, przerwy w dostawie energii elektrycznej i maj±cej wp³yw na realizacjê umowy. 8) zmianie przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z portfolio produktów objêtych umow± i zast±pienia ich inn± wersj± na warunkach okre¶lonych §1 ust 5 ( pkt 8 dotyczy zadania czê¶ciowego nr 2). Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych powy¿ej okoliczno¶ci nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania takich zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania. Wszelkie zmiany lub uzupe³nienia niniejszej umowy mog± nast±piæ za zgod± Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem art. 144 upzp .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-01-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Dostawa zestawów edukacyjnych do nauki gry w szachy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych do nauki gry w szachy. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy. Wykonawca winien udzieliæ gwarancji na dostarczony asortyment okres: min. 12 miesiêcy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 37524300-0, 37524700-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria oceny ofert: 1 - Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 - Termin wykonania Tof w skali od 0 do 40. gdzie: do 30 dni roboczych - 0 pkt do 28 dni roboczych - 5 pkt do 26 dni roboczych - 10 pkt do 24 dni roboczych - 15 pkt do 22 dni roboczych - 20 pkt do 20 dni roboczych - 25 pkt do 18 dni roboczych - 30 pkt do 16 dni roboczych - 35 pkt do 14 dni roboczych - 40 pkt


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajêæ dodatkowych oraz wyposa¿enia pracowni przedmiotów przyrodniczych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7 do SIWZ we wzorze umowy. Wykonawca winien udzieliæ gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany przez producentów poszczególnego asortymentu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 46
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria oceny ofert: 1 - Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 - Termin wykonania Tof w skali od 0 do 40. gdzie: do 46 dni roboczych - 0 pkt do 44 dni roboczych - 5 pkt do 42 dni roboczych - 10 pkt do 40 dni roboczych - 15 pkt do 38 dni roboczych - 20 pkt do 36 dni roboczych - 25 pkt do 34 dni roboczych - 30 pkt do 32 dni roboczych - 35 pkt do 30 dni roboczych - 40 pkt


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Dostawa obserwatorium astronomicznego z monta¿em.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Kopu³a 1 szt.; teleskop s³oneczny 1 szt.; pier stalowy dla teleskopu 1 szt; kamera do teleskopu nocnego oraz s³onecznego 1 szt; po³±czenie kopu³y do instalacji elektrycznej . Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y: a) dostawa przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego, wszelkie koszty i op³aty niezbêdne do prawid³owego wykonania zamówienia oraz serwis w okresie gwarancyjnym, b) monta¿ i uruchomienie obserwatorium, c) zainstalowanie i skonfigurowanie dostarczonych urz±dzeñ, d) wydania wszelkich dokumentów niezbêdnych do prawid³owego u¿ytkowania przedmiotu zamówienia, w tym instrukcji obs³ugi w jêzyku polskim, w formie drukowanej; e) instrukta¿ pracowników Zamawiaj±cego (co najmniej 2 osoby) z obs³ugi dostarczonych urz±dzeñ w siedzibie Zamawiaj±cego (tj. Szko³a Podstawowa im. Piotra Skargi w Warzycach- 38-200 Jas³o, Warzyce 205).
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 38000000-5,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji rêkojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryteria oceny ofert: 1 - Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 - Okres gwarancji i rêkojmi Gof w skali od 0 do 40. gdzie: do 24 m-cy - 0 pkt do 25 m-cy - 4 pkt do 26 m-cy - 8 pkt do 27 m-cy - 12 pkt do 28 m-cy - 16 pkt do 29 m-cy - 20 pkt do 30 m-cy - 24 pkt do 31 m-cy - 28 pkt do 32 m-cy - 32 pkt do 33 m-cy - 34 pkt do 34 m-cy - 36 pkt do 35 m-cy - 38 pkt do 36 m-cy - 40 pkt W przypadku, gdy Wykonawca nie wska¿e w ofercie okresu gwarancji i rêkojmi lub wska¿e okres gwarancji i rêkojmi krótszy ni¿ jeden ze wskazanych powy¿ej, uznaje siê, i¿ udzieli on gwarancji i rêkojmi na minimalny wymagany okres 24 miesiêcy i w takim przypadku oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt. w przedmiotowym kryterium W przypadku, gdy Wykonawca wska¿e okres gwarancji i rêkojmi d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy, przyjmuje siê, ¿e udzieli on gwarancji i rêkojmi na okres wskazany w ofercie, jednak¿e w kryterium gwarancji i rêkojmi otrzyma on maksymaln± liczbê 40 pkt. Termin gwarancji i rêkojmi biegnie od ostatecznego terminu odbioru przedmiotu zamówienia.






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.