To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-05
Pokój: JA W SZKOLE II
Numer ogłoszenia: 66761 - 2013; data zamieszczenia: 05.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208625 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, woj. opolskie, tel. 077 4693085, faks 077 4693085.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: JA W SZKOLE II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno_wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania teatralne, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, w klasach I_III w 1 szkole podstawowej, w ramach projektu Ja w szkole II. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jednostkowy czas trwania godziny zajęć rozwijających zainteresowania we wszystkich wyspecyfikowanych grupach tematycznych wynosi jedna godzina lekcyjna rozumiana jako 45_cio minutowy wymiar. Zgodnie z § 13 ust 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487): godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych_60 minut. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć teatralnych. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 14. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych . 15. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 16. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 24. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., dla I grupy uczniów 26. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do: _zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji_analizę uczniów w zakresie zaburzeń komunikacji społecznej Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników_czek zajęć. Prowadzenia dziennika zajęć. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo_profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć _zajęcia rozwijające zdolności teatralne Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę zainteresowań uczniów. Bieżące informowanie Zleceniodawcę na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników_czek zajęć. Prowadzenia dziennika zajęć. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. Informowania uczestników_uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo_profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.Przekazania Zleceniodawcy, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć _zajęcia wyrównawcze Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony wewnętrzny test kompetencji i analizę dokumentacji uczestników projektu Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników-czek zajęć. Prowadzenia dziennika zajęć. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. Informowania uczestników_uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 80% uczniów objętych wsparciem Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć c) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 5 części przetargu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Ja w szkole II, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 14
Nazwa: JA W SZKOLE II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JUSTYNA SZUMNA KINUR, 1-GO MAJA 32, 46-034 Pokój, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1470,00
Oferta z najniższą ceną: 1470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1470,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: JA W SZKOLE II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JUSTYNA SZUMNA KINUR, 1-GO MAJA 32, 46-034 Pokój, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1470,00
Oferta z najniższą ceną: 1470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1470,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI POKÓJ
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Przebudowa zbiorników retencyjnych w miejscowościach Żabiniec oraz Dąbrówka Dolna
więcej: przetargi POKÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkoleń oraz konkursów kulinarnych dla Kół Gospodyń Wiejskich z województwa łódzkiego podczas VI Krajowych Dni Pola w Bratoszewicach.
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.