eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PokójJA W SZKOLE II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-05

Pokój: JA W SZKOLE II
Numer ogłoszenia: 66755 - 2013; data zamieszczenia: 05.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182597 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, woj. opolskie, tel. 077 4693085, faks 077 4693085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: JA W SZKOLE II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania plastyczne i teatralne, specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęć logopedycznych i gimnastyki korekcyjnej w klasach I-III w 2 szkołach podstawowych, w ramach projektu Ja w szkole II. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jednostkowy czas trwania godziny zajęć rozwijających zainteresowania we wszystkich wyspecyfikowanych grupach tematycznych wynosi jedna godzina lekcyjna rozumiana jako 45-cio minutowy wymiar. Zgodnie z § 13 ust 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487): godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych - 60 minut. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć indywidualnych dla dzieci niepełnosprawnych, specjalistycznych zajęć terapeutycznych, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym zajęcia na basenie, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć plastycznych i teatralnych. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 1. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych . 2. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 3. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 4. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla I grupy 5. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, 6. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy uczniów 7. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy uczniów 8. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy uczniów 9. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., 10. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów 11. specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dziecka niepełnosprawnego wymiarze 30 h (1350 minut) w 1 r. szk. dla 1 ucznia. 12. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie w wym. 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. 13. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 godzin w ciągu 1 r. szk. oraz udział z uczniami w 2 spektaklach teatralnych w Opolu. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 14. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych . 15. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 16. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 17. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla I grupy 18. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, 19. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, 20. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy uczniów 21. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy uczniów 22. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy uczniów 23. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów 24. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., dla I grupy uczniów 25. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie w wym. 60 h (2700 minut) w ciągu 1 r. szk. 26. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; b) dodatkowo dla prowadzącego zajęcia z zakresu: - gimnastyki korekcyjnej: 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji służb medycznych 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ skorygowanie wad postawy u 80% dzieci uczęszczających na zajęcia gimnastyki korekcyjnej w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych zajęciach następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć - rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie: 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć wybranych prac plastycznych wykonanych przez uczniów biorących udział w projekcie / format a4 jedna teczka - min 30 prac) - zajęcia logopedyczne 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji / analizę uczniów w zakresie wad wymowy 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji / analizę uczniów w zakresie zaburzeń komunikacji społecznej 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dzieci niepełnosprawnych 1. Przygotowanie programu zajęć dla ucznia/uczennicy projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć -zajęcia rozwijające zdolności teatralne 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę zainteresowań uczniów. 2. Bieżące informowanie Zleceniodawcę na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zleceniodawcy, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć organizacja i udział z uczestnikami projektu w 2 spektaklach teatralnych w Opolu - dotyczy zajęć w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju - zajęcia wyrównawcze 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony wewnętrzny test kompetencji i analizę dokumentacji uczestników projektu 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 80% uczniów objętych wsparciem 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety - testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt JA W SZKOLE II realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 6   

Nazwa: JA W SZKOLE II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANNA PĄCZEK - PRACOWNIA LOGOPEDYCZNA GADUŁA, WARYŃSKIEGO 23/30, 45-047 OPOLE, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1470,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: JA W SZKOLE II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANNA PĄCZEK PRACOWNIA LOGOPEDYCZNA GADUŁA, WARYŃSKIEGO 23/30, 45-047 OPOLE, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1470,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: JA W SZKOLE II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANNA PĄCZEK PRACOWNIA LOGOPEDYCZNA GADUŁA, WARYŃSKIEGO 23/30, 45-047 OPOLE, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1470,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 20   

Nazwa: Ja w szkole II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANNA PĄCZEK PRACOWNIA LOGOPEDYCZNA GADUŁA, WARYŃSKIEGO 23/30, 45-047 OPOLE, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1470,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1470,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 21   

Nazwa: JA W SZKOLE II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANNA PĄCZEK PRACOWNIA LOGOPEDYCZNA GADUŁA, WARYŃSKIEGO 23/30, 45-047 OPOLE, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1470,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1470,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 22   

Nazwa: JA W SZKOLE II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANNA PĄCZEK PRACOWNIA LOGOPEDYCZNA GADUŁA, WARYŃSKIEGO 23/30, 45-047 OPOLE, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1470,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1470,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.